Как научится выражать свои желания (отношения)
Мне 24 роки и я до сих пор не имел девушки.
Основная причина, как мне кажется, это моя замкнутость.
Мне никогда не хочется общаться просто так, или как некоторые говорят 'ни о чем' Если я с кем-то общаюсь, то у нас есть важная тема.
Для меня было очень трудно начать общаться с девушками, за последний год я многое сделал. У меня было за год около 40 различных знакомств с последующими встречать.
Я не знаю как правильно выразить свои желания девушке. Очень боюсь что обо мне плохо подумают.
Я только раз попробовал. Мы дружили месяц. Я сказал: 'Я тебя очень, очень уважаю, поэтому восприми эту просьбу правильно. Если честно я тебя хочу увидеть без одежды.'
Она на меня смотрела. Сказала 'Понятно'. И ушла от меня.
Что мне нужно делать, чтобы перейти к 'следующему шагу' и научиться выражать свои желания?
Как правильно сприняты отказ ? (Я переживаю за свою репутацию среди друзей, не хотелось чтобы меня принимали за какого-то извращенца-неадеквата)
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня, Oleksandr.
цитата:
А як Ви виражали свої потреби у батьківській сім'ї? Як батьки реагували на Ваші прохання?
цитата:
Она на меня смотрела. Сказала 'Понятно'. И ушла от меня.
Помітно, що дівчина не була готова на інтим, тому і відмовила Вам. Про що це для Вас? І як саме "правильно" вона мала сприйняти прохання? У кожної людини свій темп і тому "перехід на наступний рівень" - поняття індивідуальне.
цитата:
Я переживаю за свою репутацию среди друзей, не хотелось чтобы меня принимали за какого-то извращенца-неадеквата
Що для Вас "репутація"?
Дополнение от автора
'А як Ви виражали свої потреби у батьківській сім'ї? Як батьки реагували на Ваші прохання?'
Я маю на увазі прохання інтимного характеру. Я зараз живу сам (без батьків).
'І як саме "правильно" вона мала сприйняти прохання?'
Я очікував що вона скаже 'Мені не подобаються подібні прохання, тому ні' - якщо вона хоче відмовити.
Або сказати 'Добре, давай підемо до тебе' - якщо вона хоче погодитися.
Що для Вас "репутація"?
Думка про мене моїх друзів. Це те, як мене можна охарактеризувати.
психолог онлайн
цитата:
Я очікував що вона скаже 'Мені не подобаються подібні прохання, тому ні' - якщо вона хоче відмовити. Або сказати 'Добре, давай підемо до тебе' - якщо вона хоче погодитися.
Проте дівчина обрала інший спосіб відповіді. Що Ви відчули у цей момент? Припускаю, що дівчину могло збентежити Ваше формулювання "відреагувати правильно", тому вона відреагувала зовсім інакше (не сказала "ні" і не сказала "так"). Запам'ятайте, що ми не можемо прорахувати всіх варіантів і єдиної правильної фрази не існує. Наприклад, можна так і сказати про свою потребу ("Я трохи хвилююся, проте хотів тобі сказати, що ти мені дуже подобаєшся і я б хотів мати з тобою секс. Як ти на це дивишся?").
цитата:
Чи дійсно для Вас настільки важлива думка оточуючих? А якщо оточуючі бачитимуть Вас не таким, який ви є, то Ви підлаштовуватиметеся під них чи зміните оточення?
психолог онлайн
Добрый день!
Если я правильно поняла Вас, то сложность в том, что не получается иметь Интимные отношения? С девушками Вы ходите на встречи. Этот вопрос лучше разобрать на индивидуальной встрече. Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Чтобы понять, как вы строите общение, как рядом с вами другим людям, и изменить свое поведение, нужна работа с психологом. Лишь в длительном контакте с другим человеком можно понять про себя и научиться строить отношения.
цитата:
Мы дружили месяц. Я сказал: 'Я тебя очень, очень уважаю, поэтому восприми эту просьбу правильно. Если честно я тебя хочу увидеть без одежды.'
Она на меня смотрела. Сказала 'Понятно'. И ушла от меня.
