Як побороти нервові зриви під час навчання?
Я вчуся самостійно в онлайн школі. Щоразу коли я не розумію матеріал, в мене починається тривожність, яка згодом переростає в плач і істерику, і я не можу нічого з цим зробити, я дуже переживаю коли щось не розумію бо закінчуватиму 9 клас, після якого потрібно здавати екзамени, я боюсь що не здам їх і тоді не зможу поступити в хороший коледж/університет, допоможіть будь ласка, я не можу далі вчитися, у мене трясуться руки і сльози на очах, мені важко, але це тільки перший урок за день, тож треба якось заспокоїтись, а я не можу, знову і знову починаю плакати від стресу і того що нічого не зрозуміло, завчасно дуже дякую!
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Поговорите с родителями про свое состояние. Стоит обратиться возможно к неврологу/психиатру, чтобы медикаментозно поддержать при необходимости. Плюс банальные советы, но это основа - полноценный сон, отдых, прогулки/физ.нагрузки, сон не позднее 23.00 и гаджеты убрать за 2 часа до сна, полноценная еда.
И хорошо бы поработать с психологом. Но для этого нужно согласие кого-то из родителей. Либо обратитесь к школьному психологу, если есть.
Почему вы думаете, что не сдадите экзамены?
Давно ли такое состояние?
Что случится, если не поступите или поступите чуть в другое учебное заведение?
На кого хотите пойти учиться?
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Я хочу, щоб ви знали, що ваші почуття абсолютно нормальні. Багато людей стикаються з подібними труднощами, особливо в стресові моменти, пов’язані з навчанням і іспитами.
Давайте спробуємо розглянути кілька стратегій, які можуть допомогти в цій ситуації:
1. Коли відчуваєте, що тривога захоплює вас, спробуйте зробити кілька глибоких вдихів. Дихання допоможе зняти напругу і зосередити думки.
2. Якщо матеріал складний, спробуйте розділити його на менші частини. Зосередитись на одному аспекті, а не на всьому відразу. Цей підхід може допомогти зробити навчання менш стресовим.
3. Не бійтеся запитувати про те, що вам не зрозуміло. Можливо, вчитель або ваші друзі можуть пояснити матеріал по-іншому, що допоможе краще зрозуміти його.
4. Можете спробувати вести щоденник, в якому будете записувати свої думки та почуття. Це може допомогти звільнитися від емоційного вантажу.
5. Встановлюйте реалістичні цілі. Замість того, щоб думати, що ви повинні все знати і розуміти одразу, ставте собі невеликі досяжні цілі на день. Це допоможе відчувати прогрес і менше тиснути на себе.
6. Коли відчуваєте, що стрес зашкалює - дозволяйте собі робити паузи. Відпочинок важливий для того, щоб упоратися зі стресом і продуктивно навчатися.
7. Не соромтесь звертатися за допомогою до друзів, батьків, родичів, коли важко. Вони можуть допомогти вам підтримувати баланс і не відчувати себе самотньою у своїх переживаннях. Можливо, є можливість залучити репетировів зі складних предметів.
Головне, не забувайте, що іспити — це лише частина освіти, а важливо також відчувати себе комфортно і щасливо в навчальному процесі. Багато людей проходять через подібні труднощі. Ви можете працювати з психологом, щоб знайти для себе оптимальні рішення у боротьбі зі стресом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю вас!
Вас настільки турбує майбутнє, що ви втрачаєте контроль над теперішнім станом. Дуже сильна тривога та вимоги до себе. Співчуваю вам і прошу не будьте такі жорстокі до себе! Ніхто не помре якщо ви щось не здасте, я би цьому думку допустила і прожила, бо вона тримає вас у полоні. Вам потрібне спокійне відношення до навчання, до своєї недосконалості. Хороші оцінки - це добре, але важливіші знання та навички по життю. Хороша навичка - справлятись зі своїми емоціями;)
Спробуйте підтримувати як любляча мати чи турботливий вчитель саму ту вас, яка не справляється. Не гнобіть, перестаньте соромити цю частину. Просто віднайдіть її як образ і подивіться їй в очі і скажіть, що ви з нею будете щоб не сталось і що зараз страшно, гірко, нестабільно, але всі це проходили і ви пройдете, так як зможете і ви маєте право на помилки. Я співчуваю вам і хочу підтримати в вас здорову реакцію на стрес. Бо іспити - це стрес, який не має бути важливішим ніж ви.
Вам потрібно багато підтримки зараз. Чи знають батьки про ваші труднощі та емоційні гойдалки? Хто підтримує та вірить в вас? Чи вмієте ви переживати провали, помилки? Це дуже важливий навик по життю, справлятись з частиною коли щось не виходить. Життя - це не тільки 5, бувають дуже важкі повороти і ваша витривалість допоможе вам. Іноді людям банально не щастить на іспиті, вони все вивчили, а потрапляється якась тема яка не була в списку чи ще щось. І ніхто не застрахований від цього, так само як мало хто вірив що буде війна, але життя триває і перемагає.
Я би фокус енергії направляла б в не ваші страхи, а в ваші бажання.
Розкажіть ким ви хочете стати? Які плани щодо професії?