Образа на чоловіка
Доброго дня
Разом з чоловіком 4 роки, 2з них у шлюбі, дітей немає, стосунки хороші, часами бувають непорозуміння і сварки, не часті і не затяжні, нещодавно побачила в нього в телефоні (скачені на телефон) фото різних жінок розкутих та оголених. Коли спиталась чому так, відповів що від одноманітності, можливо щоб я була також більш сексуальною, від того що нудно просто і що це не пов'язане зі мною і взагалі було до мене, сексуальних бажань не мав до них, в що я не вірю. Я це до зради зрівняла,. Не можу до кінця забути та відпустити образу за це, щоразу згадую і уявляю якими очима він міг дивитись (погляди захоплення хочу відчувати від нього лиш до мене!) склалося враження, що він мене недостатньо любить, щоб насолоджуватися лиш мною, що якщо людина любить то не може симпатизувати такий розкутий вигляд і інтимне чужих жінок,(це ж не я, це чужа жінка, гола, як можна до неї відчувати тягу, якщо в нього є я) Я йому відкриваю своє тіло, це таке особисте, а він таких сотні наблюдає втиху (обіцяв що небуде більше зберігати і дивитися на це в інтернеті)
Як змиритися, прийняти, відпустити образу?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Добрый день!
Вы пишите " нещодавно побачила в нього в телефоні (скачені на телефон) фото різних жінок розкутих та оголених. Коли спиталась чому так, відповів що від одноманітності, можливо щоб я була також більш сексуальною, від того що нудно просто і що це не пов'язане зі мною і взагалі було до мене, сексуальних бажань не мав до них".
Проговаривайте с муже, что у Вас изменилось, чего бы больше хотелось каждому из Вас. Обсуждайте свои чувства, желания, коммуникацию старайтесь строить не на претензиях и обидах, а от чувства любопытства, чтоб человек который рядом с Вами не переживал, что от своей открытости произойдет конфликт.
"Далее Я це до зради зрівняла", это ведь Ваше представление и субъективное мнение, далее пишите
"Як змиритися, прийняти, відпустити образу?", Вам сложно отпустить, принять т.к. в своем воображении Вы эту ситуацию пережили как реальное предательство, как будто измена произошла как факт. Это сложные переживания, как пережить, отпустить, это все очень индивидуально для каждого, так как каждый человек видит мир по своему.
Обратитесь к психологу на индивидуальную консультацию, и найдите свои личные ответы на свой вопрос, это будет Ваше понимание, а не совет.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
А как вы случайно обнаружили эти фото?
Как в целом ранее обстояли дела с доверием к мужу?
Что означает для вас, что муж смотрит на других женщин?
Осознаете ли, что муж и без телефон может смотреть на других, они могут ему быть симпатичными, привлекательными?
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
нещодавно побачила в нього в телефоні (скачені на телефон) фото різних жінок розкутих та оголених.
а ваш чоловік старався це від вас заховати?
Якщо ні, то ви порушили своєю підозрою його довір'я до вас.
цитата:
Коли спиталась чому так, відповів що від одноманітності,
цитата:
це не пов'язане зі мною і взагалі було до мене, сексуальних бажань не мав до них,
Він відповів вам правдиво. І згодіться що в кожного своя правда.
однак ....
цитата:
я не вірю.
Не вірите, бо зразу на себе почали "приміряти" тих жінок!
цитата:
Я це до зради зрівняла,.
цитата:
Не можу до кінця забути та відпустити образу за це, щоразу згадую і уявляю якими очима він міг дивитись
А Якими очима він міг дивитися?
цитата:
(погляди захоплення хочу відчувати від нього лиш до мене!
А що ви для цього робите?
Я маю на увазі крім сексу!
Адже життя складається не із роботи, їжі ,сексу, обіймів і спільного перебування на жилплощі!
Це все раніше чи пізніше ПРИЇДАЄТЬСЯ!
Вам правду сказали що є.....
цитата:
що від одноманітності,
Але ви зразу прив'язали це до сексуальності!
Вам би просто поговорити з чоловіком.
В Чому він відчуває одноманітність?
