Кінець стосункам чи проблема в мені.
Доброго дня. Я більше 10 років живу з жінкою в шлюбі який, на жаль на даний час, втрачає свою силу та мені остогидло все терпіти.
Все почалось з того що цього шлюбу хотіла теща. Я ні(за жінку не знаю). Ми з жінкою зустрічались 2.5 роки. Вона від мене старша на 4 роки. Потім вирішили переїхати окремо-нам разом було дуже добре(або мені так здавалось). Але теща сказала що дочку без шлюбу не віддасть. Або шлюб або йди зятю до ср..ки. Ну шлюб відбувся. Потім і дитинка завелась. Але то не по спільному бажанню, як тепер розумію. Бо жінка все на неї кричить. За той весь час теща ні на мить не покидала нас. А жінка все з нею радилися включно до якого уролога Я маю ходити.!Мене це дуже бісило. Зараз ми закордоном теща сюди їздить як пр святу воду. Мої батьки зізвонюються зі мною час від часу тільки. Так от одного разу я тещу висповідав і послав на..й. Бо вона замість одного тижня сиділа в нас 2 міс! А хату винаймаю я! І жінка мені сбрехала-сказала- Ну і що це ж мама!Хай побуде.
Я її послав Бо не витримав вона все з дочкою радилась і мною керували. І дитиною керує мама- дитина також інколи кричить і зривається.
А стосовно нас, стосунки погіршились, секс зник(або тільки коли вона хоче). Поведінка жінки змінилась-стала активно робити манікюри, педикюр, брити ноги часто, новий гардероб щодватижня. Змінила білизну на мереживу(раніше була класична). На питання для чого купує таку білизну-ашо тобі не подобається, не маю права. Дуже усміхнена бігає на роботу і сидить там довго. Ніколи трубки не бере на роботі-працює каже не можна говорити на роботі. Але від мене вимагає щоб брав трубку- ще й потім питає чого не беру довго.А ще раніше вона так не вдягалась. В мене виникли підозри само собою. Плюс в кінці для прибігає така весела і активна. До телефону не підсумками взагалі- запаролила все. Раніше пароля не було.
Одного вечора я після пива з колегами прийшов і як не було малої все вилив-все що думав. Сказав що мені надоїло бути в таких награних стосунках.Що я маю підозри. Вона трохи пустила сльозу десь на пар хвилин відділилась і дзвонила. А потім зайшла і з легкою посмішкою сказала що їй плювати на то все. І дуже зоісно почала мене троллити-хто я такий. Що я собі позволяю, в нас дитина і тп.Я сказав їй що шлюб тримається тільки заради дитини. А вона відповіла -ну і що далі.
Були після цього на ДН її знайомої, на яке я йти не хотів-так вона заставила і сказала що то не гарно. Так ось посеред гостини вона взяла і сказала при всіх- що я хочу піти з сім'ї і лишити дитину. Друзі сиділи і кліпали очима на нас. Там на дні народженні була її подруга молодша-яка весь час мене дивилась, все питала, і вернулась за столом як дзиґа. Жінка мене раніше питала чому я заглядаю на їх знайому. Я відповів-бо я жива людина. Вона сама мене з нею познайомила.
Після дн була сварка-що я з її подружкою щось маю бо на ДН на неї заглядав...
І тепер кожен день сварки. Я терплю далі але думаю що то кінець...
А взагалі хочу покою. Щоб все було ок. І в психолога був+вирішував з психологом проблеми на роботі але за кілька сеансів не вирішив проблему. Психолог сказав що швидше за все проблема в жінці. А ще жінка не хоче до психолога. Каже що не піде-що я її маю за дурну...
Я вже реально не витримую і думаю як бути далі...?
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Корисним буде виділити годину-дві на самоті, коли вас ніхто не турбуватиме, і виписати на пунктах, за яких умов настане
цитата:
А взагалі хочу покою. Щоб все було ок
. Максимально детально, не поспішайте. Якщо треба створіть умови для "мозкового штурму". Далі можна подумати, що потрібно зробити для досягнення цих умов.
Це допоможе вам краще зрозуміти, як діяти далі. Адже ніхто не може вирішити замість вас, який шлях буде найбільш правильним у вашій ситуації.
психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Лілія Станіславівна Гаврилюк
Доброго дня!
цитата:
КІНЕЦЬ СТОСУНКАМ ЧИ ПРОБЛЕМА В МЕНІ.
Подумайте перш, ніж давати відповідь - навіщо протиставляєте стосунки і себе?
На мій погляд, про свою особисту проблему Вже майже в кожному абзаці зазначили, починаючи з
цитата:
шлюбу хотіла теща. Я ні
. І закінчуючи
цитата:
Я терплю далі
Отже, Ви своїми рішеннями створили сім'ю (тобто власну реальність), в якій Вам дуже погано. Обрали таку жінку в дружини, побудували з нею ТАКІ стосунки, а тепер
цитата:
вже реально не витримую і думаю як бути далі...?
Результат, можна сказати, закономірний. Ви ж, напевно, знаєте, що саме по собі щасливе життя на відбувається. Його секрет в тому, що цілісні і психологічно дорослі люди його створюють(!)
