Дитина ненавидить свою сестру
Добрий день, я маю сина 12 років. Він ненавидить свою двоюрідну сестру, навіть при згадці про нєї в сина іскри ідуть з очей. Бачаться вони пару разів на тиждень, і це прямо проблема, він хамить, ігнорує її, на мої зауваження не реагує. Одного разу сказав, що б він їй помстився за те, що вона впустила його м'яку іграшку, говорить дуже страшні речі. На питання пояснити, за що він її не любить, він не може дати відповідь.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Причин може бути багато, важливо все ж таки з'ясувати.
Дівчинка може своєю поведінкою дратувати різними способами, а ваш син можливо не може вловити що саме не так. Тому і відповісти не може.
Вам добре було б поспостерігати за дітьми, зрозуміти що насправді відбувається ці 2 рази на тиждень.
Можливо дорослі більше піклуються про дівчинку і у вашого сина виникають ревнощі. Можливо вона намагається дражнити чи знецінювати його. Можливо вашому синові в цілому не вистачає уваги і він не хоче ділитися вашою увагою з сестрою.
Можливо дорослі примушують його "бути страшим/розумним/поступливим/...", а його почуття не враховують.
Скільки років двоюрідний сестрі?
Як на вашу думку, що не так відбувається в ті 2 рази на тиждень?
Для чого необхідно їх пересікати, якщо син так цього не хоче?
Чи може бути так, що це тільки привід, і що насправді син просто хоче чимось своїм займатись в ці дні?
Які у Вас стосунки з сином загалом?
Чи прислуховуються в родині до почуттів сина?
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Замало інформації.
Скільки років дівчинці?
Де та по якій причині вони бачаться 2 рази на тиждень?
Скільки йому буро років, коли сестра впустила його іграшку? Що сталося з цією іграшкою? Взагалі як це сталося?
психолог онлайн
цитата:
Він ненавидить свою двоюрідну сестру, навіть при згадці про нєї в сина іскри ідуть з очей. Бачаться вони пару разів на тиждень, і це прямо проблема, він хамить, ігнорує її, на мої зауваження не реагує.
Доброго дня. Підлітки досить часто не можуть справитись зі своїми почуттями, злість - одне з них. Варто розібратись, чому Ваш син почав так ненавидіти свою двоюірдну сестру? Як давно це відбувається? Які у них взагалі відносини?
цитата:
На питання пояснити, за що він її не любить, він не може дати відповідь.
Він може переносити на сестру ті почуття, які у нього виникають в сім'ї. Але якщо він боїться відкрито проявляти свою злість по відношенню до батьків, наприклад, то психіка підлітка несвідомо обирає більш безпечний об'єкт, на який він може безкарно направляти всі свої почуття.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
На Вашому місці я б обмежив спілкування сина з сестрою - щоб зайвий раз його не дратувати. Бо навіщо?
І не вмовляв би його до нормальних відносин, щось на зразок "ви ж брат і сестра" тощо. Бо це дурні вмовляння, так не працює. А ще, поспостерігав би за поведінкою дівчинки - краще вивчив би її характер та прояви.
Бо, згоден з Наталією Горською, дівчата вміють дуже гарно непомітно маніпулювати та провокувати інших. Тим більше, якщо мають певні особливості характеру. Наприклад нарцисичні.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ребенок вымещает на сестру - свою внутреннюю агрессию.
( обосновано или нет - не понятно. Мало инфы. )
Какие отношения у вас в семье? Есть ли конфликты у вас с мужем?
В какой атмосфере растет ваш сын?
И зачем вы заставляете его встречаться с сестрой?
Если ему не приятно... ( не надо просто их сводить и провоцировать на конфликт)
Ребенка лучше всего отвести к семейному психологу. Ребенок не все может объяснить или понять - в силу своего возраста.
Відредаговано автором 10-01-2024 14:39:32