Чому я читаю так багато книжок підряд?
Я дуже люблю читати книги. Зараз я читаю 10 книг підряд. І коли знаходжу якусь цікаву книгу то з великим зацікавленням починаю читати. Але коли доходжу до середини то виникає думка "що там читати я і так уже все знаю; що нового мені може сказати ця книжка" Але коли після цієї думки почитаю кілька сторінок і там зустрічаються цікаві думки чи цитати які зачепили то я залишаюсь задоволеною що сіла і трошки почитала.
Я читаю 10 книг підряд і електронні і паперові. Книгу беру за настроєм саме тому читаю таку велику кількість. Мені нудно читати одну книгу і бути тільки на ній зосередженою. Тому що буває так що та книга не під настрій а щось почитати хочеться тому така велика кількість мені подобається.
Але читаю я їх довго бо читаю в невеликій кількості ще й кожен раз різну книжку. Мені трохи нехватає регулярності в читанні. Але коли появляється регулярність в читанні мені починає надоїдати, скучно стає. І саме тому я читаю за настроєм бо в цьому є якась непередбачуваність, спонтанність і кожен раз щось нове (бо ти не знаєш наперед що будеш читати і який настрій у мене буде).
Просто я кожен раз находжу книжку яка мене цікавить і починаю її читати. Але в мене ще там є 10 книг які я читаю і не можна брати ще одну бо я ще ті читаю. Але я не можу стриматись ...
Постійно хочеться нового.
В чому проблема? І хоч я читаю ті всі 10 книг але просто повільно але не покидає віддчуття що я постійно починаю читати нову книгу, початок 40 сторінок десь прочитала і я починаю брати іншу книгу.
Просто я начебто книгами хочу якусь потребу в собі задовільнити але не можу і мозок їжу для роздумів отримав а душа того чого потребує - не отримала.
Проблема в регулярності чи в задоволенні потреби?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго ранку
цитата:
Проблема в регулярності чи в задоволенні потреби?
. Цікавий запит.
Яку потребу ви маєте на увазі? Книги,які ви читаєте одного жанру?
В інших сферах ви можете зконцентруватися на чомусь одному?
психолог онлайн
Вітаю, Емма.
"В чому проблема?"
Так в чому суть проблеми для Вас?
Вас не влаштовує ця ситуація? Вам це заважає? якось негативно впливає на ваше життя?
Ви б хотіли щось змінити?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброе Утро!
"Я дуже люблю читати книги. Зараз я читаю 10 книг підряд. І коли знаходжу якусь цікаву книгу то з великим зацікавленням починаю читати."
Ох какое крутое умение) - всем бы так.
Меня наоборот, всегда удивляло как люди так успевают залпом много книг читать - и как они не запутываются в книгах, и сюжетах, и текстах при этом))
""що там читати я і так уже все знаю; що нового мені може сказати ця книжка"
и это
"Книгу беру за настроєм саме тому читаю таку велику кількість. Мені нудно читати одну книгу і бути тільки на ній зосередженою. Тому що буває так що та книга не під настрій а щось почитати хочеться тому така велика кількість мені подобається."
Вот же, вы сами и отвечаете на свой ответ!
Вы испытываете жажду новых впечатлений - и новизны впечатлений - плюс вам важно, чтоб были возможности - количество книг это про возможности.
Вы так компенсируете ( через книги ) свою скуку - убегаете в книги от скучно внешнего мира для вас - вот что происходит.
Видимо в реальном мире вам не достаточно эмоций и впечатлений - чем заполнена ваша жизнь кроме книг?
Хотя книги это прекрасно!
Вы пишите - что вам трудно сосредоточится как я понимаю на чемто одном - сделать выбор другими словами - вам нужно разнообразие - а иначе если выбираете чтото одно сразу гаснет интерес к книги.
Так устроена ваша психика и это тоже нормально - вам нужны варианты - вы умеете распределять направлять внимание на разные объекты ( книги и сюжеты)
А ктото наоборот умеет сосредотачиваться на чемто одном - углубляться в процесс - и пока книгу не дочитает - на другую книгу не переключится.
Такая тактика у вас распространяется только на книги ?
Или и на другие сферы и деятельность тоже?
Чтоб обязательно была вариативность - и переключения внимания - иначе скучно становится - и мало сосредоточения на чемто одном - углубление в процесс и предмет изучения.
И да, объективно - бывает разное настроение - и это нормально - и хорошо что у вас много книг - можно подбирать подходящую настроению и моменту - по жанру и по автору.
"бо в цьому є якась непередбачуваність, спонтанність і кожен раз щось нове - вот чего вам так не хватает!
"Просто я кожен раз находжу книжку яка мене цікавить і починаю її читати. Але в мене ще там є 10 книг які я читаю і не можна брати ще одну бо я ще ті читаю. Але я не можу стриматись ..."
Может это про ответственность и терпение?
Не хватает возможно более ответственного отношения к своему выбору и терпение дочитывать книгу - другими словами доводить дело до конца!
Как в обычной жизни вы свои дела или цели доводите до конца?
Выполняете ли обещания?
Хватает ли терпения на другие дела?
Насчет книг - может интересен быть сам автор - его манера писать и его мысли - может интересовать и захватывать сюжет книги и персонажи.
Что вообще вы любите читать какой жанр или каких авторов?
Какая ваша любимая книга?
Какой любимый автор?
И сколько книг вы именно смогли дочитать до конца?
Прислушайтесь - чего хочет ваша душа?
Может научится более глубинному процессу - углубляться в книгу - углубляться в себя - может глубины боитесь... ( подсознательный страх блокирует)
Одновременно - и не хватает глубины в любом процессе - чего б это не касалось ( чтение книг, или рисование картин, или изучение себя)
И одновременно - боитесь этой глубины - и одновременно ее вам так не хватает.
( вот мои такие мысли - по вашему вопросу)
Відредаговано автором 09-08-2024 09:56:14
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Додам -
Вот эта ваша фраза очень интересная -
"""що там читати я і так уже все знаю; що нового мені може сказати ця книжка""
- Що там читати - вы так сразу уже обесцениваете книгу и труд автора - то что он хотел рассказать читателю.
Вы же читатель - раз читаете его книгу.
Написать книгу именно - хорошую и интересную книгу - это большой труд.
- Я і так уже все знаю - что именно вы знаете? О чем написана книга? Что хотел передать автор? Чем книга закончится? ( откуда такая самоуверенность возникает у вас?)
Может вам сложно принимать чужое мнение не похожее на ваше - книга это всегда чужое мнение автора - оно либо может близко нам или не близко - потому одна книга может привлекать и захватывать целиком - а другая почти сразу становится скучной и не интересной.
Сложно или страшно узнавать чужой мир - вам интересны мир другого человека - видь книга это почти всегда внутренний мир автора - его мысли и чувства его мировоззрение.