Щодо "як бути далі"?
Поставте на перше місце себе - як Вам бути з собою? Як краще пізнати себе? Яким чином вийти нарешті на свої власні бажання і потреби?
Розібравшиьс із цим, прийде свідоме і об'єктивне рішення, що РОБИТИ далі.
Вважаю, співпраця з психологом піде Вам на користь.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. Ваш запит як мінімум на повноцінну консультацію з психологом, важко допомоги вам у форматі сайту, тому дуже добре що працюєте з психологом.
Від себе хочу додати, що якщо
цитата:
що шлюб тримається тільки заради дитини
від цього дитині точно не буде краще. Я бачила багатьох дорослих "дітей" заради яких батьки залишись у шлюбі, і жоден з них не був вдячний батькам за таку жертву. Піти від дружини, не означає залишити дитину.
цитата:
Ніколи трубки не бере на роботі-працює каже не можна говорити на роботі. Але від мене вимагає щоб брав трубку- ще й потім питає чого не беру довго
такі подвійні стандарти є ознакою емоційного аб'юзу та маніпуляцій, до чого додається знецінення вас:
цитата:
почала мене троллити-хто я такий. Що я собі позволяю
цитата:
Я вже реально не витримую і думаю як бути далі...?
Це вирішувати тільки вам, далі терпіти реальність в якій вам некомфортно, або починати прислухатися до своїх бажань та потреб, відстоювати свої кордони, не дозволяти собою маніпулювати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371025 для Володимир Анатолійович
Ну трошки не так. Я не був ініціатором шлюбу. Все було ініційовано жінкою/тещою. Я погодився на умови. Я текст писав швидко на емоціях тому можуть бути неясності.
Я працюю з психологом. Але жінка не хоче-каже що я її вважаю за дурну
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371024 для Олександр Римович
За мозковий штурм не зрозумів. Його використовував тільки раз на роботі. Мені хочеться бути одному хоча б певний час. Тобто щоб біля мене не був збудник-жінка. Я навіть раз пропонував тимчасова відділитись. Але отримав скандал у відповідь
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
За мозковий штурм не зрозумів.
Я мав на увазі накидати ідеї. Наприклад як реалізувати ваше бажання бажання поубти одному. Бо в цьому є раціональність. І це нормально пожити певний час самому, встановити обмеження на телефоні дзвінки, повідмолення, листи і не бачитись з дружиною-тещою.
психолог онлайн
Наталия Горская
Лілія Станіславівна Гаврилюк
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Спічуваю вашій хронічній невдоволеності. Прикро, що ви не зустрічаєтесь ні тілесно, ні емоційно, ні духовно з дружиною. Ви переповнені агресією і вона фонить дуже сильно у вашому тексті. Треба прожити в терапії ці пласти злості, гніву, за яким є самотність, біль, образа та сум. Я так розумію ці почуття не можуть розміститись у подружжі і як наслідок є недовіра, підозра, виснаження та скандали.
Ваші стосунки відображають і вас, і дружину, тому тут не треба шукати винних, бо ви обоє приймаєте участь. Я би пропонувала досліджувати особисту відповідальність кожного, що хто робить один для одного на рівні побуту, стосунків, душевної близькості та витримувати невдоволення один одного, не атакуючи за це партнера.
Посилати тещу не допоможе, бо вона робить те, що дозволяє їй ваша дружина. Ви можете перед тим як вона приїде сказати самій тещі (замість вашої дружини), що ви готові приймати її тиждень, сказати в очі чи написати окремо повідомлення щоб ваші бажання і кордони вами самим були врегульовані, тоді ваша позиція хазяїна не буде ліквідована окупацією. В мене склалось враження, що ви дуже терпите і думаєте, що хтось щось має зрозуміти, а потім зриваєтесь і перетворюєтесь в вогняного дракона, бо втрачаєте терпимість. Співчуваю і рекомендую з’являтись зі своїми чіткими бажаннями! Ніби немає якихось домовленостей, глибоких розмов, ви очікуєте щось і не отримуєте це.
Ще ні одна дитина шлюб не врятувала, це імітація безсилля і страх зробити щось, прикриваючись дитям. Доречі які стосунки у вас з дитиною і чи вона бачить ці постійні блискавки між батьками? У вас мають бути стосунки з дитиною і стосунки з дружиною, і стосунки з тещою і тут ви відповідальні як ви самі будуєте контакт.
Я би рекомендувала продовжувати роботу з психологом, бо є сильні емоційні заряди та випади і є припущення, що це родом з вашого дитинства. Можливо хтось з близьких теж не чув і був до вас холодним, відстороненим? Також можна запропонувати сходити до сімейного психотрепевта дружині (це має бути не ваш особистий, а інший спеціаліст).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371031 для Алла Володимирівна
Вітаю та дякую за відповідь!
Так агресія є, я старався поговорити напряму. Ми обговорювали спокійно будь які тему на зразок покупок,відпочинку ітд. Але як тільки хотів обговорити стосунки- чув відповідь для чого. Все ок-що я щось накручую-так кащала вона. А потім вона говорила підвищеним тоном. Що я погано вихований-мої батьки такі і сякі ітд тобто скандал робила.
