Діти... Любов... Батьки...
Добрий день. Підкажіть будь ласка.... У мене є донечка 6 р., та синочок 11міс., ось від коли він народився у мене постійне відчуття провити перед донечкою. Адже я, моя увага та ін тепер все ділиться на двох, я фізично не можу віддавати себе їй настільки, як до народження синочка. Але стараюсь як тільки можу, коли малюк засинає одразу всю себе і свій час приділяю донечці, але в цей час коли малюк спить часто хочу і встигнути і попрати, і щось прибрати і зготувати тому дійсно мало часу можу приділити донечці... Я бачу що їй мене не вистачає, адже вона інколи говорить а пам'ятаєш як ми.... Робили те і те... Були там і там..... Як було добре, з однією сторони я бачу що їй мене не вистачає і вона про це говорить, а з іншої вона менше хоче мене ,потребує,щоб я її обійняла, поцілувала, заколисала (казочку почитала іт. Д) не хоче, щоб я,а більше просить про це чоловіка, хоча татко частіше на роботі, і більш відвертіша вона є зі мною ніж з чоловіком, але якось так виходить,чому так, як зрозуміти дитину.???Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня, Julia.
Скажіть, будь ласка, а які у Вас були стосунки із мамою та татом в дитинстві? Чи були у Вас брати-сестри? Чи допомагає Вам чоловік у вихованні дітей? Синочок був неочікуваною дитиною? Як проходить Ваш звичний день, чи є у Вас час на себе? Які у Вас стосунки із чоловіком?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня! Що більше Вас турбує: те, що не можете приділити більше уваги донечці чи те, що вона прагне більшого спілкування з батьком?
психолог онлайн
Добрий день!Ви намагаєтесь задовольнити всіх, розриваєтесь - бо материнство не є легким." Були там і там."... Це нереалістично вситгути все і бути зі всіма. " Як було добре, з однією сторони я бачу що їй мене не вистачає і вона про це говорить, а з іншої вона менше хоче мене ,потребує,щоб я її обійняла, поцілувала, заколисала (казочку почитала іт. Д) не хоче, щоб я,а більше просить про це чоловіка, хоча татко частіше на роботі, і більш відвертіша вона є зі мною ніж з чоловіком, але якось так виходить,чому так, як зрозуміти дитину.???" Ви сприймаєте поведінку дитини - як образу на Вас і тому себе погано почуваєте. Яке інше пояснення може бути? Якщо подивитися на те, що дитині добре з татом - як можливість для Вас відпочити, щось зробити для себе, чим такий погляд буде кориснішим для Вас?
психолог онлайн
Добрий!
Може ображається, а може і просто розуміє Вашу зайнятість.
А почуття провини треба позбутись, Julia, і чим скоріше, тим краще - бо дитина буде це відчувати і відчуття несправедливості буде сильніше їй шкодить. Для цього - ознайомтесь з досвідом багатодітних мам, як вони із цим справлялись і якої філософії при цьому притримувались? Це може суттєво Вам допомогти.
Дополнение от автора
Відносини з батьками моїми у мене хороші. Є два молодших брата. З чоловіком все добре, все робимо разом, але так як він на роботі багато часу (військовий) наряди і т. Д тому більшість всього на мені. Для себе часу практично немає і нехай, зараз по іншому не виходить, я рада що у донечки хороші відносини із чоловіком, я просто не можу зрозуміти дитину, тут ніби вона хоче мене, відносини більш відверті у неї зі мною, аніж з чоловіком,тут каже що мене не вистачає її, а тут так... Не цілуй, не обіймай. Може образу має на мене... Незнаю... Бо неодноразово казала, що думає що я братика люблю більше, а її менше. Але ж то не так..... Я обох діток люблю дуже...
психолог онлайн
цитата:
Є два молодших брата.
Можливо Ви так емоційно реагуєте на цю ситуацію тому, що Вам не вистачало уваги збоку батьків (перерозподіл уваги з молодшими братами), а зараз Ви це проектуєте на доньку (саме Ви відчували образу в дитинстві, а зараз приписуєте цю емоцію доньці)? Які у Вас стосунки з братами? Таке відчуття, що коли Ви говорите про відчуття "покинутості" у доньки, то і говорите про себе.
Дополнение от автора
Не пригадую я такого зі свого дитинства
психолог онлайн
цитата:
Не пригадую я такого зі свого дитинства
Зазвичай такі процеси є несвідомими, а на образу (невисловлений гнів та сум) у Вас може стояти внутрішня заборона. Безумовно, дівчинка може ревнувати до братика - це нормально (за Адлером - "скидання єдиноосібного монарха зі свого трону") і тому єдиний вихід - це говорити дитині, що Ви її любите і зазначати, що Ви любите її так само, як і братика, а братику доводиться іноді приділяти більше уваги тому, що він ще не може подбати про себе + не забувати, що чоловік має також розподіляти рівноцінну увагу між дітьми (бо тоді може бути "перетягування ковдри": Я улюбленеця у тата, а Ти - у мами). Зараз дівчинка намагається впоратися із фрустрацією при появі братика через компенсацію у стосунках із татом. Співчувайте доньці, коли вона гнівається і говоріть, що Ви її любите. Так само, перепровіряйте у доньки, на що саме вона гнівається, задаючи їй запитання.
Тут необхідно робити більший акцент на тому, як Ви переживаєте гнів та образу доньки, адже Вас це ранить і це вже якісь Ваші внутрішні процеси. Таким чином, Ви можете несвідомо давати доньці заборону на переживання гніву та суму (блокування як і у Вас), що у майбутньому може викликати труднощі із прийняттям всього спектру власних емоцій.
психолог онлайн
Причини поведінки Вашої дитини можуть бути різні. Це може бути нормою, коли дівчинка переключає увагу від матері до батька, при цьому може відштовхувати матір і хотіти бути з нею одночасно - так відбувається сепарація (відокремлення дитини від батьків, яке починається з моменту народження дитини і може тривати досить довго, характеристеризуєтся кількома етапами). Якщо витримаєте, з часом все владнається само собою.
Можуть бути й інші причини (колеги деякі варіанти описали).
Було б варто поспілкуватися з психологом особисто, бо дуже багато запитань.
Якщо є можливість, можна також відвідати дитячого психолога усім разом, щоб заспокоїтися.