Що зі мною не так що я сама, що нікому не треба коли сама не така,завжди поряд?
Я не розумію що не так зі мною і чому я байдужа близьким людям,чи близькі вони. Подруга виходить заміж, всім сказала, мені попросила не казати саме мені, хоча я як раз та хто підтримував і щиро радів її новим стосункам, а за колишнього завжди була саме від мене підтримка, і вона писала про це. З другою дружили онлайн, довго спілкувались, дзвонили, коли у моєму місті почався хаос, новий наступ, дівчина зникла, пише лише по справі, на запитання що з нашим спілкуванням пише що все ок, все чудово, а мені важко що я не розумію причину, чоловік у мене непоганий, добре ставиться до мене, але він шукає роботу лише щоб служити, що це значить для мене? Біль і розчарування - у мені важкі стосунки з рідними ,і я просто не зможу жити у своєму місті сама бо тут обстріли і якщо він піде,то вимушена буду з ними жити, знімати щось не потягну хоча працюю і про це розповім далі. Чоловік провокує війною, каже що я не самостійна бо боюсь вибухів, а у нас відбоїв майже немає. Чоловік шукає лише службу,звичайну роботу ні, у такому випадку я тягну всю нашу родину, і маму яка тягне гроші і ображається якщо не даю, всі потреби родини, дитини, домашніх улюбленців, я дуже непогано заробляю ,але я витрачаю через це великими сумами, не можу ж я продукти не купити, а інколи якщо чесно я хочу десь і посидіти хоча б каву за 60 грн випити смачну, бо працюю рік без вихідних, роботу люблю, але я бережлива, хочу мати можливість відкладати ,мені так спокійно, а я не можу. З мамою розмова призвела до того що ми не спілкуємося бо не допомогла грошима, хоча просто вже не можу, даю і даю,а вона працює , просто все витрачає на дорогі речі, вітер....з чоловіком говорили, він каже, по службі нічого немає, буду чекати, а я кожного дня знімаю нову тисячу з карти і мені плакати хочеться, я не маю жодної підтримки. Подруг, сестри чи брата, друзів я не маю, я говорю сама з собою, мені вже погано від цього, від війни,від військової служби на яку хоче чоловік, хоча я все розумію, але він як зрадник кине мене у 20 км від нуля і поїде? Він навіть не розуміє яке пекло я пройду якщо жити з мамою.Все то про чоловіка думає що помре, то про те що не працює, то про те що донька я погана, то про те що грошей не бачу своїх, то про дитину як нам жити,то про себе що мене не цінують, то подруги ці що пішли мовчки з життя, і розповісти немає кому. Вибачте що так багато тексту, мені дуже потрібна підтримка. Як мені показати чоловіку що треба щось робити, бо слова не чує рік.
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Я не розумію чого дійсно вона не сказала мені за весілля, скажу чесно, мене як людину яка постійно була поряд, це зачепило, вони познайомилися місяць тому, тут розпис і все, всі знають, всі запрошені окрім мене, я не розумію що це за дружба така? Я спробувала поговорити, мені ігнор. А ще я думаю що я самотня в цілому, ще одна була знайома, запитала як справи, я сказала що добре, лише вибухи потужні, а вона каже ти чудова дівчина але поговори про щось інше, грузиш мене, хоча вона сама запитала, я не пишу сама таке перша, і я взагалі від вчора як закрилася у собі, читала нашу переписку минулу, нічого я їй не казала, привіт та пока, і по роботі, тобто вона навіть не знає скільки мені років, що дитина, що чоловік, ну спілкування не на тому рівні, і дійсно нічого не розповідала, а ще вона знецінила мене, сказала ну і що що ваше місто палає, хоча сама з України. Я думаю що як спілкування та будь-які дружні стосунки не для мене? У мене є видумана подруга, з нею ми з дитинства поряд, я інколи, здається, навіть відчуваю її, хоче не знаю чи нормально це у моєму дорослому віці, я її коли прошу поговорити зі мною, відчуваю сильний холод ,а потім бачу себе коло неї.