А что значит вы дружили?
Просьба и правда так звучит, что меньше всего располагает к страсти и сексу.
У вас какие чувства были к девушке? Как вы их выражали?
психолог онлайн
Добрый день, Oleksandr!
Я слышу Вас, что Вы хотите научиться выражать свои чувства и желания и стоить отношения.
Лучший формат для Вас это индивидуальная работа с психологом/психотерапевтом.
Логически знакомство это встреча-переживание своих чувств и ощущений к другому, понимания себя как мне рядом, симпатия, общение.... и.тд. Вы как-то резко перескакиваете к интиму- и это конечно пугает и отталкивание девушку.
Дополнение от автора
‘Що Ви відчули у цей момент?’
Дуже великий сором. Ніяковість. Трошки згодом ображеність на її поступок і злість на себе
'Чи дійсно для Вас настільки важлива думка оточуючих ?'
Оскільки для мене дуже складний процес пошуку друзів, тому так, для мене важлива їх думка. Я не хочу залишитися один
‘Ви підлаштовуватиметеся під них чи зміните оточення?’
Це залежить від багатьох факторів. Я намагаюся вести себе так, щоб подобатися іншим (я маю на увазі як друг) і не шкодити собі такими підлаштуваннями.
Дополнение от автора
‘...что не получается иметь Интимные отношения?’
Да, я не знаю что мне делать на встречах, поэтому я выбрал откровенные просьбы как самый легкий способ. Хотя я не могу сказать прямо свою просьбу, потому что я не знаю как это правильно сделать
‘Какие отношения с родителями?’
У нас все хорошо. Я стесняюсь с ними говорить на такие темы (вряд ли они мне в этом помогут). Мы общается на не личные темы
Дополнение от автора
‘А что значит вы дружили?’
У нас были общие интересы. Нам было интересно проводить время вместе. (По крайней мере я так думаю)
Если мы очень долго (год и более) поддерживаем дружеские отношения, то это еще человек, которому я могу доверять, быть уверенным в его надежности
‘У вас какие чувства были к девушке?’
симпатия
‘Как вы их выражали?’
Я ей говорил что она мне нравится. Интересовался ее жизнью (переписка). Предлагал помощь в различных делах (она всегда говорила что сама справится). Покупал ей цветы. Водил в кафе.
У нас было три встречи. На третий мы расстались (Она на меня обиделась)
психолог онлайн
цитата:
Що для Вас найважче у пошуку друзів? Що для Вас означає "бути одному"?
цитата:
Насправді, три зустрічі - це достантьо мало, щоб пізнати один одного, тому не дивно, що дівчина так відреагувала.
цитата:
Про що цей сором?
Дополнение от автора
‘Що для Вас найважче у пошуку друзів?’
Знайти людину яка більш менш має спільні погляди зі мною на життя в цілому. Приблизно однаковий характер людини з моїм. Відчути що це та людина з якою мені приємно знаходитися.
'Що для Вас означає "бути одному"?'
Складно пояснити. Відчуття не потрібності для інших, не сприйняття іншими, скука.
'Насправді, три зустрічі - це достантьо мало, щоб пізнати один одного.'
В мене є дівчата з якими я набагато довше зустрічаюся. Я обрав цю, тому що я відчував менше ‘страху’ сказати їй своє прохання. Я розумів що вона може відмовити і я був готовий до цього, але я не думав що вона від мене піде.
Про що цей сором?
За свою поведінку. Я не хотів нічого ображати.
психолог онлайн
цитата:
Ви вважаєте себе цінним, коли не є потрібним іншим?
цитата:
Можна сказати, що ця дівчина була як "випробування", а стосунків Ви хотіли з іншими дівчатами. Я правильно Вас зрозуміла?
цитата:
За свою поведінку. Я не хотів нічого ображати.
Ви не відповідальні за почуття інших людей, головне - це робити висновки.
Дополнение от автора
'Ви вважаєте себе цінним, коли не є потрібним іншим?'
Якщо ви запитуєте чи можу я бути один і почувати себе цінним - напевно ні.
'Можна сказати, що ця дівчина була як "випробування", а стосунків Ви хотіли з іншими дівчатами. Я правильно Вас зрозуміла?'
