Як не думати про колишнього?
Живемо разом з хлопцем рік. В нас чудові стосунки та кохаємо один одного. Але почались фінансові проблеми. Він запропонував роз'їхатись для того, щоб він погасив свої борги сам, бо вони йому не дають спокою. Для мене ці слова були ударом нижче пояса, в моєму розумінні не можна будувати серйозні стосунки , а коли наступають проблеми позбуватися один одного, це не сім'я, а казна що. Було два варіанти : або переїхати до гуртожитку, щоб менше платити за аренду, або переїхати в інше місто до моїх батьків. Я не хочу жити у гуртожитку а хлопець категорично відмовляється жити в мене. Не можемо прийти до компромісу, на цьому фоні почали сваритися і ментально я вигоріла. Думаю навіть про розрив стосунків. Останні дні почала згадувати колишнього. В нас з ним була непроста історія , але в кінці він зробив мені дуже боляче. Цілий рік я його ненавиділа. А зараз зрозуміла, що пробачила йому і постійно думаю про нього, згадую наші стосунки. Я розумію, що це не та людина з якою можна побудувати щось серйозне, але спогади мене просто пожирають. З хлопцем, з яким я зараз, я розумію, що вийшла би щаслива сім'я, але ці фінансові проблеми будуть завжди, а цей побут дуже давить на нас. Мені постійно потрібні емоції яскраві, зараз все сіре, напевно тому і згадую колишнього, бо з ним були постійні яскраві спогади, можливо не завжди хороші, але було яскраво. Що мені робити та як вийти з цієї ситуації? Якщо зараз розлучитися , то йому буде легче працювати та закривати борги, а мені буде легше отримати емоції. Але один без одного нам погано. А якщо залишити стосунки, то нам буде дуже важко і можливо навіть не залишиться місця для кохання. Чи можливо врятувати такі стосунки і що правильне зробити у такій ситуації? Та що зробити щоб не згадувати колишнього, який в так приніс мені забагато болю?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Новітна
цитата:
Цілий рік я його ненавиділа. А зараз зрозуміла, що пробачила йому і постійно думаю про нього, згадую наші стосунки. Я розумію, що це не та людина з якою можна побудувати щось серйозне, але спогади мене просто пожирають... Мені постійно потрібні емоції яскраві, зараз все сіре, напевно тому і згадую колишнього, бо з ним були постійні яскраві спогади, можливо не завжди хороші, але було яскраво.
Це про глибокий внутрішній невротизм та купу психологічних травм, отриманих не тільки в стосунках, а й набагато раніше - в дитинстві. Бо багато ненависті та залежність від яскравих емоцій - це НЕ про психолгічне здоров'я, а про звичку жити В СТРЕСІ.
Які були відносини між батьками? Як часто вони конфліктували? Як Ви себе почували в ці моменти? Багато питань, які не мають відповідей.
А тому, звичайними порадами не допомогти від слова взагалі.
цитата:
Що мені робити та як вийти з цієї ситуації?
Шукайте собі спеціаліста-психолога та розпочинайте психотерапію. Без лікування деструктивні стосунки будуть продовжуватись, а Ви будете просто ПЕРЕСТРИБУВАТИ з одних хворобливих стосунків в інші, не менш хворобливі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351157 для Павел Леонидович
У батьків дуже хороші відносини і вони майже не сварилися. З дитинства пам'ятаю, якщо і були сварки, то через питання про виховання, хтось з батьків ставав на мою сторону, а інший не погоджувався.
Той період , коли "ненавиділа" колишнього, я просто хотіла зустрітися з ним в почути від нього чому він так вчинив зі мной. А зараз , коли я його пробачила, то зрозуміла, що мені вже не цікаво чому він так вчинив. В мене нібито був не закритий гештальт, який зараз мене не турбує. Але зараз не вистачає чогось позитивного в житті, хочеться повернути пристрасть та радість від стосунків.
психолог онлайн
цитата:
З дитинства пам'ятаю, якщо і були сварки, то через питання про виховання, хтось з батьків ставав на мою сторону, а інший не погоджувався.