- що нового мені може сказати - и снова погоня за новизной и впечатлениями - скажу так, почти каждая книга может чемуто новому научить - если написана интересным автором - потому что это отдельный мир человека - его опыт - его рассуждения - его фантазия - его взгляд на жизнь и мир.
Вопрос в том - готовы ли учится у других людей чемуто новому?
Перенимать опыт и изучать другого человека - его мир?
А через мир другого человека - и свой мир - изучать себя?
психолог онлайн
Вам встречный вопрос- а в чем проблема-то?)
Что вас смущает в том, сколько и как вы читаете книги?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Доброго дня!
З описаного складається враження, що ви шукаєте розрядки і наповнення власній пустоті. Це моє лише припущення, а також про те що ви не витримуєте глибину контакту. Читання - це ж не тільки радісні переживання, там є занурення в біль і нудьга, і депресія, і невизначеність героїв. Коли ви читаєте 10 книг, то ви не в глибокому контакті ні з однією, у вас є контроль обирати та залишати це, проте чи є сили та воля завершити, пройти трансформації разом з персонажами, віддаючись одній книзі?
Так можна товаришувати з 10 людьми, і ні з ким не мати глибинної довіри, знайомства, а лише по верхам.
Читати - це чудово! Важливо через читання зв’язувати тексти з внутрішнім світом. Кажуть, що допустимо читати різного жанру літературу паралельно, щоб переключатись, наприклад я читаю психологічну книгу, художню та автобіографічну, але мозок не може утримувати так багато зв’язків одночасно, коли 10 і більше об’єктів.
А якби ви не читали, то щоб ви робили? І де у вас є режим регулярності? У яких сферах ви можете сказати, що ви послідовна та надійна? Де у вас є надійна прив’язаність?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369640 для Ірина Миколенко
чем заполнена ваша жизнь кроме книг?
- навчання (курси), робота, прогулянки з друзями (щирі розмови по кілька год, багато сміху, прийняття, розуміння, з ними я почуваюсь розслабленою, справжньою, цікавою, прийнятою і мені з ними дуже добре), закоханість (працюєм на одній роботі), довгі прогулянками з псом, люблю слухати подкасти, дивитись корисні відео, серіали/фільми теж люблю дивитись але на них часу нехватає тому якщо вже щось дивлюсь то вона має зацікавити мене на 100%.
психолог онлайн
У вас довольно насыщенная молодая жизнь - с того что вы рассказываете. И это Здорово!)
Эмоционально так уж точно.
А новизны там хватает - спонтанности в реальной жизни?
Глубины хватает смысла?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369640 для Ірина Миколенко
Такая тактика у вас распространяется только на книги ?
Зараз проходжу курс і максимально досліджую і перевіряю все що говорять на тому курсі, бо тема мене дуже цікавить і якщо чую якусь інформацію вперше то гуглю, копаю, копаю, копаю. І мені це дуже подобається. Бо тоді відчуваю що знаю тему не поверхнево і виклалась на повну щоб розбиратись в цій темі. Тому проходячи цей курс я б не осилила ще проходити якісь курси, бо хочу дуже добре дослідити цю тему по якій проходжу курс. От по курсам я зберігаю якусь послідовність, пріорітетність.
Или и на другие сферы и деятельность тоже?
Тільки на роботу (якщо почну реалізовувати ідеї то це пройде, ніщо не заважає, часу не хватало бо не вміла його розприділяти), на книги
І коли вчилась в університеті дуже хотілось практики щоб відчувати що навчання має результат. Нудно було постійно втоптувати теорію, хотілось бачити як реалізвується ця теорія. А зараз навчання люблю більше, бо бачу свої пробіли в знаннях на роботі і це мотивує вчитися.
Напевно ще на роботу. Я працювала 5 днів на тиждень на одній роботі а в суботу 2 год працювала ще на іншій роботі. Ці дві роботи пов'язані з дітьми. Я працювала добре на двох але мені часу не хватало для себе і роботу 2 я ставила в пріорітет. Тому зараз ще роботи не беру, вирішила зосередитись на роботі 1, її розвивати (бо назбиралось дуже багато ідей які треба реалізувати; бо я не можу просто працювати на роботі, я потребую щоб вона постійно вдосконалювалась, щоб розвивалась і не стояла на місці). І відчуваю недостаток знань в тій сфері якій працюю тому пішла на курси, бо хочу бути максимально ефективною в своїй сфері.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Вы так и не пишите, что вас беспокоит в том, как и сколько вы читаете книги?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369657 для Ірина Миколенко
А новизны там хватает - спонтанности в реальной жизни?
- ну деяка спонтанність є - це зустріч з одною з подруг бо ще вчиться і має можливість на такі спонтанні зустрічі.
А як спонтанніть можна добавити?
Бо я дуже люблю стабільність але разом з тим спонтанності все таки не хватає.
Глубины хватает смысла?
- мені цікаво з ними спілкуватись, ми спілкуємся на те що і мені і їм цікаво, ми дуууже багато в чому похожі. Ми говорим і наговоритися не можем. Я додому приходжу така наповнена, в такому ресурсі що словами не передати. Спокійна, розслаблена, в прийнятті. Навіть книжку не хочеться читати, фільм чи корисне відео дивитись, тому що на душі таак добре, вона настільки заповнена цим спілкуванням що я просто все відкладаю і вечеряю в тишині ☺️ (я дуже люблю тишині але мені непривично так сидіти бо привикла постійно щось слухати, читати а тут ... і я просто розумію що зараз нічого не потребую але ось так сидіти в тишині і нічого не слухати бо на душі дуже добре то це важко).
Я ніколи раніше такого спілкування не мала. Таке спілкування я маю тільки місяць. І хоч мені на душі дуже добре від такого спілкування але я повірити не можу що це реальність. Що так буває.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369640 для Ірина Миколенко
Может это про ответственность и терпение?
Щодо терпіння млже бути, можливо мені правда його не хватає.
Просто я так багато хочу знати і вміти. І коли я займаюсь не тільки одною діяльність (ну наприклад працюю і вчусь) тоді я відчуваю пульс життя, що воно активне, наповнене, я знаю куда я йду. Але я постійно забуваю що я людина яка робить все повільно (щось типу людини у якої на все свій час) а це означає що я все детально вивчаю, розбираюсь і дуже відповідально відношусь до того що роблю. І тому приходиться приторможувати свій запал і енергію щоб вона відповідала моєму повільному ритму але разом з тим у мене є багато енергії до життя.
- стараюсь тримати в цьому дисципліну. І разом з тим вчусь доводити справу до кінця. Я дуже радикальна і якщо я вже за щось взялась значить маю це закінчити.
Выполняете ли обещания?
- раніше кидала слова на вітер. Коли почала працювати з дітьми стала більш стримуючою і коли щось обіцяю то маю цього дотриматися або не обіцяю взагалі і кажу: я б дуже хотіла, мені дуже жаль і шкода але я цього виконати не зможу.
