Як вести себе коли чоловік сказав що йому потрібно розібратись в собі?
Чоловік сказав що не відчуває любові до мене, хоча я йому дорога і потрібна, сказав що хоче розібратись в собі. Живемо разом але я його обіймаю, я пригортаюсь до нього, я його цілую, бо я його люблю, а він обіймає тільки тоді коли видно що я дуже сумна, але він це робить просто щоб заспокоїти, а не через те що хоче мене торкатись чи любить. Я вже купувала новий одяг, міняла образ, готувала страви, але ні слів любові, ні компліментів, ні схвильованості я не почула. Я кажу я тебе люблю, я скучила, а він каже «та я розумію» або мовчить. Ми говорили про ситуацію я сказала що почекаю поки він розбереться в собі. Але скільки чекати!? Я лягаю спати і прокидаюсь з одними і тими ж думками: що якщо любові до мене так і не з'явиться? Кожного дня стримую сльози що він не бачив як я реву цілий день, бо він приходить і починаю заспокоювати лиш для того щоб заспокоїти: типу не плач все буде добре, не думай про це, не сиди вдома йди погуляй. А я вже втомилась це чути! Це зараз він біля мене, може через звичку, може ще боїться сказати що це кінець, але ж його серце вільне, виходить він зі мною поки не зустріне ту яку полюбить. І тоді вже неважливо буде скільки всього ми пройшли, неважливо буде всі слова які він каже, типу« ти для мене дорога, ти мені потрібна, я бачу як ти для мене стараєшся, але зараз діло не в тобі а в мені, мені потрібно розібратись в собі, повір ти мені дорога». Дорога не дорога а без любові далеко не заїдеш, відчуття що він зі мною із жалості щоб не розревілась вкрай, але ж він не зможе вічно робити вигляд що так добре, а я скільки ще зможу так: бути біля нього але не з ним. Все що можна було покращити я зробила: і свій вигляд, і дім, і їжу, і відношення. Що тепер? Лише один варіант: залишити його в спокої? Стати такою ж холодною як він? Нехай живе своїм життям, а я своїм?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго ранку Нико!
Розумію Ваші переживання.
А як давно Ваш чоловік так себе відчуває? Він говорив раніше Вам слова кохання, коли це припинилося, чи він з самого початку був таким?
Відредаговано автором 12-06-2024 09:11:47
психолог онлайн
Нико, доброго часу доби!
Співчуваю.. Кожну мить наштовхуватися на холод, коли кохаєш - це боляче.
Але щоб Вам допомогти, мені не вистачає інформації.
Ви у шлюбі?
Як давно знайомі і скільки часу у шлюбі? Або якщо не в шлюбі, то скільки часу живете разом?
Скільки років чоловіку?
Чим він займається? А Ви чим займаєтесь?
цитата:
Але скільки чекати!?
це питання саме до чоловіка? І друге питання теж до нього - яким чином, або за допомоги кого він в собі розбираеється?
Це важливо, бо в моменти кризи самостійно розібратися складно, має бути фахова допомога. або це триватиме довго.
цитата:
Дорога не дорога а без любові далеко не заїдеш
Він сказав що не кохає Вас?
цитата:
Що тепер?
Зайнятися собою та розібратися в собі, що не приймати поспішних рішень.
Дополнение от автора
Два місяці приблизно як він став таким холодним, я задумалась про те що все йде до кінця після того як на моє питання чому не говориш що любиш мене, він відповів "просто для мене це не так важливо як для тебе". Але раніше було не так, ми вже 6 рік разом, за роки були якісь сварки, але останніх пів року у нас не було ніяких сварок чи проблем, просто в якийсь момент він віддалився. Ми останніми днями говорим про це: він говорить що діло в ньому, а я просто реву бо вже не можу і говорю що якщо любові так не з'явиться то нехай каже прямо, мені нічого не потрібно від нього, не хочу жити життя і так мучитись. Він каже все буде добре ти мені дорога.
