Звинувачую себе у розриві стосунків.
Доброго вечора. Хочу звернутись за психологічною порадою і думкою щодо моєї ситуації. Мала стосунки на відстані майже рік,ми з хлопцем ні разу не бачились особисто,та все ж вирішили бути разом. Стосунки були складні,часами все було як у казці,а часами навпаки. Мені було максимально комфортно і добре з ним,він знайшов до мене підхід і насправді зрозумів мене як ніхто інший. Звісно,у нас були якісь непорозуміння і сварки,але це були дрібниці. Проте,найбільша проблема була у тому,що я перестала йому довіряти. Справа у тому,що у нього в характері була така звичка,що при складнощах,сварках або просто на емоціях він міг завершити стосунки,послати,або ж просто замовчати на кілька днів. Для мене це було дуже дико і болісно. Тому,після таких вчинків я віддалялась від нього,ставала холоднішою. Він ж,у свою чергу,плакав та вибачався,обіцяв все виправити і насправді дуже старався все повернути. Завжди казав,що я найкраще,що з ним сталось,що ми будемо разом назавжди і він ніколи більше не залишить мене одну ні в якому разі і ні при яких обставинах. Літом була ситуація,що я дуже захворіла і навіть не вставала з ліжка,написала йому про це,проте не просила ні про що. Він у відповідь відпросився погуляти з друзями. Час від часу він мені писав. Ця ситуація мене дуже засмутила,адже я зрозуміла,що кохана людина навіть не подзвонила,дізнавшись,що мені дуже погано,а пішла розважатись. Він на це відповів,що потрібно було його попросити побути зі мною. Потім він все обдумав і вибачився,плакав і дуже переживав. Я почала трохи віддалятись,тому що це вже було не вперше. Так сталось,що потім в моєму житті появилось багато проблем,страх за близьку людину через війну,проблеми з навчанням і проживанням. Я сказала йому,що не можу зараз думати про проблеми в наших стосунках,тому що рідна людина під загрозою через війну. На той момент я була просто у трансі і не чула нічого,постійно плакала і не спала. Він старався підтримати,був поруч. Але у мене почали здавати нерви і бувало ми сварились майже без причини по моїй вині. Я була вже просто на волосині і сказала йому,що переживаю,що він піде від мене через такий мій стан,і це буде навіть не дивно,адже він заслуговує на краще,а я нічого не даю хорошого. Але він все заперечував і сказав що все буде добре. З часом все помаленьку ставало краще і краще,наші стосунки почали налагоджуватись. І сталось так,що в один день,коли ми домовились побути разом мені потрібно було срочно поїхати до родини. Я сказала йому про це і впродовж всієї поїздки писала про те,що мені шкода,що вона затягнулась,я цього не очікувала. Мені було соромно,що все так і я вибачилась,але ми все рівно посварились,тому що він сказав,що причина не була поважна зривати наші плани і я могла б обрати його. Він захотів паузу,хоча це було табу у наших стосунках. Я погодилась...І ненавиджу себе за це. Вже тоді я бачила,що щось змінилось. Він сказав,що потрібно розійтись,хоча любить. Я почала його благати не кидати мене,обіцяла змінитись,виправитись. Він сказав що занадто пізно,і мені потрібно було раніше показувати як він потрібен і що рішення про розрив він прийняв через те,що я дала йому паузу. Я все ж старалась повернути його,адже люблю. Він погодився і дав мені тиждень на зміни,я перестала спати і їсти,тому що бачила,що незважаючи на мої старання він все рівно все дальше і дальше. Я йому говорила про те,що переживаю за наші стосунки,він відповідав досить сухо,але я на це заслужила. Через кілька днів його почало дратувати моє піклування і цікавість його життям і він остаточно розірвав стосунки,сказавши,що якби я змінилась швидше,то він не розлюбив б. Потім він сказав,що почуття є,але через відстань і те,що ці відносини забирають багато часу все так. Назвав наші стосунки суцільним компресуванням мозку,хоча казав що був щасливий...То він казав,що я стала егоїсткою і приділяла йому лише вільний час,то сказав,що почала будувати життя навколо нього. Весь цей час я живу в аду,я не їм, майже не сплю і постійно плачу. Я ще пробувала відновити наші стосунки,просила шанс,але,як виявилось,у нього вже була інша...Мені дуже боляче розуміти,що кохана людина називала мене майбутньою дружиною і коханням всього життя,а через день розірвала стосунки. Після нашого розриву пройшло 3 тижні,а у нього вже нова кохана... Я ненавиджу себе за знищені стосунки,адже я могла краще старатись повернути ту довіру та тепло,тоді цього б не було. Перечитую переписку і просто максимально картаю себе за ті холодні та сухі відповіді йому,за істерики які влаштовувала на емоціях та вічну підозру у тому,що він мене покине. Мені здається,я була абьюзером у цих стосунках та місцями маніпулятором. Він - найкраща людина у моєму житті насправді я дуже жалію,що втратила його. Не знаю як далі жити і не бачу у цьому сенсу.