Хватает ли терпения на другие дела?
- в інших справах є відповідальність перед іншими людьми і якщо я хочу бути класним фахівцем я маю дотримуватися слова і проявляти терпіння коли це потрібно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369640 для Ірина Миколенко
Что вообще вы любите читать какой жанр или каких авторов?
- художні
- автобіографічні
- медичні
- про виховання дітей
- про стосунки
- психологія
- воєні романи (також читаю авторів які воюють на сході; ніколи раніше не читала книги на воєну тематику але коли почалась війна то почала читати)
Какая ваша любимая книга?
- немає улюбленої. Кожна має свої плюси і мінуси. І кожну люблю по-своєму.
Какой любимый автор?
- також немає улюбленого. Просто є автори яких вже давно читаю і якщо зустрічаю їхню книгу (це вже щось знайоме, і так тепло стає на душі; ніби давнього друга зустріла) то точно знаю що ця книга мені сподобається.
И сколько книг вы именно смогли дочитать до конца?
- за цей рік прочитала 15 книг
Читаю з 13 років і вела списки прочитаного але воно в мене усе розкидане по телефону і це треба підрахувати)
психолог онлайн
"Зараз проходжу курс і максимально досліджую і перевіряю все що говорять на тому курсі, бо тема мене дуже цікавить і якщо чую якусь інформацію вперше то гуглю, копаю, копаю, копаю. І мені це дуже подобається. Бо тоді відчуваю що знаю тему не поверхнево і виклалась на повну щоб розбиратись в цій темі."
Во глубина пошла да!
Значит умеете углубляться в процесс изучения!
Вопрос насколько долго - хватает вот этого изначального импульса и интереса к предмету?
А если не секрет - что это за курсы?
"Тільки на роботу (якщо почну реалізовувати ідеї то це пройде, ніщо не заважає, часу не хватало бо не вміла його розприділяти), на книги"
То есть, у вас все строиться на изначальном интересе к чему либо - работа это или книги или общение - главное интерес - тогда идет и углубление.
А если интереса мало или не достаточно - то и быстро наскучивает... и вы начинаете переключаться на чтото другое.
Вас как бы, должно захватывать максимально на все 100 % по впечатлениям - человек страсти вы!
Вы писали, что у вас долгие прогулки и беседы с друзьями - а какие темы больше всего любите обсуждать?
И еще интересно написали - долго гуляете с собакой - то есть это не вопрос в терпении - терпение у вас как раз таки есть!
Собака это ваш друг? Что вы про него можете сказать?)
А сейчас вы уже научились распределять свое время?
"І коли вчилась в університеті дуже хотілось практики щоб відчувати що навчання має результат."
Это всем так хочется да) Чтоб уже попробовать свои силы - реализоваться - почувствовать почву под ногами.
"Нудно було постійно втоптувати теорію, хотілось бачити як реалізвується ця теорія. А зараз навчання люблю більше, бо бачу свої пробіли в знаннях на роботі і це мотивує вчитися."
Значит вы больше практик - чем теоретик - ваша сфера это практика.
И хорошо что вы сейчас понимаете - что вам не хватает знаний - и стараетесь их компенсировать уже на работе.
Потому что понимаете - для чего именно вам нужны знания и какие именно - пришла конкретика и практичность.
А не как в институте - учите лишь бы учить - без понимания зачем оно надо да?)
"Тому зараз ще роботи не беру, вирішила зосередитись на роботі 1, її розвивати (бо назбиралось дуже багато ідей які треба реалізувати; бо я не можу просто працювати на роботі, я потребую щоб вона постійно вдосконалювалась, щоб розвивалась і не стояла на місці)"
Ну у вас да перебор пошел - работа съела все время и не осталось на отдых и личную жизнь.
Хорошо, что вы это выравняли и осознали вовремя.
Вы новатор - вам надо обязательно нужна динамика - перемены - новизна видите как - чтоб чтото новое придумывать идеи - и это хорошо!
Главное - правильно это все направить!
А как вы себя развиваете - лично себя?
( помимо работы - хобби интересы какие? Книги фильмы - еще что?)
Углубляетесь ли в себя в познания себя? Какая вы?
Или только сейчас начинаете это делать - зайдя к нам на сайт?)
И еще коллега Алла Владимировна - вам очень так подсветила под трансформацию - про проживания событий в книги - про осмысления - что несет вам книга - что хочет передать автор - что хотят передать герои книги - какой смысл вам донести - чтоб вместе с ними подумать о скрытом смысле в книги? ( не во всех правда книгах это есть)
Вы про это задумывались? Уже как послевкусие после книги прочитанной полностью какое у вас? Какие новые смыслы или идеи пришли к вам ? Или что осознали или увидели чего раньше не видели?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369640 для Ірина Миколенко
Це правда. Я просто і подумати не могла що це може стосуватись книг.
Так глибину я дуже боюсь але разом з тим дуже люблю.
Якщо в спілкуванні або стосунках немає глибини то мені просто не має про що з цією людиною говорити.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Так глибину я дуже боюсь але разом з тим дуже люблю.
Про любовь к глубине это видно.
Вы начали копать вглубь не особо задаваясь вопросом, а зачем вам и что беспокоит.
Можно тут нарыть массу проблем у вас и тем, с которыми нужно работать.
Но пока вы не ответите на вопрос, что вам беспокоит в теме книг (собственно вопрос, который вы задали), то копать можно до бесконечно, но толку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369642 для Ірина Миколенко
что именно вы знаете? О чем написана книга?
Ну ніби як та, ну типу почала читати, +- розумію про що, тему знаю бо пише на обкладинці про що книга.
Что хотел передать автор? Чем книга закончится? ( откуда такая самоуверенность возникает у вас?)
- сама незнаю, звідки в мене це. Просто смішно тому що я якраз таки людина яка постійно сумнівається в собі. Ну просто я вже стільки книг прочитала що новго мені може сказати цей автор? Але разом з тим постійно щось нове находжу 🤷‍♀️. Незнаю звідки це.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369661 для Валентина Михайловна
Ну таке відчуття що я починаю справу і не завершую. А відчуття можливо таке тому що читаю велику кількість книг підряд і темп сповільнюється. А я сама по собі повільна людина хоча іноді живу дуже швидким і насиченим темпом.
психолог онлайн
Сколько в своей жизни дел вы начали и не завершили?
И сколько дел начали и довели до нужного вам окончания?
Что значит вы сами по себе медленный человек?
