Ревнощі до колишньої дружини чоловіка. Як позбутися ретроактивих ревнощів.
Я як 2 роки проживаю з чоловіком в якого є колишня дружина та донька. Я не можу відпустити думки про його минуле. Я часто уявляю їхнє спільне життя і інтимне також. не знаю як мені з цим жити. Як це відпустити. Я заздрю їй в тому, що вона була його перва дружина. У них була сім*я. Як прийняти цей факт та як жити з цим?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня.
Швидкої та простої поради до того як впоратись із частими ревнощами - немає. Ну, принаймні тих, які були б в тривалій перспективі ефективними.
Важливо розуміти причини Ваших ревнощів, думок та їх нав*язливості - для цього потрібна робота з психологом, або тривалий період самоаналізу і власної історії. Адже незалежно від того до кого і чому виникають ревнощі - вони пов*язані тільки з тим, хто ревнує. З заздрістю теж.
Тут можуть бути заторкнуті теми самоцінності, самооцінки, довіри в стосунках, відчуття власної важливості в стосунках, необхідність зайняття певної ролі, яка недоступна, токсичного суперництва, меншовартості і т.д.
Також є література, якою можу поділитись і яка частково допоможе в процесі прояснення та справляння з цими думками і почуттями.
психолог онлайн
Добрый день. Предполагаю, что мешает отпустить мысли
цитата:
Я не можу відпустити думки про його минуле
Чувство зависти. Вы хотите официального брака? Что это вам даст?
цитата:
Я заздрю їй в тому, що вона була його перва дружина. У них була сім*я.
А какое у вас совместное проживание и интим? Есть то, что тревожит?
цитата:
Я часто уявляю їхнє спільне життя і інтимне також.
Осознавать, проживать чувства, можно со мной в терапии. Выявить ваши потребности и ожидания от отношений. И начать их удовлетворять.
цитата:
Як це відпустити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372432 для Яна Дмитрівна
Будь ласка поділіться літературою)
психолог онлайн
Тема самооценки. Предположу, что своих достоинств, своей ценности вы не знаете, не осознаете. Потому и страхи появляются. Плюс, возможно, какая-то конкуренция с ребенком.
Литература не поможет по одной причине. Книги, лекции и тп заходит отлично, когда есть терапия и спустя время - когда проживаются чувства, есть хоть какое-то уже понимание, что с вами происходит, когда есть поддержка и возможность выговориться. Тогда через мозг потихоньку и книги помогают донести информацию. В чистом виде, без терапии, особо не поможет.
Имела опыт чтения одной и той же книги про травмы до терапии и спустя год терапии. Это небо и земля, как я ее восприняла. До терапии сплошное сопротивление, псих.защиты включались и не давали мне увидеть, признать многие вещи.
Что для вас означает, что у МЧ была семья до вас?
Планируете ли вы с ним семью, в плане регистрации отношений и ребенка?
Какие у вас с МЧ отношения?
Насколько вы довольны отношениями с ним?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372444 для Валентина Михайловна
1. Що я не перша при будуванні стосунків. Він завжди буде спілкуватися з нею. Вони частинки його життя. Якби вона вийшла заміж то мене б це заспокоїло. Вона б змінила прізвище. І я була впевнена що там тільки дитина і все.
2.Так, плануємо. І діток хочемо.
3. Я його кохаю і він мене.
Але інколи в мене виникають сумніви коли він телефонує їм не біля мене. Я себе накручую, що він від мене щось приховує.
4. Я щаслива з ним.
Це перше моє серйозне кохання.
Я хочу бути з ним.
Він мене підтримує, допомагає, приймає навіть з моїми недоречними запитаннями.
психолог онлайн
Как замужество бывшей жены решит проблему с вашей ревностью?
Ведь ребенок останется и общаться они будут.
Фамилию, кстати, не факт, что сменит)
Да и решает все ведь не новое замужество, а желание.
А вам МЧ делал предложение?
Вы живете 2 года, это достаточный срок, чтобы уже жениться.
Помогло бы вам с вашей ревностью, если б вы были женаты?
Для чего вам бы хотелось быть первой у МЧ?
Что, как вам кажется, МЧ мог бы скрывать от вас?
Доповнення від автора
Та Я так і зрозуміла, що прізвище вона на зло не змінить. Та і він їй нічого не скаже. Він же її його дав.
Поки що не робив так таку пропозицію.
Але ми про це говорили і плануємо.
Не знаю чи допомогло б бо Я то знаю, що є ще одна, яка також на його фамілії.