Раніше я думав що потрібно просто дружити, а дальше сексуальний інтерес якось виникне сам по собі. Цього не сталося...
Одного разу я вирішив змінити стратегію, і легше це було зробити на новій дівчині (я відчував менше страху).
Якщо б вона погодилася, то можливо це переросло б у щось серйозне.
психолог онлайн
цитата:
Це Ваша зону розвитку, необхідно розвивати Вашу безумовну самоцінність і найкраще це робити у співпраці із психологом-психотерапевтом.
цитата:
Цього не сталося...
Не сталося з Вашого боку, чи її?
цитата:
Будь-які стосунки мають етапи розвитку. На перших етапах люди пізнають один одного, а далі, залежно від темпу кожного, можна говорити про сексуальні стосунки. Любов, яка проростає із дружби - це ідеальний варіант розвитку стосунків.
психолог онлайн
Другие люди чувствуют отношение к ним. Мало кто согласится быть тем, на ком вы будете ставить опыты и смотреть согласится она на секс или нет.
Да и само предложение звучит как-то отталкивающе, если честно
Дополнение от автора
'Не сталося з Вашого боку, чи її?'
З їх)::smile::
Ну, для конкретності я можу сказати про дівчину з якою я зустрічався півроку (7 зустрічей). Нам цікаво було вивчати іноземні мови, я її запрошував на різні заходи, вона мене теж... потім ми просто так зустрічалися, щоб поговорити, погуляти десь.
Це закінчилося тим що вона переїхала в інше місто і ми перестали спілкуватися...
За весь цей час вона не проявила до мене ніякого інтересу, як до хлопця.
Вона мені подобалася, але я не знав 'що робити', тому просто підтримував дружні відносини і не проявляв явні ознаки симпатії.
'а далі, залежно від темпу кожного, можна говорити про сексуальні стосунки.'
Добре, я попробую зустрітися з давніми подругами і сказати ту фразу що ви запропонували як приклад в другому повідомленні
Дополнение от автора
'Мало кто согласится быть тем, на ком вы будете ставить опыты'
Я не хочу ненаком ставить эксперименты. Я ценю и уважаю каждого человека. Если я ничего не буду делать, у меня не появится девушка.
Скорее это поиск выхода из сложившейся ситуации.
'Да и само предложение звучит как-то отталкивающе, если честно'
Я это понимаю, но я не знаю как сделать такое предложение правильно (чтобы это звучало привлекательно)
психолог онлайн
цитата:
А зачем делать предложения? Секс это естественное продолжение отношений, у кого-то это просто и с первой встречи страсть, это обоюдное желание и это часто видно и чувствуется.
А не деловое предложение увидеть голой девушку на 3й встрече.
цитата:
я можу сказати про дівчину з якою я зустрічався півроку (7 зустрічей).
А почему так мало встреч за полгода? Как это вы встречались так?
Как вы даете знать девушке, что она вам нравится? как вы проявляете свое внимание к ней, чувства?
психолог онлайн
цитата:
Насправді, 7 зустрічей - це також малий термін для інтимних стосунків, а період пізнання один одного. Крім цього, як Ви зрозуміли, що Ви їй не симпатичний як хлопець? Можливо вона так само як і Ви чекала ініціативи, тому і підтримувала дружні відносини.
цитата:
Если я ничего не буду делать, у меня не появится девушка.
А яку дівчину Ви бачите поряд? Що для Вас "стосунки"?
Дополнение от автора
*‘А зачем делать предложения?’
К сожалению у меня не получается естественно перейти к интимным отношениям. Как я уже писал, это просто превращается в добрую дружбу ...
*‘А почему так мало встреч за полгода? Как это вы встречались так?’
Для меня это личный рекорд. Как я писал в начале темы, я прилагал очень много усилий, чтобы начать знакомиться ...
Еще одна причина, она мне часто отказывала во встречах, по причине своей занятости.
Как я писал, за год мне удалось встретиться с 40 девушками, большинство встречено заканчивались тем, что потом девушка была "вечно занята"
Я параллельно встречался с ними ...