Вона раніше з моїми батьками посварилась і з сестрою.Взагалі батьки були проти нашого шлюбу.
Стосовно стосунків з моїми батьками-не ідеальні швидше суха розмова і по суті, але без агресії. Інколи з розбіжностями в поглядах.
Стосовно тещі- вона як на мене пасивний агресор, маніпулятор чи щось інше. Теща розведена. Дружина змалку жила без тата.
Мої друзі мені не радили вступати в такий шлюб, де дівчина росла без батька. Але я наробив справ, не послухав.
Стосовно психолога маю свого так. Сімейного не маю. Але дружина не хотіла навіть слово чути "психолог" і сказала чого я взагалі лізу в її особисте що її маю за дурну і що не хоче спілкуватися на цю тему. А ще агресивно обзивала мене що якщо я ходжу до психолога то хворий а потім той самий текст використала про моїх батьків.
Я раніше вже старався різні способи використовувати- гунлив еупу матераоу по ночах неспав, обдумував підходи. Хотів завжди поговорити на тему стосунків- Але вона все відхилялась.
Тому я на все забив і лишив як є... Я не можу благати декілька років поспіль без результату. Працював з собою.
Дитина- з нею стосунки не ідеальні вона переймає позицію мами. Але працюю на цим хочу змінити це.
Я думаю як зробити так щоб достукатися до дружини. Як з нею говорити чи через кого говорити. Щоб хоч якось просунутись к вирішенні проблеми.
А ще жінка супердомінантна, хоче все щоб робили як вона каже. А що я кажу каже що я ніхто. Я так не звик. Я звик керувати. Того конфлікт.
Попередні стосунки були набагато приємніше, але нажаль короткі.
Я зараз ситуація і шкодую, марно витрачений час. Хотів би вернути час назад. Реально що я отримав зі шлюбу це досвід, гіркий досвід...
Дякую!
психолог онлайн
Якщо я правильно зловила контекст у вас розчарування та відчуття, що ви неправильно зробили, що одружились. Але це говорить про те, що вам важко прийняти реальність і ви в роздумах про минуле, де вас всі попереджали…
Для стосунків потрібна повага, а ви атакуєте родини один одного. Тут скоріше питання у владі, а не у стосунках, вона домінант, а ви хочете керувати… Можливо вам загально важко, що ви не керуєте зараз своїм життям? Змінити іншого - хибне діло, можна змінити своє відношення і частково себе, якщо ви в терапії то знаєте як поступового повільно змінюється психіка.
Здається, безсилля і байдужість дружини до ваших почуттів і до внутрішнього світу запускає війну, але навіщо і для чого? Юнг казав, що там де є влада, там немає любові…
І у шлюбі є ще дитина… Чи там теж влада за неї?
Відредаговано автором 08-09-2024 13:53:59
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
"Потім вирішили переїхати окремо-нам разом було дуже добре(або мені так здавалось). Але теща сказала що дочку без шлюбу не віддасть. Або шлюб або йди зятю до ср..ки. Ну шлюб відбувся."
Вам навязали замужество... вы еще не готовы были именно к замужеству...
Многим молодым парам нужно сначала нагуляться - узнать что такое отношения.
Узнать самих себя и свои желания и потребности - созреть к браку - а уже потом, это должно быть осознанное решение - а не навязанное кемто или обстоятельствами ( беременность нежданная) или родственниками как в вашем случае.
Теща хотела от вас гарантий - но она не имела права влазить в ваши отношения.
И чтото за вас решать. Видимо ее дочка еще не прошла сепарацию с ней.
И теща привыкла все контролировать в жизни своей дочки.
Вместо того, чтоб отпустить взрослого человека - и нечего не навязывать.
"Зараз ми закордоном теща сюди їздить як пр святу воду."
У них с дочкой созависимые отношения - их все и так устраивает - там должно быть полное подчинение иначе не как.
А вот вы другого характера человек - вы не любите когда над вами нависают, и против вашей воли чтото делают.
Как и ваша дочка - видимо тоже в вас пошла характером - и тоже сопротивляется этому эмоциональному гнету.
Теща очень токсичный человек ( судя по вашему рассказу) от таких надо, как можно дальше держаться. ( иначе под кожу залезут, и будут стремится всем управлять... игноря любые границы).
Тут только жестко надо - не жалеть ( не тещу, не жену)
Возвращать вам надо себя - себя! И свои границы!
Законные границы!
"А стосовно нас, стосунки погіршились, секс зник(або тільки коли вона хоче). Поведінка жінки змінилась-стала активно робити манікюри, педикюр, брити ноги часто, новий гардероб щодватижня. Змінила білизну на мереживу(раніше була класична). На питання для чого купує таку білизну-ашо тобі не подобається, не маю права. Дуже усміхнена бігає на роботу і сидить там довго. Ніколи трубки не бере на роботі-працює каже не можна говорити на роботі. Але від мене вимагає щоб брав трубку- ще й потім питає чого не беру довго.А ще раніше вона так не вдягалась. В мене виникли підозри само собою. Плюс в кінці для прибігає така весела і активна. До телефону не підсумками взагалі- запаролила все. Раніше пароля не було."
