Як зрозуміти себе
Така ситуація. Був в шлюбі. Під час проблемних відносин з дружиною зустрів дівчину, спілкувались, взаємна симпатія. Відчув що дуже тягне до неї тому обірвав контакт задля шлюбу, так як важливо було зберегти сімʼю. Після розбирав цей момент зрозумів, що притягувало певні риси, певні вчинки, певна розположеність в той час коли вдома була інфантильна, скандальна, нарушаюча границі дружина з якою я все ж старався щось побудувати (але як виявилось пізніше просто не з тією людиною). Перестав спілкуватись з цією дівчиною на 5р, хоча перше враження від неї було хочу цю людину забрати з собою по житті. Пройшло 5р. Внеї своє життя вмене своє. І так склалось що мої відносини таки залишились пробоемними із дружиною і в решті розвід не по моїй ініціативі. Потратив дуже багато часу і сил в шлюбі, і як виявилось даремно.
Зараз знову списались і спілкуємось із тією дівчиною, наче розійшлась і зїхала від хлопця, хоча більш осознано я без переносів і не в шлюбі можу уже з нею проговорити деякі речі і зрозуміти себе. Весь час вона мені снилась ці 5р. Дуже симпатизує і якась аномальна і нездорова хімія і приятгатєльність до неї є. І в мене виникає запитання: якщо люди притягуються по степені травматизації це нормально, а якщо тягне до неї весь цей час чув що кажуть що це невроз який повторяє патерн поведінки твоїх батьків. В мому випадку повноцінна сімʼя в батьків була, батько не пив не ізміняв. Які риси мене притягнули і які я хочу для себе в спутниці я вже зрозумів тут спілкування із нею помогло.
Але який невроз так зачіпила ця дівчина що я 5р неміг її забути, постійно снились сни з її участю і знову тягне на це спілкування із нею?
Вопрос от: ; Возраст: 0

психолог онлайн
Добрий вечір. Від чого ви хочете себе вберегти?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368894 для Віталія Юріївна
Цікаве погляд і запитання. Дякую. Потрібно подумати. Зараз сформую
Коли був в шлюбі нехотів розвалювати шлюб, боровся за нього це раз, а також розумів що перехід у другі відносини не дав би перспектив через непройдений етап побути одним після шлюбу. Зараз внеї двойний посил зі сторони дівчини. Вона наче йде на контакт, і є відчуття певної дзеркальності в її діях, я пишу вона пише, я проявив активність в соц мережах вона теж. Але в розмові проскакувало, що вона сподівається що помириться із бившим - тобто не пройдений етап емоційної відвʼязки. Є признаки що моглоб все получитись, а є признаки що все б розвалилось дуже швидко (або ж я так крайнісно аналізую). А також певні речі які проскакували в діалогах. Просто я можу осознано проаналізувати відключивши емоції її попередні відносини і бачу що вона постійно в проблемних відносинах що говорить про її певну проблемність. Як вона сама каже:"Вмене так що я бачу от перспективна молода людина часом, а я вибираю якогось неадеквата, і нічого не можу із собою зробити". Тобто є відчуття що моя надійність, стабільність просто зараз не для неї. Як вона сама каже хоопець з нею погано поводився бо вона десь допізна дохидила і йому це не сподобалось тому вони в форматі мату спілкувались і внеї надії що він виправиться хоч вони і розїхались з квартири. А я був уже в таких відносинах неповаги. Впевнений що мені теж би це несподобалось.
Так от від чого себе стараюсь вберегти:
1) від розчарування бо так довго тягне до неї що для мене дуже дивно по моїєму саморозумінні і тому також цікавить такий погояд чи є вмене якись травматизм чому саме до цієї дівчини мене так тягне?
2) якщо я хочу відносин то хочеться довгих і перспективних. А я докінця невпевнений що це можливо при певному її етапі осознаності. Хоча відносини можливо були б і класними та щось я хвилюсь чи це був би шлюб до старості. А перескакувати із шлюбу в шлюб і потім втретє шукати жінку якось є страх мабуть і небажання попастись на таку річ.
