Як боротись з ревнощами?
Моя кохана дуже б хотіла одягати відкритий одяг,прозорі блузки,обтяжуючі штани,короткі плаття,шорти. Я їй роблю зауваження на рахунок того,вона злиться. Я ревную і мені боляче від того що в неї є бажання показувати своє тіло на людях. Я її не обділяю увагою ,вона для мене богиня.мені завжди здається що вона не пильнує за собою в плані одягу і я її в тому контролюю.це псує наші стосунки.що мені робити,як побороти ці ревнощі і почати більше їй довіряти.?
Вопрос от: ; Возраст: 34
консультация психолога
Доброй ночи.
Как давно это с вами? Вы расписаны? Есть дети?
Как думаете это у вас в голове или она себя ведёт как то не так?
Готовы поработать с психологом?
Дополнение от автора
Від того що вона злиться я їй ще більше не довіряю, в мене постійні думки що вона отримує задоволення від того що її пожирають очима іші чоловіки,хоч вона заперечує той факт. Вона каже що я патологічний ревнивець і мені потрібна допомога. Ми вже 3 тижні не спимо разом,не кохаємось --- більше того вона не проявляє зовсім уваги ніжності ,а мою увагу не приймає і відштовхує, я для неї став ніхто, хоч коли питаю чи ще любить - каже що так,але я мушу змінитись. Якщо я дійсно не правий ,допоможіть мені змінитись бо я її дуже кохаю і зараз коли немає взаємності з її сторони,я розчавлений і мені дуже сильно боляче.
консультация психолога
Нужно разобраться в источнике ревности и разработать стратегию дальнейших действий. Для этого нужны консультации психолога.
У каждого специалиста есть контакты и условия работы в профиле. Выбирайте и пишите.
На прямую приглашать или рекламировать по правилам форума нельзя.
Дополнение от автора
Ми обоє розлучені, в неї син 19 років.в мене син 13, дочка 9.ми не розписані, живемо разом вже 2 роки , загалом разом 5 років. Вона не веде себе так, щоб фліртувати,чи спілкуватись десь на стороні з іншими. Мені не хочеться щоб вона виділяла частини тіла свого на людях . Для мене то боляче. Не те щоб вона вульгарно одягалась . Я думаю що часом перебільшую насправді.
консультация психолога
Ревность очень опасное чувство. От простого ревнивца до параноика маленький шаг.
Нужна не переписка ав консультации с психологом очно или по видеосвязи.
Дополнение от автора
Мене кохана називає параноиком.(((
Дополнение от автора
Чи можу я з вами завтра зв'язатися і скільки буде коштувати наша розмова?

психолог онлайн
Добрый день. Скажите Вы себе доверяете? Чувствуете ли Вы себя достаточно уверенным в конкуренции с др. мужчинами?
Дополнение от автора
Доброго дня.не завжди. Буває при сварках, моя кохана може мені натякати що я не мужик. І моя самооцінка падає. Я їй кажу що мені потрібна її підтримка любов, ніжність а вона каже що я слабак, раз не працюю над собою а жаліюсь їй.
психолог онлайн
Вы правы - это вопрос самооценки. Похоже в Вашей картине мира Вы в позиции: Я не о`кей - Ты о`кей. Согласен и с Вами и с женой: Вам нужна поддержка и надо поработать над собой.
Записывайтесь на индивидуальную консультацию чтобы востановить чувство уверенности в себе.
психолог онлайн
Доброго дня Алекс!
Відчувається у вашому повідомлені і розпач і тривога і страх.
Щиро хочеться Вас підтримати.
Як на мене ситуація тут багатогранна. Що маю на увазі.
1. Щодо вас: гадаю що має місце невпевненість в собі, адже підсвідомо ви боїтеся що дружина вам зрадить/або піде від вас.
Ви пишите що дружина натякає вам що хотіла б більш впевненої, мужньої моделі поведінки від вас. Каже що ви не працюєте над собою..Можливо треба всеж попрацювати і розібратися в собі:
Яка ваша модель поведінки з дружиною, які є комплекси, страхи. Звідки бере початок ваша невпевненість в собі? Все це треба індивідуально обговорювати з психологом.
2.Щодо вашої дружини: вона також має певну мотивацію такої поведінки. Можливо це спосіб викликати у вас інші, на її погляд більш "мужніші" емоції і поведінку.
Можливо вона не бачить в цьому проблеми взагалі, і таким чином теж самостверджується.
Раджу заспокоїтися, трохи взяти емоції під контроль і звісно звернутися до психолога, щоб пропрацювати ситуацію.
Бажаю успіху!!