Ваши подозрения не просто так! Когда женщина так меняется - всегда есть причина! И это явно не вы...
А вас просто используют, причем вся семья ( кроме дочки)
Ваша жена живет для себя...
И по сути, вы уже как сожители просто, или квартиранты - но не семья... не любящие люди...
Зачем вы все это терпите так долго?
Зачем позволяете собой так играть?
Ради дочки?
Так если разведетесь, дочка всеравно ваша останется!
У вас же в семье нет любви... нет уважения к друг другу... одно использование...
" Сказав що мені надоїло бути в таких награних стосунках.Що я маю підозри. Вона трохи пустила сльозу десь на пар хвилин відділилась і дзвонила. А потім зайшла і з легкою посмішкою сказала що їй плювати на то все. І дуже зоісно почала мене троллити-хто я такий. Що я собі позволяю, в нас дитина і тп.Я сказав їй що шлюб тримається тільки заради дитини. А вона відповіла -ну і що далі."
Вы правы одна игра и фальш...
Ваша жена вас гнобит... обесценивает ... и не считается с вами... думает что вы из за ребенка никуда не рискнете уйти... что так и будете все это терпеть... потому так вольно и без наказано себя ведет... слишком много себе позволяет... не ценит вас...
Но вы ей нечего не должны!
Вы должны только себе быть Счастливым!
Много кто разводятся - не надо этого боятся!
Наоборот после развода можно зажить нормальной свободной жизнью!
Без всего этого фальша...
"Так ось посеред гостини вона взяла і сказала при всіх- що я хочу піти з сім'ї і лишити дитину."
Интересный момент очень похоже на манипулирование - может это она сама хочет развода - но хочет на вас вину повесить?
Ваша жена как и теща очень хорошие манипуляторы.
Совет не верьте им - иначе так и будут вам голову морочить.
Наконецто посмотрите с кем вы жили все эти 10 лет?
Трезво на все посмотрите - без иллюзий!
"Після дн була сварка-що я з її подружкою щось маю бо на ДН на неї заглядав...
І тепер кожен день сварки. Я терплю далі але думаю що то кінець..."
Снова чистое манипулирование - ваша жена скорее всего сама любовника имеет ( по всем признакам это видно - вы их сам же и перечислили ) просто хочет вас очернить в том, в чем она сама очернена.
А еще, она мастерски на вашей чувстве вины, и долга играет перед ребенком - знает куда надавить - ей выгодно чтоб видимо вы семью обеспечивали не уходили - потому и пытается вам это все навязать и внушить.
Не ведитесь!
А сама живет двойную жизнь как сама хочет!
А вы мучаетесь в этих отношениях.
Вспомните про Справедливость!
Справедливо вообще все это - что с вами происходит?
И зачем все это терпеть - весь этот фарс?
Зачем такие страдания - ради чего?
Зауважайте себя!
Разве вы достойны такого отношения? И такого вранья?
" Я терплю далі але думаю що то кінець..." - зачем терпеть - когда уже конец?
Может и хорошо что конец?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371037 для Алла Володимирівна
Влада за дитину, не зрозумів. Я наразі Литвака читаю- цікаво, багато чого зрозуміло.
Дитина на стороні мами- я так думаю.
Ще що не сказав те що паралельно закохався в інших дівчат(я так думаю). Це подруги жінки- при чому вона сама мене познайомила. Часто ходили разом на пиво. Одного разу мав скандал що на них заглядаю. Активність була зі сторони дівчини сама писала питала мене. Бачимось періодично. Думаю чи різко припинити їй писати і видалити з друзів. Але вона ще на своє день народження запросила в зимі.
І ще з однією дівчиною було таке враження якість почуття, на роботі. Звільнився бо проводилась дивно- а я старався нереагувати. Почались плітки- що я з нею кручу. Я написав заяву.
До обоих окрім жінки є прив'язаність. Не можу їх викинути з голови. Читав поради але просто так не викину з голови.
Думаю що зі мною явно щось не так.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Налагодити стосунки можливо тільки за умови, коли обидва партнери цього бажають.
Ваша дружина вважає, що все нормально. Для неї існує така норма.
Для Вас- інша норма.
Ви намагаєтесь спілкуватись про почуття , натомість дружина намагається знецінити ваші дії та слова.
І в її знеціненні проявляється неповага до Вас, як до Особистості.
Можливо, якщо вона відчує, що Ви дійсно налаштовані не терпіти неповагу і можете піти, то це підштовхне її замислитись над там, що вона може Вас втратити.
Хоча, якось в це мало віриться.
В ваших дописах є досить багато моментів, де Ви знімаєте з себе відповідальність за свої вибори.
З цим важливо працювати.
Адже ніхто, крім Вас , не несе відповідальності за ваше життя.
Тому "звинувачення" тещі, або дружини не мають сенсу.
Так, вони такі.