Так, це про внутрішній конфлікт, навіть про звичку до нього.
Можливо й в цьому справа, але думаю, що є причина ще глибше. Бо це:
цитата:
Мені постійно потрібні емоції яскраві, зараз все сіре
100% невротичне, не здорове.
В будь-якому випадку, психотерапія необхідна.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
1. А что для вас любовь? Вы уверены что вы умеете любить?
2. Любите ли своего парня?
3. Зачем возвращаться к прошлому где было тяжело? Чтоб снова сделали больно?
5. Вы стремитесь к ярким эмоциям - так может вам еще пака рано думать о семье?
Может лучше пока просто погулять - пожить одной - необязательно именно сразу в семью.
Раз вы сами еще не знаете с кем вы хотите быть.
Пораманить с парнями - а там определиться чего вы хотите вообще?
Или пожить свободной жизнью - одной - почему обязательно надо сразу в отношения входить?
( потом же вот разочарования идут у вас )
6. Заняться собой - своим образованием или карьерой - своим развитием не хотите?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351161 для Ірина Миколенко
Я не говорила те, що хочу повернутись до колишнього. І який зв'язок між яскравими емоціями і неготовністю до сімейного життя, не розумію? Вам не хочеться кудись ходити, отримувати від цього позитив? Чи разом з коханою людиною відкривати щось нове, повернути пристрасть, яка була ? Я це маю на увазі, коли говорю про яскраві емоції. Сімейне життя це не завжди одоманітність та сірість.
Суть загального питання полягала в тому, як зберегти стосунки , спираючись на складну ситуацію , яка в нас зараз. ( фінансові проблеми та думки про стосунки с колишнім хлопцем, спогади). Нажаль, відповіді або поради я не отримала...((
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Новітна
В вашому питанні бачу декілька аспектів.
1. Фінанси.
Не розумію, як можна вирішити питання фінансів, якщо переїхати кудись жити.
Віддати борги можна, якщо змінити роботу =рівень заробітку.
А якщо не треба буде платити багато за житло, то просто залишиться віддати борги, а заробляти більше немає сенсу.
Тому підняття фінансового рівня від цього навряд чи відбудеться.
2. Питання колишнього.
Якби гештальт був закритий, Ви б про нього ВЗАГАЛІ не згадували.
Ви забули про біль, простили те, що він зробив поганого.
Але знов "носите його в руках ", тепер згадуючи про яскравість почуттів.
Той же "колишній", але з іншого ракурсу.
А з колишнім були саме фінансові складності, чи тільки емоційні?
3. Питання яскравості емоцій.
А в цих стосунках не було таких емоцій, які можна пригадувати, на противагу теперішнім проблемам?
Чому саме колишнього згадуєте?
Сама тяга до ярких емоцій- можете якийсь приклад привести, щоб краще зрозуміти, що це для Вас?
Чим взагалі ці стосунки Вам подобались?
І чим подобались колишні?
Ви їх порівнюєте, отже там можна пошукати відповіді.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ірина Новітна
цитата:
Нажаль, відповіді або поради я не отримала...((
Насправді отримали, але на жаль, не почули. Або зробили вигляд, що не почули.
Але це суто ВАШ вибір і ВАША за нього відповідальність.
Чарівної пігулки у вигляді простої поради не існує. Але існує робота над собою. Непроста, але корисна.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ваши слова - " Якщо зараз розлучитися , то йому буде легче працювати та закривати борги, а мені буде легше отримати емоції."
Получить эмоции где? в том случае если вы расходитесь с парнем - то где будете получать новый эмоции?
Вы же так написали. Потому я и написала, так как написала.
Так в семейной жизни бывают разные периоды - не всегда все так красочно и радостно.
Бывают вот как раз такие, в которых вы сейчас.
Просто есть ли у вас желание быть с парнем несмотря на преграды? Даже если тяжело сейчас...
А с того, что вы описали - ощущение, что вы устали от таких отношений.
