Хочу вдарити свою дитину
Декілька років я боролася з безпліддям і рік тому нарешті народила донечку. Вцілому бути мамою виявилося легше ніж я собі уявляла. Але в моменти, коли, наприклад, я не можу її вкласти спати і вона кричить, я хочу її десь кинути, потрусити, навіть вдарити по обличчю😔 Я зціплюю зуби, обіймаю її, цілую, намагаюся заспокоїти, розумію, що це щось нездорове в моїй голові від безсилля в данній ситуації, але водночас уявляю як з усієї дурі вмажу їй ляпаса... соромно за такі думки, але ніяк не можу їх позбутися, ніби я садистка якась😔
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Декілька років я боролася з безпліддям і рік тому нарешті народила донечку.
Скажите, а что у Вас происходит в семье? Сколько лет ребенку? Вам кто-то помогает с ребенком? Какие отношения с мужем?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Юлія, доброго дня. Дитина завжди викликає у мами дуже багато почуттів. Зазвичай говорять про приємні, але насправді злість теж має місце. Коли мама вкладає весь свій час та енергію в догляд за дитиною, і не залишається майже нічого для себе, злість може направлятись в сторону того, кому Ви багато чого віддаєте. Це несвідомий процес, який важко проконтролювати. Ті фантазії, які Ви описали, свідчать про втому та перенапруження. Чи є у Вас можливість відпочивати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332621 для Ольга Владимировна Головченко
Доні 1 рік, в сім'ї у нас все як звичайно, чоловік працює, я з дочкою вдома. Ввечері і на вихідні всі разом проводимо час. Не знаю, що ще сказати🤔
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332629 для Татьяна Штапова
Я годую доньку груддю тож вночі лише я до неї встаю коли плаче, і залишити ні з ким надовго теж не можу. "Дорослу" теж готую їй тільки я. Хоча чоловік на вихідних може зранку погуляти і нагодувати сніданком щоб я поспала. Коли захворію він теж може її забрати на вулицю гуляти щоб я полежала вдома. Раз на тиждень ввечері до нас приходить бабуся і ми виходимо пройтися на пів годинки. Ще в мене є сусідка, з якою можу посидіти випити кави поки мала спить, або піти до неї в гості розважитись, дочка любить з нею гуляти. На вихідні ми всі разом їздимо до обох бабусь, але я все одно там скрізь основна. Я годую, переодягаю, заспокоюю. Ще, мабуть, зараз у доньки такі вік, що часто вона може проситися лише до мене і більше ні з ким не хоче гуляти. Ну ніби все і добре, нічого такого, але мені не подобаються такі мої думки дурні. Я не впевнена, чи це нормально таке думати😬
Доповнення від автора
"Дорослу" ЇЖУ мала на увазі
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=56680 Хочу вдарити свою дитину
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Наталия Павловна Венглинская
Це НЕ садизм, а просто прояв злісті, яка накопичилася з часом. Злісті і втоми. На які Ви маєте право як матір. Бо дитина, навіть якщо Ви її сильно любите, все одно приносить дуже багато турбот та проблем. І це не може НЕ злити.
Бо навіть відпочити часто не дає, хоча Ви до того все для неї зробили, а вона все одно тягнеться до Вас, а сил вже і терпіння не вистачає... Людина, навіть дуже сильна - все одно НЕ машина, і їй потрібен відпочинок і час на себе.
психолог онлайн
цитата:
Я годую доньку груддю тож вночі лише я до неї встаю коли плаче, і залишити ні з ким надовго теж не можу. "Дорослу" теж готую їй тільки я. Хоча чоловік на вихідних може зранку погуляти і нагодувати сніданком щоб я поспала. Коли захворію він теж може її забрати на вулицю гуляти щоб я полежала вдома. Раз на тиждень ввечері до нас приходить бабуся і ми виходимо пройтися на пів годинки.
Ви спите зараз вночі набагато менше, ніж до народження доньки? Чи є можливість поспати разом з нею вдень? Виходите прогулятись без доньки тільки 1 раз на тиждень на півгодини? Чому не залишаєте доньку на бабусю надовше?
цитата:
На вихідні ми всі разом їздимо до обох бабусь, але я все одно там скрізь основна. Я годую, переодягаю, заспокоюю. Ще, мабуть, зараз у доньки такі вік, що часто вона може проситися лише до мене і більше ні з ким не хоче гуляти.
Вам так хочеться, бути основною для доньки, коли приїзжаєте до бабусь, чи бабусі не готові без Вас проводити час з онучкою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332641 для Татьяна Штапова
Сплю менше лише коли вона дуже погано спить, але це рідше буває, зазвичай декілька разів встаю погодувати, це займає 10-15 хвилин і вона назад спить. Іноді можу лягти вдень з нею, але я потім себе гірше почуваю, геть розвалиною, то стараюся такого не робити, ліпше сусідку на каву запрошую. А ввечері не залишаємо на довше з бабусею бо бабуся приїздить пізно після роботи, а спати донька лягає рано, то часу майже немає.
На вихідні коли їду до своєї мами, то вона більше часу проводить з онукою, може і нагодувати, але вкласти на сон в неї не виходить, тож змушена я. А коли до свекрухи, то та може погратися і вкласти спати, але нагодувати чи поміняти підгузок невзмозі. Найліпше з малою може впоратися тітка, її хрещена, її прошу посидіти якщо мені десь до лікаря требя чи куди, але вона працює, є своя дитина, то теж надовго з нею не можу лишити.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Yuliia, доброго часу доби!
цитата:
від безсилля в данній ситуації,
Саме безсилля і викликають у кожній людині аффективні бажання, афективну поведінку. У Вашому випадку це бажання вдарити дитину. Тобто це архаічна реакція - агрессія.
цитата:
Ще, мабуть, зараз у доньки такі вік, що часто вона може проситися лише до мене і більше ні з ким не хоче гуляти.
Саме так. До трьох рочків так і буде. А вже далі більш буде потреби в татовій увазі. А з 5-ти - починається соціалізація, тож зявляється потреба в спілкуванні з іншими дітками.
З Вами все добре. Ті агресивні прояви, що Вас бентежать - це симптоми втоми та прояв безсилля. Я б радила вибрати фахівця і попрацювати з психологом над вихованням кмоційного інтелекту - тобто над емоційними реакціями в стосунках. Віднайти як ще, по іншому Ви можете проявляти себе відчуваючи безсилля. Це може бути короткострокова терапія, або - довгострокова - залежить від Ваших індивідуальних особливостей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332638 для Павел Леонидович Басанский
Дякую за Вашу відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332644 для Наталия Павловна Венглинская
Дякую за Вашу відповідь і пораду! З усіх коментарів я зробила висновки і що з цим мені робити