Але ж саме Ви вирішили погодитись на їх пропозицію одружитись.
Щодо стосунків з дитиною- важливо , щоб Ви будували свої власні стосунки з дитиною, які будуть спиратись на ваші власні уявлення щодо того, "як воно має бути ". Якщо Ви відчуваєте, що дружина кричить, бо не відчуває теплих почуттів до дитини, то даруйте це тепло Ви.
Ви можете власним прикладом показати дитині, що в стосунках неприпустима неповага до людини (і в першу чергу до дитини), що Ви готові її слухати, допомагати, підтримувати.
Ви можете бути таким Батьком, яким хочете бути.
І це не залежить від інших людей.
Тільки від Вас.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371038 для Ірина Миколенко
Як ще це все перевірити. Що вона зраджує. До кінця не вірю.
Скласти список контрольних питань їй задати- не знаю.
Маніпуляції так- я спробував контрманіпуляції різні включно мовчання-вона була зла як пес. Каже що я без почуттів і тд.
психолог онлайн
Лілія Станіславівна Гаврилюк
Ірина Миколенко
Дитина не має бути на стороні мами і тата, бо це батл, а не сім’я. У дитини мають бути стосунки з мамою і татом, без розділення хто правий чи винуватий.
У вас внутрішня глибинна криза, яку треба проживати з психологом, а переписка щось може і підсвітить, але не вирішить страждань. Ви ніби всі негативні риси приписуєте дружині, тещі, а вона вам і вашим рідним. Ніхто не хоче побачити себе. Зараз ви охоплені думками про інших і чомусь з усіх жінок обираєте саме подруг дружини, це теж густий злобний манс в її сторону.
Вам ніхто не скаже що робити бо вам ваше життя жити, вам вже сказали одружуватись і ви дуже цим засмучені. Ви ніби не можете привласнити своє нещасливе життя і хочете списати провину на дружину, але ви приймали участь у бажаних і небажаних виборах.
Відредаговано автором 08-09-2024 15:31:43
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
цитата:
Я не був ініціатором шлюбу.
і що це свідчить про Вас? Що це нам говорить про Вас? Який Ви в разі, коли погоджуєтесь йти за ініціативою інших?
цитата:
Я погодився на умови.
Дайте собі чесну відповідь, чим керувались, погоджуючись на умови? Яким бажанням, прагненням? Можливо, бажанням уникнути відповідальності?
цитата:
Я текст писав швидко на емоціях тому можуть бути неясності.
Тобто, коли Ви на емоціях, голова погано мислить і не працює? Ви про це?
цитата:
А наспправді, якою Ви її бачите - ту, що обрали за дружину, за подругу, однодумця, соратника, помічника, коханку, мати своїх дітей?
Відредаговано автором 08-09-2024 18:22:26
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371051 для Володимир Анатолійович
Я не розумію чому Ви на цитати відповідаєте питаннями?
В той час мені було 23, як кажуть був зелений. Що я міг бачити-ніц. Попередні 2х стосунки не були ідеальні. І тут зразу зустрів дружину. Про що я міг думати молодий хлопець- це риторичне питання. Все відбулось дуже швидко.
Після невдалих старих стосунків якось не ідеально варить голова+ проходив хоч якусь реабілітацію в психолога, а тут нова людина. Тому так я на емоціях дуже погано себе контролюючи, можна сказати неадекватний.
А ще таке буває коли вживаю алкоголь, таке було і при конфлікті на роботі з колишнім шефом. Я просто ходжу збираю/накопичую в коробочку зло, негатив від кожної людини. А потім візьму і все вил'ю або викину як покемон кулю в людину і все. Після цього в мене з'являєттся настрій. Напевно я злопамятний/злий. І мене не цікавить хто переді мною. Говорить та людина погано, ображає. Я терплю, а потім вибухаю. Хай та людина також відчує то що зробила мені.
Про те яку я її бачу. Можливо скоро її також дам до коробочки зла. Реально ніяку з того що Ви перечислили. Зараз думаю про розвід. Або переселитися десь на віддаль щоб все обдумати. Те що відбулось це просто поганий досвід. Але поганий досвід також досвід.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Те що відбулось це просто поганий досвід. Але поганий досвід також досвід.
Цілком з Вами згодний!
цитата:
В той час мені було 23, як кажуть був зелений. Що я міг бачити-ніц.
Я Вас і не звинувачую. 23 роки тоді, зараз 37. Відповідальності за свої вибори/рішення ніхто ж не відміняв. Наше життя, його якість, люди поруч - це все наслідки наших власних рішень.
А мої питання для того, аби Ви на себе поглянули більш уважно - і на себе тодішнього, і так само на себе теперішнього... адже перед Вами знову вибір, доленосний вибір.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
"Але поганий досвід також досвід." - а чему вас этот опыт научил?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371070 для Володимир Анатолійович
Згідний з тим що Ви написали. З вечора до ночі був оркестр з криками. Говорила жорстко як Сталін навіть не плакала. Я зрозумів з ким живу/жив та яку помилку зробив. Тому все йде до розлучення. Наразі займаюсь пошуком житла-якось так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371072 для Ірина Миколенко
То як в резюме- стаж 14 років.А в кінці заява по власному бажанню-бо невитримав.
