Я не розумію як діяти
В стосунках з чоловіком повний крах.
Сваримось часто,вже не вперше оскорбля, недавно була перепалка він взяв мій телефон і швирнул на землю,кажу ти його мені не купував і новий не купиш, ти вже вдруге так робищ, на шо він подивився на мене як на дуру і сказав шо такого не було,я почала йому нагадувати,образа була страшна,як так,морально мене пригнічував,а потім каже,шо такого не було,я все придумала,пішов у будинку,я цього так не звлишила, пішла за ним,тут сама не зрозуміло як вилетіло,шо він взагалі вважає мене шлюхой,він сказав я і зараз так вважаю і я була просто в шоці,поряд стояла наша кума,каже йому,шо за таке можна і в'є***,а у відповідь ми почули,що зараз вас вдвох переверну. Такі слова від нього чую не вперше.З однієї сторони не хочу знаходиться в цих відносинах,а з іншої не розумію як бути,в мене просто страх жити самій в приватному будинку,бо я(як це смішно не прозвучало) боюся темноти,я боюсь залишатися вночі сама хоч з маленькою дитиною але я одного разу собі сказала, якщо ще один раз він так до мене віднесеться,це буде все
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Что делать?
1. Уходить из отношений - разводиться, жить отдельно
2. Идти в психотерапию и разбираться в тем, почему дело дошло до второго случая, почему вы сомневаетесь в том, чтобы уйти, работать со страхами и психологически взрослеть.
3. Консультация юриста, поскольку у вас ребенок и чтобы все сделать максимально безопасно для ребенка
Психотерапия вам 100% нужна.
Какие отношения у вас с родителями?
Какие отношения между ними?
Что держит в отношениях с мужем?
Доповнення від автора
Батьки давно не разом, через зраду батька, проживали в одному будинку але не спілкувалися,потім батько з'їхав до іншої жінки,я з ним майже не спілкувалися,так при зустрічі,привіт,пока,як справи. Після того як померла мама нічого в нашому спілкуванні з татом не змінилось.З мамою добрі відносини були завжди.
У стосунках з чоловіком тримає просто страх,що буде далі,страх чогось нового,і страх залишитись самою
психолог онлайн
А что конкретно вас пугает?
Что может быть страшного в том, чтобы быть одной? С чем вы не справитесь?
Как думаете, что будет с вами и с ребенком, если вы продолжите находиться в этих отношениях?
В каком возрасте отец изменил маме и они стали так жить, как чужие?
В каком возрасте (вашем в смысле) умерла мама?
Доповнення від автора
Я точно не пам'ятаю,дуже давно,коли мама була вагітна мною чи коли я була зовсім маленька.Знаю,що жив окремо, скільки мені було років коли він повернувся до нас не пам'ятаю,була ще мала,але він просто жив з нами під одним дахом,я надіялась,що помиряться,хоча я пам'ятаю як в дитинстві він вдарив маму, прийшов п'яний додому.
Мама померла в минулому році,в листопаді.
Я не можу зрозуміти в чому причина мого страху, просто не уявляю як я буду жити сама,хоча допомоги від нього особливо нема
психолог онлайн
Сочувствую по поводу мамы.
Я предположу, что вы не отгоревали ее смерть. Плюс, скорее всего, если с мамой были хорошие отношения, то ее смерть это как потеря опоры и поддержки. И сейчас, когда вы особо уязвимы - с маленьким ребёнком, грубым мужем, вы боитесь остаться одной.
Но, увы, в таких отношениях вы одна все равно. Если муж оскорбляет вас, унижает, то нет у вас истинно теплых и близких отношений, и опоры нет. Она чисто формальная и больше ваша иллюзия, чем реальность. А плата за эту иллюзию реальна и высока - ваш страх быть рядом с мужем, чувство униженности, обиды, разочарования, боли и тп. Плюс ребёнок растет в нездоровых отношениях.
Очень рекомендую вам работу с психотерапевтом, чтобы отгоревать утрату мамы, разобраться со страхами, найти опору в себе и не позволять с собой так обращаться.
психолог онлайн
Добрий день. Як давно почалися такі відносини? На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368463 для Віталія Юріївна
Насправді таке відношення було ще з моменту як ми зустрічалися і не проживали разом,він одного разу сказав,що може в мене був секс із батьком мого колишнього,по сей день пам'ятаю цю фразу,але чому тоді ісе пробачила і не звернула увагу на таке ставлення .Коли йому сказала це, він сказав,що не міг таке сказати
психолог онлайн
Якшо людина, шось робить в сторону іншої людини неприйнятне,а потім говорить , що такого не було, і починає звинувачувати іншого, що той "щось придумав", то це називається газлайтинг.
Я не знаю цілісної картини ваших взаємовідносин,але мені цікаво - яке майбутнє ви плануєте з чоловіком та яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368497 для Віталія Юріївна
Я давно не вірю в наше майбутнє,мені не подобається його ставлення і фрази в мою сторону, мінятися він як бачу не збирається,його все влаштовує,ми обговорювали все,він говорить, більше так не буду,я намагатимуся,за три роки якось не вийшло в нього.
Я хочу розійтися, та в голові в мене питання,чи правильно я все роблю,в нас маленька дитина, наші відносини тримаються тільки на тому,що нас тримає дитина,він і сам мені так казав.Я боюся,що якщо розійдемося,він не буду з нею бачитися,а для менеце важливо,бо я сама росла без батька
психолог онлайн
Хороший отец будет видеться и после развода. А плохой..,зачем он нужен?
Да и ребенку расти в плохих отношениях это вредно. Ведь ваша дочь примет за норму, что вот такие семьи, вот так происходят отношения между мужем и женой. И что ей это даст? Только то, что будет тревожность, неуверенность в себе и потом построит такие же отношения, как у вас с мужем. Хотите ли вы этого для нее? Вряд ли
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368579 для Валентина Михайловна
Ось саме цього я ібоюся,що в майбутньому вона буде вважати,шо це норма і буде закривати очі на таке відношення до себе
психолог онлайн
Тогда покажите ей своим примером, что так не должно быть в отношениях и терпеть не нужно.
Если страшно, нет поддержки и важно найти опору, то работа с психотерапевтом поможет