Подобається людина внутрішньо, але не зовнішньо
Завжди притримувалася думки, що неважливо яка людина ззовні, а важливо яка в середині. І ось сталася така ситуація: зі мною спілкується хлопець, це реальний шанс на відносини (я сама досить довго). Ми ще жодного разу не бачилися. Спілкуємося класно, видно, що готовий на вчинки, а не тільки на слова, є про що поговорити. Але він дуже сильно пришвидшує події і готовий вже робити все те, що і у відносинах. Однак, я так швидко не можу, бо ще придивляюся. І плюсом те, що судячи з фото та відео ця людина зовнішньо мене не приваблює. Звісно, це ще тільки медіа, але в мене вже є страх, що я пропущу нормального хлопця через це. Але я вже задаюся питанням як в нас буде відбуватися фізичний контакт за таких обставин, а якщо тільки це буде причиною того, що ми не зійдемося? Це ж начебто погано судити по зовнішності, так не можна. Внутрішньо ми дуже схожі і скоріш за все знайдемо спільну мову. Але чи може змінитися ще моя думка, чи це вже все? Чи нормально таке відчувати? Я відчуваю себе дуже поганою людиною, бо я ж також не супермодель. А ще в мене в голові вже реакції родичів та знайомих на нашу пару. Мені важливо як близькі люди сприйматимуть мого парнетера з першого враження
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Анна Автонділова
Привіт
Ти пишеш про дуже тонкі переживання — про внутрішній конфлікт між тим, що для тебе цінне, і тим, що відгукується в тілі, в реальних відчуттях. І мені здається, ти зараз намагаєшся бути чесною перед собою — і це дуже цінно.
Я чую, як ти наче зіштовхуєшся всередині з двома частинами:
одна — каже, що "зовнішність — не головне",
інша — помічає, що фізичне тяжіння і уява про близькість для тебе важливі, і що без нього важко уявити повноцінний контакт.
Це зовсім не робить тебе "поганою". Це говорить, що ти жива людина, яка хоче бути в справжньому, а не лише у "правильному" зв’язку.
Мені цікаво:
Коли ти думаєш про нього — ти більше відчуваєш теплоту й інтерес, чи напругу і внутрішній спротив?
І коли з’являються думки про те, що скажуть родичі — це більше про сором чи про страх не вписатися у якісь очікування?
Твоє питання: "А раптом думка зміниться?" — дуже чесне. І справді, буває, що з часом тілесне тяжіння народжується з глибокого контакту. А буває — що ні. Важливо дати собі простір це дослідити, без тиску, без "треба вже вирішити". Бо іноді ми не знаємо, поки не зустрінемось наживо, не відчуємо ту динаміку, яка виникає у просторі між двома людьми.
Ти намагаєшся пережити всі можливі сценарії у себе в голові, не даючи можливості статися діям.
Також, я почула, тривогу що до того, що давно не було стосунків, і як я розумію, що ти відкрита до стосунків.
Тебе цікавлять стосунки саме з ним? Чи стосунки в цілому?
Те, що виникають думки про те, що може бути хтось "краще" це цікаво. Ти знаєш відповідь чому так, тільки через зовнішність?
І що станеться, якщо після зустрічі ти зрозумієш, що він дійсно тобі не підходить?
Я думаю, якщо ти собі даси чесні відповіді на ці питання, то рішення прийде само собою.
психолог онлайн
Дарія Андріївна Рудь
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день!
У всьому тексті простежується більше фантазування, ніж реальный досвід. Ви ще не зустрілись з цим хлопцем, але вже продумуєте всі можливі варіанти розвитку подій, включно з фізичною близькістю та реакціями родичів. Це класична форма тривожного уникнення: контроль через розумові конструкції замість реального проживання досвіду. Іншими словами - ви намагаєтесь за допомогою аналізу, прогнозування та уявних сценаріїв уникнути невизначеності та потенційних ризиків.
Не всі знайомства мають вести до стосунків, якщо немає тілесного відгуку, це нормально. Людина може бути чудовим співрозмовником, другом, але не партнером. Але єдине місце, де можна це перевірити – реальність, а не думки про неї.
Це можна перетворити на запит у терапії і працювати з такими темами як - страх близькості, тривога перед зближенням, страх оцінки та невідповідності, потреба все контролювати через роздуми, плутанина між фантазіями та реальністю у стосунках.
Відредаговано автором 26-03-2025 12:24:52
психолог онлайн
Дарія Андріївна Рудь
Доброго дня.
цитата:
це реальний шанс на відносини (я сама досить довго).
- ця фраза наштовхує на думку, про бажання стосунків як таких, що нормально, але чи для Вас хочеться мати стосунки саме з цією людиною?
цитата:
Однак, я так швидко не можу, бо ще придивляюся.
- дуже добре, що Ви розумієте свій темп розвитку стосунків, і дійсно не варто поспішати там, де немає готовності. Прислуховуйтесь до себе
цитата:
Це ж начебто погано судити по зовнішності, так не можна.