Как вам быть с тем, что вы медленная?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
У меня всё точно также и в этом нет проблемы, просто мы холерики такие. Важно принять свои особенности, тогда Вы начнёте замечать в них не только минусы, но и плюсы. Ловите попутный ветер и волны энергии и плывите на них к своим целям, пока есть энтузиазм. Когда волна спадает, переключайтесь на другие цели, которые в данный момент Вам более интересны, ловите эту волну и пользуйтесь энергией, которую она даёт. Даже в школе программа строится таким образом, чтобы на протяжении учебного дня, постоянно переключаться с одних предметов на другие, а не математика по несколько часов в день на протяжении всей учебной недели. С чего бы это?
психолог онлайн
Отвечаю поэтапно вам)
Спасибо за такие довольно детальные ответы - это важно.
"А як спонтанніть можна добавити?
Бо я дуже люблю стабільність але разом з тим спонтанності все таки не хватає."
и это -
"Так глибину я дуже боюсь але разом з тим дуже люблю."
У вас как бы крайности - хотите кардинально полярных вещей, и все это пытаетесь соединить воедино.
А это порой очень не просто сделать - но возможно!
Спонтанность, ну вот вместе с друзьями куда сходить, или поехать не запланировано - в новый год например или новое кафе или новый парк. Или устроить праздник - по импульсу. Или купить новые конфеты или новое платье - опять же по импульсу - или начать петь песни, если хочется по настроению прям вот среди дня.
Тут главное ваше сильное желание - и насколько вы свои желания умеете чувствовать?
Ну и опять же время и возможность это сделать.
Добавляйте себе спонтанности даже в мелочах, хотя бы 2 раза в неделю вам это будет помогать компенсировать - ваше желание новизны и спонтанности - но сами ее создавайте - тогда не будет страшно потерять стабильность.
В тоже время, какието привычные вещи для вас, важные или приятны к которым вы привыкли - оставьте как ритуал - например пробежка утром, или чашка кофе, и книга утром. ну вот как то так.
Нужно учится чередовать эти полярные вещи. Не соединять - а чередовать. Тогда будет баланс
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369675 для Ірина Миколенко
- інтерес є з дитинства. Але він у мене як на пульсі. Спочатку запал і я на ньому вивчаю цю тему потім запал спадає, тема трохи притупляється я щось забуваю але через деякий час знов запал з'являється. І на таких запалах я ту тему досліджую.
А если не секрет - что это за курсы?
Поки один курс. Курс Основи сім'ї (Адріан Буковинський)
Ця тема мене турбує з дитинства.
Коли мені було 9 років (це був 2009 рік напевно) я вже любила сидіти біля телевізора що вечора о 19:00 щоб подивитись програму "Сімейні мелодрами" як же ж мені було цікаво слухати які конфлікти там відбуваються і що психолог їм радить. Іноді погоджувалась з психологом те що він радив а іноді була зла на нього бо як же ж він не бачить очевидної причини і радить не те що треба.
Пізніше чи то програма зникла чи то комп'ютер у нас появився і я перестала дивитись. Але дивилась відео на ютубі про виховання дітей. Пізніше почала цю тему досліджувати в книгах. А пізніше в інстаграмі підписалась на блогерів-мам, психологів які говорять про виховання дітей. А зараз вивчаю цю тему на курсі.
Ця тема мене завжди цікавила але мені наполегливості не хватало в її вивчені. Я запалались і того запалу хватало на кілька днів. Потім знов все трохи притупилось, якийсь конфлікт з мамою виник і мене знов з запалом понесло в цю тему.
психолог онлайн
А вот это очень интересно!
"Я додому приходжу така наповнена, в такому ресурсі що словами не передати. Спокійна, розслаблена, в прийнятті. Навіть книжку не хочеться читати, фільм чи корисне відео дивитись, тому що на душі таак добре, вона настільки заповнена цим спілкуванням що я просто все відкладаю і вечеряю в тишині ☺️ (я дуже люблю тишині але мені непривично так сидіти бо привикла постійно щось слухати, читати а тут ... і я просто розумію що зараз нічого не потребую але ось так сидіти в тишині і нічого не слухати бо на душі дуже добре то це важко).
Я ніколи раніше такого спілкування не мала. Таке спілкування я маю тільки місяць. І хоч мені на душі дуже добре від такого спілкування але я повірити не можу що це реальність. Що так буває."
Как вы думаете чем вас общение с друзьями наполняет?
Что конкретно вы получаете от них?
Принятие и любовь - эмоции?
Как в детстве когда вы передачу с психологами смотрели - там же тоже были эмоции - вам вот этого не хватает...
И вы пытаетесь везде где можно это взять - с книг с фильмов с общением с друзьями...
"і я просто розумію що зараз нічого не потребую але ось так сидіти в тишині і нічого не слухати бо на душі дуже добре то це важко)."
Почему это вам тяжело? Этоже и есть тот контакт с душой который вы все пытаетесь наладить!
И да именно тишина вам в этом помогает - услышать свою душу!
В такие моменты - как вы думаете - что ваша душа вам бы сказала?
И что по телу вы ощущаете в такие моменты?
А ваши родители вам давали вот то, что вы с друзьями чувствуете - душевный контакт такой был?
психолог онлайн
"Просто я так багато хочу знати і вміти. І коли я займаюсь не тільки одною діяльність (ну наприклад працюю і вчусь) тоді я відчуваю пульс життя, що воно активне, наповнене, я знаю куда я йду. "
Так этож круто - что вы чувствуете Жизнь!
Многие наоборот ее либо не чувствуют... либо разучились чувствовать жизнь... или нет такой возможности - погружены в проблемы... депрессии и т д.
У вас вся жизнь впереди - чтоб много узнать и уметь!
Очень хорошо, что вы живая и чувствуете ритм этой жизни! Это Прекрасно!
А куда вы идете?
Вот значит, не бойтесь пробовать разную деятельность - вы просто нашли свой способ разнообразия - и свою динамику!
Колега Виталий Викторович - вам очень хорошо подсказал про энергию - волну и переключение внимания. Вот именно так, в вашем случае лучше всего и действовать - тогда у вас не будет скуки.
Вы нашли свой ритм!
Но и про фокусировку внимания - сосредоточенность не забывайте - это ваша зона роста - углубление ( чтоб не было лишнего распыления по всему и сразу...) чтоб не потерять цель - к которой вы идете!
" І тому приходиться приторможувати свій запал і енергію щоб вона відповідала моєму повільному ритму але разом з тим у мене є багато енергії до життя."
Вы имеете ввиду - физически не выдерживаете быстрый ритм жизни - быстро физически выдыхаетесь да?
И отсюда обида на себя - что идея и планов много - желаний много - энтузиазма - а как это все успеть не получается вовремя да?
По какой причине замедляетесь? ( конкретнее можно)
"а це означає що я все детально вивчаю, розбираюсь і дуже відповідально відношусь до того що роблю." - это ваш плюс! Это опять же вам на пользу! И снова таки мало кто так умеет.