І всі будуть казати це його друга жінка, а перва закордоном.
Та мені то все одно нехай говорять.
Просто Я знаю, що вона є. І що вона немає на разі стосунків.
Щоб ми проходили певні етапи спільного життя разом і вперше.
А виходить, що Я в цьому човні буду одна.
Так, як дитина не розмовляє то спілкується він напряму з нею через кожні 2 неділі.
Мене бісить, що він про це змовчує.
Це якась манія.
Чому Я хворію людиною.
психолог онлайн
Вы описываете эмоциональную зависимость. И с ней нужно работать в психотерапии.
По поводу буду в этой лодке одна.
Можете подробнее объяснить о чем вы?
По поводу фамилии. Интересный момент - я тоже оставила фамилию первого мужа) просто она красивая и я не захотела менять и возвращаться на девичью. Никаких назло или из каких-то других соображений. Даже выйдя второй раз замуж я не меняла фамилию.
Кто эти все, кто будет думать про то, что кто-то первая жена, кто-то вторая?
По какой причине МЧ развелся?
Как давно?
Вы пишите, что ребёнок не разговаривает и вы живете вместе 2 года. Немного по срокам не понятно.
Как у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Есть ли братья/сестры? Если да, то какие отношения с ними?
Відредаговано автором 10-10-2024 20:42:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372452 для Валентина Михайловна
Я мала на увазі, що в мене все вперше буде, весілля і дітки а в нього вже вдруге.
Ну от бачу його як кум з ним спілкується то розкаже, що спілкується з нею.
Дитина має певні проблеми зі здоров'ям, їй 6,5 роки і вона не розмовляє, погано ходить.
Розлучився він з нею ще у 2020 році в них були погані стосунки, він як 4 роки спав окремо, більше його тримала дитина, 2022 році він пішов від неї бо вона виїхала закордон. А у 2023 році в травні ми почали спілкуватися.
А зустрічались ми рік і рік як живемо разом ну приблизно.
Стосунки з мамою в мене чудові.
Я можу з нею поговорити про все навіть про свою ситуацію, вона мене вислухає, допоможе, надасть пораду.
А от з батьком якось стосунків таких нема.
Я не люблю з ним розмовляти на ті питання які хвилюють.
Він мене не підтримував раніше, Я завжди була не така.
Я ніколи не могла йому пожалітися.
Стосунки між батьками ніякі. Батько в одній кімнаті, А мама в іншій.
Як чужі люди.
Є сестра моя підтримка.
Я так само можу з нею поговорити про все що турбує.
Хоч вона в мене емоційна дуже але вислухає і підтримує.
психолог онлайн
Вітаю!
Ви ніби конкуруєте з його минулим багажем, а у вас по відчуттям пустота, нема на що спертися. Але і у вашого чоловіка досвід негативний в більшості. Від хорошого мало хто йде. Це данність, яку треба собі повторювати!
Вам потрібна психотерапія! Заздрість, ревнощі - це індикатор внутрішніх дефіцитів, які потребують зцілення та наповнення. Поради і рекомендації не діють. Я напишу вам, що слід фокусуватись на теперішньому і ви ж розумієте, що почуття сильніші розумових настанов. Коли ви проживете всі свої почуття ви зможете прийняти і змиритись з його минулим. Це буде факт, а не болюча заноза, що стоїть між вами.
психолог онлайн
И что означает для вас, что у МЧ уже были отношения до вас?
Какой вы себя видите тогда, когда вы вторая любимая, а не первая?
У сестры тоже плохие отношения с отцом?
Он ее тоже критиковал и она не такая ему была?
Доповнення від автора
Що він має досвід.
Я розумом розумію, що не чекав би він мене, що звичайно в нього були відносини, і в мене вони були.
Тільки я була не одружена, а він був.
Що вона завжди буде.
Жаль час не поверите назад.
І не існує машини часу
Я хочу бути коханою і щасливою. Спокійно сприймати те що було.
Не стежити за її сторінкою.. Не виптувати в нього про їхні стосунки.
Прийнятий цей факт його минулих відносин, прийняти дитину.
Так, такі самі відносини і у сестри.
Але в нас з нею різні характера, вона могла йому дати відповідь на якісь зауваження, вона не так сильно сприймала його критику.
Я ж навпаки мовчки це все переносила в собі.
З'їдала себе.
Я ще досі пам'ятаю його слова.
Я невпевнена в собі.
І це вся проблема.