Якщо це секс, то ви обоє зможете внести якусь новизну.
А може йому просто не вистачає побути на самоті, пограти в футбол, сходити в спртзал, або до друзів.
Це важливо не тільки для мужчини!
цитата:
склалося враження, що він мене недостатньо любить, щоб насолоджуватися лиш мною,
Невже ви вважаєте що Собою, можете закрити ВСІ інтереси ,уподобання і потреби мужчини?
Я маю на увазі якраз не сексуальні!
Бо сексуальні, я більш чим впевнений, що можна закрити! Чого собі не може дозволити в сексі любляча пара?
Це їх Вибір! Крапка!
Та не "хлібом єдиним" живе людина на землі...
цитата:
Я йому відкриваю своє тіло, це таке особисте, а він таких сотні наблюдає втиху
чому втиху?
А якщо він іде по вулиці і побачив красиву жінку, то що? В нього зразу "потяг"
Звідки такі переконання?
цитата:
уявляю якими очима він міг дивитись
Уява річ як корисна так і шкідлива....
Не вірите ви Собі, що ви достойна Любові....
От самі і поступово створюєте прірву між Душами!
цитата:
обіцяв що небуде більше зберігати і дивитися на це в інтернеті
Вам би просто поговорити, висловити свої тривоги, признатися в своїх переживаннях, запитати про його відчуття "одноманітності".
цитата:
Як змиритися, прийняти, відпустити образу?
І ображатися тут немає чого і миритися немає з чим.
В вас ніхто не може забрати того ,що в вашій голові!
Не претендуйте на контроль в голові партнера.
Живіть, Любіть, Даріть свободу і самі будьте звільнені від жорсткого контролю!
Попрацюйте з психологом щодо ревнощів і самооцінки!
Віри вам!
Відредаговано автором 22-02-2023 20:25:42
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Татьяна Штапова
Вітаю. Ви питаєте «Як змиритися, прийняти, відпустити образу?»
Образа – це злість. Вас дуже роздратувало те, що чоловік дивиться на фото, де зображені голі тіла інших жінок. Тут і ревнощі і, можливо, заздрість, бо на таких фото зазвичай вигляд тіла обробляють в редакторі, щоб зробити їх максимально сексуальними та привабливими: щось збільшують, щось замальовують, а щось зовсім прибирають, аби відповідало чоловічим забаганкам. Таких ідеальних жінок в реальності не існує, вони лише – продукт програмної обробки. Але ви їх сприймаєте як за справжніх. І не помічаєте, що чоловік займається собою та своїм задоволенням і для цього використовує картинки. Ви ж розумієте різницю між фото і людиною? Фото – це річ, предмет, такий самий як телефон, комп’ютер або книжка. Чоловік використовує фото для того, щоб відчути збудження, приємні переживання в тілі. Сексуальні стосунки з собою – це нормально.
Можливо, для вас самозадоволення являється неприпустимим, забороненим, тому для вас займатися сексом з собою – це зрада. Вам хочеться, щоб чоловік отримував задоволення лише від вашого тіла. Та це неможливо. Так, ваше тіло особливе і воно дарує вашому чоловіку особливу насолоду. Секс з вами і секс з собою для вашого чоловіка однаково важливі, це різне задоволення і кожне з них прекрасне.
«Погляди захоплення хочу відчувати від нього лиш до мене!» - на жаль, це нереальне бажання. Навколо багато красивих і привабливих жінок, які викликають у чоловіків сексуальне збудження. Від деяких жінок дихання перехоплює. І це нормальний природний процес, працюють інстинкти, які неможливо контролювати головою. І добре, що це так, бо якщо б людина сама вирішувала, на кого їй збуджуватися, людство б уже вимерло. А так природа подбала і чоловіки дивляться захоплено на різних жінок, а от одружується, живуть, кохаються з тою, що найдорожча, найцінніша.