Видите как вы интересно расскрываетесь)
Просто ощущение - что вам обидно - что из за замедления ( пока не понятно по каким причинам) вы не можете на полную мощность разогнаться и реализоваться...
Но может замедление вас учит - более вдумчивости и более все делать качественее - чем если б, если вы всевремя спешили - то уже не качественно изучали чтото или делали а значит было бы больше ошибок из за спешки.
Так что тут - и минус и плюс одновременно для вас.
Доповнення від автора
- всього не перечислю бо внас якось так плавно переходить розмова з теми на тему що цього навіть не замічаєш)
- якщо чесно цікавить мене всьо на світі але найбільше говорим про виховання дітей, сім'ю, відносини з батьками, віра в Бога, ділимся відгуками на фільми і потім довго обговорюєм його, і ділимся цитатами з книжок і відгуком про книгу, про різні конфесії в християнстві, про церкви, про навчання в медичному (одна з моїх подруг вчиться на медсестру), про серіали, про те що відчуваєм всередині, про те що плануєм на майбутнє, яких помилок допускались, про те якими були в дитинстві, про вивчення англійської, лгбт, розлучення, стосунки в парі. Про все що тільки можна говорим.
- я приходжу з роботи і находжую 5-6 тис кроків і яка б я змучена не була з псом я гуляти йду. Були моменти коли мама мене жаліла бо типу з роботи змучена прийшла і вигулювала пса замість мене. Так я ще з нею і сестрою сварилась чого це вони вигулюють пса замість мене, це мій час і моя відповідальність. І за день буває находжую по 10-18 тис кроків. Я дуже люблю багато ходити. І я не втомлююсь, це наоборот ще більше мене заряджає. Але норму тоже відчуваю, коли почуваю себе не дуже то зменшую нагрузки (щоб поспати довше якщо цього потребую). Але загалом люблю багато ходити.
Так, тому що я розумію для чого я це роблю.
Раніше я була дуууже малорухлива але коли пішла на роботу з часом фізична активність збільшувалась і десь через пів року, мене дома взагалі було важко застати. Ну тут ще причина в тому що я просто дома бути не можу бо там є мама і коли я дома то я як тюлень який нічого не хоче а коли виходжу на вулицю то зразу почуваю себе добре. Саме тому в мене було дві роботи бо я готова була бути всюди тільки не дома.
Собака это ваш друг? Что вы про него можете сказать?)
- це найкраще що може бути:) у нього є характер всіх членів нашої сім'ї, дуже люблю замічати як ці риси в ньому прибавляються. Люблю за ним доглядати (хоча його хазяйка це моя рідна сестра, ми живем ще з батьками), просто подобається про нього піклуватись. Також подобається кожен раз йому продумувати маршут (щоб був тихий і без машин) бо він раніше жив в селі і не привик жити в місті. Але він вже так адаптувався до моїх маршутів що сам мене веде. Все що я йому говорю він завжди розуміє з пів слова:) люблю його надзвичайно (якби не сестра то я б так ніколи на пса не погодилась).
Незнаю, ніколи не задумувалась над тим щоб назвати його другом але він той з ким мені завжди добре♡
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369675 для Ірина Миколенко
А как вы себя развиваете - лично себя?
- писати люблю. Відгуки на книги,фільми, іноді в голові стільки цікавих думок що їх треба кудась виливати іноді це в письмо іноді друзям. Якщо запуталась в житті то тоже пишу, це помагає розпутати клубок і дойти до причини.
Углубляетесь ли в себя в познания себя?
Какая вы?
- люблю аналізувати а в більшості це получається само собою. Це й стимулює постійно розвивати ту роботу на якій я працюю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369675 для Ірина Миколенко
- так мені подобається читати між рядків) автор не сказав на пряму але загалом по смислу книги ти зрозумів що автор каже і це неймовірно) люблю такі відкриття)
Вы про это задумывались? Уже как послевкусие после книги прочитанной полностью какое у вас?
- як такого після смаку після книги в мене немає. Після фільму чи серіалу є.
Какие новые смыслы или идеи пришли к вам ? Или что осознали или увидели чего раньше не видели?
- не задумувалась над тим. Вот в фільмі я можу бачити всю картину і сказати який в мене після смак а після книги такого немає. Прочитала і прочитала. Я рідко в книзі бачу всю картину.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369687 для Ірина Миколенко
Так все правда) так і є, все що ви вище писали)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369695 для Ірина Миколенко
А куда вы идете?
На даний момент хочу заповнити потребу в любові. Коли в мене питають яка в мене мрія? Перша думка яка в мене виникає хочу любові, взаєморозуміння, підтримки, довіри.
Так конкретно на це питання відповісти не можу бо відповідь сама ще тільки формується. В дитинстві своє майбутнє завжди бачила туманно і боялась про нього думати. А якщо вже питала то відповідала: працювати на роботі. Зараз горизонти розширяються бо розумію що однією роботою жити неможливо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369691 для Ірина Миколенко
Как вы думаете чем вас общение с друзьями наполняет?
Что конкретно вы получаете от них?
Принятие и любовь - эмоции?
- прийняття, сміх (мене дуже розслабляє).
І хоч мені з ними дууже добре але ще дуже мало часу пройшло щоб я від них прям відчувала любов. Хоча в їхніх діях я любов замічаю (поступаються, турбуються, проявляють терпіння) але ще не відчуваю її.
Почему это вам тяжело?
- бо іноді боляче чути те що говорить душа. Або неприємно згадувати якісь каверзні/тупі моменти за день (де я щось не так сказала/зробила; ну це неприємно, хочеться подальше затоптати і все але від них нікуда не збіжиш бо коли піду спати, думки всеодно вернуться і мені прийдеться все переобдумати (переварити) бо інакше я заснути не зможу.
Але зараз вам це все пишу і розумію що таке проживання думок навчило мене приймати себе, спокійніше до себе ставитись, посміятись над своїми помилками (мені раніше і помилку свою признати було важко - я б зі стида згоріла) а зараз приймаю це і розумію що я складаюсь і з плюсів і мінусів і це нормально що я помиляюсь, я таким чином вчусь, бо роблю висновки щоб такого більше не повторилось. І на диво спокійніше почала ставитись до помилок інших, бо навчилась приймати свої.
Этоже и есть тот контакт с душой который вы все пытаетесь наладить!
Так я повністю з цим згідна. Але з одної сторони я іноді таймер ставлю щоб я деякий час побула в тишині (приходиться заставляти себе бо по-інакшому не побуду в тишині; але може бути інший сценарій (таке вже було) коли я відчувала що хочу посидіти в тишині але мені так складно бути наодинці зі своїми думками що я включила подкаст, пройшло 15 хв подкасту я замічаю що я нічого не слухала і не була включена в тему. І думки щось там намагаються вирватись і щось мені сказати але я їх не чую із-за подкасту. І тоді подкаст виключила але думок вже не почула. І розізлилась, настрій спортився і пообіцяла собі що так більше робити не буду і буду прислухатись більш уважно до себе навіть якщо те що я буду чути в своїх думках, буде приносити мені біль, некомфортність але заглушати їх не буду більше і прийдеться проживати. Для мене гірше їх не почути ніж почути.
