Апатія та деприсивний стан
Доброго вечора. Хочу до вас звернутись з так проблемою що робити коли різко нападає апатія, засмученість, та проподає настрій. Я чомусь часто замислююсь що мої однолітки вже чогось добиваються, хтось знашов дівчину, хтось переїхав до іншого міста, хтось вже щось але і зробив. В мене є робота сказати що я прям дуже її люблю то мабуть так 70% зі 100 вона мені подобається. Я вже говорив на цю тему з батьками вони сказали ти в 18 працюєш а інші мої однолітки ні, і якось незнаю пробував розібратися в собі но не знайшов чому в мене такий настрій вже десь тиждень. Я хочу як в 13-15 років радіти життю так річ в тому що і проблем великих нема, зрозуміло є якісь там задрики типу с правами я на них вчусь, проблема в тому що я не можу себе перебороти мені здається я відстаю від всих, типу в других однолітків, одноклассників щось є а в мене нічого, що вони кращі ніж я, багато вже зїхало від батьків а я з-ними хоча і розумію що сам би пока не наважився жити окремо.
Вопрос от: ; Возраст: 18
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго ранку Kirill!
Підкажіть, будь ласка, Ви вже зверталися раніше зі схожим питанням на цьому сайті за порадою до психологів?
В любому випадку, з того що Ви написали, можна зупинитися одразу на декількох окремих пунктах:
Перше. Це питання заниженої самооцінки.
Друге. Питання внутрішнього ресурсу.
Третє. Питання різких перепадів настрою, апатії та поганого настрою.
Самооцінка формується в дитинстві в спілкуванні з найближчими людьми. Тому потрібно починати зі стосунків з батьками. Та ставленням батьків до самих себе. Адже, дитина переймає лише ту поведінку, якої навчається від дорослих. А це питання для індивідуальної роботи з психологом, а не для переписки на сайті.
Рівень ресурсності залежить, найперше, від способу життя та вміння ці самі ресурси накопичувати та відновлювати.
А питання різких перепадів настрою, апатії та поганого настрою, загалом, потребує окремого дослідження. Від можливих проблем із здоров'ям до відсутності розуміння сенсу життя та поставлених перед собою цілей. Як у Вас зі здоров'ям?
Якщо все добре, тоді...
Ви вже доросла людина і маєте самі вирішити на скільки хочете змінитися і змінити своє життя. Тому, як варіант, можна продовжувати жаліти себе та жалітися на своє життя, з кожною секундою стаючи все невпевненішим. А можна почати дуже серйозно працювати над собою разом із психологом.
Відредаговано автором 30-11-2024 11:16:21