Описав
Вітання! Скоро в мене почнеться практика в школі - я її панічно боюсь(((. Я сам по собі маю соціофобні риси, мені важко дається взаємодія з людьми (ця проблема ще зі школи). Боюсь що комусь не сподобаюсь, здамся дивним, з мене почнуть глузувати. Боюсь, що стануться соціальні ситуації, з якими я не зможу гідно впоратись та врешті опозорюсь. Ще помічаю за собою комплекс неповноцінності.
Однак моя найголовніша проблема це моя хвороблива тривога, яка сильно портить моє життя своїми проявами: сильне серцебиття, тремор рук та голосу, головокружіння, інтенсивне потовиділення. І ця тривога проявляється у важливих ситуаціях. Скажіть будь ласка, які є засоби боротьби з сильною тривогою та як можна себе заспокоїти?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, ваша тривога судячи з вашого опису проникає в усі сфери вашої особистості, тому щоб впоратися з нею скоріш за все вам потрібно знайти причини такого ставлення до себе.
Потрібно боротися не з тривогою, а з тим, що її викликає - з тим уявленням про себе, з образом себе, який ви намагаєтесь сховати від інших людей. Що там такого непотрібного? Чому саме ви маєте бути якоюсь «ідеальною»людиною для інших? Чому вам не можна бути дивним?
психолог онлайн
Доброго дня.
Що за практика? Ви вчитель?
Якщо уявити собі найстрашнішу ситуацію, яка може статися з вами на практиці, що б це було?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Скажіть будь ласка, які є засоби боротьби з сильною тривогою та як можна себе заспокоїти?
Звичайно, існують - як локальні, тимчасові... Зазвичай їх використовують як допоміжні. Наприклад, дихальні вправи або подібні до метода Джекобсона.
Мене трохи дивує, що Ви досі не знайшли в Мережі доступні способи заспокоєння. До речі, що заважає?
Існують і глибокі методи, що кардинально вирішують проблему. Це я про терапію, яка може поєднуватись з медикаментозним компонентом.
цитата:
Я сам по собі маю соціофобні риси, мені важко дається взаємодія з людьми (ця проблема ще зі школи). Боюсь що комусь не сподобаюсь, здамся дивним, з мене почнуть глузувати. Боюсь, що стануться соціальні ситуації, з якими я не зможу гідно впоратись та врешті опозорюсь. Ще помічаю за собою комплекс неповноцінності.
Усі позначені Вами аспекти можуть бути і, вважаю, будуть складовими запиту до терапевта - того фахівця, який вміє допомагати клієнтам приборкати тривогу.
Відредаговано автором 28-02-2023 10:39:51
психолог онлайн
цитата:
К сожалению, пока Вы не проработаете свою тревогу в индивидуальной психотерапии, Вы не сможете быть учителем (если это Ваша будущая профессия).
И если на данной практике в школе Вы еще как-то можете попытаться уйти от взаимодействия с людьми, то работать по профессии Вы точно не сможете.
Поэтому Вам надо решать этот вопрос уже сейчас.
Или не идти в профессию, связанную с взаимодействием с людьми ("человек-человек"), а выбирать работу "человек – знаковая система". Или же начинать психотерапию.
При этом второй вариант решения Вашей проблемы будет более предпочтительным, потому что Вы все равно не сможете изолироваться от социума.
психолог онлайн
Если же Вы чувствуете себя совсем плохо, тогда имеет смысл обратиться к врачу (хотя бы к неврологу).
Відредаговано автором 01-03-2023 08:21:42