Часом в якийсь день я буває п'ю заспокійливий і намагаюсь бути холоднішою, типу якщо він завжди везе мене в магазин то в цей день я іду сама, якби не було важко не обіймаю його вночі і взагалі лягаю на край ліжка щоб не торкатись його, коли говорим по телефону просто говорю по ділу, і в кінці замість цілую і люблю я кажу пока і кладу слухавку. В такі моменти він ніби змінюється трохи, каже поїхали разом на каву, взяв мене в робочу поїздку в інше місто на день, вночі сам підсовується ближче, але я думаю він це робить не через любов чи через те що якісь там почуття в ньому виникають, він це робить просто так через жалість до мене, або через вину. Я заспокоюють, думаю що все може буде добре, але через декілька годин знову тону в своїй голові. В дні коли я прям не можу стримувати сум він каже "заспокойся, я бачу яка ти сумна, не думай про це". Але він нічого не говорить, немає такого що він сам захотів мене обняти
Дополнение от автора
Ми не одружені, разом 6 років. Мені 25, а йому 32. Живемо разом. Він працює таксистом- але він сам на себе- має дві машини. Я працюю в кав'ярні адміністратором. Він любить їздити на рибалку, часто бере мене з собою. Я малюю, читаю книги, інколи гуляю з подругою.
Зараз він говорить що стомився від людей, в нього зранку до вечора робота. Хоч він сам собі начальник, вихідні він влаштовує собі рідко. Він говорить щоб я не думала що він їде на рибалку щоб втекти від мене, щоб не думала що я йому надоїла, каже він просто там морально відпочиває від роботи і людей.
Є хороші моменти навіть за цих декілька місяців. Знаєте коли настрій такий що очі на мокрому місці, я реагую холодно, як от сьогодні: я сама пішла по магазинах, залишила його снідати самого, сама повернулась додому, відмовилась коли він давав гроші на всякий випадок, коли подзвонив швидко відповіла на його питання і сказала "пока" і завершила дзвінок. От в ці холодніші моменти він стає іншим. Приїхав додому питає як є, щось там жартує, розмовляє, говорить давай зараз приїде за тобою на каву, привіз щось на десерт, ніби старається словами заспокоїти чи владнати щось, чи це з почуття вини, чи він так знущається роблячи вигляд що все нормально. Я цього не розумію! Чи то слова розходяться з діями чи як це назвати?
Він сказав, дослівно: ти мені дорога, ти мені потрібна, але я не відчуваю до тебе любові, діло не в тобі, мені треба розібратись в собі.
На мої слова: "скажи мені якщо любові так і не з'явиться, щоб я знала що мені потрібно влаштувати своє життя, даш мені часу хоча б знайти житло" - він говорить "не думай зараз про це, все буде добре, я розберусь хоч це буде не за день і не за два". Він не каже скільки часу йому потрібно, не каже коли все закінчиться, він говорить просто потрібен час.
Я навіть не впевнена що він розбирається в собі, він просто працює, просто їздить на рибалку з друзями і там сидить, просто мовчки дивиться відео в тіктоці.
Зараз я все це прочитала що пишу і думаю може він просто тягне час щоб я сама пішла? А як же тоді ці моменти його уваги коли він відчуває холод від мене?
Дополнение от автора
Розібратись в собі я розібралась. Я його люблю і не хочу розходитись з ним. Навіть зараз я кажу собі вранці "тримай дистанцію, може він так відчує що мене не вистачає, може якщо залишити його в спокої він зможе розібратись", а потім вечером сама його обіймаю хоч він і повернутий до мене спиною. Я все ще хочу його любові, хочу щоб він мене обіймав і цілував, щоб говорив приємні слова. Я все це роблю по відношенню до нього, говорю йому компліменти, але на жаль не отримую цього у відповідь.
психолог онлайн
Дякую Нико за щирість.
Як на мене, він Вас кохає як і раніше. Але є певні обставини, які впливають на його поведінку. До речі, і те, що ви досі не в шлюбі, також впливає на Ваш стан, бо Ви не відчуваєте себе внутрішньо захищеною. Окрім того, є певні причини, які і створили ту ситуацію, яка склалася у Вас.
Перше. Він реально дуже втомився, бо своїй суті, трудоголік. Тобто, людина, яка не вміє відпочивати.
А друге - можливо Вас дуже здивую, але справа в Вас. Ви вже самі помічаєте, що як тільки трошки відсторонюєтеся, він до Вас одразу намагається наблизитися, причому, все це він робить не спеціально, власне, як і Ви. Просто ми бачимо лише якісь зовнішні дії та обставини, тоді як насправді, на наше життя і нашу поведінку впливає те, що є всередині нас. А всередині, на рівні підсвідомості, судячи з того, що відбувається, Ви дуже схильна до "залипання",. Тобто, є тенденція до психо-емоційної залежності від близьких людей. А так буває, коли в дитинстві ми не доотримали тепла та уваги від батьків, або ж і самі батьки перебували у психологічно залежних стосунках.
