Як навчитись довіряти людям
Суть проблеми в тім що я уже давно перестав довіряти людям... За своє життя я пару разів довірився і пожалів про це... І тепер боюсь комусь довіритись, просто замкнувся в собі... Зосередився на роботі, і весь вільний час стараюсь заповнити додатковими завданнями по роботі або відео іграми...
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий ранок! Що трапилось перед тим, як Ви втратили довіру до людей? "я уже давно перестав довіряти людям... . І" - і відчуваєте, що це замкнене коло, з якого самі не можете вийти? Ви дивитесь на стосунки з людьми через призму свого негативного досвіду :"За своє життя я пару разів довірився і пожалів про це."Думка "людям не можна довіряти" - викликає жах, тривогу - Ви уникаєте спілкування "тепер боюсь комусь довіритись, просто замкнувся в собі... Зосередився на роботі, і весь вільний час стараюсь заповнити додатковими завданнями по роботі або відео іграми" - і як наслідок не маєте стосунків з людьми, чи відштовхуєте від себе людей, чим підтвержуєте негативне переконання "людям не можна довіряти". З цього замкненого цикла можно вийти, розглянувши навіть негативну думку "людям не можна довіряти", - чи справді всім люди однакові ? І спробувати змінити негативну поведінку - ризикнути і почати спілкування з людиною, яка симпатична. І отримати новий досвід спілкування. Якщо буде потреба у допомозі психотерапевта, звертайтесь. Усього найкращого!
Дополнение от автора
В принципі я і ніколи не довіряв в мене трохи тяжке дитинство було я ніколи не мав друзів, згадайте когось зі своєї школи кого цілий час дражнити і били кожного дня кожної перерви і який навінать тікав з уроків додому зі сльозами... От такі шкільні роки були аж до коледжу... В коледжі єдине що змінилось те що я не тікав до дому зі сльозами а просто сидів і терпів... На початку другого курсу я почав ходити до тренажерного залу думав стану сильнішим і дам здачі коли начнуть дражнити але вихований так що я уникаю бійки... Ну і одного разу в черговий раз начали насміхалися ну і Олег перегнув палку я зірвався і побив його то був перший раз що я поліз у бійку... Перший і останній бо від тоді я боюся того що я можу зробити... Олегови після бійки наклали 10 швів я йому вибив 3 зуба і зламав пальця... Після чого насмішки закінчились але не надовго... В моїй групі вчився мій двоюрідний брат якось я йому при розмові сказав що боюся того що я зробив з Олегом і тепер не буду лізти в бійки і через тиждень все вернулось на круги своя аж до університету...
В університеті ніхто вже не дражнив але я всеодно на всіх косо диивився чекаючи чергової насмішки...
Зараз я працюю на фірмі міжнародного значення маленький гвинтик в великий системі працюю в основному з людьми ( координатор на продукційнім цеху) 24 років мені а стосунків з дівчатами таки ще не мав і як уже я писав сьараюсь про це все не думати і погружаюся з головою в роботу...
психолог онлайн
Дякую за детальний опис проблеми. Чи є у Вас можливість попрацювати з психотерапевтом над самооцінкою, пеконанням "людям не можно довіряти" та іншими негативними переконаннями, нездоровими поведінковими стратегіями (уникання, наприклад) ?
психолог онлайн
Доброго дня!
Дякую, що написали, довіра - це важливо.
Розумію, що тяжко, особливо якщо попередній досвід був не зовсім вдалим.
Але без довіри тяжко, чи є можливість у вас попрацювати із психологом онлайн або очно?
Дополнение от автора
Нажаль ні я працюю за кордоном по 12-15 годин