Чи маю я право вимагати гроші за написану дисертацію?
Добрий день. Я неодноразово писав на цей сайт. Я захистив дисертацію 3,5 роки тому з бухгалтерського обліку, але потім вирішив, що не буду працювати за професією, оскільки відразу захисту дисертації у мене виникло почуття, що я недостатньо компетентний у своїй професії, що мені ще вчитися і вчитися треба, а вчитися вже не було сил і мене ця сфера одразу перестала цікавити. Я ще хотів викладати після захисту, але у мене виникло почуття, що я не гідний даної роботи, було враження ніби всі студенти розумніші за мене. Знайшов себе у сфері колекшену, тут у мене немає синдрому самозванця, я почуваю себе на своєму місці. Хоча раніше мені здавалося, що ця робота точно не для мене, а коли спробував - одразу зрозумів, що це моє. Але питання у мене зараз в іншому. Після захисту дисертацію, я почав писати дисертацію одній жінці, яка вже давно викладала у коледжі, а хотіла викладати в університеті. Вона є гарним викладачем, але в науці і в написанні дисертації не розуміла нічого. Я не скажу, що я один повністю написав її дисертацію, у написанні також брав участь її керівник. Але десь половину дисертації, можливо навіть більше, написав я, тобто я виконав всю брудну роботу за дисертацією та провів усі розрахунки. Коли я починав писати її роботу, я сподівався, що мені заплатять хоч щось після захисту. Але сьогодні я цю жіночку привітав з захистом, вона мені подякувала за допомогу. Сказала, що має ще накрити стіл своєму науковому керівнику, який їй допомагав. А щоб заплатити щось мені - не було жодного натяку. Чи маю я моральне право вимагати з цієї жіночки якусь винагороду? І друге питання: коли вона захистилась, я чомусь почав їй заздрити, хоч я сам захистився 3,5 роки тому. Став сам собі казати: от їй щастить, вона ще до захисту почала працювати в університеті, тепер отримає ступінь доктора філософії, потім вчене звання доцента, а я так і буду колектором. Не знаю, чому виникає ця заздрість, адже в університеті я працювати не хочу, я вважаю, що не впораюсь з такою роботою (у мене ще недостатньо компетенцій) і робота колектором мені подобається. Як позбутися цих заздрощів?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Если не было изначально договоренности, что женщина вам что-то должна заплатить за вашу помощь, то теперь ваши требования будут не совсем уместны.
Из каких соображений вы ей помогали?
Если ожидали оплату, то по какой причине не озвучили это и не договорились?
Если речь не о деньгах, то какая была ваша мотивация?
По поводу зависти, то возможно это зависть к тому, что она не считает себя недостойной работы в университете и не переживает, что студенты умнее ее. А вы в свое время столкнулись с этими переживаниями и не справились с ними.
А для чего вам избавляться от зависти? Сама по себе зависть это просто показатель, что я хочу того, что есть у другого человека.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381479 для Валентина Михайловна
Одразу після захисту я хотів працювати в університеті, але не знав як туди влаштуватись. Я вирішив сам запропонувати допомогу за дисертацією цієї жіночки своєму науковому керівнику, сподіваючись, що вона мене влаштує в університет після цього. Я почав допомагати, хоч я і не казав, що хочу працювати в університеті, проте науковий керівник сама зрештою запропонувала це, сказала, що як тільки я дізнаюсь про якусь вакансію, допоможу влаштуватись, порекомендую тебе, ти вже дозрів до того, щоб працювати в університеті. Ще сказала, що коли ця жіночка захиститься, вона попросить її мені заплатити якусь суму, що зрештою і не відбулося. Через 1,5 роки процесу написання чужої дисертації мені нарешті запропонували працювати в університеті аж на 1,5 ставки. Мене попросили наліслати резюме. Але вже у процесі його написання на мене знову нахлинув синдром самозванця. Став себе відчувати тупим, некомпетентним, став уявляти, що про мене скажуть студенти, якщо дізнаються, що у мене немає досвіду практичної роботи за спеціальністю, що я до цього працював колектором. Але врешті-решт резюме я склав, відправив, але на наступний день мене замучила тривога + згадав, що в університеті мало платять і що я не виживу на цю мізерну зарплату. Краще мені і далі працювати колектором. Через півроку я дізнався, що на те місце, що мені пропонували взяли цю жінку, якій я писав дисертацію. Взяли її старшим викоадачем. Своєму науковому керівнику я висловив своє незадоволення тим, що ця жінка, по-перше, не захистилась, по-друге, нічого не розуміє у науці. Як її могли взяти? А я вже давно захищений, ніяк не можу потрапити у сферу освіти. Вона знову пообіцяла допомогти мені у працевлаштуванні. Я у травні минулого року відправив резюме, все літо провів у тривожному очікуванні, хоча чесно скажу, мені знову стало хотітись, щоб мене не взяли (знову заїв синдром самозванця), хоча я напряму відмовлятись не став. Але мене і не взяли з тої причини, що перед початком навчального року змінилася зав. кафедри, я прилаштувала всіх своїх, а цю жіночку, яка нічого не вміє в науці, залишила. Кілька днів тому вона захистилась. Робота в неї вийшла дуже гарна, на захисті її дуже похвалила, хоча вона там ані слова не написала, писав я та її науковий керівник. І я відчуваю себе чимось обділеним, я з дитинства мріяв працювати в освіті, а тепер коли випадає така можливість, я від неї відмовляюсь. Чому так?
психолог онлайн
Жаль, что так сложилось, но похоже, что та женщина хорошо пользуется возможностями и шансами, которые ей предоставляются.
В вас слышатся много сомнений, страхов и ожиданий, что кто-то догадается, позаботиться о вас, поблагодарит. Но во взрослой жизни нужно не ждать, а действовать, иначе велика вероятность, что останетесь ни с чем.
Я бы вам советовала обратиться к психотерапевту и работать со своими страхами и тревогой, синдромом самозванца, поскольку уверена, что и в других вопросах это негативно влияет на вашу жизнь и отношения с людьми.
психолог онлайн
Доброго дня, Денисе!
цитата:
Як позбутися цих заздрощів?
В теорії дуже просто - зосередитись на тому, що любите і що подобається вам. І перестати заглядати в чужі тарілки(!)
На практиці, зрозуміло, що набагато складніше. Разом з психологом потрібно дослідити витоки ваших заздрощів? На чому вони побудовані? Якій несвідомій потребі слугують? Це для початку.
А далі працювати із вашим ставленням до самого себе, відновлювати почуття самоцінності і самодостатності.