Батьки і власне життя
Вітаю! Мені 30 років, у мене є власна родина. У моїй власній родині дуже комфортні відносини для кожного члена сімʼї, у нас немає сварок і істерик, все вирішується у спокійній розмові завжди. Мої батьки сваряться все життя і постійно тягнуть мене у своі сутички. Змалечку один із батьків тягне мене у сутичку, а інший кричить «дитина не при чому», а перший говорить «так вся сварка і почалася з дитини» і так все життя по колу. Зараз мене немає у їх житті фізично, бо ми живемо дуже далеко один від одного, але по цей день вони то сходяться то розходяться, знущаються один над одним і кожен сам над собою і пишуть і дзвонять мені, бо для скандалу треба я, щоб була винною або обрала когось із них. Вони кажуть що вбʼють один одного або накладуть на себе руки. А коли я кажу ви дорослі робіть так як вважаєте потрібним, відповідь у них однакова - тобі на мене немає часу, мені самотньо і дуже важко, а ти моя дитина і я ж тебе так люблю. А потім вони миряться і забувають про мене. Це нормально не мати жалості до батьків у їх самотності зараз коли вони розійшлися? Я собі забороняю їх жаліти, бо інакше я знов потраплю у це коло ментального насилля і я боюся втратити своє власне життя і сімʼю через них. Я вже не хочу бути нічиєю дитиною, я так заморилася і хочу жити своє власне життя і не боятися що цим вечором мене знову будуть ставити на коліна перед вибором бути хорошою слухняною донькою і грати в істерики за правилами чи бути безсердечною донькою яка не «допоможе» бо вимкнула телефон і живе своє життя. Вони ніколи не просять у мене допомоги або грошей абощо, я їм життєво необхідна тільки в часи скандалів і сутичок.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Це запит на довготривалу психотерапію, адже психологічна сепарація від батьків не завжди відбувається з фізичним відділенням і обзаведенням власною родиною. Певні установки, паттерни поведінки, нав'язане почуття провини за те, що не відповідаєте очікуванням батьків, йдуть за Вами у доросле життя і заважають будувати його за власними правилами.
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
цитата:
Це нормально не мати жалості до батьків у їх самотності зараз коли вони розійшлися? Я собі забороняю їх жаліти, бо інакше я знов потраплю у це коло ментального насилля і я боюся втратити своє власне життя і сімʼю через них.
Olga, доброго вечора. Це природня реакція на те, як батьки все життя ставились до Вас. Якщо відчуваєте провину із-за відсутності жалю чи інші почуття, які Вам складно витримувати, краще зверніться до психолога.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
Если они продолжают звонить и писать, используя ВСЕ ТЕ ЖЕ грязные манипулятивные приемы на своей дочери, которую ТАК сильно любят, то значит ВЫ продолжаете на них вестись. Почему-то... Разобраться в этом вопросе поможет психотерапия с психологом.
Скорее всего срабатывает жалость и страх за них (поубивают друг друга или самоубьются).
Но может быть что-то еще. Разубеждением в этих мыслях и самоуговорами данный вопрос не решить.
психолог онлайн
Доброе утро. Смотрите, вы сами понимаете логическую связь, свои и родителей потребности, отлично анализируете ситуацию
цитата:
Вони ніколи не просять у мене допомоги або грошей абощо, я їм життєво необхідна тільки в часи скандалів і сутичок.
Мне видится то как вы отвечаете им это и есть проявление вашей жалости и любви, вы дали свободу в их действиях.
цитата:
А коли я кажу ви дорослі робіть так як вважаєте потрібним,
Поддерживаю вас в ваших желаниях.
цитата:
я так заморилася і хочу жити своє власне життя
Здесь важно поработать со своим страхом. Очевидно вам сложно регулировать интенсивность страха. То есть, до какого-то момента вы готовы быть сочувствую щей дочерью. А далее, когда на вас давят - вы начинаете очень сильно бояться. Вот в этот момент необходимо прекратить играть за их правилами. Другими словами - стать бессердечной. Почувствовать эту грань я помагаю на своих консультациях.
цитата:
не боятися що цим вечором мене знову будуть ставити на коліна перед вибором бути хорошою слухняною донькою і грати в істерики за правилами чи бути безсердечною донькою яка не «допоможе» бо вимкнула телефон і живе своє життя.
Я бы рекомендовала вам поработать над своей уверенностью. Для подкрепления внутренней поддержки.
психолог онлайн
Наталия Горская
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
Вони кажуть що вбʼють один одного або накладуть на себе руки.
Скоріше за все не вб'ють і не суїциднуться. То їх звичний інструмент тиску на Вас, маніпуляція. На яку варто не вестись. Але не вестись складно, щось Ваше внутрішнє заважає. Напевно, частка дочки-дитини, яка знаходилась довгий час всередині аду відносин між батьками і природньо намагалась врятувати сім'ю і тим самим себе.
цитата:
для скандалу треба я, щоб була винною або обрала когось із них.
Вони Вас обрали яблуком роздору. Роль з усіх боків невдячна і виснажлива, бо як би Ви не вчинили - завжди будете для одного з них винною.
цитата:
А коли я кажу ви дорослі робіть так як вважаєте потрібним
На мою думку, цілком слушна позиція. Та чи вдається Вам її витримувати та йти далі виголошення слів?
цитата:
Це нормально не мати жалості до батьків у їх самотності зараз коли вони розійшлися?
Здається, Ви б хотіли позбутись жалості і питаєте, чи нормально це. Я правильно Вас зрозумів?
цитата:
Я собі забороняю їх жаліти, бо інакше я знов потраплю у це коло ментального насилля і я боюся втратити своє власне життя і сімʼю через них.
Придивіться - співчуття може бути адекватною заміною жалості. Співчуття і доросле ставлення до батьківських спроб втягнути Вас у власні розборки може допомогти у доведенні до логічної завершальної стадії процесу сепарації.
цитата:
я їм життєво необхідна тільки в часи скандалів і сутичок.
Чи не здається Вам, що вони ставляться до Вас суто функціонально, прикриваючи свою байдужість фіговим листком любові?