Ця ситуація показує, що вам важко витримувати конкуренцію з іншими жінками. Але від цього нікуди не дінешся. Завжди будуть ті, що молодше і красивіше за вас. І краще було б не чоловіка контролювати (бо усі ваші вимоги закінчаться тим, що він навчиться від вас краще ховатися), а намагатися зробити комфортну, затишну і приємну атмосферу в родині, куди хочеться повертатися, де усміхнена, задоволена собою жінка. А для цього вам потрібно не про інших жінок думати, а про те, що вам хочеться зробити з власним життям, щоб воно вам подобалося: вчитися, розвиватися, отримувати нові навички, спілкуватися з різними людьми, бути захопленою життям, світом, цікавими справами. І тоді у вас не буде ні часу, ні бажання, шукати, що там чоловік таємно дивиться.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Як змиритися, прийняти, відпустити образу?
Усвідомити одну незаперечну істину - чоловік цінує свій емоційний стан, знаходячись в стосунках з жінкою. І жінка також. Його (цей стан) обидва мають створювати кожен день(!) Тобто творити стосунки з повагою і любов'ю, з бажанням враховувати погляди і почуття партнера, без нарікань і тиску, підозр і ревнощів... в щирому і відкритому спілкуванні.
Поміркуйте, чого з цього переліку Вам бракує?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго!
цитата:
Як змиритися, прийняти, відпустити образу?
Змиритися з чим? Прийняти що? Що Ви були не єдина в оголеному вигляді, на кого він дивився? Але ж дивитися і бути з кимось разом - це не одне й те ж саме. Вибрав своєю дружиною він Вас. Але чогось в сексуальному житті (а може і в подружньому в цілому) йому не вистачає:
цитата:
Коли спиталась чому так, відповів що від одноманітності, можливо щоб я була також більш сексуальною, від того що нудно просто і що це не пов'язане зі мною і взагалі було до мене
Допускаєте таке? Є сенс обговорити це з ним. Чого не вистачає? Що не так? Причому не тільки з Вашої сторони, але і з його. Може щось хочеться трохи по-іншому? Чи відбуваються між вами подібні обговорення? І якщо ні, то чому?
Сексуальні фантазії властиві багатьом, і це є цілком природнім явищем. Чи маєте подібні фантазії Ви?
Ще є момент: деякі люди звикають до порнографії і їм важко бути БЕЗ цього навіть у подружньому житті, хай навіть з сексуальним аспектом все прекрасно і різноманітність присутня.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Цікаво, що ви сприймаєте потреби свого чоловіка як особисту образу та зраду з його боку. Замість того, щоб поцікавитись його сексуальними потребами і бажаннями та з цікавістю і азартом підійти до експериментів, ви вимагаєте до себе безумовної (батьківської) любові та доказів його любові у які ви все одно не повірете.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335040 для Валентина Михайловна Жемчужникова
В нас є телефон резервний яким користується постійно чоловік, мій телефон розбився і тому я взяла (будемо вважати що це вже його) телефон, я не стала нічого перевіряти в галареї, ввечері було нудно і я зайшла в тік ток подивитись відео, зайшла в відео які йому сподобались щоб подивитись щось смішне (Він мені завжди показував відео з жартами) бо в рекомендаціях нічого не попадало, я відкрила а там самі жінки, подумала що його сторінку хакнули, не повірила, тому зайшла в інстаграм, там те саме, вже хотіла до нього йти казати що сторінку зламали але на всякий зайшла в галарею і побачила там те саме. З довірою як бачите все було на вищому рівні. Ми від початку найкращі друзі були, я вважала що знаю його на всі сто, тому це так по мені вдарило. Я відчула наче все наше спільне було обманом, що коли він говорив що все між нами добре - що він брехав. Були періоди, коли я відчувала що щось сталося між нами, я чула холод. Вважала шо це через його стомленість на кінець дня, а виявилось (він тепер вже сказав) що ці картинки відбирали в нього те, що він мав дати мені. І запевняє деколи що справа взагалі не в мені (фігура не змінювалась характер також) а деколи каже що я його відкидувала від себе
Я цілком нормально ставлюся що можна побачити красиву жінку, це ок, і відчути збудження також, але для мене не нормальним є те, що їх спеціально шукають, спеціально зберігають на телефон.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335064 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Нарікання та тиск. Це присутнє, я з тим повністю згідна, в мене достатньо складний характер, я нетерпелива. А чоловік замкнутий
Відчуваю страх, що навіть якщо все буде добре, від буде тримати від мене таємниці
Я думаю що одна з проблем така, що я була надто високими та чистими вважала наші стосунки
Ми найкращі друзі
(я мала стосунки перед чоловіком, і я знала що моєму хлопцю подобалось дивитися на картинки, це була норма, бо я це знала)
Відчуття, що все було обманом і не знати чого чекати ще, бо підозр та ревнощів я не мала (маємо подруг дівчат, все було ок)
психолог онлайн
цитата:
Таке своєрідне поєднання в парі - нетерпелива жінка і замкнутиий чоловік. То як їм налагодити плідне, щире і відкрите спілкування?