Доповнення від автора
Також мені важлива постать чоловіка у житті, щоб він не загинув, бо у дитинстві поховала батька, помер не своєю смертю, я відпустила біль за татом, просто не хочу втрачати ще одного чоловіка, хочу щоб дитина бачила що тато є, я дуже поважаю наших захисників та захисниць, але я не можу прийняти його вибір. Дякую за змогу виговорити проблему і буду рада навіть за смайл у коментарях,аби просто відчувати що я не сама, бо чесно скажу, на терапію зараз не має грошей через такі витрати, а підтримку шукати немає де
Доповнення від автора
Я нікому не потрібна, чоловіку навіть важко возити мене на пару годин до мами щоб я не сиділа під снарядами, житло не можу знайти. Я сама заправляю авто, я сама все роблю, а йому важко відвезти, їхати 10 хвилин. Він щаслива людина, бо байдужий, він аб'юзить мене,принижує за страхи, що соромно коли страшно, у мене немає підтримки, зараз стільки гадощів наговорив бо я сказала що він не вкладається у стосунки мінімально ( важко відвезти)

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Прекрасный период жизни. Говорю БЕЗ иронии.
Прекрасный тем, что наконец-то можно произвести ПЕРЕОЦЕНКУ отношений и людей в своем окружении, четко понять "ху из ху". Используйте это время с пользой для себя. Для, хоть и болезненных, но таких важных открытий.
И по поводу мужа, и по поводу подруги, не говоря уже о маме.
По-хорошему это запрос на психотерапию с психологом - чтобы разложить все по полочкам и самое ГЛАВНОЕ найти место в этом всем для СЕБЯ.
Кстати, где Ваше место в этом всем описанном Вами, как думаете?
Відредаговано автором 02-07-2024 15:22:26
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Я думаю що як спілкування та будь-які дружні стосунки не для мене?
Цікаво, а чим Ви не вийшли гідною для спілкування і дружніх стосунків? Можливо, надмірними очікуваннями і сподіваннями на порядність інших? А вони не завжди такі.
Можливо, схильністю недооцінювати себе, бо центр особистісної рівноваги змістився назовні?
цитата:
Я нікому не потрібна
Азбучна істина доводить, що спершу людина має бути потрібна СОБІ(!) Вже потім усім іншим.
цитата:
У мене є видумана подруга, з нею ми з дитинства поряд, я інколи, здається, навіть відчуваю її, хоче не знаю чи нормально це у моєму дорослому віці, я її коли прошу поговорити зі мною, відчуваю сильний холод ,а потім бачу себе коло неї.
Вигадана подруга як доступний в дитинстві спосіб втекти і захиститись від самотності. Тоді він згодився. Навряд чи згодиться тепер, бо сприяє подальшій втраті контакту з реальністю і вирішенню нагальних проблем по суті.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Вітаю!
Ваш текст насичений відчаєм та душевним болем. Співчуваю, бо ніби є люди навколо, але ніхто не розуміє і не реагує на вас як на особистість. Можливо, пора вже не подобатись іншим і не боятись своєї агресії. Ви зараз перебуваєте в жертві і знесиленні, але коли приєднаєте собі свою злість, то вам ціни в хорошому сенсі не буде. Ви зіштовхуєтесь з несправедливістю і абсолютно безпорадні, але чому?
Дівчина, яка не запросила вас і ігнорить - це не подруга, мама - це маленька дитина, яка потребує «цукерок», а чоловік - взагалі вас не чує, це ніби сусід, а не партнер. Я образно включаю асоціації і можу не сильно попадати в правду, але десь близько таки відображаю суть. Мені б хотілось щоб ви на це подивились зі сторони. І ви всі ці вампірські взаємодії утримуєте саме ви, з вашоі згоди чи мовчання, бо вам страшно залишитись одною. Але ви одна, бо кожен думає за себе, так як йому краще.
А як було б краще вам? Що заважає брати відповідальність за себе? Ваші потреби - ваші можливості і ваше щасливе життя.
Рекомендую вам психотрепію. Ваші моделі поведінки захищали вас від страху, але вже не слугують розвитку. Ми інших змінити не в силах, але можемо мінятись і розвиватись самі.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Сочувствую, что вы ни у кого не можете получить поддержку, которая так нужна, особенно в нынешнее нелегкое время. Но сейчас, когда вы в таком состоянии, возможно пришло время глянуть трезво на ситуацию и отношение к себе самой? Заметить, что вы тянете на себе то, что тянуть не должны и начать заботиться о себе?
Читая ваши слова, ощущение, что вы ребенок, который ждет любви, принятия, поддержки, старается это все заслужить, а в ответ тишина. Но читаю, что вам 30, вы хорошо зарабатываете. А значит вы взрослая и можете самой себе стать заботливым родителем и дать себе эту поддержку и опору. Скиньте с себя ненужные вам переживания о других, в том числе о муже, и начните думать о себе самой.
