Не можу створити міцний союз
Добрий день! Хотіла спитати поради.
В мене наступна ситуація:
Я нещодавно розійшлась з хлопцем, з яким були три роки разом. Мене постійно все гнітило в цих стосунках, тому я вирішила завершити це, а тепер зіштовхнулась з переслідуванням з його сторони настільки, що прийшлось переїхати зі своєї квартири на якийсь час. Після розставання відчула облегшення, що відчувала майже постійно при виході із відносин. Тим часом я познайомилась з хлопцем набагато молодшим за себе, закрутилась інтрижка, все було чудово, мені не треба було серйозних відносин, але він різко перестав спілкуватись.
Тепер я в такому стані постійного зʼїдання себе, що я одна в 35 і чи варто далі шукати ідеальну пару, чи треба було лишатись у попередніх стосунках, чи зі мною все в порядку, чому завершилось спілкування з молодших хлопцем?. Відчуваю себе старою, непривабливою, нерозумною, ще і невдахою, хоча виглядаю добре, все в мене добре, окрім стосунків.
Завчасно дякую
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
чи варто
Чувствуются ваши сомнения, за которыми скрываются ваши страхи...
цитата:
я в такому стані постійного зʼїдання себе
А желания у вас есть?
Что вы хотите для себя?
Доповнення від автора
Страхи нових стосунків є звичайно, бо їх вже купа була і всі невдалі. Хочу я в даний момент, якщо бути чесною з собою, щоб відповів той молодший хлопець задля підняття своєї самооцінки і нових емоцій. Лякає, що я розпилююся на емоції я відчуття ніби хапаюсь за все, що приносить позитивні переживання і зовсім не можу думати про створення сімʼї, але ж в 35 маю хотіти
психолог онлайн
цитата:
щоб відповів той молодший хлопець
Вы ему написали, а он не ответил на ваше сообщение?
Или как развивались события?
цитата:
але ж в 35 маю хотіти
Вы хотите иметь семью или должны ее создать?
Это ваше желание или долг?
цитата:
Лякає, що я розпилююся на емоції я відчуття ніби хапаюсь за все, що приносить позитивні переживання
Что в этом страшного?
Тем более если приносит вам позитивные эмоции.
Доповнення від автора
На мої повідомлення він почав відповідати дуже коротко і сухо, а питати, чому так я не можу, бо відчуваю, що принижують сильно.
Завести сімʼю я би хотіла, але з тим, в кому буду впевнена, а такого ще не зустріла і лякає, що і не зустріну, але родина давить на мене і натякає на мою несерйозність.
Постійно відчуваю свою вину перед родиною, що насолоджуюсь життям без сімʼї і зустрічаю повну непідтримку
психолог онлайн
цитата:
На мої повідомлення він почав відповідати дуже коротко і сухо
У вас были встречи и отношения в реале или это была
цитата:
інтрижка
по переписке?
Если вы наслаждаетесь
цитата:
життям без сімʼї
то можно убрать страхи -
цитата:
лякає, що і не зустріну
и чувство вины -
цитата:
Постійно відчуваю свою вину перед родиною
и продолжать так жить и дальше.
А можно поработать над тем, чтобы вы смогли встретить того, с кем захотите создать семью.
Доповнення від автора
Так, було пару серйозних зустрічей в реалі. І ми бачимось в спортзалі пару разів на тиждень, але ж тіки зоровий контакт.
психолог онлайн
цитата:
Хочу я в даний момент, якщо бути чесною з собою, щоб відповів той молодший хлопець задля підняття своєї самооцінки і нових емоцій.
Для осуществления желаемого, кроме "Хочу", должно быть "Могу" и "Делаю".
Какие у вас есть возможности и что вы можете сделать, чтобы
цитата:
відповів той молодший хлопець
?
Доповнення від автора
Я можу його ще раз запросити на зустріч і не чекати поки він сам це зробить, але я йому писала, що якщо він захоче зустрітись, що він може просто сказати про це. Тобто якщо я після цього знову сама запропоную зустріч, виглядатиме це як навʼязування і найгірше, що може статись, що він відповість, що цього не хоче. Моя самооцінка тоді впаде ще нижче. Звучить, мабуть, як дитяча маячня, я це розумію, але маю таке
психолог онлайн
цитата:
він відповість, що цього не хоче
Значит надо так
цитата:
його ще раз запросити на зустріч
чтобы он не отказал...
Доповнення від автора
Я зрозуміла. Дуже вам дякую
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
То что вы описали - не есть нормальным... вы были в деструктивных отношениях.
И Слава Богу что вы с них вышли!
