Близько спілкуюсь з хлопцем, але не можу перестати думати про його колишню
Вітаю! Можливо моя проблема не є такою важливою, тому перепрошую заздалегідь!
Питання описала коротко дещо дивно, спробую пояснити. Спілкуюсь з хлопцем вже дуже довгий час, майже рік. Спочатку ми спілкувались як друзі, нічого такого не було, просто було добре разом. Ми ділилися різним, ну як це буває з друзями, мабуть. І він мені розповів про свою колишню, тому що йому це боліло, а я йому розповідала через що мені погано. Тоді мені дивно не було, бо ми ж друзі все таке. Віднедавна він почав натякати, а потім і казати, що я йому подобаюся, що він би щось там хотів, якщо я теж хочу. І тут я згадала про його колишню. Історія з нею відбулася в нього роки 2 тому, і я спочатку думала, що це досить давно. А зараз коли він мені щось показує щось повʼязане з тим часом, я думаю про неї, що от вона точно тоді була, на деяких відео бачила навіть її і мені якось сумно від цього. Ну я ж не сліпа, та дівчина була і більш відкритіша, і гарніша, і я щось перестала розуміти чому він мені каже, що я йому подобаюсь. Може йому сумно досі і він хоче якось заповнити цей сум мною, типу я не вона, але піде. Мені ж він теж подобається, але в мене таке вперше, щоб так сильно хтось подобався і я відчуваю дисонанс. Може для нього я не така сильно важлива, як він для мене і від цього ніби цінність моя применшується. Я намагалася з ним поговорити про це, але нічого окрім «не вигадуй» не чула. Соромно зізнатися, та я навіть трішки плакала через це. Більш нікому про це сказати і попросити поради, тому пишу сюди, тай сумно якось загалом
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день, Ірино!
Ваша проблема дуже важлива і її не варто обесцінювати, адже вона заважає Вам будувати стосунки і бути щасливою.
Інформація, яку Ви надали дає поле для будування гіпотез.
Можливо, порівняння себе з іншими, і не на свою користь, це ваш з якихось причин сформований стандарт ставлення до себе. Це може йти з дитинства, коли Вас порівнювали «з дочкою маминої подруги, яка завжди краща». Коли мама не впевнена в собі, вважає інших більш успішними, формується схема взаємодії з людьми за типом я не ОК, ти ОК.
Якщо порівняння з іншими дійсно вам властиве, спочатку просто можна помічати без осуду: це моя звична схема, і пробувати поступово від неї відмовлятися, діяти по-іншому. Помічати гарне у собі, свій розвиток, свої переваги. У Вас точно є переваги перед його колишньою! Доцільно також фіксувати цю роботу десь у своїх записах.
Самооцінка, підвищення впевненості в собі з опорою на власне Я, без порівняння з іншими - це траєкторія роботи з психологом, яка може бути корисною і яку підсвітило ваше запитання.
психолог онлайн
Ірино, те, що Ви описуєте, більше схоже на невпевненість у собі або у своєму хлопцеві, а можливо і все разом.
Якщо є невпевненість у собі, потрібно розібратися з першопричиною цього стану. Що Вас у собі не влаштовує?
Вам не потрібно боятися того, що хтось перестане вас любити або буде ставитися не так, як вам хотілося б. Любіть себе. Ставте у центр свого світу завжди себе. Тоді й люди навколо вас відчувають цю силу, впевненість.
Будьте незалежні від чужої думки та настрою, живіть своїми емоціями, цілями.
Вам нема рації порівнювати себе з колишньою дівчиною хлопця, Ви унікальні. Ваш хлопець вже з Вами, а не з нею. Зосередьтеся не на тому, що було до Вас, а на тому, що зараз відбувається з Вами.
Відредаговано автором 03-06-2024 04:31:18