И вам нужны эмоции и радость, о которой вот вы снова написали.
Но так серьезные отношения не построить - именно семейные - если всегда только праздник ожидать!
Вот потому и написала вам - может вам лучше побыть одной - да разобраться, чего вы вообще хотите?
Доповнення від автора
Так, Наталя, погоджуюсь з Вами з приводу фінансів на всі 💯. Можливо в цьому і проблема, потрібно не тікати й постійно переїжджати , а намагатись підняти рівень життя. З колишнім були емоційні труднощі. В нас були різні погляди на життя та на стосунки. Але з ним була шалена пристрасть , це не тільки про фізичну, більше про ментальну. З ним навіть такі дрібниці, як подивитись на зорі разом, чи під ковдрою випити разом чай, здавались казкою. З теперішнім хлопцем теж звісно були хороші спогади, але не такі. З ним все більш спокійно, ніжно. Він мене більше розуміє, більше піклується про мене, ми з ним однаково мислимо та бачимо цей світ. Але він не бачить разом зі мною романтику в дрібницях, так як це було із колишнім. На початку стосунків мені здавалось, що я знайшла саме ту людину , мені з ним комфортно та спокійно. Я іноді їх порівнюю і у теперішнього хлопця набагато більше плюсів, а у колишнього купа мінусів, але чомусь він мені дуже глибоко засів. Я не люблю його і мабуть ніколи не любила, але він чомусь запам'ятався мені великою яскравою плямою. Наші стосунки почались і були суцільними гойдалками. Ми то не могли бути разом, то скривались, то знов щось і все це постійно змінювались. Він мені здавався якимсь гіпнотичним,загадковим. В тепер він мені постійно сниться , мене це бентежить. Я не хочу думати про нього, але постійно щось його нагадує.
психолог онлайн
Доброго дня!
Поки дійду до відповідей на Ваші питання, зверну увагу ось на що.
цитата:
а коли наступають проблеми позбуватися один одного, це не сім'я, а казна що.
Так, Ви праві, це не сім'я. І у вас, до речі, ЩЕ НЕ СІМ'Я(!)
А що, спитаєте Ви? Взаємини. Пізнавання партнера. І не тільки. Також пізнавання та відкриття себе в стосунках з цим партнером. Пошуки прийнятної моделі стосунків.
Тому, на мій пойгляд, варто уникати надмірної драматизації і замість неї ставити собі і партнеру питання, на підставі яких потім будуть висновки щодо майбутнього. Бажано, усвідомлені висновки і відповідальні рішення.
Між іншим, попередні стосунки, окрім того, що вони були захоплюючою історією, вони також були і пробою (тестом), якщо хочете дослідженням і випробуванням, в якому Ви багато чого корисного відкрили для себе, зокрема,
цитата:
Наші стосунки почались і були суцільними гойдалками. Ми то не могли бути разом, то скривались, то знов щось і все це постійно змінювались. Він мені здавався якимсь гіпнотичним, загадковим.
Не втримаюсь і спитаю - а зараз ким Ви його бачите і сприймаєте?
Тепер до того, що цікавить Вас.
цитата:
Та що зробити щоб не згадувати колишнього, який в так приніс мені забагато болю?
Згадувати все одно будете. Важливо, як часто і в якому контексті. Сьогодні конктест мимоволі виключно порівняльний: СІРЕ проти ЯСКРАВОГО.
І що важливо, завданий саме контекстом - сумнівами і побоюваннями втратити теперішні відносини... як, власне, і попередні.
цитата:
Мені постійно потрібні емоції яскраві, зараз все сіре, напевно тому і згадую колишнього
Отже, Ви самі відповіли на своє ж питання. Сіре Вас не влаштовує (!)
цитата:
Якщо зараз розлучитися
Хіба розлучитись тотожнє роз'їхатись?
цитата:
мені буде легше отримати емоції
Як це? Яким чином?
цитата:
Чи можливо врятувати такі стосунки і що правильне зробити у такій ситуації?