Досвід навчив аналізувати все, а не робити швидко на емоціях.
Тоді як мав 24 думав що вона-сенс мого життя. Це тривало макс рік-два. Потім мене все бісило, вона теща і те що розписався. Я тоді ходив як зомбі і все робив як на повідку- як мене зачарували. Мене друзі перерахувати проти шлюбу, батьки не зуміли, але я не послухав і тепер "пожинаю плоди".
А тепер я не хочу нічого-хочу бути самий.І працювати над своїми помилками та самовдосконалюватися.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Тоді як мав 24 думав що вона-сенс мого життя. Це тривало макс рік-два. Потім мене все бісило, вона теща і те що розписався. Я тоді ходив як зомбі і все робив як на повідку- як мене зачарували."
Не оправдались надежды да?
Думали что, вот с ней раз и навсегда брак - что она надежная да?
Вы много вложились в этот брак?
Кто финансово вел семью? Вы или жена?
Если вы то, тогда понятно почему еще такое разочарование - многое делали ради семьи - а оно все зря по итогу...
" Про що я міг думати молодий хлопець- це риторичне питання. " - вопрос вполне конкретный - я так понимаю, вам тогда хотелось секса с девушкой ( как всем молодым парням) - а вам как бы, видимо запрет от тещи прилетел... если хочешь женись... так было?
"Ну трошки не так. Я не був ініціатором шлюбу. Все було ініційовано жінкою/тещою. Я погодився на умови." - такие ж условия были правильно?
Хотелось секса и эмоций - потому и ходили за ней как завороженный - а вами они обе манипулировали и жена и теща. Скажу резко - жена была как приманка ( у тещи) чтоб потом вами манипулировать и привязать к себе - а теперь они обе вами манипулируют, и крутят вертят как хотят...
Вот эта больная правда - которую вам очень не приятно осознавать... что так вляпались... и вовремя не послушали друзей и родителей...
Вопрос умеете ли вы слушать людей?
Вы хотите, чтоб до жены ктото достучался... (но сами же ее копируете) ... до вас как показывает ваш опыт - тоже вашему окружению было тяжело достучаться!
И вас метает в разные стороны... то вы еще хотите наладить с женой отношения... то уже все, после таких ночных скандалов понимаете - что перед вами, просто очень жесткий человек (мягко скажу) - а если по простому тиран.
( кстате хорошее сравнение со Сталиным - он тоже тираном был)
И вот вам надо четко для себя определится - кто с вами рядом?
И отсечь - не жалея - иначе вас просто скушают вашу нервную систему...
А вы и так, уже еле выдерживаете...
"Досвід навчив аналізувати все, а не робити швидко на емоціях." - да самый главный урок ваш - больше логикой работать - не вспылять - (даже вчера тут на сайте вспылили на эмоциях) - сегодня подумали уже чуть отошли - и переосмыслили - молодец!
Учитесь тормозить - когда чувствуете что вспыляете - больше логикой анализируйте - а не эмоциями.
А эмоции наоборот, нужно научится вам, верно в правильное русло направлять - на работу - на цели - на действия.
И еще, вам коллега очень верно посоветовал - отдалиться и побыть одному - вам это очень надо - вы хотя бы начнете здраво соображать - ( потому что жена вас как одурманивает - она для вас токсична - навешивает вам свои иллюзии )
Хорошо, что вы начали искать отдельное жилье - "Наразі займаюсь пошуком житла-якось так."
Это первый шаг к Свободе!
И самое главное - "То як в резюме- стаж 14 років.А в кінці заява по власному бажанню-бо невитримав."
Розачаровуветесь в себе...
Но я вам так скажу ( с того что вы описали про жену и тещу ) - там врядли, ктото б другой - на вашем месте выдержал так долго - 14 лет - тотального контроля и подчинения... ( так что вы еще даже продержались долго)
Может наоборот - и не надо было, так долго это все терпеть???
"А тепер я не хочу нічого-хочу бути самий.І працювати над своїми помилками та самовдосконалюватися." - это то, что вам сейчас нужно и это очень правильно!
Побыть одному - успокоится - прийти в себя - и прийти к себе!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
З вечора до ночі був оркестр з криками. Говорила жорстко як Сталін навіть не плакала. Я зрозумів з ким живу/жив та яку помилку зробив.
Важливо, щоби це визнання помилковості давнішніх рішень не призвело до осуду самого себе тепер. До пригнічення і самознецінення. До появи внутрішнього сталіна.
Не маю жодгого сумніву, переусвідомлення себе буде болісним, складним і доволі тривалим. Адже ніколи швидко такі глибинні метаморфози з людиною не відбуваються. Проте є шанс відкрити себе справжнього для життя, без нашарувань дитячих ілюзій, батьківських, не завжди конструктивних настанов та соціальніх кліше.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
В такій ситуації дуже заманливо звинуватити дружину, створити з неї образ тирана.
Але.
Ніяка людина не в змозі стати тираном поруч з тим, хто цього не дозволить.