Я вважаю, що Ваші стосунки не лише можна зберегти, а і потрібно перевести на інший
кардинально глибший та кращий рівень, де Ви будете перебувати в гармонії сама з собою, а не "пити валеріану заїдаючи свій біль і, відштовхувати чоловіка своєю психо-емоційно "липучістю. От уявіть, що Вас хтось почне дуже сильно тягнути за руку. Який буде Ваш перший імпульс?
Насправді, це не Ваша провина. Просто у такий спосіб Ви несвідомо намагаєтеся, знову ж таки, на мою думку, компенсувати ту любов, яку недоотримали в дитинстві і не розумієте, що означає бути самодостатньою (не плутати з самостійністю, це різні речі). Але ж чоловік не Ваш батько і мама.
Окрім того, самодостатність не має ніякого відношення до байдужості. Це просто вміння бути щасливою не залежно від настрою та стану чоловіка. Бо поки, на превеликий жаль, Ви більше внутрішньо схожі на ліану, яка сама стояти не вміє, тому обвивається навколо дерева і при цьому, не помічаючи цього, здавлює його.
У таких випадках якесь зовнішнє відсторонення дуже тимчасове і полегшення ні Вам, ні йому на довго не принесе, бо це такі собі емоційні качелі, від емоційного сплеску до зовнішньої байдужості.
Потрібне вміння внутрішньо відсторонюватися. Тоді і зовні Ви зможете правильно себе поводити не травмуючи ні себе, і не терзаючи чоловіка невисловленими претензіями.
А для того, щоб навчитися відсторонюватися внутрішньо, стати самодостатньою, необхідно розбиратися на рівні підсвідомості з блоками та травмами, які сформувалися до того, як Ви почали свої стосунки з цим чоловіком. До речі, як на мене, і питання шлюбу вирішиться, як тільки Ви внутрішньо кардинально поміняється на гармонічну та щасливу жінку.
Як до Вас ставилися батьки в дитинстві? Як склалося сімейне життя у батьків? Чи були травмуючі стосунки з іншими чоловіками до цього?
Відредаговано автором 12-06-2024 12:11:34
психолог онлайн
Сочувствую вам. Это тяжелый переживания, где много страха, неизвестности, боли, разочарования и терзаний, а что я сделала не так и как это исправить.
К сожалению, в этом вопросе разобраться может только муж. Но делать это желательно в работе с психологом.
Был бы еще отличный вариант обратиться на семейную терапию.
Просто ходить и бесконечно думать - не особо поможет. Впрочем, вы можете лишь предложить это мужу, а решение принимать ему самому.
Возможно мне кажется, но ощущение, что у вас очень много концентрации на муже, ответственность за отношения вы берете в большей мере на себя и соответственно, это очень напрягает и пугает. Кажется, что если что-то не так - виноваты вы, соответственно вам и исправлять и налаживать контакт.
Скажите, а по какой причине вы не женаты?
Устраивало ли вас такое положение вещей?
Какими были отношения?
Что вам в отношениях нравится?
Что не нравится в отношениях?
Я бы очень рекомендовала сконцентрироваться на самой себе. Порой в страхе потерять отношения, в огромных переживаниях к другому человеку мы не замечаем себя - что я хочу, что чувствую, точно ли меня все устраивает или я закрываю на много глаза и терплю?
С этим всем разобраться хорошо бы с психологом.
Во-первых, процесс пойдет быстрее и вы сами сможете определиться, сколько вы готовы так ждать и точно ли это те отношения, какие вас устраивают?
Во-вторых, вы сможете разделить с психологом свои переживания, не находиться в них в одиночестве, сбросите напряжение, сможете поплакать, погоревать. Это тоже очень нужно, чтобы прийти в себя и задуматься о себе.
За мужа вы не сможете разобраться в его же чувствах, а вот позаботиться о самой себе можете точно и это будет лучший вариант для вас.
Обращайтесь
Дополнение от автора
У мене не було ні батька ні матері, вони розвелись, матір позбавили батьківських прав, і передали мене на опіку бабусі. Її чоловік помер багато років назад, в друге вона не вийшла заміж, то і виховувала мене сама.
психолог онлайн
У вас тяжелое детство и увы, нет опыта положительного ни отношений детско-родительских, ни между родителями. Это все накладывает отпечаток на то, как вы строите отношения и на ваши переживания.