психолог онлайн
"Дуже симпатизує і якась аномальна і нездорова хімія і приятгатєльність до неї є. "
Про що це? Як Ви визначили, що це" аномально"?
"якщо тягне до неї весь цей час чув що кажуть що це невроз "
Де чули?
Хто каже?
"Але який невроз так зачіпила ця дівчина що я 5р неміг її забути, постійно снились сни з її участю і знову тягне на це спілкування із нею?"
Невроз- це узагальнена назва групи тимчасових зворотніх психічних розладів. Їх декілька, й всі вони- це діагноз, який визначає лікар- психіатр.
Тому, якщо Вас хвилює ставлення до дівчини, Ви рахуєте його " аномальним "- візміть консультацію психолога й вирішуйте з фахівцем " невроз" це чи ні, й чи потрібно Вам звернутися до психіатра для " уточненення виду неврозу".
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368901 для Оксана Юрьевна
Чому аномально? Для мене аномально так як відчуття ніби підліток а якби уже давно не він і наче вперше влюбився. А я якби дуже розсудлива люлина. Тому для мене це аномально.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368901 для Оксана Юрьевна
психолог онлайн
Доброго дня!
Стосунки ніколи не бувають з гарантією, що ми обираємо один одного раз і на все життя, навіть при сильному бажанні люди розходяться, що трапилось і з вами. Я думаю про вашу емоційну частину, яка ранена, бо ви і з дружиною намаялись, і тут пахне травмами з цією дівчиною. Свідомо ми можемо багато що розуміти і мати глибинні переконання, але є інші пласти нашої підісвідомості… Комплекси залежності, історії трикутників та відображення якихось сценаріїв. Це все важливо досліджувати через свій внутрішній світ, а не через дівчат, жінок, бо можна багато разів вступати в одне і те саме. Для цього потрібна довготривала психотерапія. 5 років пройшло, при всій хімічній реакції все ж таки є сумніви та острах до дівчини, і це щось про вас більше ніж про неї.
Ваші мотиви прекрасні і світлі, але треба розібратись чи є всередині місце та готовність для зрілих близьких стосунків!? Ми притягуємо людей у відповідності до того, чим самі наповнені, така аксіома відображення нашої психіки.
Відредаговано автором 25-07-2024 09:37:15
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку!
цитата:
Вельми цікаве питання ставите. Але чому підозрюєте невроз?
Які для цього підстави?
Якщо такі
цитата:
Для мене аномально так як відчуття ніби підліток а якби уже давно не він і наче вперше влюбився. А я якби дуже розсудлива люлина. Тому для мене це аномально.
, то спробуємо, відштовхнувшись від Ваших власних суждень і спостережень, дослідити Ваше сприйняття і хід думок.
"Ніби підліток" - гаразд. Це про незрілість, імпульсивність, наївність і небажання/нездатність помічати ось такі речі
цитата:
сподівається що помириться із бившим
цитата:
вона постійно в проблемних відносинах
цитата:
сама каже:"Вмене так що я бачу от перспективна молода людина часом, а я вибираю якогось неадеквата, і нічого не можу із собою зробити".
Точніше, не надавати цим речам належного значення. Не робити висновки зрілої людини і, відповідно, подальші дії.
Тому питання до Вас - що не спрацьовує? Через що Ви реалізуєте модель поведінки, дуже подібну на модель дівчини?
цитата:
якась аномальна і нездорова хімія і приятгатєльність до неї є.
Також спробуйте уважно до себе прислухатись, що є підгрунттям тієї аномальної і нездорової хімії.
Потяг до пікових, карколомних переживань?Смак божевілля?
Бажання реалізувати шалено накопичений потенціал Рятівника?
Несвідоме прагнення здійснити сценарій, що виник в дитинтстві під впливом яскравих казкових історій або компенсація підліткової трагедії з нерозділеним коханням?
Ваш варіант...?