Дякую Вам,за те,що прочитали це все і буду чекати на відповіді
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечора! Чи правильно я Вас зрозуміла, що Ви ніколи не зустрічалися з хлопцем, якого описуєте, а стосунки розвивалися у листуванні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331819 для Нина Ивановна Уэнэм
Саме так
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
Далеко не все люди способны влюбиться виртуально. К счастью, для большинства эта новая реальность никогда не заменит настоящее. Если же влюбленности реальной вы предпочли любовь виртуальную, налицо наличие некоторой дисгармонии в вашей жизни. Вот основные предпосылки для этого:
Разочарование в чем-то
Чаще всего зрелые люди заводят виртуальный роман, разочаровавшись в семейной жизни.
Недостаток признания
Когда незнакомый человек поставил отличную оценку вашей фотографии или же высоко оценил вашу работу (снимок, комментарий и т.п.) – это приятно. А если он продолжает делать это регулярно — такое может вскружить голову. Внимание незнакомого человека манит своей новизной. Похвала малознакомого человека – это бальзам для души.
Страх, особенности склада личности.
Людям-интровертам, одиноким, домоседам и другим, для кого реальное общение дается нелегко, завести виртуальные отношения – это способ уменьшить страх от вступления в реальное взаимодействие.
Рекомендую все-таки поработать с психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Я розумію, що, незважаючи на те, що ці стосунки є віртуальними, Ваші почуття дуже реальні.
Можете Ви сказати, чому ваш віртуальний роман не закінчився зустріччю?
Уявіть собі ситуацію , що ви зустрілися насправді і ваші почуття до нього зникли. Попробуйте дати собі відповідь на питання "Чому б це могло статися, які для цього могли бути причини?"
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331822 для Нина Ивановна Уэнэм
До війни по його словах у нього не було можливості приїхати фінансової,а після початку війни він вже не в Україні. Чесно,не думаю,що почуття зникли б
психолог онлайн
цитата:
Доброго вечора. Хочу звернутись за психологічною порадою і думкою щодо моєї ситуації.
Доброго вечора. Зазвичай психологи не надають конкретних порад, як людині треба себе повести чи що зробити, щоб вирішити свою проблему. Тільки Ви можете знати, як для Вас буде краще. Психолог може допомогти дослідити ті чи інші особливості клієнта, що призвели до певних складнощів, які у людини не виходить вирішити самостійно. Може звернути увагу на ті явища у житті клієнта, про які він сам не думав. Одна чи декілька фраз спеціаліста не змінить Вас настільки, щоб Ви миттєво вирішили ту проблему, із-за якої Вам боляче. Це робота, яка потребує часу. На цьому сайті можете розпочати з формулювання свого запиту. Яку допомогу Ви очікуєте отримати від психологів? Що Ви хотіли б змінити у своєму житті?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331824 для Татьяна Штапова
Я хотіла б розібратись в актуальній ситуації. Чому,як і що привело до цього. Відчуваю свою вину за все що сталось і мені це не дає спокою
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Мені дуже боляче розуміти,що кохана людина називала мене майбутньою дружиною і коханням всього життя,а через день розірвала стосунки. Після нашого розриву пройшло 3 тижні,а у нього вже нова кохана... Я ненавиджу себе за знищені стосунки
Мені здається, що ви перебуваєте в деяких ілюзіях стосовно вашої ситуації. Ви, незважаючи на те, що хлопець вже в нових стосунках звинувачуєте себе у цьому, при цьому пишите, що недовіряли йому, переживали, що він вас залише. Можливо у вас були на це причини?)
