Як стати балакучім ?
Маю проблеми зі спілкуванням з людьми, не знаю, про що розмовляти і як переводити розмову з однієї теми на іншу. Познайомився з дівчиною і зрозумів, що треба ставитися до неї, як до звичайної людини жіночої статі, та не хвилюватися .Але в мене не було багато друзів і я не звик до такого спілкування. Ну це можливо більше від дівчини залежить чі я ошибаюсь ? бо я колись переписувався з дівчиною так вона така балакуча. І на любу тему та легко переходе з однієї теми на іншу. От би мені так. Чі можете дати пораду як таким стати.
Вопрос от: ; Возраст: 26
Дополнение от автора
Ось що знайшов в інтренеті не можу вибрати. Можливо порадите. Мені просто треба стати цікавим співрозмовником
Курси ораторської майстерності — такі курси навчають, як правильно висловлювати думки, вести публічні виступи та створювати цікаві розмови. Вони зазвичай включають практику в розвитку мовлення, жестів, інтонацій.
2. Тренінги з розвитку соціальних навичок — це курси, де зосереджуються на розвитку емоційного інтелекту, співчуття, навичок слухання та розуміння інших людей, що є важливими для ведення природної бесіди.
3. Курси особистісного розвитку — такі курси охоплюють різні аспекти, включаючи впевненість у собі, комунікацію з іншими та роботу над соціальними бар'єрами.
Дополнение от автора
https://youtu.be/PZfSHiSQw9A?si=6upLd0asgTLfJial
Знайшов. Можливо порадите ще якесь відео
Дополнение от автора
Буду вдячний 🫶

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Анна Автонділова
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора
Скажіть, буд ласка, для чого саме ви би хотіли бути балакучим? Ви відчуваєте якийсь дискомфорт при спілкуванні з дівчиною, вона скаржилася на вашу мовчазливість?
Чи балакуча людина чи ні, залежить від характеру, типу особистості. Є таке поняття як екставерт та інроверт. Якщо вам не знайомі, то можете в інтернеті подивитись.
Суть в тому, що балакучі люди не просто мають комунікативні здібності і легко спілкуються. А в тому, що вони мають бажання і потребу говорити. Їм так подобається і хочеться. Це не добре і не погано, це просто так. Не всім людям подобається спілкуватися з балакучими людьми, багатьох це втомлює.
Тому якщо ви в цілому мовчазна людина і вам з цим комфортно, то краще обирати друзів, дівчину та інших людей таких, яким комфортно з вами спілкуватися, коли ви є собою.
Інша справа, якщо вам це не подобається в собі, ви би хотіли щось розповісти, але вам перешкоджає соромʼязливість чи ще щось. Тоді справді доречно працювати над розвитком комунікативних здібностей, впевненості в собі.
Якщо вам дівчина подобається, то не знаю на скільки ви зможете і чи потрібно ставитися до неї як до звичайної людини. Думаю, ваші почуття до неї роблять її не звичайною в ваших очах. Це природно трохи хвилюватися поряд з людиною, яка подобається.
З тих курсів і тренінгів, які ви знайшли, оберіть те, що вам особисто подобається, якщо справді бачите потребу працювати в даному напрямку над собою.
Але с цілому, може спершу запитайте чи дійсно дівчина хотіла би, щоб у вашому спілкуванні щось змінилося. Може їй все подобається. Але навіть якщо не дуже, то змінюватися варто якщо справді ваша потреба, а не лише тому, що дівчина хоче.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ви пишите, що хочете навчитися легше спілкуватися й переходити між темами, як це роблять інші. Водночас зазначаєте, що не мали багато друзів і не звикли до такого формату спілкування. Тоді чи справді вам це потрібно, чи це більше про бажання відповідати якомусь ідеалу?
Як ви себе почуваєте в тому як спілкуєтесь зараз? Що вам заважає відчувати себе природно? Можливо, замість намагання "стати іншим", варто дослідити, як ви самі взаємодієте з людьми і що вам у цьому комфортно чи незвично? Чи ви відчуваєте напругу, невпевненість? Чи є в цьому якісь внутрішні очікування, які створюють труднощі?
Рекомендую вам досліджувати власний досвід, а не просто намагатися "стати іншим".
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Маю проблеми зі спілкуванням з людьми, не знаю, про що розмовляти і як переводити розмову з однієї теми на іншу.
Про що розмовляти? Спробуйте про те, що вам цікаво та іншим людям теж цікаво. Не пробували?
Зміна тем відбувається природно, коли ви усвідомлюєте контекст ситуації. Коли долучені до усіх аспектів реальності. У зв'язку з цим уточнення - де знаходиться ваша увага в момент, коли шукаєте тему для розмови? На чому ви зосереджені? Які емоції відчуваєте?
цитата:
Познайомився з дівчиною і зрозумів, що треба ставитися до неї, як до звичайної людини жіночої статі, та не хвилюватися .
Спробуйте знайти відповідь - завдяки чому ви зрозуміли, як треба ставитись до дівчини і перестати хвилюватись?
Також цікаво, які думки запускають процес хвилювання?