що робити якщо втратила близьку подругу? і більше в тебе немає з ким спілкуватися
в мене була близька подруга, я з нею ділилася своїми переживаннями і так далі.
одного разу я їй писала і розповідала про хлопця, і сказала я що мені погано, вона написала що мені кожен день погано, і сказала що не вважала нас близькими подругами, і наговорила вона що всім і без мене добре, і ще там багато чого
вона ніколи не виставляла зі мною фото, сторіс. зараз вона виставляє зі своєю новою подругою
я говорила зі шкільним психологом і вона сказала що мені потрібно з нею поговорити і попросити вибачення за все, я вважаю, що я не винна і перша миритися не повинна
допоможіть що робити з цією ситуацією?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
цитата:
допоможіть що робити з цією ситуацією?
Психолог не може консультувати підлітка 16 років без згоди батьків. Згідно з законодавством України, фахівець має право проводити консультації тільки з дозволу батьків або особи, яка їх замінює (опікуна, піклувальника). Якщо ви маєте проблеми, то попросіть батьків знайти вам психолога для індивідуальної роботи.
психолог онлайн
цитата:
вона сказала що мені потрібно з нею поговорити і попросити вибачення за все,
Не зрозуміла за що ви маєте просити вибачення у подруги за думкою психолога?
цитата:
сказала що не вважала нас близькими подругами,
А за якими маркерами ви вважали її близькою подругою? Можливо ви і справді назначили її близькою, а вона і не знала про це?
психолог онлайн
Вибачатись варто тільки за те, що насправді вважаєте було зроблено Вами "не так"(щоб образити, розізлити, принизити тощо).
Якщо нічого такого не робили, то і вибачатись немає за що.
Щодо подруги, нажаль, так буває, коли одна людина щиро дружить, а інша досить поверхнево.
Можливо, Ви не помічали, що ця подруга і раніше виявляла певну неповагу до Вас, або знецінювала ваші почуття, або ж не хотіли сприймати це, виправдовуючи її.
Можливо Ви хотіли б , щоб вона з Вами дружила, і не бачили, що вона цього не дуже хоче.
В будь якому разі, тепер Вам важливо знайти свої висновки з цієї історії.
А ще важливо розширити круг знайомств та спілкування.
Цікавих людей багато, з якими можна дружити.
Може навіть і добре, що цей конфлікт уберіг Вас від подальшого спілкування з людиною, яка не дуже цього хотіла, та ще й виявилась не дуже порядною.