Думаю, що точно не потрібно щось нав'язувати хлопцю. Бо через силу, спроби переконання, тиск усілякого роду демаршами і шантажем нічого по-справжньому хорошого не принесуть. В усякому разі в довготривалій перспективі.
Що ж тоді?
Поставитись з розумінням до пропозиції МЧ. Висловити своє бачення, свої міркування і почуття. Важливо, щоби він їх почув і знав, як Ви спримаєте реальність. Це перший крок.
Наступний буде в залежності від того, як зреагує він.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Коли з минулого, яке вже календарно точно закінчилось, тягнеться емоційний слід, то можна напевно сказати, що внутрішнього завершення стосунків для Вас не відбулося.
Щось там ще тримає .
Неможливо це визначити на форумі, оскільки потрібно враховувати багато деталей.
Теперішні стосунки здаються більш прісними, як мені здалося.
І тут, можливо, справа і не в хлопці, а в ваших очікуваннях від самих стосунків.
Звісно, "заборонений плід " виглядає більш яскраво. Ви написали, що спочатку не можна було, доводилось ховатись.
Тут фантазія допомагає домалювати потрібний антураж до рівня "роману, як в кіно ".
Тоді багато моментів, коли класно і тепло (зорі, чай) стають ніби на сходинку "вищими", цінними, бо їх могло і не бути у вашому житті, бо це хвилини, коли ви разом, і це захоплює.
Можливо через "гойдалки", але в тих стосунках, я думаю, Ви не дійшли до наступної сходинки, коли всі ті події дають тепло і без гостроти та яскравості. А можливо, з тим хлопцем і в принципі неможливо було дійти до "тихої близькості". Хто знає.
В реальності ніхто.
Але є ваші фантазії на цю тему.
І ці фантазії вже навіть відокремили яскраві сторони колишнього від болючих, "забувши" про них.
Щодо цих стосунків, то у мене виникло таке відчуття, що ніби розум каже "гарний хлопець, ніжний, розуміючий", а всередині щось хоче відокремитись від нього.
Можливо, через його неспроможність у фінансовому плані, можливо просто "серцю не накажеш".
Але визнавати це не хочеться , важко.
Але ж звісно, це тільки припущення.
Як Вам здається, якщо цей теперішній хлопець буде жити окремо, Ви відчуєте себе більше "вільною", чи "самотньою"?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351173 для Наталия Горская
Скоріше самотньою.
Тому я і не хочу роз'їжджатись , мені здається, що тоді буде кінець
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий вечір.
цитата:
але ці фінансові проблеми будуть завжди, а цей побут дуже давить на нас.
Звідки у вас така впевненість? На чому базується?
Загалом - вам варто звернутися на індивідуальну консультацію з психологом. Ви перемішуєте дві історії, втрачаєте ясність в сьогоденні, опираєтесь на страхи.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Можливо страх бути самотньою впливає таким чином, що Ви погоджуєтесь на стосунки, які Вас не влаштовують, аби не бути самотньою?
Це і про теперішнього, і про колишнього. Цей не влаштовує "сірістю " та фінансовою неспроможністю, колишній, я так розумію, був не вільним (одруженим?) , але Ви не відмовились від стосунків.
Якщо залишитесь одна, чи вмієте жити без пари, чи будете шукати нові стосунки, щоб зник дискомфорт?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351209 для Наталия Горская
Так, в мене є страх самотності. Найбільший період , коли я була одна, мабуть , десь місяць. Колишній був вільний, це я була в стосунках , які не могла завершити. І в мене так майже завжди було, з одних стосунків я одразу переходила в інші. Так було легше. Я не скажу, що для мене є трагедією, якщо я буду без пари, просто якось само так виходило, що стосунки самі мене знаходили. Ціленаправлено я не шукала хлопця , це відбувалось випадковим знайомством, коли сама цього не очікувала. Навіть з теперішнім хлопцем познайомилась дуже випадково. На той момент я сама хотіла побути без пари, можливо знайти себе, і тут з ним познайомилась , почали спілкуватись і потім виникли почуття.