Психолог Запорожье ⭐ (Стр. 4)
[ другие региони Украины и онлайн...]
1-й Шевченківський 3-й Шевченківський Вознесенівський Дніпровський Комунарський Олександрівський Соцмісто
Средняя стоимость консультации психолога в Запорожье и области: 839грн
Найти психолога в Запорожье 

все женщины мужчины
лет опыта от:
стоимость до
для консультаций с
⬇ проблема касается...
[ сбросить запрос ]
Зависимости
Кризис, потрясение
Здоровье
Я и другие
Личность
Деятельность
Мир вокруг
⬇ терапевтический метод...

Надаю психологічну допомогу за таких труднощів як емоційна саморегуляція, незадовільні стосунки, проблеми мотивації.


- Стосунки з партнером та батьками.
- Особисті кордони і навички говорити "НІ".
- Самооцінка та боротьба з невпевненістю в собі.
- Вирішення страхів та навчання полюбити себе.
- Психотравми

Трудности в межличностных, семейных взаимоотношениях, сложности в отношениях с детьми, подростками, кризисные и тревожные состояния (депрессия, страхи, эмоциональное истощение)

Личностные проблемы, межличностные отношения, семейные проблемы.
Специальность: Психолог-психотерапевт
НЛП-терапевт

- психоэмоциональные нарушения (тревога, страхи, панические атаки, депрессивные состояния, уныние,раздражительность, утрата равновесия, тоска, чувство вины, обида)
- самочувствие и здоровье (болезни «нервов» и психосоматика, нарушения сна, бессонница, хронические болезни слабой и средней тяжести)
Профессиональная подготовка
1999-2001 каппп-мауп, "психологический тренинг, организационное консультирование"
2002-2007 пятилетний проект обучения "клиент-центрированная психотерапия". Первая киевская школа психотерапии 2010-2011 курс обучения психоанализу.
2011 – «практика психотерапии семейных пар», анна додзюк (польша, варшава)
2012- "проблемы и трудности в сексуальной жизни", – анна додзюк (польша, варшава)
2012 - "работа с утратой" - элизабет кремэр (франция)
2013 - "сны - опыт, источник знания и развития в психотерапии центрированной на личности" - элизабет кремэр (франция)


Запити, з якими працюю:
- відносини в парі, зради, нерозуміння, співзалежні відносини;
- тривожні стани жінок військових, налагодження стосунків на відстані;
- складнощі адаптаії до умов війни в середині країни, питання еміграції та інтеграції за кордоном;
- емоційне вигоряння;
- самооцінка (невпевненість у собі, неприйняття, сумніви у своїх силах та можливостях);
- дитячо-батьківські відносини (травми, переживання, нав'язані переконання, які не дають жити повноцінним та щасливим життям)
- питання виховання дітей в сучасних реаліях;
- особисті кордони (невміння говорити "ні", відстоювати власні інтереси тощо)
- сором, провина, тривога, підвищена стурбованість;
- апатія, відсутність мотивації, цілей;
- травма, втрата та горе;
- пошук опор та ресурсів для життя під час війни.
Запорізький наіональний університет, соціальний педагог, 2008р.
Довгострокова програма професійного тренінгу інституту MIGIS: "Дитячо-батківські відносини. Психотерапія дітей та підлітків".
Довгострокова програма професійного тренінгу інституту MIGIS: "Арт-терапія"
Довгострокова програма професійного тренінгу інституту MIGIS: "Системна сімейна та подружня терапія"


Основные темы с которыми я работаю это:
- отношения с родителями;
- трудности в построении отношений с партнёрами;
- семейные сценарии и их влияние;
- повторяющиеся проблемы в отношениях с партнёрами;
- разочарование в отношениях;
- потеря собственной ценности;
- самореализация.
Кризисные достояния:
- апатия, депрессия;
- потеря близкого человека;
- развод.
- ЗМУ, лечебное дело 1995-1999г
- ХНУ им.Каразина 2015-2019 год, специализация 'прикладная психология"
Последипломное образование:
- Международный институт психоанализа и системного консультирования 2020-2023
- ОСУ им.Лейнера катотимно-имагинативная психотерапия начало обучения 2023 год.
Сертифицирована, как семейный терапевт 1 ст, кризис-консультант.
Сертификаты "Пропедевтика психических расстройств с элементами нейропсихологии".
Член ассоциации Символдраммы Украины, УАСР