Но можете ли вы быть одна? Боитесь одиночества?
Может причина в том, что вы не как не можете построить отношения гармоничные...
потому, что не зная человека быстро с ним вступаете в интрижки и т д...
а когда уже ближе узнаете мужчину... то потом вот все разрушается... (вам либо не комфортно и вы сами убегаете от мужчины... либо от вас мужчина убегает...)
Может нужно по другому на одиночество посмотреть ?
И не хватать все сразу, что попадается под руку? ( я утрирую )
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
Ваш пост имеет название-" Не можу створити міцний союз".
Вы сейчас вышли из отношений, которые продолжались 3 года, у вас есть облегчение, но вас пугает одиночество-"Тепер я в такому стані постійного зʼїдання себе, що я одна в 35 і чи варто далі шукати ідеальну пару, чи треба було лишатись у попередніх стосунках, чи зі мною все в порядку,"
Чтобы пережить расставание и справиться со своими страхами , вы хотите легих отношений с мужчиной младше вас-Відчуваю себе старою, непривабливою, нерозумною, ще і невдахою, хоча виглядаю добре, все в мене добре, окрім стосунків "
"Лякає, що я розпилююся на емоції я відчуття ніби хапаюсь за все, що приносить позитивні переживання і зовсім не можу думати про створення сімʼї, але ж в 35 маю хотіти"- сейчас вам точно не хочется длительных отношений, а хочется справиться с потерей отношений, одиночеством, пошатнувшейся самооценкой.Но способ, которым вы хотите справиться, -новый мужчина, вместо облегчения усугубляет ваше чувство потери. Вам сейчас сложно опираться на себя, вам нужна поддержка для того, чтобы пройти через этот сложный период утраты, пережить очередную неудачу построения отношений. Важно разобраться как вы строите отношения,как они становятся такими, которые начинают вас тяготить.Важно также разобраться хотите ли вы серьезных отношений или легких, что для вас значит одиночество. Если у вас есть желание разобраться во всем этом ,лучше всего начать работать с психологом.
психолог онлайн
цитата:
Я зрозуміла.
Вы знаете, что вам надо делать?
Помощь не нужна?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброї ночі, Sniw222!
цитата:
Я нещодавно розійшлась з хлопцем, з яким були три роки разом. Мене постійно все гнітило в цих стосунках, тому я вирішила завершити це, а тепер зіштовхнулась з переслідуванням з його сторони настільки, що прийшлось переїхати зі своєї квартири на якийсь час.
Мої співчуття. Чомусь вибираєте таких хлопців.
цитата:
Після розставання відчула облегшення, що відчувала майже постійно при виході із відносин
Тобто постійно полегшення? З чим це пов'язано?
цитата:
З цим невротичним почуттям провини бажано працювати на психотерапії. Воно не здорове.
цитата:
Відчуваю себе старою, непривабливою, нерозумною, ще і невдахою
Це теж на особисту роботу з психологом. Мабуть це наслідок тиску родини.
цитата:
хоча виглядаю добре, все в мене добре
І при цьому, гарно вмієте одягати маску, наче все добре. Хоча все зовсім не так.
цитата:
я розпилююся на емоції я відчуття ніби хапаюсь за все, що приносить позитивні переживання і зовсім не можу думати про створення сімʼї, але ж в 35 маю хотіти
Так, за віком Вам 35, але психологічно Ви вочевидь ще не зріла людина. Хапання за позитивні переживання більш властиві дівчині років 18-23.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Страхи нових стосунків є звичайно, бо їх вже купа була і всі невдалі.
Страхи, напевно, можна перевести в терпимі сумніви, якщо уважно проаналізувати причини невдалих стосунків(!)
На Вашу думку, які три головні причини спрацьовують?
цитата:
Так і хочеться спитати, а Ви, дійсно, насолоджуєтесь? Тому що, зважаючи на невдалі стосунки, якось язик не повертається таке життя назвати насолодженням.
цитата:
Не зустріли, можливо, через те, що занадто високі вимоги до хлопців?
До речі, Вашого батька вважаєте надійним? А Ваша мама теж такої думки?
цитата:
Тепер я в такому стані постійного зʼїдання себе, що я одна в 35 і чи варто далі шукати ідеальну пару
Щодо ідеальної пари, то я, мабуть, би відкинув цю ідею. Ідеальність, взагалі, річ декларована. В реальному житті в стосунках між чоловіком і жінкою трапляється дуже різне - і кохання, і діалог, і повага... і сварки, і непорозуміння. Причому від останнього ніяк не затрахуватись(!)