Дополнение от автора
*‘Как вы даете знать девушке, что она вам нравится? как вы проявляете свое внимание к ней, чувства?’
Ранее никаких. Сейчас я говорю что мне нравится девушка (делаю комплименты). Дарю подарки. Приглашаю в кафе (угощаю).
Дополнение от автора
*‘Крім цього, як Ви зрозуміли, що Ви їй не симпатичний як хлопець?’
Я тут говорив про інше... я мав на увазі що природнім шляхом в мене нічого не вийшло зробити. Можливо я був цікавий її, але вона не проявляла ніяких ознак. В нас була сама звичайна дружба, наче як з хлопцем
*‘А яку дівчину Ви бачите поряд? Що для Вас "стосунки"?’
Раніше в мене були певні критерії. Всі дівчата в який я був закоханий (а їх двоє) відмовили мені (вони навіть не хотіли зі мною зустрітися)
Зараз це не принципово. Будь яку, яка за собою доглядає (чиста, охайна, хоча б трохи стройна фігура).
психолог онлайн
цитата:
Можливо я був цікавий її, але вона не проявляла ніяких ознак.
А які ознаки вона мала проявляти?
цитата:
А яким внутрішнім харак-ам має відповідати дівчина? І Ви так і не відповіли що для Вас "стосунки"? Таке відчуття, що Ви "хапаєтеся за все і одразу" і у цьому Ваша проблема. Ви прагните лише інтиму, виключаючи інші критерії стосунків.
психолог онлайн
цитата:
С таким подходом не удивительно, что девушки не хотят с вами никаких отношений. Кому хочется быть с мужчиной, которому все равно с кем строить отношения? Любой девушке (да и не только девушке) хочется быть особенной, чтобы мужчина смотрел на нее с желанием/любовью/восхищением. А не с мыслями "ну и такая сойдет, главное, что чистая".
А вам для чего хоть какая-то девушка? Вы чего хотите от отношений?
психолог онлайн
Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально, чтобы глубже разобраться с причинами
Дополнение от автора
*‘А які ознаки вона мала проявляти?’
Для дійсно важливих речей знайдеться хоч б годинка навіть у самий завантажений день. Вона могла б знайти цей час і зустрічатися зі мною частіше як мінімум. Якось натякнути, сказати про свої почуття.
*‘А яким внутрішнім харак-ам має відповідати дівчина?’
Зараз для мене це не важливо. Мені підійдуть будь які.
*‘для Вас "стосунки"?’
Важко правильно пояснити. Романтичні (любовні) стосунки для мене це як найвищий рівень відносин. Це довіра, любов, гармонія, прийняття... але зараз мені просто буде достатньо стосунків у яких я буду подобатися дівчині як хлопець
*‘А вам для чего хоть какая-то девушка?’
Поймите меня правильно, у меня никогда не было интимных отношений. Это приводит к массе проблем (навязчивые мысли, заниженная самооценка, порнозависимость, плохая продуктивность, плохое настроение, депрессии ... и этот список можно продолжать долго)
Я хотел бы иметь регулярные интимные отношения.
Я не говорю что это должны быть сразу "классический секс", хотя бы просто лежать в обнимку. Это может быть какая-то форма петтинга.
Я не знаю как это предложить ...
*‘Вы чего хотите от отношений?’
Сейчас просто интимных отношений. В идеале взаимной любви, уважения, почтительного отношения, верности.
психолог онлайн
Для просто решения интимных вопросов можно найти просто девушку на сайте знакомств, которые ищут тоже секс.
Но если вы хотите понять в чем ваши проблемы, почему до сих пор нет никаких отношений, то это в индивидуальную работу с психологом
психолог онлайн
цитата:
Скоріш за все, проблема лежить значно глибше ніж відсутність сексуального досвіду. Все починається із Вашої самооцінки і самоцінності. А якщо говорити про те, чому у Вас не виходить з дівчатами то це тому, що Ви шукаєте у місцях, де дівчина розглядає Вас як потенційного партнера у стосунках, а не як сексуального партнера. Найкраща рекомендація для Вас - індивідуальна робота з психологом-психотерапевтом.