Саме Ви дозволили дружині поводити з собою так, як вона це робила.
Ви НЕ були присутні в своєму житті.
Дружина обрала Вас за чоловіка, але Вас там не було.
Хтось мав керувати "човном".
З такою матір'ю, як в неї- керувала так, як була навчена.
Зрозуміле ваше бажання побути самому, розібратися в собі, в своєму способі взаємодії з людьми (терпіти а потім взриватись).
Вам важливо навчитись вчасно повідомляти людей про вашу незгоду, про те, що Вас щось не влаштовує.
Не через вибух, а спокійно і впевнено.
Але для цього важливо цю впевненість в собі відчувати.
А для цього важливо відшукати саме Себе .
І дуже важливий момент- дитина.
Дуже багато в житті прикладів, коли батько так занурюється в свої роздуми та переживання, що в його житті не вистачає місця дітям.
Важливо не піти цим шляхом.
А будувати стосунки з дитиною вже зараз.
Читати інформацію в інтернеті, як це краще зробити (щоб не повторювати чужих помилок).
Наприклад, є дуже корисна книга на цю тему- Гіппенрейтер Ю. "Общаться с ребёнком. Как?".
І обов'язково Бути в житті дитини.
Бути таким Батьком, на якого дитина може спиратися, коли їй важко, який буде радіти її присутньості в цьому житті, від якого вона буде відчувати , що вона Важлива .
Це непросто.
Але у Вас є дитина, отже Вам був подарований шанс допомогти маленькому чоловічку навчитись Бути шасливим в цьому житті.
Доповнення від автора
Ну і ще деяке інфо..
Дружина росла з дитинства без батька. З тестем бачився дуже рідко спочатку а ще дуже проти була теща і жінка. Забороняли спілкуватись, але потім його зустрів. І він сказав що не витримав в шлюбі через характер дружини+мої батьки казали зо нормальний чоловік цілком.А теща так обпоганювала його і обливала брудом.
Декілька днів тому було ДН в однієї з співробітниць, як я писав вгорі і та дівчина так проводилась зі мною-фліртувала-того не розумію.Вона прийшла іменинницю привітати остання. Коли прийшла всі сказали щоб я глянув хто прийшов)Хоча в компанії дехто дівчини не знав.Вона сіла з іншого кінця від жінки. Я-жінка-вона. Коли принесли їжу всім то вона прям лізла в мою тарілку через тарілку жінки-дай мені то, дай мені то. Потім казала як пили алкоголь-пий з мого стакана, потім питала чи я не хочу апельсин, інші фрукти-я сам був в шоці. Поведінка її була дуже відважна. Жінка була зла-ясно, бо вона так проводилась, але її нічого не казала(скандал був потім вдома).Так от щоб ця дівчинка не було також приманкою-добре зіграним фільмом-домовились/напланували з іншими дівчатками та з жінкою розіграти мене і виставити в поганому світлі перед іншими-що я фліртую і п.д(то ж жінка повторила при скандалі). Хоча та дівчинка інтенсивно мені писала сама і перед тим-почалось все з того що жінка спитала чи можна їй дати мій номер помогти дещо вирішитиі вона як почала дзвонити і писати. А коли я її щось запитав-сказала що має хлопця, і раніше казала всіи що зустрічається.Що також дивно. Але перед тим її поведінка була також заграваюча. Питання чому це робить, для чого-може хлопця нема, або з ним проблеми.
психолог онлайн
А чи помітили Ви, що в описаній Вами ситуації з дівчиною на ДН, Вас також немає.
Є дівчина, яка дивно себе поводить. Є дружина, яка злиться.
І є "якийсь спостерігач", який все це бачить , нам переказує і намагається вгадати мотиви поведінки дівчини.
Вас немає.
Немає ваших відчуттів, чи подобається Вам таке, немає вчинків- якщо не подобається, то можна зупинити словом, поглядом , прикинутись чайником , який трохи недочуває та недобачає, або ж почати якісь інші свої контрдії .
Ви намагаєтесь вгадати причини дій інших людей, щоб вибудувати свою лінію поведінки.
Натомість, важливо навчитись прислухатись до того, що відчуваєте саме Ви, і від цього будувати свою стратегію поведінки.
Щодо тестя.
Цей "камінь в огород" тещі Вам потрібен, щоб ваша позиція виглядала більш виправданою, мовляв, не я один такий, вони і його "зламали".
По-перше, "не зламали", бо він зміг від цього відсторонитись.
А по-друге, не важливі ніякі інші люди та їх доля.
Адже у вашому житті все залежить тільки від Вас.
Мільйони людей живуть і не розуміють що хочуть від життя, чому вчиняють ті чи інші дії.
Але ці мільйони не мають ніякого стосунку до вашого життя.
Щодо інших дівчат.
Доки Ви не відчуєте себе Собою, доки не усвідомите що і для чого Ви робите, чого хочете, що Вам потрібно, що подобається і для чого все це життя Вам потрібне- Ви будете знов і знов опинятись в ситуаціях, коли вашим життям керують інші.