- що правду можна знайти тільки в тишині. Коли ти наодинці зі своїми думками.
И что по телу вы ощущаете в такие моменты?
- десь в районі шлунку або серця відчуваю такий круг який заповнений легким туманом світло-світло жовтого кольору (це після спілкування з друзями)
- а коли побуду в тиші то іноді нічо, іноді спокій, іноді полегшення, іноді відкриття, іноді радість. І відчуваю це все там же, шлунок або серце.
- ні. Я на таке спілкування надзвичайно голодна. З батьками такого спілкування не вдавалось (деяке спілкування було але не таке щире і довірливе як в мене зараз з друзями). І друзів складно було найти бо я була дуже зажата, замкнута, сором'язлива, некомунікабельна, невпевнена в собі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369695 для Ірина Миколенко
- Ні фізично на диво енергії в мене дуже багато (хоча я ніколи не була спортивна і фізкультуру не любила).
- так(
По какой причине замедляетесь? ( конкретнее можно)
- ну я інтроверт, флегматик. Надіюсь це про щось говорить) завжди такою була, не люблю коли мене поспішають до чогось, роблю все поетапно, якісно і детально.
- часу не хватає (бо лягаю спати 12 а стаю 9-10, і сну мені треба багато 9 год бо сили треба багато але в той час коли я просинаюсь то вже трохи запізно бо вже час на роботу збиратись; я ніколи не любила ранні підйоми, після того як я проснусь я ще лежу 20 хв бо треба опам'ятатись після сну; я 10 років не могла налагодити свій сон і от тільки останній місяць получається; договорилась з колегом (хлопець який мені подобається, думаю він догадується про мою закоханість) що якщо я не лягаю спати в 12 то скидую йому певну суму на карточку, і це подіяло бо я почала привикати до цього і почала лягати спати раніше, бо затащити спати мене дуже складно. Але нарешті в цьому якась появилась стабільність і регулярність, я знаю як корисний сон але заставити себе ніяк не могла. У мене мама дуууже добра і м'яка за характером і дисциплінувати вона мене ніколи не могла. А для мене дисципліна це як фундамент, на ній всьо моє життя тримається. Тому так я строга, радикальна, і дуже важлива для мене дисципліна.
- так як все детально обдумую і роблю все якісно то мозок просто не може працювати швидше, бо для мене важливо щоб я зробила все якісно! І тому сповільнюю темп.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369684 для Віталій Вікторович
От це й дивує, бо я все своє життя була та ніби і зараз є флегматиком, та ще й інтровертом) і така імпульсивність мене в собі дивує (зараз згадую що вона і раніше була але це було рідко і я уваги не звертала а зараз бачу що це регулярніше проявляється)
Когда волна спадает, переключайтесь на другие цели, которые в данный момент Вам более интересны, ловите эту волну и пользуйтесь энергией, которую она даёт.
Я ніби так і жила але думала що це не нормально, і тому постійно намагалась себе посадити в регулярність і стабільність але це було ненадовго. А ви написали це і я зрозуміла що це про мене. Ви начебто мені дозвіл дали, якого мені не хватало. Тому дуже вам дякую:)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369695 для Ірина Миколенко
Дякую за всі відповіді 🤗❤️
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369654 для Алла Володимирівна
- В тому й суть що на людей це не поширюється.
З описаного складається враження, що ви шукаєте розрядки і наповнення власній пустоті. Це моє лише припущення, а також про те що ви не витримуєте глибину контакту. Читання - це ж не тільки радісні переживання, там є занурення в біль і нудьга, і депресія, і невизначеність героїв.
- в тому й проблема що мені іноді складно витримати свої емоції (сум, плач, розчарування, пустота) а тут витримати емоції героя коли своїх витримати не можеш.
А якби ви не читали, то щоб ви робили?
- навіть не уявляю. Ну якщо не книги то мені потрібно було б найти щось інше що буде давати мені іжу для роздумів (я не можу без цього). Зрозуміла що мене більше ніщо так сильно не зацікавлює як книги. Спочатку книги а тоді все інше за ними.
І де у вас є режим регулярності?
- йду спати в 00:00
- кожен день гуляю з псом 1 год
У яких сферах ви можете сказати, що ви послідовна та надійна?
- зараз коли курс проходжу
- і на роботі
Де у вас є надійна прив’язаність?
- тобто? До людей? Чи це має бути місце? До місця може бути прив'язаність?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369654 для Алла Володимирівна
- В тому й суть що на людей це не поширюється.
А якби ви не читали, то щоб ви робили?
І де у вас є режим регулярності?
- йду спати в 00:00
- кожен день гуляю з псом 1 год
- зараз коли курс проходжу
- і на роботі
Де у вас є надійна прив’язаність?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Я дуже схожа на вас. Я читала з юності і донині. Іноді будо 50-60 книг в рік (коли був ковід і час). Це теж моя потреба, розрада, глибина, але у вас зараз широта. Це теж чудово і дуже поважно. Поки така динаміка, і здається що це не проблема для вас. Є так як є.
Знаєте коли ти сильно глибоко шукаєш контейнер для своїх почуттів, то ним може бути книга. Це ніби провідник до власних переживань, дзеркало в якому можна чи не можна побачити власне відображення. Тут я говорю про потребу внутрішнього світу, а ви описуєте розумові надбання та пошуки. Тому читання може бути для душі, а може бути для розуму.
Ви описали себе як дуже позитивну енергійну дівчину, але у вас точно є тіньова сторона і ви поки не витримуєте і боїтесь, переключаєтесь з неі на інше. Коли ви будете витримувати себе чи книгу може для початку, то глибина стане привабливою, бо з неі пізнається істинна суть. Проте я думаю усьому свій час і бажаю вам відкривати і читати себе як дуже цікаву книгу!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ух сколько ответов) как же теперь это все резюмировать - но попробую.
Видите, вы даже тут на сайте ищите общения - это ваша видимо самая главная потребность.
Либо же вам этого очень не хватало - нормально общения - когда есть понимание от людей и интерес.
А теперь вы именно общения и эмоций - ощущений - ищите везде - в книгах в людях - в друзьях.
У меня конечно - есть много чего вам сказать - часть постаралась вам передать - сегодня.
Если захотите, личную консультацию - пишите или звоните.
"Просто смішно тому що я якраз таки людина яка постійно сумнівається в собі. Ну просто я вже стільки книг прочитала що новго мені може сказати цей автор? Але разом з тим постійно щось нове находжу 🤷‍♀️. Незнаю звідки це."