психолог онлайн
Вы все равно не ответили про то, какая вы, если у МЧ был опыт семейной жизни, а у вас нет?
Чего вы боитесь в связи с тем, что у него есть бывшая жена?
У вас есть опыт отношений, я так понимаю. Были ли длительные отношения? Если да, то сколько длились, почему разошлись?
Доповнення від автора
Я невпевнена в собі.
Я завжди питаю чи я краща неї.
Що я не така досвідчена як він.
Що в мене такого не було. Я б дуже хотіла, щоб в його житті Я була перва.
Но розумію, що це дурня.
Раз ми не змогли тоді з ним бути то так потрібно.
Я ревную, що він її покохав перву.
Що жив з нею, спав.
Що боюсь.
Що можу втратити його зі своїми такими думками. Що повторю ту помилку, що перва його дружина.
Хоч, я і не така як вона.
Що вона пише.
Як приїжджає з дитиною в них створюється сім'я.
Да, він дитину забирає до себе додому проводе з нею час, а потім відводить назад.
При першій зустрічі з дитиною я себе відчула лишньою.
В неї є мама і тато.
А Я ніхто.
Тітка яка кохає її тата.
Відносини були але короткотривалі.
Найбільше це мої самі перві відносини 1.5 і то мене покинули, для мене це був тяжкий період.
Потім Я вже ні на які стосунки не розраховувала бо знала що то тимчасово.
Мій первий хлопець і первий досвід був болючим.. Людина почала обманювати, і потім просто сказав, що все пройшло.
психолог онлайн
Похоже, что помимо детской травмы с отцом, вы получили где травму в первых отношениях. И сейчас ваши не прожитые переживания накладываются на нынешние отношения. Вы не можете отделить, что это разное.
Плюс ваша низкая самооценка. Вы не знаете своих достоинств и потому постоянно чувствуете себя плохо и вам страшно.
Но хочу сказать, что даже если б вы у МЧ были первой, это ничего б не поменяло- ваши страхи и неуверенность в себе нашли бы еще массу причин, из-за чего вы б переживали.
Поэтому только в терапии вам станет легче и вы научитесь себя ценить, любить и осознавать, что бывшая жена вам не конкурентка и это просто опыт и не больше, а к вас своя история любви, отношений и мужчина выбирает вас.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372470 для Валентина Михайловна
Да, все так і є
На жаль в моєму місті нема психотерапевта та і психологів також.
Тому, так себе і терзаю
Намагаюсь читати та аналізувати.
Я заздрю тим жінкам, які мають сміливість все прийняти і відпустити.
Не знаю на скільки мене вистачить..
Або просто буду відаляттся ві чоловіка і не питати за колишню і за дитину.
Ніби їх не існує.
Також скажу, що на його прізвищі я не буду, а майбутня наша дитина буде мати 2 прізвище.
Не хочу ототожнювати їх із собою.
Вони в нього перві, нехай першими і залишаються.
Я уступаю дорогу.
психолог онлайн
Рано вы как-то сдались.
Только ведь, повторюсь, проблема не в первая вы или нет. Вы и в следующих отношениях будете также себя чувствовать - найдется просто другой повод.
Психотерапия возможна онлайн. Огромное количество людей так работает и отличные результаты, не хуже, чем при очной работе. А порой, когда много стыда, то еще лучше даже.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372472 для Валентина Михайловна
Просто втомилась від цих думок.
Як буде так і буде.
Я нічого вже зміню.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372472 для Валентина Михайловна
Отже, якшо все рухне буду сама.
Багато таких як я.
Що просто привикають до самотності.
Так проще.
Ти не думаєш про когось.
Да, буде обідно що там є пари і вони щасливі.
Но краще самій ніж і його робити нещасливим.
психолог онлайн
А почему вы так легче опустили руки?
Почему онлайн работа с психотерапевтом это уже не подходит вам и вы готовы жить так, как сейчас, а не менять свою жизнь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372487 для Валентина Михайловна
Просто я в якомусь трикутнику з якого не можу знайти вихід.
Сьогодні вже я просто здалася і прийшов нервовий зрив.
Мені дуже тяжко з своїми думками.
Я не думаю, що психотерапія може не допомогти.
психолог онлайн
Почему вы решили, что психотерапия не поможет?
Случился нервный срыв это что именно произошло с вами?
Доповнення від автора
Я думаю, що вона допоможе тільки в тому випадку коли людина буде мати бажання.
Я бажання сильне маю і хочу.
Просто 1 зустрічі буде мало і недієво.