цитата:
Так от від чого себе стараюсь вберегти:
Взаєимини - це завжди ризик. І гарантій ніхто не дає. Лише час покаже, наскільки партнери підходять одне одному і чи можуть вони творити зв'язок між собою, який кожного з них насичує теплом, який надихає жити у щасті.
Відредаговано автором 25-07-2024 09:57:54
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368907 для Володимир Анатолійович
Якоаз таки я все це бачу розумом і більше ним. Але і емоції відчуваю.
Ні не надіюсь що помириться.
Так, казки про любов як і все що в дитинстві все впитується в підсвідомість. Тому я це бачу. Але від цього потяг, страсть, меншими не стають.
Як ви там написали імпульсивність - наврядчи. Ніколи такого не було. Це вперше після підліткового періоду
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Розчарування- тут важливо пам'ятати, що чим більше фантазій і очікувань, тим сильнішим буде розчарування.
Тобто, ступінь вашого розчарування залежить НЕ від дівчини, а від того, наскільки далеко будуть ваші "картинки" про неї від неї справжньої.
Щоб зменшити ризики розчарування , варто зменшити кількість очікувань/ілюзій.
Плюс дізнаватись її реальну .
А це можна зробити тільки в живому спілкуванні.
Неможливо наперед спрогнозувати , що вийде зі стосунків.
А ваше бажання це зробити свідчить про вашу високу тривожність.
Ви ніби намагаєтесь не те, що "соломки підстелити", а прям застрелити тією соломою все, що бачите, і, про всяк випадок, ще й те, чого не бачите.
Така захисна стратегія часто про недовіру.
Недовіру не до конкретної людини (хоча зовні виглядає схоже на те), а недовіру до Себе (що зможу впоратись, якщо впаду без соломи) і Світу/Життя (не довіряю , що без моїх надзусиль зі мною станетьчя щось гарне, треба все продумати, проконтролювати).
Шлях пізнання людини і створення стосунків - один- практика.
Аналізувати звісно потрібно, але те, що конкретно відбувається, а не "а якщо".
Ваш аналіз більше схожий на захисну стратегію.
Що найгірше може статися в стосунках з цією дівчиною?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
"я якби дуже розсудлива люлина"
Розсудлива- це яка? Для мене це звучить як контролююча. Полюбляєте все тримати під контролем, в т ч.й почуття? Так спокійніше й гарантовано Вам не зроблять боляче?
На мою думку, справа в тому, що підсвідомо Ви обираєте жінок, які не дадуть Вам спокою, бо Вам необхідні емоційні гойдалки. Ось тут і з'являться батьківська родина, в якій Ви отримали досвід невротичних відносин. Тому, свідомо Ви хочете гарантій й стабільних відносин, а підсвідомо Вас нестерпно тягне до жінок, які гарантовано забезпечать " веселе життя ".
Вихід- терапія.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368915 для Наталия Горская
Ви гарно розібрали мою поведінку. Так. Я сам по собі такий що мені потрібні перестраховки чим би я не займався. Такий психотип. Але тут не про те. Шлюб по суті розвалився коли я був вперше не в ресурсі, коли не зміг дати цього емоційного ресурсу гойдалок. Тобто вмене останнім часом все валиться як карточний будинок якщо я це непродумую і не проконтролюю. Можливо тут це дійсно як ви кажете. Але я так все життя живу і зробив із цього момент сили, просто зараз трішки більше все продумую і не пускаю на самотік. Хочеться зробити все поавильно а не так як це могло статись із нею під час мого попереднього шлюбу.
Найгірше - та мабуть дійсно розчарування. А так якщо не зійдемось вмене не буде відчуття що я не спробував. Хоча з іншої сторони все ж якщо звертати на емоції то буде жаль тому що я не відчував ще такої легкості при спілкуванні із людиною в свідомому віці, а в дружбу між протилежними статями не вірю, а бути для неї емоціним ресурсом в дружбі це теж якось ненормально буде для мене коли є тяжіння до неї такого формату. Тому такі речі відчуваю.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368917 для Оксана Юрьевна
Скажімо так я дуже відповідальна людина. І коли багато відповідальності, а відносини це теж відповідальність здебільшого тому для мене життя це все контроль і стратегії. Якщо я бачу пробоему я її обійду. Якщо небачу просто йду напролом.
