Тривога, що не піддається контролю
Дуже часто коли мені потрібно зробити щось, наприклад як сьогодні, екзамен складала усно, нічого складного, усім закривають, препод максимально лапонька. Але мене так почало трусити , піднялась температура, нудота, біль у животі, голова болить усе одразу, Усі думки геть з голови. І найнеприємніше- просто дикий страх та тривога, я вже уявляю як мене відраховують Усі ржуть кажуть шо я нікчема,батьки розчаровані, життя закінчене. Відчуваю себе наче кролик, якого вовк загнав у кут і ось-ось зубами вп'ється в шию.
І так постійно, інколи навіть коли треба оплатити покупку на касі (не вперше в магазині ) , або не встигаю скласти продукти. Тобто навіть щось просте. Інколи мене це ще й злить.
Через це я не можу навчатись, кудись ходити, робити щось, навіть коли сама. Проходить це по різному, але дуже довго не відпускає.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрый день! Хочется спросить, что вы хотите с этим сделать? Каков вопрос?
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви описуєте залежне негативне мислення, і один з його критеріїв - катастрофізація. І як наслідок такого мислення - підвищена тривожність. Краще всього вам почати працювати в індивідуальній терапії.
психолог онлайн
Hvis, доброго часу доби!
Як давно Ви так реагуєте?
Подібні реакції тільки на ситуації з відповідальністю (екзамени, покупки, зобовязання, виконання завдань, дотримання слова...) чи взагалі на всі стрессові ситуації?
психолог онлайн
Здрастуйте. Треба більше інформації. Завжди так було, чи почалось нещодавно? В яких ситуаціях, у вас така реакція? Тільки в тих що ви перерахували?
Що вам допомагає, допомагало, раніше в таких ситуаціях?
Яка у вас життєва ситуація? Атмосфера в цілому, чи все спокійно, чи навпаки?
Чи все гаразд у вас з фізичним здоров'ям, сильну тривожність може давати проблеми з щитовидною залозою, гормональні збої, серцеві хвороби.
психолог онлайн
Добрий день! Ви описуєте тривогу, страх і вегетативну реакцію свого тіла на деякі ситуації у своєму житті. Метафорично я це бачу так: «Ви стаєте посеред площи і на вас дивляться інші люди, а вас затоплює сором за те, яка ви». Так, у цей момент тривога підіймається до такого рівня, що її неможливо контролювати і всі бачать, що ви не можете себе контролювати, і від цього стає ще гірше. Так буває. Я би пропонувала вам звернутись у індивідуальну консультацію до психолога, або психотерапевта і навчитись витримувати увагу на собі інших людей, при цьому не втрачаючи самоповаги.
З повагою, Олена Мороз
консультация психолога
На що схожий ваш страх?