Психолог Інна Назаренко м Ужгород

07-06-2020 Інна Назаренко
Лет опыта: 5

Анкета этого психолога не обновлялась более полугода.
Образование
1. Український державний педагогічний університет ім. Драгоманова, спеціаліст за спеціальністтю «психологія» (1995).
2. Український державний педагогічний університет ім. Драгоманова, спеціаліст за спеціальністтю «логопедія» (1994).
3. Київський інститут гештальта і психодрами, I рівень (2013).
4. Навчальний проект з кататимно-імагінативної психотерапії (символдрами) (в процесі навчання).
2. Український державний педагогічний університет ім. Драгоманова, спеціаліст за спеціальністтю «логопедія» (1994).
3. Київський інститут гештальта і психодрами, I рівень (2013).
4. Навчальний проект з кататимно-імагінативної психотерапії (символдрами) (в процесі навчання).
Опыт психологической практики
Досвід роботи: працюю 15 років, психологічна практика з дітьми та дорослими.
- Робота з дітьми та батьками
- Індивідуальне психологічне консультування.
- Практичний психолог дошкільного закладу.
- Ведуча терапевтичних груп для дітей з подолання тривожності та сором'язливості.
- Приватна логопедична практика.
- Робота з дітьми та батьками
- Індивідуальне психологічне консультування.
- Практичний психолог дошкільного закладу.
- Ведуча терапевтичних груп для дітей з подолання тривожності та сором'язливості.
- Приватна логопедична практика.
Работа с запросами
спеціалізація, зона професійних інтересів
спеціалізація, зона професійних інтересів
✔️ проведення тренінгів- Проблеми дитячо-батьківських стосунків у сім'ї.
- Відхилення у мовленнєвому розвитку дітей, заїкання,порушення звуковимови.
- Затримки мовленнєвого розвитку.
- Діагностика готовності дітей до школи.
- Корекційно-розвиткові заняття з розвитку пізнавальних процесів (пам'яті, мислення, уваги).
- Переживання негативних емоційних станів (образа, вина, сором).
- Проблеми з самооцінкою.
- Апатія.
- Тривога, панічні атаки.
- Робота із симтомом (психосоматика).
працюю онлайн
- Відхилення у мовленнєвому розвитку дітей, заїкання,порушення звуковимови.
- Затримки мовленнєвого розвитку.
- Діагностика готовності дітей до школи.
- Корекційно-розвиткові заняття з розвитку пізнавальних процесів (пам'яті, мислення, уваги).
- Переживання негативних емоційних станів (образа, вина, сором).
- Проблеми з самооцінкою.
- Апатія.
- Тривога, панічні атаки.
- Робота із симтомом (психосоматика).
працюю онлайн
Розцінки приховані, тому що Інна давно не оновлювала своїх даних.