цитата:
Якісь таємниці все одно будуть, бо не варто до реальної людини ставитись з ідеалистичними мірками. Він навіть від себе може щось приховувати...
цитата:
Криза для того і приходить до нас, щоби ми збагнули, як помилялись, як сприймали бажане за дійсне. І щось переглянули, переоцінили. І навіть змінили, бо без цього криза нікуди не діниться. Рух скрізь кризу - то і є розвиток, як на нас самих, так і стосунків.
психолог онлайн
Как просмотр картинок, как вы думаете, влияет на ваши отношения с мужем?
Считаете ли вы, что муж либо вы сама должны всем абсолютно делиться с партнером? Могут ли быть какие-то мысли, чувства, переживания, даже те же картинки, которые человек хочет оставить при себе, и при этом в отношениях все ок?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335427 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Віддаляє нас
Він говорить, що дивився їхабо коли було нудно, або коли я сварилася на нього.
Ні, всім ділитись не потрібно, потрібно ділитись лиш тим, що може вплинути на наші стосунки
Думаю якщо це б обговирилося, і він би пояснив що це допінг то ми б могли це вирішити. але він говорить що це не притаманне йому і він вважає сам, що це шкідливо для нас
психолог онлайн
Как именно просмотр фото отдаляет вас с мужем?
Что вам не нравится в отношениях?
Что в них ценного?
Обсуждаете ли с мужем какие-то сложности, кто чего хотел бы, что кому не нравится?
Доповнення від автора
Він казав що коли ми сварилися то він прибігав до перегляду щоб зняти з себе напругу і негатив, замість того щоб помиритись зі мною, і що картинки відбирали його увагу від мене, як від жінки (і говорив, що це для збудження, коли нудно або коли ми у сварці і не отримує підтримки)
Не подобається те, що я емоційно все розказую, в конфліктах хочу дійти до рішення а чоловік в конфлікті відчуває тиск, негатив, і просто закривається в собі і йде в інше приміщення, тобто між нами немає домовленості, йому важко обговорювати проблеми, коли я навпаки стараюсь їх обговорити
Цінного : ми від початку знайомства першочергово стали друзями, можемо поділитися один з одним переживаннями і вміємо підтримати, як я йому так і він мені у всьому помагає, він ніжний до мене і уважний, турбота цінна, вона є постійно
Обговорюємо переважно з моєї ініціативи, чоловік не любить говорити що йому не підходить і що хотів би змінити, щоб мене не образити
психолог онлайн
Для меня есть некое противоречие в ваших словах
цитата:
чоловік в конфлікті закривається в собі і йде в інше приміщення, тобто між нами немає домовленості, йому важко обговорювати проблеми,
цитата:
можемо поділитися один з одним переживаннями
чоловік не любить говорити що йому не підходить і що хотів би змінити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335713 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Ділиться про те, що в нього сталось на роботі, або в стосунках з родиною чи знайомими це до прикладу
А що стосується нас.., проблема чи непорозуміння він це не хоче обговорювати
психолог онлайн
Тогда это не про открытость в отношениях, а просто общение.
И не в картинках и фото дело. Это лишь симптом. А причина в неумении обсуждать проблемы, сложности, говорить о чувствах и желаниях.
Отберите эти фото - ничего не изменится. Ну будет он например в игры компьютерные играх или молчать просто в другой комнате