Знаєте ото як шарік накоплюється, накоплюється і він лопає.
От так і Я
Була істерика, Я плакала цілий день і в ніч були кошмари і Я не спала.
Сьогодні поговорили зі своїм хлопцем, знову сльози.
Він мене не розуміє і Я не можу нічого з цим вдіяти...
психолог онлайн
Терапия поможет, если вы будете хотеть этого и прикладывать усилия.
И конечно, речь не про 1 встречу, и даже не про месяц. Это длительная терапия.
Но что такое терапия, допустим, год, про сравнению с тем, что вы всю жизнь будете терзаться и не будете счастливой в отношениях?
А вы как будто хотите, чтобы за вас решили проблему
МЧ вам не поможет, это ваши страхи и ваша проблема.
Он ваш мужчина, а не психотерапевт
Доповнення від автора
Ви праві.
І Я знову роблю ту помилку допитую його.
Доповнення від автора
Треба собирать гроші і щось робити
Бо Я все руйную
Доповнення від автора
І мені важко і людям які поруч
Я приношу тільки нещастя
Доповнення від автора
І мені важко і людям які поруч
Я приношу тільки нещастя
психолог онлайн
Почему вы решили, что приносите несчастье?
Вряд ли МЧ выбирал бы быть несчастным. Но он остается с вами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372516 для Валентина Михайловна
Тому що своїми вчинками, думками і словами відділку людей і вони від мене йдуть.
Я просто не можу від цих думок вони заволодівпють мною. І Я не можу ні про що думати.
Тому Я і МЧ мучаю цими своїми думками, допитую чи краща Я.
Чому він обрав її? .
Я вас уже замучила своїми дурницями
І Я це знаю.
Я просто як в клітці зі своїми думками.
Як ота птичка б'ється крильцями, а виходу нема😔
психолог онлайн
Выход есть - психотерапия.
Но вы выбираете страдать.
Вопрос зачем?
Доповнення від автора
Я б з радістю пішла б на психотерапію і вже про це задумалась.
Залишилося знайти психотерапевта і накопити кошти.
Бо все залежить від суми.
Доповнення від автора
Як ви думаєте для чого люди ставлять день народження в паролі???
І не тільки свою дату народження!?
Доповнення від автора
Чи це означає, що для людини та людина важлива??? І тому ставить день народження в паролі???
психолог онлайн
Потому что банально удобно и менять пароли часто означает в них запутаться.
Вы ищите проблему там, где ее нет. Проблема не в паролях, а в вашей самооценке.
Доповнення від автора
Ну просто можна поставити різну дату, а він тільки її і свою.
Я розумію то була його сім'я.
Але ж ставити день народження всюди в паролі для чого.
Я ж колишніх ніколи не ставила.
Отже, вона для нього важлива...
Ну зараз він їх повекреслював пояснюючи, що вони старі та не актуальні.
Просто його слова і дії трішки не співпадають.
Він пояснюює, що його тримала дитина, що він її як жінку зненавидів, але в той же час пише її дн. впаролі.
психолог онлайн
Смена паролей решит проблему?
Доповнення від автора
Та ні не решить.
Просто цікаво запитати для нього це було так важливо?
Але розумію буде скандал.
Доповнення від автора
Та ні не решить.
Просто цікаво запитати для нього це було так важливо?
Але розумію буде скандал.
психолог онлайн
Что вам даст ответ мужчины?
Когда что-то хотите спросить, задайте вначале себе вопросы, а точно ли вы хотите знать ответ на вопрос и что этот ответ вам даст?
Доповнення від автора
Його, ставлення до цього.
Мені цікаво чому він ставить такі паролі з датами народження.
Но боюсь запитати 🥺
психолог онлайн
Ну допустим, скажет он вам "мне так удобно" или "это просто привычка". Что вам это даст?
Доповнення від автора
Я заспокою свій внутрішній стан.
Ніж я оце собі на думаю.
І хочу запитати і боюсь.
Тому гризу себе і накручую.
Бо зараз в паролі він моє дн ставить.
Отже, вона як і я була важлива
психолог онлайн
Успокоить свое внутреннее состояние нужно повысив свою самооценку и почувствовав себя ценной. А вы хотите постоянно использовать для этого партнера. Это не даст ни вам покоя, ни пользы для отношений, потому что рано или поздно устаешь от такого постоянного допроса и требований обслуживать чужую тревожность.
Успокоитесь про пароли - найдете еще сто одну причину нервничать
Відредаговано автором 15-10-2024 21:58:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372618 для Валентина Михайловна
Дійсно ви праві.