- потеря душевного комфорта и внутренней гармонии
- эмоциональные нарушения
- психосоматические расстройства
- утрата, горе, потеря близкого человека
- травма и ПТСР
- взаимоотношения мужчины и женщины
- детско-родительские отношения
- перинатальные потери
- сопровождение беременности и родов
- "Psychological First Aid for People in Crisis/Перша психологічна допомога людям у кризовому стані" (Mashav Carmel Training Center, Israel)
- "Supporting People through Grief and Loss/Підтримка людей у горі та втраті" (Mashav Carmel Training Center, Israel)
- "Treating Victims of Child Sexual Abuse/Лікування дітей-жертв сексуального насильства" (Mashav Carmel Training Center, Israel)
- "Hibuki", Trauma Therapy for Children (Mashav Carmel Training Center, Israel)
- Семінари Dr. Michel Odent (Велика Британія): "Пологи. День, що впливає на ціле життя"; "Вплив народження на майбутнє людини", "XXI століття - народись у коханні"
- "Гештальт-терапевт" (Kyiv Gestalt University)
- "Системна сімейна терапія" (Московський Інститут гештальт-терапії і консультування)
- "Гештальт-підхід в роботі з психосоматичними розладами" (Московський Інститут гештальт-терапії і консультування)
- "Допомога психолога при діагнозі "безпліддя" - підготовка до запліднення, супровід родини у пренатальному періоді" (ГО "АСБ")
- "Арт-терапія в роботі перинатального психолога" (ГО "АСБ")
- "Арт-терапія в роботі з вагітними" (International Training Company "Osnova")
- "Перинатальна психологія", "Підготовка пар до пологів та батьківства (ДООО СКЦ "Аіст")
- "Перинатальна психологія" (Психологічний центр М.Лебедєвої)
- "Тілесно-орієнтована терапія" (Психологічний центр М.Лебедєвої)
- "Сертифікаційний тренерський курс" ("Training Support")
- "Ведучий тренінгових програм" (Національний Педагогічний Університет ім. Драгоманова)
- "Арт-терапія в роботі з травмою", "Робота з ПТСР в умовах війни", "Арт-терапія в роботі з ПТСР у дітей", "Особливості роботи з біженцями та переселенцями" (International Training Company "Osnova")
- "Психодрама - метод дії" (Асоціація Психодрами)
- "Доула" (АФПБ)
- "Консультант з ГВ" (АКЕВ)
- "Магістр психології" (Національний Університет "Запорізька політехніка")
- "Соціально-правова робота"(МАУП)


Особистісні проблеми:
- підвищена тривожність;
- питання самооцінки;
- пошук власної ідентичності (власного "Я").
Міжособистісні проблеми:
- питання сепарації (психологічного відділення);
- питання кордонів та їх будування.
Проходжу власну терапію протягом майже чотирьох років, регулярно проходжу супервізійні сесії.
Освіта:
1) Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова: спеціальність - психологія (бакалавр), 2013-2017 рр.
2) Запорізький національний університет: спеціальність - психологія (магістр), 2021-2022 рр.
3) Київський Гештальт Університет: введення у гештальт-терапію, гештальт-консультування (І ступінь терапевтично-освітньоі програми), 2019-2020 рр.
4) Київський Гештальт Університет: конференція з гуманістичної психології та психотерапії "В ладу з собою, в контакті з людьми і світом!", 2019 р.

Робота з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, особливості дитячо-батьківських відносин, особливості вікових криз, діагностичні обстеження психологічної готовості дитини до школи, труднощі у навчанні, дитячі страхи, робота з дітьми із затримкою психічного розвитку та затримкою мовленєвого розвитку, гіперактивність, нейропсихологічні обстеження дітей.
У 2015 році приймала участь у семінарі-тренінгу з пісочної терапії.
2016 рік учасниця авторського семінару Разіди Ткая "Казкотерапія дитячих проблем", "Юнгіанський аналіз казки".
У 2017 році пройдено курси підвищення кваліфікації у "Запорізькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти".
У 2017 році було пройдено атестацію та отримано кваліфікаційну категорію "спеціаліст другої категорії".
У 2020 році закінчила "Хортицьку національну навчально-реабілітаційну академію" та отримала другу вищу освіту за спеціальністю "Спеціальна освіта". Професійна кваліфікація: викладач корекційної педагогіки і спеціальної психології. Психолог спеціальних освітніх та соціально-реабілітаційних закладів. Методист спеціальної та інклюзивної освіти.
У 2021 році пройшла курс навчання "Нейропсихологічна діагностика та корекція у дитячому віці"
У 2022 році було пройдено атестацію та отримано кваліфікаційну категорію "спеціаліст першої категорії"

