думки
я не можу нормально контролювати свої думки. я у відносинах і склоняюсь до думки що в мене тривожний тип прив‘язаності, і можливо це не я «не можу контролювати свої думки» а це так виражається тривожний тип прив‘язаності. тому що, до прикладу, якщо в мене житті стається якась ситуація з друзями де я почуваю страх що можу втратити їх, я бистро можу придумати як вибратись з цієї ситуації(типу я найду що сказати, найду що зробити), я можу відразу роздивитись всі можливі, логічні, продумані, варіанти події, але якщо в мене стається якась ситуація з моєю дівчиною і я починаю боятись того що можу втратити її, я просто гублюся в своїх думках, я не можу логічно подумати, я не можу взагалі думати ні про що окрім того що зараз ми можемо розійтись. ми вже рік зустрічаємось, і за цей рік дуже багато чого ми прошли разом, і ми майже 24/7 разом, або переписуємось або гуляємо(ні, звісно бувають години коли вона займається своїми справами, а я своїми, але в такий час мені дуже не просто, я переживаю, за неї, за наші відносини, постійно в голові думки «вона не пише вже 2 години..що ж могло трапитись? може не любить вже» і тому подібне) так вот до чого я веду, сьогодні вона подартувала що в неї окрім мене є ще типу як коханці(так це тупий жарт і я їй це вже пояснила) і після цього жарту, я замість того щоб логічно все обдумати і зрозуміти що це якась хуйня, тому що ми майже завжди разом і я завжди знаю де і з ким вона знаходиться, замість цього, я просто повірила в це. я просто тупо не змогла все обдумати, в мене в голові були тільки думки типу «це правда? чому так? я на це заслуговою? а що тепер робити? що мені робити? це кінець?» це все, і я не могла зупинити цей потік думок, і так завжди, завжди в наших сварках я думаю тільки про це, я не можу думати про ситуацію, я не можу зосередитись на ситуації, в мене просто потік питань на які я не можу знайти відповідь, що це? і що мені з цим робити, порадьте будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня.
Для початку, хотілося б відмітити, що у Вас дуже добре розвинута рефлексія і рівень усвідомлення власних проблем: це схвально.
Так, у Вас дійсно високий рівень особистісної тривожності. Тривожність в психології поділяється на особистісну і ситуативну. Ситуативна - повязана з певною життєвою ситуацією і триває обмежений час. Особистісна тривожність повязана з нашим темпераментом і характером, особливостями нервової системи, виховання і особистого досвіду. Тому якщо Ви тривожитеся майже постійно, то можна сказати, що Ви - тривожна людина.
Свій тип привязаності Ви також визначили вірно. Люди з тривожним типом привязаності можуть боятись бути покинутими і думати "я не окей, якщо людина в даний момент часу не приділяє мені уваги". Ця проблема може грунтуватись на минулих відносинах з батьками або іншими значущими людьми, і опрацьовується вона у психотерапевта.
Ви можете попросити батьків записати Вас до психотерапевта, оскільки поки Ви неповнолітня, можете зробити це тільки з їх досвіду. Також Ви можете звернутися до психолога у своєму навчальному закладі, якщо йому довіряєте.
Самотужки Ви можете аналізувати свої думки, не оцінюючи і не засуджуючи себе. На кшталт "Що страшного може статися, коли дівчина не відповідає мені дві години?", "Яка імовірність того, що ми розстанемось через *подіюнейм*?" "Чи є зараз можливість обговорити з дівчиною те, що трапилося?" і тому подібне.
Можу також порадити почитати книгу "Обійми мене міцніше. Сім діалогів про кохання на все життя." Там як раз про терапію пар, що мають трабли з привязаністю.