Друга дитина
Старша дитина дуже ревнує до молодшої , яка нещодавно народилась.
Не хоче її.
Стала дуже тривожною і т.д Часто плаче , з'явились різні страхи і нав'язливі думки... Як бути?(.........................
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрый вечер!
да, так действительно бывает, когда рождается ребенок. Вам нужно поговорить со старшим ребенком о его беспокойствах и сказать, что Вы его любите так же. Сколько лет Вашему старшему ребенку?
Дополнение от автора
6 років
Говорили що любимо як і раніше , приділяємо часу не менше а напевно ще більше стараємось приділити. Але вже 3 тиждень і нічого доброго , а щораз то гірше. (
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Потрібний час. Страх втратити любов дуже сильний і долається поступово.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Катерина Васильевна Цуперяк
Добрий ранок! 3 тижні малий термін - приділяйте дитині увагу, бавтеся з нею, пояснюйте, що любите і будете любите. Виявляйте почуття. Чи все добре у садку?
психолог онлайн
Маленькому ребенку еще пока трудно привыкнуть к тому, что есть у мамы еще один ребенок. Он переполнен своими противоречивыми чувствами, от любви до ненависти. Ему нужно помочь справится с этим. Если это не пройдет со временем, тогда лучше обратиться к
детскому психологу, чтобы он за ним понаблюдал
психолог онлайн
цитата:
Будь-які зміни=вихід з зони комфорту
Дорога Mary! Добре, якщо Ви заздалегідь готували старшу дитину до появи малюка. Проте, навіть діти, психологічно підготовлені до народження братика чи сестрички, усе одно переживають шквал суперечливих емоцій, з якими в 6 років складно впоратися.
Безперечно, народження в сім'ї другої / третьої/ будь-якої за рахунком дитини - стрес для старшої (старших); а сім'я загалом проходить через чергову кризу, адже всім членам родини без винятку необхідно адаптуватися до змін. Будь-які зміни=вихід з зони комфорту.
Рекомендація № 1. Щоб старша дитина змогла прийняти ситуацію, потрібний як мінімум час, а ще визнання батьками негативних почуттів Вашої шестирічки. Все, що треба робити, - це озвучувати, називати що відчуває первісток - так Ви допоможете дитині усвідомити власні переживання. Наприклад: "Тебе засмучує, що я приділяю тобі менше часу, ніж раніше. Тобі хотілось би, щоб ти був (була) в нас один (одна). Я розумію тебе." Тобто Ви показуєте, що визнаєте право старшої дитини на переживання негативних емоцій і в той же час приймаєте їх. Дитина розуміє, що отримує від Вас підтримку, що ви з нею. Завдяки цьому її адаптація до змін проходить швидше і легше.
Рекомендація №2. Варто щодня приділяти ІНДИВІДУАЛЬНИЙ час старшій дитині. Як це виглядає? Виділіть 10 хв, півгодини, годину (тривалість не така важлива), коли Ви можете побути ЛИШЕ зі старшою дитиною наодинці. Робіть те, що цікаво дитині. Це має бути таке спільне дозвілля, коли Ваша увага повністю зосереджена на дитині, її почуттях, питаннях, інтересах.
Рекомендація 3. Спокійно, так між іншим, в ігровій формі пояснюйте старшій дитині, як їй поводитися з малечею. ЧАСТО хваліть за те, що добре виходить. Наприклад: "Як вправно ти ведеш візочок!", "Ти так добре зараз граєшся з меншою сестричкою (братиком)!", "Дякую, що ти приніс (принесла) брязкальце малюку. Ти так мені допоміг (допомогла)!"
Нюансів багато, проте, вони обов'язково вирішуються, коли Ви починаєте застосовувати псхологічні інструменти, яким Вас може навчити психолог.