Дополнение от автора
Я не знаю чого ми не одружені, я не задумувалась над цим насправді, навіть не знаю що сказати. Стосунки почались приблизно через 4 місяці після знайомства, а з'їхались приблизно через 1,5 року. В стосунках все добре було, старались говорити про якісь проблеми. Я ще людина така що якщо посварились чи щось не так то приходжу поговорити бо дуже важко переживаю все всередині і поки не договоримось то все всередині так і сидить. Нічого грандіозного не було в нас, ніяких зрад, чи неймовірних таємниць. Він завжди допомагав конкретно, якщо у мене є якась проблема він допомогає, так було наприклад з роботою коли я боялась звільнитись з поганої роботи щоб не залишитись без грошей, він познайомився з власниками іншого бізнесу і попросив щоб взяли мене до себе. У нас і так спільний бюджету, але в період коронавірусу коли банкомати і термінали не працювали він повністю забезпечував мене, бо я не могла зняти гроші з рахунку. Коли були проблеми з здоров'ям він мене підтримував. Я стараюсь допомогати коли в нього якісь проблеми, коли з документами потрібна допомога то я бігаю щоб допомогти. Вдячна за все що він зробив для мене, так само дякую йому за все, він завжди каже що для нього я зробила більше бо я його підтримка. В стосунках з ним щаслива, завжди спокійно, часом ми займаємось чимось разом, а часом і окремо. Поганих моментів не пам'ятаю. Я не хочу його втрачати, дуже сильно його люблю. Скільки чекати зможу і сама не знаю, поки витримує психічний стан напевно, поки є надія що можна все зберегти. Стосунки мене влаштовують якщо б повернути їх в той стан в якому вони були.
психолог онлайн
Если я правильно понимаю, то вы в отношениях получали много помощи, поддержки и заботы. Того, чего, предположу, не хватало в связи с тем, как сложилось с родителями.
А что по поводу женско-мужских отношений?
Насколько вы чувствовали себя любимой, желанной? Ухаживал ли муж за вами? Я не про бытовую заботу, а про отношение как к женщине?
Устраивал ли вас муж как мужчина и в секс и в плане того, что был для вас привлекательным, желанным?
Какие чувства были и есть к нему?
Вы пишите, что старались говорить про проблемы. А какие проблемы были?
Вы пишите, что не знаете, как так получилось, что вы не женаты.
У вас не возникало желание выйти замуж, свадьбу сыграть? Не хотелось, чтобы муж сделал предложение? Не задавались вопросом про будущее?
Как вы планировали с детьми? Обсуждали ли это?
Відредаговано автором 12-06-2024 12:54:48
психолог онлайн
Мені дуже шкода, що так склалося у Вас в дитинстві.
Навіть, коли ми дорослішаємо, ті дитячі травми, про які ми можемо і не згадувати, все одно залишаються в нас і керують нами зсередини. Тому я тільки впевнилася ще більше у своїх припущеннях щодо причин того, що відбувається.
Психіка маленької дитини ще дуже слабка, тому природа, щоб захистити дитину, її біль приховує, блокує на рівні підсвідомості, щоб дитина могла вижити в найскладніших умовах. Але коли ми дорослішаємо, все те, що залишилося всередині нас непрожитими, починає керувати нами і нашим життям у вигляді наших почуттів, наших емоцій несвідомо, автоматично, що дуже ускладнює наше життя. Бо ми, не розуміючи цього, залишаємося в психо-емоційному сенсі на рівні дитячого сприйняття та прагнення. От Ви навіть не замислювалися, чому чоловік, з яким Ви живете так довго, не робить Вам пропозицію одружитися, бо, знову ж таки, сприймаєте його, швидше за все, як того, хто дає Вам, у тому числі, батьківську опіку. А хто ж стане думати про те, що з батьком потрібно одружитися?
Коли дитина не бачить перед собою прикладу правильних, гармонічних стосунків від батьків, в дорослому житті вона просто не розуміє, як потрібно так будувати своє життя, щоб бути
щасливим. Бо не має такого зразка.