До цього він вас кидав, не зявлявся, потім плакав, йому скільки років? Поведінка років на тринадцять.
Ви себе ненавидите, а до нього які почуття?
І як це рік бути у відносинах без реальных відносин? В чому суть для вас особисто?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331829 для Виталия Юрьевна Мельник
Спочатку довіра була,тому у нас і було все чудово,але потім з кожною такою ситуацією вона підривалась,от я і підозрювала,в чому чесно йому зізнавалась. Він казав,що признає вину і жалкує і хоче все повернути. І так кожен раз. А зявлявся він не сам,а після моїх благань, хоча скажімо так ,ламався, але потім відразу ставав дуже ніжним і люблячим. Себе ненавиджу максимально, а до нього почуття теплі,незважаючи на якісь проблеми і сварки які були. Він закохався в іншу досить за короткий час,якби я не зіпсувала все,цього б не було. Він насправді дуже добрий і щирий,вперше зустріла таку глибоку людину.
Згідна,ситуація дуже специфічна. Через тижні два після знайомства онлайн він зізнався в почуттях. Я не бачила нашого майбутнього,та й почуттів не мала. Він чекав доки я погоджусь на такі відносини пів року. Все таки добився цього. Обіцяв,що у нас все вийде,ми зустрінемось і зїдемось. Обіцянок було дуже багато і вони були максимально солодкими. Це у мене перші відносини,я вірила в казку. Я була готова і чекати і приїхати кудись ближче до нього,адже думала,що все серйозно судячи з його слів. Дуже припав до душі.
Та коли ми розійшлись він назвав мені кілька причин розриву і інколи вони якось не співпадали. Одна із них - відстань і зміна його пріоритетів,сказав,що такого майбутнього не хоче і йому легше знайти когось поруч. Хоча почуття є. А до того казав,що їх немає.
психолог онлайн
Доброго, tartaletka!
Емоційні гойдалки, психологічна залежність, заміна справжніх відносин віртуальними, фантасмагорія подій начебто у кіно. А насправді між вами нічого реального і не було.
Це замінювало відсутність чогось гарного у реальному житті? А що у Вас є в житті насправді? В реалі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331836 для Павел Леонидович Басанский
Я не хотіла цих відносин,як писала вище,він чекав і добивався пів року цього. Не можу сказати,що мені чогось особливо бракувало у житті,я була у гармонії із собою і могла навіть назвати себе щасливою. Але після нашого спілкування я відчула залежність від нього. Було так,що він контролював кожен мій крок і завжди знав де я,з ким, і що роблю. Спочатку мене це дуже сковувало і напрягало,але потім я ніби звикла до цього і відчула потребу у звітуванні. Я почала почувати себе особливою і дуже потрібною.
психолог онлайн
цитата:
я вірила в казку.
И в этом заключается Ваша проблема.
Вы ушли в свои фантазии об этом человеке, потому что реального Вы его и не знали, а говорить можно все что угодно, что он и делал.
Такой уход происходит тогда, когда человека не устраивает его жизнь в сегодняшнем дне.
цитата:
була у гармонії із собою і могла навіть назвати себе щасливою.
А вот похоже, отношений Вам как раз и не хватало. Это и была как раз Ваша проблемная сфера.