Личностные проблемы: низкая самооценка; сложности в самореализации; чувство одиночества, страха, злости, нехватка жизненной энергии; отсутствие понимания своих эмоций, желаний, потребностей; психосоматика.
Межличностные проблемы: отношения с супругом/партнёром, сложности отношений с членами семьи, детско-родительские отношения.
Арт-терапия - 108 часов; возрастная психология - 180 часов: социальная психология - 144 часа.
Курсы по использованию МАК в работе психолога.


Дитячо-батьківські стосунки/конфлікти.
Сепарація.
Переживання втрати близьких, розлучення.
Проблеми/кризи у відносинах.
Тривожність, панічні атаки, іпохондрія.
Шокові стани, страхи.
Розлад харчової поведінки
ЛГБТ-френдлі
Магістр психології, магістратуру закінчувала при Запорізькому НТУ (також є диплом фахівця із соціальної педагогіки ЗНУ).
Закінчила І та ІІ ступені професійного навчання гештальт-терапевтів Київського Гештальт Університету (у процесі навчання пройшла понад 100 годин особистої терапії, понад 200 годин групової терапії, понад 100 годин групової та особистої супервізії). Зокрема закінчила спеціалізацію "Арт у гештальт-підході" при КГУ. Отримую спеціалізацію "Робота із різними видами травми в гештальт-підході"
Навчалася ненасильницької комунікації при міжнародному центрі ненасильницької комунікації (ICON)

Тяжелые депрессии, паники, фобии, созависимость
Институт последипломного образования Инженерно-педагогических работников, "психология", г.Донецк (2013-2016 гг.) - теперь Классический Приватный Университет, г.Запорожье, "психология" (2014-2015), "специалист-психолог" (2015),курс "практический коучинг", АКР "Vita-Grande", г.Донецк (2014 г.), курс психологического консультирования и методик индивидуальной, малой групповой и семейной психотерапии для комплексной реабилитации людей, страдающих от зависимости и их родственников, "Реабилитационный центр "Ступени", г.Луганск (2014 г.)

- страхи и тревоги;
- ценностно-смысловые кризисы (проблемы самоопределения и призвания);
- самосаботаж и принятие решений;
- комплексы и заниженная самооценка;
- поиск психологических ресурсов;
- развитие женственности.
Тренинги и курсы:
- Институт практической психологии Ольги Гаркавец (сертификация и получение квалификации
Арт-терапевт);
- Курсы: "Программа подготовки специалистов по работе с беженцами и
переселенцами", "Работа по ПТСР в условиях военного времени", "Мощь женской силы в условиях войны",
"Помощь психолога в военное время", "Практика работы с кризисом и травмой", "Война в работе психолога", "Основы работы с группой", "Основы консультирования на базе метафорических карт"

Темы с которыми я работаю:
1. Отношения с собой, с миром, на работе, в семье.
2. Неуверенность в себе.
3. Низкая самооценка
4. Детские травмы
5. Токсичные отношения
6. Детско-родительские отношения
7. Работа с негативными эмоциями
8. Трудности в принятии решения
Темы с которыми работаю с подростками:
1. Личные отношения
2. Отношения со сверстниками
3. Отношения с родителями
4. Самопознание и понимание себя
5. Вопросы самооценки и восприятия себя.
6. Первая влюблённость, страхи, тревоги, дружба.
2. Повышение квалификации «Практична психологія дитинства і батьківства», Институт аналитических исследований и современного образования.
3. Повышение квалификации «Психіатрична пропедевтика. Дитяча психіатрія для дитячих психологів», Институт высшей психологии и телесных терапий.
4. Курс «Основы гештальт-терапии», Киевский Гештальт Университет - Запорожский филиал.
5. Специализация «Гештальт-подход в работе с детьми и подростками» Киевский Гештальт Университет - Запорожский филиал.
6. Международная психологическая ассоциация проективных методик. Специализация "Метафорические ассоциативные карты в психологическом консультировании".
7. Робота зі сновидіннями в психологічному консультуванні та психотерапії.
8. Психосоматика пищевого поведения.
Щоб розмістити інформацію про себе як психолога в цій базі - зареєструйтеся.