І тоді єдиний вихід, це у всьому розбиратися і починати потроху засвоювати правила гармонічних відносин. Я б Вам щиро порадила почати працювати індивідуально з психологом. У таких випадках ніякі поради найкращих психологів не спрацюють, бо до тих пір, поки не відбудуться глибинні внутрішні трансформації, зовні Ви все одно будете реагувати так як звикли, за внутрішнім шаблоном дитячої потреби у любові та захисті
Дополнение от автора
Звичайно все було: романтичні побачення, спільні поїздки, відпочинок. Різний секс, в різних місцях, навіть їздили декілька раз в спеціальний магазин щоб зробити його різним. Він як був бажаним для мене таким і лишився. Досі хочу його любові, хочу його обіймів, хочу його. Якось думала що він навіть спить з кимось бо на зміну сексу декілька раз в тиждень, прийшов секс 1 раз в два тижні. І це такий секс без довгих ніжностей, без поцілунків, просто секс, а потім душ. Здається це тепер просто потреба, а не задоволення, ніби він не хоче мене, просто є фізичне бажання сексу то якби не я була б інша. Часом я намагаюся романтизувати все це, почати з масажу але все марно, він каже що дуже стомився або давай зранку.
Проблеми не були проблема, просто щось побутове наприклад: він вже приїхав з роботи, а я вже після нього, і коли зайшла побачила що наша собака розірвала свою іграшку а вату розкидала по всій спальні, я запитала чоловіка чому він не зібрав, а він сказав що йому це не заважає і він все одно недавно повернувся з роботи, на що була я сказала що теж з роботи. Ну так і залишились насуплені, я все прибрала, ми трохи поображались один на одного, а потім сіли і поговорили. Ну ось таке приблизно, типу якійсь побутові дрібнички чи непорозуміння між собою.
Звичайно хотілося щоб він зробив пропозицію, сім'я, діти і все таке, але мені основне щоб ми були разом. Ми говорили про це і зійшлись на тому що щоб мати дитину потрібно мати чим її утримувати, заробити грошей і купити власне житло. Я просто знала що якщо ми будуємо спільні плани і в них ми можемо дійти чогось спільного, то питання будем ми разом чи ні просто не було, очевидно що спільне майбутнє у нас буде.
А тепер виходить як би сильно я його не любила, рішення за ним, і мені просто треба чекати поки він скаже розходимось ми чи ні, це ніби взяти паузу у стосунках але залишитись жити в одному домі. Який жах.
психолог онлайн
Насправді, питання в тому, що Ви просто не знаєте законів створення стосунків, не розумієте жіночої та чоловічої природи і не вмієте користуватися тою жіночою силою, яку вже маєте. Саме тому і перебуваєте в стані жертви, яка покірно очікує на свій вирок. "А тепер виходить як би сильно я його не любила, рішення за ним, і мені просто треба чекати поки він скаже розходимось ми чи ні, це ніби взяти паузу у стосунках але залишитись жити в одному домі. Який жах."
Насправді, вибір за Вами: продовжувати себе жаліти, принижено вимолюючи любові, чи стати господинею свого життя і бути самодостатньою, а отже, щасливою., для цього почавши працювати над собою.
психолог онлайн
Предположу, что свои желания, свои ощущения вы ставите ниже желаний и переживаний мужа. Главное, чтобы он был рядом. Как думаете, есть такое?
Дополнение от автора
Часом він чимось жертвував, часом я. Я просто хочу знати як себе вести, поки він розбирається в собі
психолог онлайн
Заняться собой и разобраться в себе. Это точно то, что будет лучше для вас и что вы можете сделать в этой ситуации. Сидеть просто в ожидании "приговора" это измотает вас и угробит нервную систему.
Поэтому очень рекомендую работу с психологом.
психолог онлайн
Ника, я понимаю. Ваши эмоции. Девушке очень сложно принять слова, когда мужчина говорит, что не любит ее больше. Расставаться всегда очень больно, тем более когда это происходит не по вашему желанию.
Нужно попробовать понять причины произошедшего, почему чувства остыли?
Здесь могут быть разные варианты.
Трудно решать проблему по переписке. Нужно многое прояснить и выработать стратегию поведения.
Сейчас Вы находитесь в состоянии неопределенности, страха потерять мужчину и допускаете ошибки. Ни поцелуи, ни холодность не работают.
Но вообще, любые отношения - это всегда риск. Близкий человек может предать, разлюбить, захотеть уйти, и вы не всегда можете на это повлиять. Предопределенности нет, никогда нельзя точно сказать, что этот человек один и на всю жизнь. .
Для того, чтобы посмотреть на ситуацию рационально, Вам нужно освободиться от негативных эмоций, так как Вы получили психологическую травму. А ее надо лечить.
Я Вам рекомендую обратиться за помощью к психологу.