- але ж Ви не судите його по зовнішності. Ви чутливо відмічаєте гарні риси цього хлопця, і що Вам добре у спілкуванні з ним. Проте привабливість партнера зовнішньо невідємний чинник, і це нормально. Це не те на що можна вплинути силою волі, і не варто себе осуджувати за те, що його привабливість не відповідає Вашому баченню.
Проте, дійсно є такий момент, що в реальності, не в медіа, людина не тільки виглядає інакше але і приваблює за рахунок додаткових факторів. Поведінки, харизми, голосу, тактильних відчуттів, тому Ваше відчуття може змінитись і це теж нормально. Крім того, іноді, почуття закоханості превалює над зовнішніми факторами.
Друге питання, чи у Вас романтична симпатія до нього чи це хороша людина яка відповідає Вам, з якою цікаво і комфортно? Бо це не завжди одне і те ж. І важливо розібратись з своїми почуттями, тому що якщо мотивом вступати в стосунки є тільки те, що Ви давно в них не були і хлопець просто приємний - це може бути складно для Вас надалі.
І останній, але не менш важливий момент:
цитата:
А ще в мене в голові вже реакції родичів та знайомих на нашу пару. Мені важливо як близькі люди сприйматимуть мого парнетера з першого враження
- що для Вас в цьому важливо?? І чому важливо саме "перше враження"?? Що вибір Вашого партнера говорить про Вас??
Відчуває тривога на цьому питанні, і вона теж може заважати сприймати партнера, потенційного, так як він є, адже накладає очікування і соціальні вимоги. Що може робити людину менш вільною у виборі супутника. Зверніть на це увагу і спробуйте продумати для себе.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Катерина Пархомук
Внешность важна, потому что человек, если мы говорим про женско-мужские отношения, должен привлекать.
Не каждого хорошего парня нужно бояться упустить. Хороших много, строить отношения не с каждым хочется.
В вас говорит страх одиночества и стереотип, что если МЧ хороший, то нельзя его упускать.
Человек может быть приятным, но если больше ничего нет к нему, как к мужчине, не симпатичен внешне, то какой смысл убеждать себя, что а вдруг, а может, а давай попробуем?
Лучше разобраться в том, почему страшно упустить?
Как давно вы одна?
Как завершились прежние отношения?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Завжди притримувалася думки, що неважливо яка людина ззовні, а важливо яка в середині.
Думка доволі розповсюджена, при цьому настільки, що стала використовуватись у протилежно відмінних випадках. Для когось - виправданням невдалого вибору. А для інших - пафосною одою душевним якостям партнера.
Можете пригадати, в кого ви цю думку запозичили?
А наступне питання не менш важливе і не менш чутливе - ця думка/установка, яку роль зіграла у вашому особистому житті? Чи принесла вона щастя і кохання?
цитата:
Спілкуємося класно, видно, що готовий на вчинки, а не тільки на слова, є про що поговорити. Але він дуже сильно пришвидшує події і готовий вже робити все те, що і у відносинах.
Знову пропозиція подумати і зважити. Класне спілкування може бути ознакою умовного благополуччя всередині людини? Одного спілкування достатньо, аби робити такі далекоглядні висновки?
А те, що хлопець готовий форсувати події і зближуватись квапливо - про що вам свідчить?
цитата:
Однак, я так швидко не можу, бо ще придивляюся.
Зрозуміло, адже в кожного свій темп подолання відстані. Хоча обережність не завадить, правда ж?
цитата:
Однак, я так швидко не можу, бо ще придивляюся. І плюсом те, що судячи з фото та відео ця людина зовнішньо мене не приваблює.
Може однії зустрічі вживу буде достатньо, аби переконатись у власних відчуттях і рішеннях. Як вважаєте?
цитата:
Звісно, це ще тільки медіа, але в мене вже є страх, що я пропущу нормального хлопця через це.
От з цим, на мою думку, варто розбиратись в першу чергу. Страх може спотворювати як сприйняття людини, так і подальший ваш вибір. І це не поверхневий аспект. В ньому позначаються ваші давно закладені установки і бачення себе, а також вже накопичений досвід. Упевнений, психолог зможе вам допомогти.
цитата:
Я відчуваю себе дуже поганою людиною, бо я ж також не супермодель.
Ну скажіть - який сенс себе принижувати? Засуджувати лиш за те, що вважаєте зовнішність хлопця непривабливою для себе? Для іншої дівчини він, можливо, гарніший за Алена Делона. А на ваш смак, наприклад, симпатичніше Ж-П Бельмондо. Так і що з того?
цитата:
Та, звісно, це теж має значення. І кожен бажає, щоби близькі позитивно відреагували на його вибір... Однак у вашому випадку відчувається, що залежність від оцінки значно перебільшена.
До речі, цю схильність теж варто нести на прийом до психолога.