Чтобы выйти из этого всего, Вам предстоит проделать большую работу.
Во-первых, надо разобраться с тем, чего Вы хотите (возможно в плане отношений, если остальная жизнь Вас устраивает) и осуществить желаемое. Чтобы у Вас больше не было жизни в фантазиях и Вы смогли построить реальные отношения.
Во-вторых, эта история показала, что у Вас есть склонность к эмоциональной зависимости. И если Вы не проработаете ее, то все Ваши последующие отношения будут происходить на таких же эмоциональных качелях.
Поэтому выбирайте психолога и начинайте психотерапию. Работать Вам предстоит долго.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331841 для Светлана Владимировна Киселевская
Чи є у мене схильність до абьюзу?
психолог онлайн
цитата:
Не можу сказати,що мені чогось особливо бракувало у житті,я була у гармонії із собою і могла навіть назвати себе щасливою.
Якби було насправді так, то зараз не було б цього:
цитата:
Він - найкраща людина у моєму житті насправді я дуже жалію,що втратила його. Не знаю як далі жити і не бачу у цьому сенсу.
Людина, яка живе у гармонії із собою, не може її втратити через таке. Або гармонії і не було, або Вам на шляху трапився не чоловік, а справжній чорт, який психологічно звабив Вас, приручив, потім зруйнував гармонію, вкрав сенс життя й душу - і пішов. Тому що брати з Вас вже нічого.
цитата:
Але після нашого спілкування я відчула залежність від нього. Було так,що він контролював кожен мій крок і завжди знав де я,з ким, і що роблю. Спочатку мене це дуже сковувало і напрягало,але потім я ніби звикла до цього і відчула потребу у звітуванні. Я почала почувати себе особливою і дуже потрібною.
Це і є прояв психологічної залежності, про яку я писав вище. І Ви до неї були схильні й до того, інакше не потрапили б у такі хворобливі типу "стосунки", а насправді у банальну маніпуляцію свідомістю. Він маніпулятор однозначно. І Ви потрапили у пастку через власні недосвіченість та наівність.
цитата:
Мені здається,я була абьюзером у цих стосунках та місцями маніпулятором
Може Ви й були ними, але він був цими обома в набагато більшій мірі, ніж Ви.
І в першому випадку - 1:1, а в другому 0:1 і Ви програли.
цитата:
Я не хотіла цих відносин,як писала вище,він чекав і добивався пів року цього.
То мабуть інтуіція Вам підказувала і застерігала від цих оманливих стосунків, дарма її не послухали.
Відтепер слухайте себе! Тоді себе і не втратите.
психолог онлайн
цитата:
Чи є у мене схильність до абьюзу?
В чем Вы увидели абъюз?
Вы свою эмоциональную зависимость ошибочно принимаете за него.
Почитайте книгу Москаленко "Когда любви слишком много: профилактика любовной зависимости".
Возможно, Вам станет что-то более понятно.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
Він - найкраща людина у моєму житті насправді я дуже жалію,що втратила його.
Проблема в тому, що не живучи реальним життям, Ви вдалися до обожнювання звичайного маніпулятора. Створили собі кумира, аби применшити і без того власну значимість і цінність. Як же так вийшло? Що відбувалось у Вашому дитинстві? Чи любили Вас? Чи розуміли? Чи підтримували?
цитата:
Весь цей час я живу в аду,я не їм, майже не сплю і постійно плачу.
Мені здається, что епоха покарань себе вже закінчилась. Оплакали нездорову фантазію і годі. До речі, фантазія, насправді, річ корисна, але лише в тому випадку, коли не слугує інструментом для залагодження внутрішнього конфлікту(!)
Отже, настав час повертатись до реальності і шукати справжню себе. Відбудовувати самоцінність, вчитись мати справу не з маренням, а фактами, реальними людьми і реальними емоціями. Оце і буде вихід з тупика, в якому мимоволі опинились
цитата:
Не знаю як далі жити і не бачу у цьому сенсу.
