відносини сина і матері в дорослому віці, чи припустимо в 34 роки цілувати матір на ніч?
Доброго дня!
Маю відносини з хлопцем якому 34 роки (він проживає з матір’ю); нещодавно довідалась про те, що він її цілує на ніч (тобто перед ти як лягати спати він іде цілувати матір в щічку). Для мене це не є зрозумілим. Він це пояснює традицією, що так завжди було. Чи можливо це розцінювати як занато велика прив’язаність до матері? Та чи не впливатиме це на наші відносини з його сторони я про роль жінки взагіл в його житті.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Екатерина Вячеславовна Логинова
А что не так с тем, чтобы поцеловать маму на ночь?
А вот почему мужчина в 34 года живет с мамой это вопрос
психолог онлайн
Екатерина Вячеславовна Логинова
Добрий вечір
Розцінювати як занато велику прив’язаність до матері у більшій мірі його проживання з матір'ю, ніж тількі традиційний поцілунок. Якщо ініциації у дорослого чоловіка, як такої, не відбулося - звичайно це буде впливати на відносини між вами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355074 для Валентина Михайловна
проживання з матір'ю пояснюється - тим, що знімати квартиру дорого, тим що він не може залишити матір саму; будь які вмовляння зняти квартиру закінчуються нічим, або ж сварками;
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355075 для Віталій Вікторович
яким чином я як дівчина майбутня дружина моду посприяти - цьому розриву відносин занадто тісних матір син? дякую
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Алла Григорівна Веленко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Не шляхом обговорювання і з'ясування стосунків із ним, це точно. Якщо Ви намагаєтеся, прямо або опосередковано, критикувати його, його матір і їх взаємостосунки - Ви налаштовуєте його проти себе і підштовхуєте його в обійми матері.
Насправді, це дуже не простий шлях. Насамперед, важливо щоб зміни почали відбуватися в його свідомості, а для цього потрібне його бажання і вмотивованість стати дорослим, самодостатнім чоловіком. До того ж, настільки самодостатнім, щоб можливо було подбати не тількі про себе, а й про свою дружину і дітей. Але навіщо йому так ускладнювати собі життя, якщо можна просто поцілувати маму в щічку, лягти у ліжечко - пальчик у ротик та поза ембріона. Так затишно.
А що кращого можете запропонувати йому Ви, для того щоб йому справді захтілося вилізти надовго і всерьоз із своєї звичної зони комфорту?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Никак повлиять вы не можете. Сепарация, которая давно должна была произойти, может случиться только, если МЧ этого захочет.
А судя по тому, что жить отдельно он не хочет, то жена потом всегда будет на втором месте. Это или принимать нужно или искать другого жениха
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355084 для Валентина Михайловна
так проблема тільки в мені,
як він мені постійно це говорить ...
він дійсно за рік уже змусив мене сумніватись в своїй адекватності ...
Адже свою поведінку він припідносить як супер мен який не кине матір бо він не такий у нього є совість
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355083 для Віталій Вікторович
як я розумію ваші відповіді не шукати проблему в собі ...
А все ж направляти його до психологів ...
Якщо це допоможе
Звісно
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
"проживання з матір'ю пояснюється - тим, що знімати квартиру дорого, тим що він не може залишити матір саму; будь які вмовляння зняти квартиру закінчуються нічим, або ж сварками"
Согласна с коллегой, что сепарация от матери- это задача мужчины, а не ваша , поэтому у вас много бессилия. А вам стоит задуматься над вопросом зачем вам строить отношения с человеком, который не делает шагов навстречу, а вы рассчитываете его изменить(изначально вам такой как он не подходит в очень существенном , главном). Вероятно в вашем детстве вы не получали любви, которую вам важно было получить и сейчас вы хотите получить другой результат и верите , что если постараетесь, то это произойдет. Ваша проблема в том, что вы выбираете таких мужчин .Чтобы это изменить, стоит поработать с психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355088 для Дина Дмитриевна
дякую за пораду, так дійсно в цих відносинах я як та риба бюст об лід ..
І не закінчую це все хоча розумію що це не те що мені потрібно ..
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Проблема с тем, что МЧ прилепился к маме, только в нем,
У вас проблема в другом - вы не верите самой себе. И с этим что-то нужно делать, иначе ваше мнение будет шататься в разные стороны, в зависимости от того, что скажет мужчина (этот или другой уже)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355105 для Валентина Михайловна
я вам вдячна, тому що чути від друзів якись розбір ситуацій це одне....
коли це пишуть психологи це інший момент і сприйняття ...
все ж чи можливо якщо він визнає свою залежність йому пропрацювати сильну прив'язаність до матері чи в 34 вже тяжко змінювати світогляд...
адже він з нею живе,
якщо він кудись їде і т д. він це все мамі телефонує розповідає;
в них існує група у вайбері де обговорюється кожен, крок і дія;
вона повністю його опікає в побутовому плані,
хоча він не єдиний син він найстарший брат і є ще два -
Які також прив'язані однак хоча б живуть окремо;
ну і в його уяві як я це зрозуміла була ідеальна картина життя він, мама я...
І зараз я погана тому що я не сприймаю життя з мамою і говорю що їх поведінка, щодо мене і претензії не є адекватними ...
Чому питаю чи є взагалі вихід...
Ми зустрічались дуже довго однак я не знала всієї історії, щодо матері ...
Для мене це відкриття рік як
психолог онлайн
Сепарироваться можно в любом возрасте. Но да, это сложный и длительный путь. Нужно сильное желание, понимание процесса и в идеале работа с психотерапевтом, кто будет сопровождать в этом пути, поддерживать и объяснять
психолог онлайн
Доброї ночі, lesia!
цитата:
адже він з нею живе, якщо він кудись їде і т д. він це все мамі телефонує розповідає; в них існує група у вайбері де обговорюється кожен, крок і дія; вона повністю його опікає в побутовому плані, хоча він не єдиний син він найстарший брат і є ще два - Які також прив'язані однак хоча б живуть окремо;
Якась патологія, викривлене сприйняття сімейного життя. Навряд чи в такому віці можна щось зрозуміти та змінити. Дещо запізно. Впевнений в його агресивній реакції навіть на натяк, що щось не так з його відносинами з мамою. Час для Вас казати наївним ілюзіям "до побачення".
Відредаговано автором 22-11-2023 03:07:49
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355138 для Павел Леонидович
так критика відносин його і матері сприймається дуже агресивно...
пояснюється це тим що мати одна;
навіть ситуація "мати коли в нього була хвора спина, дозволяла собі ввечері заходити, щоб йому подушку підмостити; при наявності мене в кімнаті"
поведінка матері виправдана турботою;
на моє зауваження, що це не адекватна поведіка матері,
до дорослого чоловіка;
все зводиться до того, що мені тотрібно лікуватись
психолог онлайн
Ну то й робіть, як то кажуть, висновки.
Змін не передбачається. Чи готові Ви постійно вступати в конкурентну боротьбу за чоловіка з його мамою, при 100% гарантованому програші?