Приступи паніки
Мені 32. З дитинства маю діагноз "Епісиндром" до 3 - 4 років приймала ліки. від 4 до 18 років приступів не було. Без причини відновились на першому курсі університету, почала приймати ліки "Ламітрил". Самі приступи відбуваються 1 чи 2 рази на рік. я закінчила університет, здобула вищу освіту, працюю бухгалтером. у 2018 році вийшла у декрет. за період вагітності приступи було лише 2 рази. Після народження сина на протязі 3 років, приступів було 5 разів. Зараз я приймаю свої ліки. Напевно після родової депресії, я не можу самостійно вийти "в люди" почати ходити знову на роботу, мене одразу огортає приступ паніки і відчуття що зараз у мене відбудеться епілептичний приступ.
Як це приборкати?
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый день.
Як я розумію, що приступи відновлюються у той час, коли емоційно ви не справляєтесь з навантаженням?
цитата:
Як це приборкати?
Впевнена, що ваш запит - це запит на індивідуальну психотерапію.
психолог онлайн
Добрый вечер!
В таких случаях обращаются за индивидуальной терапевтической поддержкой , чтобы разобраться с причинами. Вы консультируетесь сейчас с врачом?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день
Ви запитуєте, як це приборкати? Якоїсь однієї дієвої поради дати неможливо. Та і нема такої поради. Історія кожного приступу, як історія людини- індивідуальна. Який лікар поклав діагноз? І чи зараз ви оглядаєтесь у лікаря?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Напевно після родової депресії, я не можу самостійно вийти "в люди" почати ходити знову на роботу, мене одразу огортає приступ паніки і відчуття що зараз у мене відбудеться епілептичний приступ.
Співчуваю Вам. Адже це не просто, маючи малу дитину, відчувати себе такою обмеженою у можливостях жити повноцінним життям.
Однак вихід є. Ви написали, що була післяродова депрессія. Напевно, іі дія ще відбивається на Вашому психо-емоційному стані. Отже треба продовжувати лікування та співпрацю з ликарем психотерапевтом або психологом, який знається на депрессіях. Впевнений, що Вам можна допомогти. Тим більше Ви добре орієнтуєтесь у власному стані. Можете навіть спробувати співпрацювати з фахівцем в режимі онлайн. Чи є таке бажання?