психолог онлайн
Ви втратили в не здорову історію,в якій втратили себе. Якщо вам цікаве ваше майбутнє і нормальні відносини з чоловіками в майбутньому, то почніть працювати з психотерапевтом індивідуально.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Я хотіла б розібратись в актуальній ситуації. Чому,як і що привело до цього.
Ви вже відповіли на це питання.
цитата:
Через тижні два після знайомства онлайн він зізнався в почуттях. Я не бачила нашого майбутнього,та й почуттів не мала. Він чекав доки я погоджусь на такі відносини пів року. Все таки добився цього. Обіцяв,що у нас все вийде,ми зустрінемось і зїдемось. Обіцянок було дуже багато і вони були максимально солодкими. Це у мене перші відносини,я вірила в казку. Я була готова і чекати і приїхати кудись ближче до нього,адже думала,що все серйозно судячи з його слів. Дуже припав до душі. Та коли ми розійшлись він назвав мені кілька причин розриву і інколи вони якось не співпадали. Одна із них - відстань і зміна його пріоритетів,сказав,що такого майбутнього не хоче і йому легше знайти когось поруч. Хоча почуття є. А до того казав,що їх немає.
Хлопець швидко зізнався у почуттях і за півроку добився того, щоб і у Вас вони з'явились. Коли це сталось, через деякий час він вирішив, що йому вже не потрібні віртуальні відносини з Вами, а легше знайти дівчину поруч для реальних відносин. Почуття до Вас у нього то є, то немає. Ви все ще впевнені, що розрив відносин - тільки Ваша відповідальність, і саме Ви у всьому винні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331879 для Татьяна Штапова
Він сказав,що розлюбив через мою поведінку та негатив і якби я змінилась цього б не сталось. Сказав,що вбила його любов. Хоча за кілька днів до цих слів дослівно ,Не думай,будь ласка,що я люблю тебе менше,.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
Типовий хід маніпулятора: звинуватити у всьому партнера і змусити його відчувати провину - раз, і йти на поступки та приниження - два. І все для чого? Для отримання влади і насолоди від влади над людиною, тобто Вами.
І Ви повелися на це. І ще подумали, що це не він - маніпулятор, а Ви. І цього теж домігся він своїми діями. Майстер. І мерзотник.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331896 для Павел Леонидович Басанский
Сварю себе,тому що часами поводила себе як він,ніби дублювала його поведінку. Наприклад коли я відчувала,що більше не можу, намагалась завершити стосунки,та він плакав і просив шансу,казав,що задумується про самовбивство,бо без мене не зможе. І після нашого розриву я повелась дуже схоже,хоча я й зробила собі боляче наяву. Шокована з цього чесно кажучи...І я не розумію,чого так робила,бо це ніколи нормою для мене не було,та й в думках також.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Він сказав,що розлюбив через мою поведінку та негатив і якби я змінилась цього б не сталось.
Можливо, якби Ви поводили себе так, як потрібно йому, а не так, як було природньо для Вас, відносини ще протримались би якийсь час. Але як би Ви себе при цьому відчували?
Чи могло так бути, що хлопець захотів реальних відносин і знаходив приводи, щоб закінчити віртуальні?
Насправді у нього могли бути різні мотиви так вчинити, але Вам варто пропрацювати з психологом індивідуально ситуацію, в яку Ви потрапили. Ви ненавидите себе із-за того, що стали незручною для іншої людини. Ви страждаєте із-за розриву відносин з хлопцем, якого ні разу не бачили. Бажано розібратись, чому Ви потрапили в таку халепу, щоб в майбутньому нові стосунки у Вас були більш здоровими.
психолог онлайн
Якщо це не була норма для Вас, то Ви підпали під чари злої і дуже поганої людини:
цитата:
Вам на шляху трапився не чоловік, а справжній чорт, який психологічно звабив Вас, приручив, потім зруйнував гармонію, вкрав сенс життя й душу - і пішов. Тому що брати з Вас вже нічого.
