Залежність
З 12 років я почала завдавати собі порізи. Спочатку це були незначні, дрібні подряпини. Я ходила до психолога, але продовжувала шкодити своєму тілу. Потім я припинила терапію і на деякий час зупинилася, проте через рік все почалося знову.
Я почала різати себе глибше і частіше. Був період, коли я щодня розрізала певну частину тіла до м’яса — спочатку руку, потім стегна, ікри, поки не було пошкоджене майже все тіло. Я рвала собі волосся через агресію та страх. Часто приймала велику кількість таблеток у надії не прокинутися зранку. Одного разу, змішавши всі таблетки, які знайшла, я випила їх жменею. Відчуття було таке, ніби я була під наркотиками, але я вижила.
Я припинила завдавати собі шкоди, коли війна тривала вже рік. Але ще через рік помер мій батько. Я стримувалася так довго, як могла. Ми переїхали в новий будинок, який залишив сильний слід у моїй психіці. У перший же день, коли я опинилася там, все, що я пам’ятаю, — я сиділа у ванній з лезом у руці, а вже за секунду мої ноги були в ранах. Червоний відтінок крові змішався з водою, запах металу заповнив ванну кімнату. Все було ніби в тумані. Я кинула лезо, не розуміючи, як це сталося.
У мене були спроби самогубства, але мене завжди встигали врятувати. Зараз я не завдаю собі шкоди вже більше року, але кожного дня в голову лізуть думки про це. Я хочу бачити, як кров стікає по моєму тілу, як з’являються нові, глибші шрами. Я люблю їх. Я стараюся стримуватися, але не знаю, як довго ще зможу.
Також у мене є проблема з таблетками, можливо, через минуле. Коли я бачу будь-які пігулки — від головного болю, болю в животі чи навіть антибіотики — я автоматично приймаю 4-6 штук, навіть не знаючи чому.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Марія Радченко
Вам потрібно звернутися и описати це все психіатру, а не тільки психотерапія. Все дуже серйозно і без медичної допомоги не обійтись
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день. Дякую, що поділилися своїм досвідом. Те, через що ви пройшли — дуже непросто. У вашому тексті звучить багато болю, самотності, напруги й водночас сили — сили залишатися, говорити про це, стримуватись, навіть коли дуже важко.
Те, що думки про самопошкодження залишаються, а іноді виникають імпульсивні дії — свідчить про те, що внутрішній біль досі шукає виходу. Важливо не залишатися з цим наодинці. Ви вже багато робите для себе — навіть просто описати все це словами вимагає великої сміливості.
Я рекомендую звернутися до фахівця — психотерапевта, з яким ви зможете поступово досліджувати, що стоїть за цими імпульсами, знайти інші способи турботи про себе, ніж біль. Це можливо. І цей шлях не треба проходити самій.
Ви не самі. І ви заслуговуєте на допомогу — не тоді, коли стане "дуже погано", а вже зараз.
Бережіть себе.
психолог онлайн
Марія Радченко
Те, що ти проживаєш, дуже складно, і тобі потрібна підтримка і допомога. Важливо, щоб поруч з тобою була людина, яка знає про твій стан і може допомогти. Якщо мама не в курсі того що с тобою відбувається, варто знайти дорослого, якому ти можеш довіряти - це може бути твій родич, вчитель, шкільний психолог, соціальні служби твого міста, де теж працюють психологи.
Фізична шкода собі - це такий спосіб справитися з внутрішнім болем, але є інші методи, які не залишають слідів і не руйнують тіло. Варто знайти способи виражати свої емоції без самопошкодження - через творчість, спорт, письмо або навіть розмову з кимось, хто здатен підтримати.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Чи працюєте ви з психіатром, приймаєте лікування? З ким ви зараз живете?
На яку допомогу ви очікуєте?
Відредаговано автором 23-03-2025 23:20:10