Хотите поддержки и помощи, а также изменений в жизни - начните психотерапию. На первых порах это будет ваша опора, помощь, человек, с кем можно разделить свою боль и другие чувства. Пусть час в неделю, но это будет место и время для вас. По мере психотерапии вы все больше и больше начнете замечать, что в вас самой появляются опоры, что вы многое можете.
А пока вы будете всех жалеть и ждать в ответ любви, увы, ничего не изменится. Никому жертвы не нужны - их не ценят. Более того, со временем они раздражают.
Позаботьтесь о себе в первую очередь. И начало психотерапии это и будет первым шагом в этом направлении.
Відредаговано автором 03-07-2024 11:53:36
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечера!
"Я не розумію що не так зі мною і чому я байдужа близьким людям,чи близькі вони. "
Вот самый главный вопрос вы сами себе задали - а близкие ли они люди вам?
Или только такими казались вам? А вы верили в эту иллюзию долгое время...
Вы скорее удобная для них - чем то удобная - нужна им временно - когда у них проблемы вы им помогали - поддерживали... а когда у них все наладилось ( свадьба подруги ) про вас забыли...
Или когда у вас проблемы - война... вас сразу резко начали игнорить... чтоб что? Чтоб не нагружать себя - чтоб не погружаться в ваши проблемы - человек так сделал.
Теперь вопрос тут в том - почему вы притягиваете к себе таких людей - которые вами пользуются каждый в своих интересах.
Вот этот механизм лучше всего изучить с психологом.
"З мамою розмова призвела до того що ми не спілкуємося бо не допомогла грошима, хоча просто вже не можу, даю і даю,а вона працює , просто все витрачає на дорогі речі, вітер....з чоловіком говорили, він каже, по службі нічого немає, буду чекати, а я кожного дня знімаю нову тисячу з карти і мені плакати хочеться, я не маю жодної підтримки. "
Извините но скажу как вижу - они очень эгоистично себя ведут - по отношению к вам ( если все правда что вы написали)
Они ведут себя как удобно и выгодно им - а то что вам тяжело и вы устали они тоже, так же как и ваши подруги игнорят...
Вы слишком много терпите от людей - позволяете терпеть - не высказываете чего не хотите не говорит нет!
Или говорите нет - но когда уже нет сил терпеть... и когда люди уже обнаглели... привыкли что вы все терпите и терпите.
Вы не умеете защищать правильно свои границы - очерчивать свои личные приоритеты - ставить себя на первое место! Помогать сначала себе - а уже потом мужу и матери...
Спасаете их - а себя гробите ... вот что происходит.
Вам бы сесть и хорошо подумать - а что я вообще делаю со своей жизнью?
И ради кого вообще так стараюсь? И ценят ли меня вообще окружающие меня люди?
Или я им просто удобна и выгодна...
Только честно себе это сказать!
И да у вас нет поддержки ... это тоже горькая но правда...
Вы должны для самой себе стать этой поддержкой!
Только так! Раз ее не дают ваши близкие - то стоит задуматься... а такие же они близкие?
Или это тоже очередная ваша иллюзия...
Так бывает ... к сожалению что очень не везет с окружением...
Тогда - выход только один!
Становится тоже эгоистом ( в хорошим смысле )
Поставить себя на первое место - и думать только о себе и о дочке - так как вы за нее несете ответственность и все.
А всем остальным по справедливости - явно нарушен баланс у вас брать - давать...
Вы всю себя отдаете людям - а они или этого не ценили изначально... а просто принимали... и взамен отдавали, но не столько сколько вы им... либо очень мало давали вам.
Или перестали со временем ценить ваши старания и усилия и вас как личность!
Вопрос тут и причина глубже - а цените ли вы саму себя?
Скорее всего вас родители не ценили - потому вам тяжело сейчас саму себя научится ценить...
Но это возможно если сделаете капитальную переоценку ценностей и скинете иллюзии которые вас держат и мешают нормально жить!
Начните жить для себя! ВЫ ЭТОГО ДОСТОЙНЫ!
А дальше делайте только то, что для вас на пользу и что вам помогает и питает. Что вам приятно!
( и не смотрите на мнение других при этом)
Это прям надо как стратегию выработать! Разрешить себе - жить для себя!
Но опять же, лучше все это делать с психологом - так будет вам проще - плюс получите поддержку, которой вам так не хватает!
А еще, хочу пожелать вам сил и тепла!
Вы очень классная! Потому что проходите сложный путь... в одиночку...
А это не каждый может! Не каждому дано!
Удачи!