Це я написав не в переносному, а в прямому сенсі.
Але ж, якщо все ж підпали під цей руйнуючий вплив, то що це говорить про Вас? Про Вашу особистість? Про риси характеру? Це корисний досвід для самопізнання. Хоча й не дуже приємний. Ви взнали дещо про свою тіньову сторону, про те, чого не хотіли бачити в собі раніше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331908 для Павел Леонидович Басанский
Але ж він не був поганим. Справді,він багато робив для мене хорошого і у мене достатньо приємних і теплих спогадів. Завжди підтримував,з розумінням ставився до речей,які не кожному під силу зрозуміти,піклувався і переживав за мене,засипав компліментами,часто навіть вибачався,коли не було за що... Він був чудовий,а коли йшло щось не так і ставав агресивним мені здається я просто його доводила до цього,адже у всіх є своя межа.
Наприклад,коли ми розійшлись, він надсилав мені відео типу ,помилки жінок у стосунках,які призводять до розриву, кидав переписку з новою дівчиною та фото речей,які вона йому подарувала. Та й ставитись почав жахливо,ніби я була йому обузою і він зовсім не хотів спілкуватись,казав що більше не потрібна і якщо я піду з його життя то для нього нічого не зміниться. Але ж зовсім недавно боготворив. Хіба може людина так зненавидіти ні за що?
психолог онлайн
цитата:
Але ж він не був поганим ... коли йшло щось не так і ставав агресивним мені здається я просто його доводила до цього,адже у всіх є своя межа...
Гарно вмієте виправдовувати інших, знаходити причини для вибачення. А як щодо маніпуляцій? Наприклад, ось цого:
цитата:
???
Відео для того, щоб мотивувати-змусити Вас визнавати ТІЛЬКИ свої помилки та йти на поступки, намагатися змінитися заради НЬОГО. Переписку кидав - щоб викликати у Вас почуття ревнощів, спонукати Вас відчувати себе гіршою за неї та щоб і Ви дарували ЙОМУ найкраще. Плюс емоційні гойдалки.
Так можуть вчиняти тільки мерзотники, а не ті, хто любить.
Схожий на нарциса, який себе обожнює, а інших знецінює, абьюзить та маніпулює.
АЛЕ! Ви не відповіли на це:
цитата:
Але ж, якщо все ж підпали під цей руйнуючий вплив, то що це говорить про Вас? Про Вашу особистість? Про риси характеру?
Хоча це важливе питання. Абьюз и маніпулювання - мимо, це не те. Впевнений, це він Вас у цьому звинуватив. Тому це не рахується.
Я почну, а Ви продовжіть далі.
Ви - наівна дівчина, яка сліпо довіряє всьому, що говориться. Бо попастися так могла тільки дуже наівна людина. Знали про себе це? Вважаю, що ні.
Що ще про себе взнали?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331950 для Павел Леонидович Басанский
Я чомусь сама собі говорю,що таке ставлення після розриву - норма,адже він залишив мене,тому я для нього більше ніхто та й він не зобов'язаний якось добре ставитись. Тим паче він ж сказав,що почуття зникли...
Чесно,я не знаю,чому на це повелась. Я згідна з вашими словами про наївність. Я щиро вірила в його слова,хоча підсвідомо я розуміла,що нічого не вийде. Але так хотілось... Я дуже прив'язалась,тому що ми проводили дуже багато часу з ним,він замінив мені всіх,тому що заради нього я відмовилась від нових знайомств,подруг,від молодого життя,яке у мене мало б бути. І якщо на початку спілкування мене це дуже сковувало і не подобалось,то потім я без цього не могла жити,та й не можу зараз нормально. Як наркоман. Я зробила це свідомо і не звинувачую його у цьому,адже це був мій вибір. Та я розумію,що це була моя зона комфорту,з якої мене потім просто вигнали і я попала в реальний світ,в якому не знаю,що робити.
