Розсилки
Два види розсилки існують незалежно один від одного. При записі, уточнюйте, будь-ласка, яке розсилання вас цікавить: по базі психологів, або по неспеціалістам (підписникам).
Бронюйте дати розсилок заздалегідь (краще за пару тижнів)! На місяць є максимум 7-8 місць.
Розсилання по базі психологів
Цей вид реклами є інформацією в тілі email-повідомлень, що розсилаються всім психологам у нашій базі.
Приклад випуску розсилки (Рекламний текст знаходиться під заголовком "Оголошення").
Станом на 05 грудня 2024 року мінімальна відкриваність листів цієї розсилки - від 750 адрес.
Підійде тим, хто просуває товар або послугу, орієнтовану на фахівців.
Тарифи на розсилку базою психологівРозцінки дійсні для психологів, зареєстрованих у нашій базі.
Вартість 1 розсилки – 700грн
Розсилання підписникам
Цей вид реклами - оголошення в email, що розсилаються час від часу всім користувачам, що підписалися на розсилку новин.
Станом на 05 грудня 2024 року мінімальна відкриваність листів цієї розсилки - від 1900 адрес.
Приклад випуску розсилки (Рекламний текст знаходиться під заголовком "Оголошення").
Тарифи на розсилку за адресами підписниківРозцінки дійсні для психологів, зареєстрованих у нашій базі. Для інших осіб та організацій - ціна оголошується після ознайомлення з текстом розсилки.
Вартість 1 розсилки - 800грн
Про текст для розсилок
Рекламний текст має бути в рамках 1000 символів.
Ваші посилання будуть клікабельним. Тому саму адресу URL можна не рахувати в символи, а порахувати слово "Докладніше" або "Деталі за посиланням"
Пробіли та розділові знаки також рахуються. Використовуйте лічильник символів нижче на цій сторінці.
Перевірка довжини тексту
Доступне оформлення:
Можна робити абзаци,
виділяти частини тексту жирним,
курсивом,
підкресленням.
Може містити 1 картинку
Розмір картинки в розсилці буде 600 пикселів, розташування - посередині екрану.
Якщо Вам нема де розмістити детальний опис події (курсу, тренінгу), можна його додати до розділу тренінгів на сайт, і дати посилання на його сторінку (приклад такої сторінки).
Важливо:Оплата розсилки означає право провести розсилку у обумовлений день.
У разі скасування розсилки з ініціативи замовника передплата за неї не повертається.
Без внесення 100% передоплати збереження місця для розсилки не гарантується.
Запис (бронювання)
У таблиці наведено вже заброньовані кимось дати.
по підписниках: | |
Дата | Підтверджена |
по базі: | |
Дата | Підтверджена |
19-10-3020 | ні |
Розсилка проводиться не частіше 1 разу на 4 дні.
Багаторазове розсилання однієї й тієї самої інформації можливе лише з перервою в 2 тижні.