Проблемный сын
Здравствуйте. Сыну 12 лет. Воспитываю сама. Не слушается, на учебу забил, что хочет то и делает. Никого и ничего не боится. Всегда кричит отдай меня в детдом. Что делать,подскажите, у меня уже от этого съезжает крыша
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день, а Вы грозили ему, что отдадите в детдом?
психолог онлайн
Добрый день.
Как думаете, с чем связан такой протест сына?
Как давно отношения ухудшились между вами?
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, nik132.
цитата:
Не слушается, на учебу забил, что хочет то и делает.
Як давно Ви помітили такі зміни у сина? Які стосунки хлопчика із однолітками, вчителями, Вами і батьком? Що саме він робить "що хоче"? Загалом, поведінка хлопця - це його реакція на середовище, в якому він перебуває і важливо детальніше його проаналізувати. Ви розглядали варіант спільного звернення до психолога?
цитата:
Никого и ничего не боится.
А він має когось боятися? Чому?
психолог онлайн
Ваш вопрос относится к теме границ. Никогда не поздно их устанавливать. Какие есть обязанности у вашего ребёнка? Какие наказание есть за нарушение договоренностей? Держите ли вы слово, когда грозите наказанием? Или это пустой звон и вести себя можно как угодно? Нормально когда ребёнок проверяет степень дозволенности, а задача взрослого показать на сколько далеко можно заходить. Тогда напрашивается вопрос, как сильно вам можно наступить на горло и как вы защищаетесь? Тема границ не простая, она требует внимания, терпения и решительности и понимания!
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Добрый день!
Как давно он себя так ведет? Вы с ним разговаривали об этом? Какие у него отношения в школе? Вы пишите, что воспитываете его одна, а что с отцом ребенка? Возможно, что он таким образом протестует против чего-то
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам, тому що дуже важко, коли близька тобі ще вчора дитина раптово починає себе поводити непередбачувано! Адже для цієї дитини-підлітка робиться все можливе, аби тільки ріс щасливим та успішним. Так, хотілося б одразу Вам написати, що от зробіть так і так, і все одразу налагодиться... Та, на превеликий жаль, з близькими людьми буває розібратися найважче. Спробуйте подивитися моє відео у ютюбі на тему хамської поведінки дитини "Чому підлітки хамлять та прирікаються зі своїми батьками"... Можливо, щось візьмете собі на озброєння... Ви пишете, що виховуєте сина одна.. І це, дійсно, дуже складно і не тільки в матеріальнму сенсі. Адже хлопчики потребують не лише маминої любові, а і батьківського виховання, щоб почувати себе захищеними. та розвиватися як чоловік.. Тому, що жінка, як би не хотіла, дати те, що потрібно для гармонічного виховання хлопчиків, просто не може! Бо має жіночу, а не чоловічу природу... Жінці легко пестити та балувати, а от окреслити кордони допустимого, буває дуже важко... Основне виховання дитини, загалом, відбувається до початку пубертатного періоду. Коли дитина стає підлітком, вона починає "відзеркалювати" основні моделі поведінки, що властиві родині. І в першу чергу, стосунки мама-тато... І не має значення, проживає батько разом чи десь далеко! Мають значення лише закладені підсвідомо програми взаємодії жінки з чоловіком та стосунки членів родини загалом ... Якщо потрапивши у складну ситуацію, жінка може просто розійтися з чоловіком, то від дитини вона вже так просто не відійде і не відвернеться... І, хочеться чи не хочеться, а прийдеться розбиратися у попередніх "завалах", щоб зрозуміти, як мінімум, що відбувається з дитиною, а максимум - що відбувається, загалом, і з особистим життям... Тому що своєю поведінкою, дитина стане дошкуляти до тих пір, поки ми не почнемо розбиратися у собі...