Що дізналась? Ну, напевно,те що мною можна маніпулювати,можна прив'язати до себе,залізти в душу і наплювати там,а я все рівно прийму назад. У мене немає ні любові до себе ні самоповаги.
психолог онлайн
цитата:
часто навіть вибачався,коли не було за що...
Це один з ефефктивних прийомів маніпуляторів і аферистів.
цитата:
Він був чудовий,а коли йшло щось не так і ставав агресивним мені здається я просто його доводила до цього,адже у всіх є своя межа.
А це ще один з великого арсеналу інструментів впливу на жертву. Яка мета - розхитати людину, вибити твердий грунт в неї з-під ніг. дорікати і звинувачувати, аби підкорити і втішатись владою над нею.
цитата:
коли ми розійшлись, він надсилав мені відео типу ,помилки жінок у стосунках,які призводять до розриву, кидав переписку з новою дівчиною та фото речей,які вона йому подарувала. Та й ставитись почав жахливо,ніби я була йому обузою і він зовсім не хотів спілкуватись,казав що більше не потрібна і якщо я піду з його життя то для нього нічого не зміниться. Але ж зовсім недавно боготворив.
Яскраві і переконливі приклади на підтвердження моїх слів.
цитата:
Хіба може людина так зненавидіти ні за що?
Забудьте про справжні почуття. З боку маніпулятора має сенс лише гра... гра в почуття і отримання вигоди. Ні про що інше мови бути не може.
психолог онлайн
цитата:
потім я без цього не могла жити,та й не можу зараз нормально. Як наркоман. Я зробила це свідомо і не звинувачую його у цьому,адже це був мій вибір. Та я розумію,що це була моя зона комфорту,з якої мене потім просто вигнали і я попала в реальний світ,в якому не знаю,що робити.
Так, це був Ваш вибір, який закінчився формуванням психологічної залежності від цієї людини. І як тепер плануєте від неї позбавлятись?
цитата:
Так, виходить, що немає. І ще дозволяєте собою маніпулювати, а опісля - повністю вибачаєте аб'юзера.
Чесне визнання свого положення і проблем - це перший крок до виходу з цього положення. Бо тепер Ви знаєте, над чим можете працювати, чого Вам не вистачає.
цитата:
Можна тоді додати до вищенаписаного, що Ви - ідеальна жертва для маніпулятора, і якщо з цим нічого не зробите - через якийсь час знову опинетесь на гачку, але вже іншого маніпулятора. І так буде до тих пір, поки не зміните свою жертовну позицію на позицію самоповаги і самодостатньості.
Знаєте, як замінювати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332956 для Павел Леонидович Басанский
Недавно написала йому і він зізнався,що сказав про іншу дівчину навмисне,щоб я його відпустила. Сказав боляче,але інакше не можна було. Що я через це пережила... Відновили спілкування за моєї ініціативи. Точніше,це навіть не спілкування,а я просто задаю йому питання про його життя а він відповідає,без жодної зацікавленості мною і моїм життям. Аргументував тим,що у нас немає більше спільних інтересів. Чому так вирішив невідомо. Почав сильно пити,що ніколи не було йому притаманно...Ніколи. Коли питаю про його справи,може ігнорувати годинами,або цілий день,а після цього розповідає про своїх подруг,дівчат,які залишились на ніч і таке подібне. Не можу зупинитись і не писати...Проявляю турботу і прошу не губити своє життя алкоголем. А від нього лише холод, образливі фрази типу ,,не заздри моїм подругам,, ігнорування,або ж,як я сказала вище, розповіді про особисте життя. Не знаю куди мені подітись і що робити. Не писати не можу,а пишу - стає погано.
психолог онлайн
Що робити?
Виходити з психологічної залежності.
Разом зі спеціалістом-психологом. На психотерапії. Самотужки не вийде. І переписка на сайті не допоможе, зовсім.
Бо корені залежності навіть не в цих стосунках, вона сформувалась набагато раніше. Під час терапії самі це зрозумієте.