Разочарованность какаято ощущается... как будто перенасытились ощущениями... впечатлениями и знаниями.
Вопрос только, насколько вы книги именно осмысливаете. Видь важно тут именно не количество - а качество прочитанного.
"Так глибину я дуже боюсь але разом з тим дуже люблю.
Якщо в спілкуванні або стосунках немає глибини то мені просто не має про що з цією людиною говорити."
Видимо еще не созрели к глубине - нужно время.
А теперь о сути - вы несколько раз намекнули, что отношения у вас с мамой сложные и непростые - не зря ж вы даже с дому убегаете на роботу - вам там тяжело дома. Мать видимо вас или подавляет, или ограничивает.
Возможно, и в книги вы так же убегаете - чтоб просто забыться... давление моральное тяжело выдерживать... ( возможно у вас скрытый невроз) просто вот эта спешка - она не просто так - вы как будто всевремя от чегото тяжелого и неприятного убегаете...
А это уже на проработку с психологом.
"- ні. Я на таке спілкування надзвичайно голодна. З батьками такого спілкування не вдавалось (деяке спілкування було але не таке щире і довірливе як в мене зараз з друзями). І друзів складно було найти бо я була дуже зажата, замкнута, сором'язлива, некомунікабельна, невпевнена в собі."
Вот все отсюда... и ваша тяга к общению... и внутренняя пустота... недолюбленность...ваша душа как будто голодная теперь на внимание тепло и любовь.
"На даний момент хочу заповнити потребу в любові. Коли в мене питають яка в мене мрія? Перша думка яка в мене виникає хочу любові, взаєморозуміння, підтримки, довіри."
Компенсировать хотите то - чего не было у вас...
Жалею вам прийти к Любви! А еще желаю научится любить себя! Вот что самое главное! Самой себе давать любовь! Тогда вы свою душу сами сможете питать - а не только через другие источники - и придете к балансу.
И еще очень хорошо - что вы встретили таких друзей - с которыми такое взаимопонимание - в нашем мире это редкость.
"Прочитала і прочитала. Я рідко в книзі бачу всю картину." вот вы их, как то читаете чисто автоматически - не включая душу - когда читаете - потому и нет глубины.
"- бо іноді боляче чути те що говорить душа." - душа или совесть? Чувство вины скорее... Это чуть разные вещи.
То что вы научились принимать свои ошибки - это очень глубокое качество как раз таки - и свои и чужие. ( мало кто так умеет) - а вы смогли! Молодец!
Но фокус внимания можно переключить - не только на свои промахи или минусы - но и на позитив - на успехи и хвалить себя даже за маленькие шаги к цели! так будет больше сил и желания идти дальше и не сдаваться!
Мотивации больше будет двигаться дальше.
Вы еще сказали - "Как в обычной жизни вы свои дела или цели доводите до конца?
- стараюсь тримати в цьому дисципліну. І разом з тим вчусь доводити справу до кінця. Я дуже радикальна і якщо я вже за щось взялась значить маю це закінчити."
и это - "Так конкретно на це питання відповісти не можу бо відповідь сама ще тільки формується. В дитинстві своє майбутнє завжди бачила туманно і боялась про нього думати. "
Вот это все - взаимосвязано ваши цели, планирование и будущее - вам вот эту сферу надо дорабатывать - это что у вас пока в развитие. Чаще Напоминать себе - чего вы хотите достичь - за неделю - за месяц - за полгода? и т д
Распланировать - но и начинать реализовывать пошагово и планомерно - не отступая от цели - даже если есть преграды - так и нарабатывать дисциплину и целеустремленность - силу воли и ответственность за принятое решение.
Потому что, пока у вас все больше в планах и идеях - а реализации или недостаточно, или вы ее оттягиваете во времени. ( может есть страх не получить успех, или разочароваться в своих целях, или в себе)
И еще добавлю - у вас очень хороший потенциал - вы умный и интересный человек.
По мере обретения своей зрелости - вы начнете себя расскрывать еще сильнее - и вот тогда начнется самое интересное для вас в жизни!
Удачи вам и любви!)
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Щодо одночасного читання 10 книг, дуже схоже на один з проявів РДУГ. Сам так роблю (правда не 10, а трохи менше - буває 2-3, а буває й до 5-ти одночасно) - тому й знаю)
Що у Вас з увагою? Буває, що вона перестрибує з об'єкта на об'єкт, що важко зосередитись?
Або навпаки відбувається довготривале зациклення на чомусь - так звана гіперфіксація?
Що з пам'яттю? Трапляється, що забуваєте те, що тільки-но прочитали і треба перечитувати знову? Або що забули те, що давно і добре знаєте й ніяк не можете пригадати?
Наскільки важко Вам усидіти на одному місці? Що з рухливістю рук або ніг?
психолог онлайн
Ну да, я тоже себя считал флегматиком и интровертом по натуре. Это уже на личной психотерапии я разобрался что к чему. Вся эта дисциплинированность и перфекционизм внешняя, приобретённая, также как и стеснительность. Отсюда и кажущееся противоречие.
И да, маршруты с собакой, всё это мне знакомо)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369725 для Павел Леонидович
Що у Вас з увагою?
Ну з дитинства (з 4 класу десь) мені кажуть постійно що я неуважна (коли стала старша то сама почала то замічати).
Буває, що вона перестрибує з об'єкта на об'єкт, що важко зосередитись?
Я опишу як я то відчуваю. Мені завжди складно було ввійти в процес навчання. Раніше тай зараз прийшла вже хоча б до якогось методу який помагає ввійти в процес навчання чи читання (іноді): робила зелений чай, включала в навушниках мелодії класичні, ставила таймер який відслідковував скільки я вчусь і це помагало мені ввійти в процес. Але щоб ввійти в процес мені іноді себе треба було заставити (якщо багато завдань навалилось то я не хотіла йти робити або якщо тема не цікава). Якщо воно мене не зацікавлює на всі 100% то мені приходилось прикласти зусилля щоб я сіла вчитись.
- але коли я вже сіла вчитись і добряче ввійшла в процес то відірвати мене було складно і я могла вчитись по 4-6 год поки крч мене не клонило на сон. Я не могла зупиняти це бо зловила можливість і не хотіла її втрачати бо мені і так дуже складно себе заставити сісти вчитись а тут така можливість то не можна втрачати. І я вчилась допоки "всьо сили не маю більше думати", "хочу спати" тоді приходилось зупинятись, пробувала ще продовжувати вчитись але бачила що це ніякого результату не приносить і упиняла цей процес.
Що з пам'яттю?
Ну в школі мене завжди хвалили за хорошу пам'ять на вірші.
Трапляється, що забуваєте те, що тільки-но прочитали і треба перечитувати знову?