Зараз поки можна помітити, що Вас цікавить, що думають дівчата, щоб знов таки вирішити, що робити Вам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371138 для Наталия Горская
Ви занадто багато питань та маніпуляцій вживаєте, а ще тратите багато енергії в цей текст який немає ані 50% аналізу/відповіді з тих 2 абзаців/частин думок мого матеріального Розуму. І в тексті є я-можна у текстовому редакторі найти скопіювавши- за фільтром "я"). "Вас немає"- ну мені подобається дуже фільм Матриця. Не розумію до чого тут повчання, більша частина те що Ви пишете є Ваша особиста думка/переконання/накопичений досвід- і вже вдруге пишете те що думаєте Ви ("Натомість важливо навчитись прислухатись"-хороший жарт...).
Я можу ще й керувати "своїми" фізичними як Ви називаєте почуттями, точніше "імпульсами" буде вірно.
Причому тут "відчуття", я десь про них писав-тоді нащо писати? Якби хотів-написав би. Почуття-так. Є велика різниця між почуттям та відчуттям!
Останній абзац-десь є зміст?."Щодо інших дівчат."-це все? Де якийсь аналіз дій дівчини-напевно не хочете торкнутись теми "почуттів", а все про ті "відчуття"..
Я не те що Собою себе почуваю, я сприймаю і Всіх задіяних людей, що описав і всіх учасників цього форуму Собою і Я єдиним-і вдячний тому що пізнаю таких цікавих людей, які вміють правильно використовувати Колективний Розум та вдячний за поради.
Я напевно сам запишусь в психологи скоро...
психолог онлайн
Ох вас понесло))
Знаете, на самом деле внимание чужой - замечу чужой девушки вам льстит - именно льстит - иначе бы вы, не рассказывали про этот случай на форуме.
Ну бывает, приятно да внимание девушки - а еще на контрасте с женой приятно.
Жена то вас перестала ценить, и внимание вам свое давать как женщина.
А тут девушка, вся из себя старается привлечь ваше внимание ( как умеет - гдето не умело или даже нагло) но вам то, как мужчине приятно же. Плюс приятно видеть реакцию жены - злиться.
Типа - смотри я нравлюсь девушкам - тебе не нравлюсь... ты меня не ценишь - а другие ценят - вот какой невербальный посыл вы на самом деле, даете жене через эту ситуацию.
( компенсация идет неосознанно)
"Дружина росла з дитинства без батька. З тестем бачився дуже рідко спочатку а ще дуже проти була теща і жінка. Забороняли спілкуватись, але потім його зустрів. І він сказав що не витримав в шлюбі через характер дружини+мої батьки казали зо нормальний чоловік цілком.А теща так обпоганювала його і обливала брудом."
Это да, соглашусь - ваш тесть слава Богу смог освободиться от морального насилия над собой.
Вам это пример на самом деле - что можно уйти и не терпеть!
Но вы пока терпите...
А еще снова очень импульсивно реагируете - но это уже ваше дело.
А чтоб быть психологом - надо для начала институт закончить профильный.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здається для "вибуху " було достатньо 1 відповіді, яка Вам не сподобалась.
"Питання і маніпуляції".
Питання- це єдиний спосіб розібратися, зрозуміти.
Саме тому питань багато.
Психологічна маніпуляція - це психологічний вплив (слова або дії), який має на меті призвести до вигідної поведінки.
Мені ніяка ваша поведінка не є вигідною.
"Немає Вас"- це не про букву в тексті, а про те, що саме Ви хочете/не хочете в цій ситуації.
"більша частина те що Ви пишете є Ваша особиста думка/переконання/накопичений досвід"- це дійсно так.
Більше того, кожен, хто тут пише, висловлює лише свою особисту думку.
Фахівець може лише підсвітити певні сторони ситуації, ті, на які саме він звернув увагу. А автор питання може використати ці припущення для аналізу.
"Відчуття-почуття ".
Звісно, якщо заглибитись у визначення цих понять, то зміст там різний.
При цьому зазвичай використовують речові звороти зі словом "відчути" та назвами почуттів "відчути страх/роздратування/сором/ .."
До того ж, існують стани, а не почуття , з якими вживають слово "відчути"- відчути полегшення, тривогу тощо.
Можливо в чомусь я використала не те слово.
Аналіз дій дівчини не проводила, бо на мою думку глибше за це є розуміння причин, з яких цей аналіз так Вам потрібен.
Про це й написала.
Ви "вибухнули" і одразу перейшли в "наступ ", знецінюючи та намагаючись перейти на особистості.
Ви не намагались з'ясувати суть того, що я написала, бо Вам щось не сподобалось.
Можна побачити, який спосіб Ви використовуєте , коли з чимось не згодні- захиститись будь яким чином.
Сплеск емоцій завадив тому, щоб спробувати почути певний, неочікуваний Вами, погляд на ситуацію.
Ще раз.
Все, що я намагалась донести - обираючи якісь дії/вчинки в житті важливо опиратися на СВОЇ бажання та почуття.
НЕ намагатись "вгадати" думки/бажання інших людей.
За "ними" Ви вже ходили.
Йдіть "за Собою ".