Чому чоловік в сімейних конфліктах вплутує дитину ?
У сварках чоловік завжди приплітає 5ти-річну доньку,розказуючи їй що *ось бачиш,мама тата доводе, тато скоро повіситься або вб'ється, щоб ти знала,хто в цьому винен*.намагання пояснити,що він батько і дитина йому не подружка не дають результатів.Такі часті істерики батька призводять до істерики у дитини.Якщо він в такому стані,то доводиться залишати дім аби вберегти дитину.Чому він так поводиться і як вплинути на ситуацію?
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
ЧОМУ ЧОЛОВІК В СІМЕЙНИХ КОНФЛІКТАХ ВПЛУТУЄ ДИТИНУ ?
Ваша ситуація викликає почуття жалю через те, страждаєте Ви і страждає Ваша дитина.
В той же час Ви зробили доречний крок, звернувшись на сайт психологів. Потурбувались про емоційне здоров'я доньки і, сподіваюсь, намагаєтесь знайти прийнятне рішення, а не тільки пояснення поведінки чоловіка.
Отже,
цитата:
Чому він так поводиться
?
Маю припущення, що він є психологічно не зрілою людиною. Сам не може впоратись із станом напруження/роздратування/тривоги в момент сварки. І тому вдається до маніпуляцій, шантажу і тиску на Вас, мовляв, подивись, доню, що накоїла твоя мати(!)
Тобто в нього абсолютно відсутнє уявлення про шкоду, яку він завдає психіці дочки. На поверхню виходить махровий егоїзм, який ніби рятує його за рахунок використання близьких.
Звідки і завдяки кому/чому в нього сформувався такий дикий механізм поведінки - потрібно досліджувати в процесі СПІВПРАЦІ з психологом(!) Зазвичай подібні моделі виникають і закріплюються ще в дитинтсві, в атмосфері родини і прикладів поводження батьків.
Ви питаєте
цитата:
як вплинути на ситуацію?
Очевидно, дії, які вживаєте Ви,
цитата:
намагання пояснити,що він батько і дитина йому не подружка не дають результатів.Такі часті істерики батька призводять до істерики у дитини.Якщо він в такому стані,то доводиться залишати дім аби вберегти дитину.
не призводять до бажаних змін.
Тому ситуація вимагає від Вас більшої рішучості.
Іноді хтось з подружжя просто вимушений діяти радикально, озвучуючи умови, - або терапія партнера заради збереження родини, або кожен йде далі по життю окремим шляхом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Співчуваю вашій нездоровій атмосфері вдома. Чоловік використовує маніпулятивні прийоми і б’є не жалість, щоб дитина пожаліла його. Він не спроможній на рівних бути з вами, тому сам скочується до дитячих взаємодій, істерик. Припускаю, що така модель поведінки була в його родині, але це не є нормою…
Пояснювати 5 річній дитині скоріше легше ніж вашому чоловікові. Тому ви можете зупиняти його маніпуляції і ставити йому умови для подальших взаємодій. Ламати психіку дитини від образ та нестійкості чоловіка неприпустимо. Дитину треба захищати від такої незрілості та маніпулятивного аб‘юзу.
Раджу вам психотерапію, яка допоможе розібратись з власними почуттями та вибудувати захисні механізми від шантажу та істерик!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Чому він так поводиться і як вплинути на ситуацію?
Доброго дня. Напевно, щоб більше натиснути на Вас, отримати ту реакцію чи дії, на які Ви не погоджуєтесь. Вам варто звернутись до психолога, щоб зрозуміти, чому Ви знаходитесь в таких відносинах, де чоловік вдається до маніпуляцій, руйнуючи психіку дитини, і які варіанти у Вас є, щоб змінити ситуацію.