От якось раніше такого не було але зараз ну протягом пів року почалв це замічати. І припускала що це із-за того що я пізно (1-2 ночі) лягаю спати а стаю 9-10 і недосипаю. Я дуже люблю спати бо мені треба багато енергії і якщо я сплю 6-7 год то я ніяка, цілий день буде в сон клонити. Ну 9-10 год сну мені вистачає, не менше і не більше.
Або що забули те, що давно і добре знаєте й ніяк не можете пригадати?
Буває таке. Злюсь іноді на себе, що це таке відбувається що воно ну от на язиці сидить а сказати як називається не можу.
Тоже це почала замічати ну +- останні пів року.
Чекати складно на одному місці, бере нуд, не можу всидіти на місці. Якщо не маю чим зайнятись то ходжу, а якщо взяла телефон то читаю електронну/паперову книгу але найчастіше щось роблю в телефоні те на що нехватає часу зробити дома (видаляю фотки на телефоні, відписую комусь, подаю показники, щось видаляю ну і т.д).
Ще деякі деталі: сестра потсійно каже: мені вже надоїло тобі то і то повторювати, тому що я тобі то вже говорила. А я відповідаю: я не пам'ятаю.
Але з людьми якими мені цікаво спілкуватись то я повністю зосереджена на тому що вони говорять і не втрачаю суть розмови. Хоча якщо говорять дуже довго то іноді зовсім трошки мене виключає бо важко тримати фокус. Але з цими людьми мені цікаво тому фокус повернути не складно і не так часто його втрачаю.
З людьми якими мені не цікаво то я втрачаю фокус і мене "виключає" ну я просто фоном починаю слухати і мені приходиться постійно повертати себе до розмови а потім мене знов виключає і я знов повертаюсь.
(Незнаю чи це відноситься сюди але напишу) Дипломну я відкладала до останнього і писала цілий місяць в останній момент, кожен день після обіду і до 2 ночі писала, а спала з 2-4 ночі і до 12- 1 дня. Потім коли вже бачила що взагалі не встигаю то 2-3 тижні взагалі з дому не виходила, тільки спала, їла і писала.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369717 для Ірина Миколенко
Дякую вам велике☺️❤️ це рідкість зустріти психолога який тебе так добре відчуває 🤗☺️
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369725 для Павел Леонидович
Я дуже добре запам'ятовую людей на лице але погано пам'ятаю на імена. Я можу добре знати сюжет книги/фільму/сералу прочитаного/переглянутого але не пам'ятаю назви. В фільм/серіалі імен не запам'ятовую.
Дуже складно давалась вчити дати по історії.
Але разом з тим я часто пам'ятаю все до деталей (хто що сказав, як виглядав, в загальному мені легко в потрібний момент згадати хто і що говорив/не говорив якщо мене не виключало).
Коли говорю з татом по телефону мене може виключати. Коли спілкуюсь з батьками в реальності то ніби фокус не втрачається.
Доповнення від автора
Я працюю з дітьми. І бувало таке що мені швидко треба звернутись до дитини, тобто назвати її по імені а я дивлсю на дитину і не можу згадати її імені. І потім дитина бачить що я забула її ім'я і підсказує мені. Так стидно кожен раз в такі моменти. Незнаю чи таке може бути від стресу, напруження. Але таке тоже відбувалось протягом останнього року.
психолог онлайн
Оце й є характерні для РДУГ проблеми з пам'яттю, про які я питав:
цитата:
Дуже складно давалась вчити дати по історії.
Коли говорю з татом по телефону мене може виключати. Коли спілкуюсь з батьками в реальності то ніби фокус не втрачається
цитата:
Я працюю з дітьми. І бувало таке що мені швидко треба звернутись до дитини, тобто назвати її по імені а я дивлсю на дитину і не можу згадати її імені. І потім дитина бачить що я забула її ім'я і підсказує мені. Так стидно кожен раз в такі моменти. Незнаю чи таке може бути від стресу, напруження. Але таке тоже відбувалось протягом останнього року
цитата:
Ще деякі деталі: сестра потсійно каже: мені вже надоїло тобі то і то повторювати, тому що я тобі то вже говорила. А я відповідаю: я не пам'ятаю
цитата:
Тоже це почала замічати ну +- останні пів року
Почали помічати це останні півроку, але впевнений, що було воно й раніше. Просто не помічали.
Також присутні проблеми з увагою:
цитата:
Ну з дитинства (з 4 класу десь) мені кажуть постійно що я неуважна (коли стала старша то сама почала то замічати)
цитата:
- але коли я вже сіла вчитись і добряче ввійшла в процес то відірвати мене було складно і я могла вчитись по 4-6 год поки крч мене не клонило на сон. Я не могла зупиняти це бо зловила можливість і не хотіла її втрачати бо мені і так дуже складно себе заставити сісти вчитись а тут така можливість то не можна втрачати. І я вчилась допоки "всьо сили не маю більше думати", "хочу спати" тоді приходилось зупинятись, пробувала ще продовжувати вчитись але бачила що це ніякого результату не приносить і упиняла цей процес
Та з гіперактивністю:
цитата:
Чекати складно на одному місці, бере нуд, не можу всидіти на місці. Якщо не маю чим зайнятись то ходжу, а якщо взяла телефон то читаю електронну/паперову книгу але найчастіше щось роблю в телефоні те на що нехватає часу зробити дома (видаляю фотки на телефоні, відписую комусь, подаю показники, щось видаляю ну і т.д)
цитата:
З людьми якими мені не цікаво то я втрачаю фокус і мене "виключає" ну я просто фоном починаю слухати і мені приходиться постійно повертати себе до розмови а потім мене знов виключає і я знов повертаюсь
Ось це сприйняття всього через призму "нудність-цікавість" теж є характерною ознакою РДУГ. Тому й з дипломною було таке:
цитата:
(Незнаю чи це відноситься сюди але напишу) Дипломну я відкладала до останнього і писала цілий місяць в останній момент, кожен день після обіду і до 2 ночі писала, а спала з 2-4 ночі і до 12- 1 дня. Потім коли вже бачила що взагалі не встигаю то 2-3 тижні взагалі з дому не виходила, тільки спала, їла і писала
- відкладали, бо було не дуже цікаво, а потім потрібно було бігти та наздоганяти. Це ще й проблеми з часом.
Тож, якщо підсумувати, то у Вас 100% є РДУГ - Розлад дефіциту уваги з гіперактивністю. Це не смертельно (я теж його маю), але треба просто враховувати свої особливості при роботі чи навчанні, а також при спілкуванні з оточуючими. Та навчитись деяким прийомам саморегуляції.
психолог онлайн
Тому, якщо повернутись до самого питання:
цитата:
Просто я начебто книгами хочу якусь потребу в собі задовільнити але не можу і мозок їжу для роздумів отримав а душа того чого потребує - не отримала
То потреба ця: в ЦІКАВОСТІ, щоб отримати дофамін (гормон щастя), якого вкрай не вистачає при РДУГ.