Я все шукаю і шукаю щось.
І все сама рушу.
Я і сама мучаюсь і поруч мене мучаться.
Просто тяжко прийняти що в твого чоловіка була інша, яку він також кохав, всюди вписував, жив з нею 6 років.
І може в нього і залишилась прив'яана до колишньої.
Просто тяжко бути 2 дружиною(без розпису)
психолог онлайн
Поэтому чтобы не мучаться - сконцентрируйтесь на себе и решении своей проблемы. Работайте с психотерапевтом, потому что эти страхи вам портят жизнь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372621 для Валентина Михайловна
Да, ви праві.
самій тяжко в цьому розібратися..
хоча дивлячись на теперішні ситуації які в 100 раз гірші ніж в мене такі дурниці...
але через такі дурниці тяжко жити.
Доповнення від автора
Всьо здаюсь
Що буде то буде
Запитаю
психолог онлайн
Что снова случилось, что вы сдаетесь и не пробуете идти в терапию?
Доповнення від автора
Мене просто мучає це запитання.
Я вже і відволікала свої думки читанням, переглядом фільму, музикою но ніяк
Я не можу їх перевести або блокувати
психолог онлайн
Вы мучаетесь, отвлекаетесь, но не делаете то, что поможет вам.
Почему?
Доповнення від автора
Чесно я вже так втомилася
Що вже сама себе ненавиджу
Я знаю що потрібна допомога.
психолог онлайн
За что себя ненавидеть-то?
Ваши чувства не только у вас такие, с ними многие сталкиваются и они не возникли на ровном месте- есть причины (с детства). Так сложилась ваша жизнь, отношения с родителями и вашей вины в этом нет.
Но сейчас вы взрослый человек и уже сами выбираете, как с этим обойтись
Доповнення від автора
От про яку довіру може йти коли він телефонує до своєї колишньої і до дитини, а мені каже,що не телефонує.
Як після цього довіряти людині..??? 😞
психолог онлайн
Тут причина может быть в вашей реакции. Если вы устраиваете скандалы, истерики, то как говорить правду?
Это нормально звонить ребенку и общаться с бывшей женой, особенно, если ребенок маленький и болен.
Для чего вы спрашиваете звонит ли он им?
Конечно, звонит. Это логично.
Доповнення від автора
Ну це ж не тяжко сказати.
Я в цьому не бачу нічого поганого.
Просто щоб знати.
Він і так телефонує не в моїй присутності, то хоч сказати можна.
Я ж більше не требую
Просто довіра пропада. От і все.
Тим паче мені і так тяжко прийняти його минуле, колишню і дитину.
Та щей не казати.
психолог онлайн
А зачем вам говорить, зная вашу реакцию?
И зачем вы спрашиваете лишний раз, если и так знаете, что общение есть?
Доповнення від автора
Да, навіщо взагалі тоді зі мною жити, якщо є своя минула сім'я.
Я ж ніхто
психолог онлайн
Вашему мужчине что сделать? Отвернуться от своего ребёнка?
Вы находитесь в отношениях, не уходите, страдаете и ничего не делаете.
В чем выгода?
Доповнення від автора
Правильно, ні в чому.
Треба розійтися і буде всім добре.
Навіщо себе мучити і його також
Буде тоді вільний і телефонуватиме кому хотітиме.
Доповнення від автора
Правильно, ні в чому.
Треба розійтися і буде всім добре.
Навіщо себе мучити і його також
Буде тоді вільний і телефонуватиме кому хотітиме.
Доповнення від автора
Я йому не кажу від вертатися або не телефонуваьи.
А просто напросто сказати, "Що так Я телефонував" і все
Це ж не тяжко правда?
Доповнення від автора
Я знаю, що він дитину не покине..
Я знаю, що це мій тягар на душі...
Я знаю, що потрібно прийняти їх.
Я знаю, що мені потрібно прийняти те що він буде з ними спілкуватися....
Доповнення від автора
Отже, йому потрібна інша от і все, яка буде сприймати це легше.
А не Я
психолог онлайн
Ок, тогда расходитесь, к чему саму себя так мучать?
Доповнення від автора
Ви знаєте, сама не знаю.
Бо кохаю, але прийняти не можу! 😞
Доповнення від автора
Просто ображає те що кохаєш людину, а він не довіряє тобі, не ділиться
психолог онлайн
Еще рад спрошу - зачем ему делиться, если в ответ истерики, ревность и тп?