І так. Часто я вибираю як правильно (довгостроково вигідніше або перспективніше) вперекір навіть своїм емоціям. Впринципі поки ніколи про це не жалів.
Стосовно гойдалок я це вже пропарцьовував з психологом пару років тому. По суті з бившою дружиною по несприйнятті цих гойдалок і були конфлікти із моєї сторони. Так я знаю за дуальність і тому і прагну зараз підстелити солому всюди де можна, так як я вже був у відносно спокійних відносинах якщо зрівнювати із батьківською сімʼєю, але цього мені було недостатньо. Я хотів більше спокою, а бивша все більше потребувала цих гойдалок.
психолог онлайн
Скажімо так, коли людина " дуже відповідальна", й для неї " життя це все контроль і стратегії"- це про дуже високий рівень тривоги.
"Стосовно гойдалок я це вже пропарцьовував з психологом пару років тому. "
Ваш вибір каже про інше
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368942 для Оксана Юрьевна
Вибір чого саме? Чому ви вважаєте що я вибираю гойдали в даному контексті?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368942 для Оксана Юрьевна
Тобто ви вбачаєте що це теж проблемні відносини будуть із того аналізу який я провів і гойдалки із нею забезпечені. А те що тут пишу виходить що я обираю ці гойдалки? Вірно я розумію ваш погляд із сторони?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Помітно, як Ви схильні дещо протиставляти розум емоціям. Хоча вони можуть співіснувати в гармонії. Тобто можуть думки бути чутливими і чуттєвими. І емоції розумними.
цитата:
Ні не надіюсь що помириться.
Тоді як розцінювати Ваші слова
цитата:
Є признаки що моглоб все получитись
Можливо, наведете тут приклади таких ознак?
цитата:
Але від цього потяг, страсть, меншими не стають.
Так буває. Іноді людина несвідомо реалізує доволі дивний сюжет "приколотись і наколотись." Вважаю, цей аспект було б корисно дослідити.
цитата:
А якщо імпульсивність з цього переліку прибрати...Ваше ставлення до решти яке?
цитата:
Не робити висновки зрілої людини і, відповідно, подальші дії.
Тому питання до Вас - що не спрацьовує?
Отже, актуальне питання залишається на порядку денному. Власне, питання, чого бракує?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368949 для Володимир Анатолійович
"Помітно, як Ви схильні дещо протиставляти розум емоціям. Хоча вони можуть співіснувати в гармонії. Тобто можуть думки бути чутливими і чуттєвими. І емоції розумними."
Так. Я людина розсудлива. Але з періоду зустрічі ми цією дівчиною я зловив себе на думці що я почав йти за голосом розуму коли емоції кажуть інше. Тому вони в цьому плані і в цьому питанні вперше мене шокували. Я зазвичай все знав що хочу в співпраці розуму і емоцій. А тут розум каже частково те ж що і емоції але в той же ш час каже глянь ось сюди - тут можуть бути проблеми і з цього може вийти не на все життя а просто прикольна пригода там на 1-2 роки спираючись на досвід або якесь чуття чи аналітику. Тут потрібно пожити якщо дойде до цього з нею щоб зрозуміти як все вийде. А обпікатись не хочеться. Останнім часом так сказати всі рішення ідуть не на мою користь
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368949 для Володимир Анатолійович
"Ні не надіюсь що помириться.
Тоді як розцінювати Ваші слова
цитата:
Є признаки що моглоб все получитись
Можливо, наведете тут приклади таких ознак?"
Ще раз ситуацію опишу щоб ми правильно і про одне і теж спілкувались. Вона зараз зʼїхала від хлопця з яким жила рік. В сварці перейшли всі межі дозволеного і вона каже що їй здається що це ще не все скінчено що він схоче її вкрнути. Хоча з того що я почув вона просто йогг кинула і того знає що в ньогг таким чином є привʼязка до неї. А він же ш незміг терпіти її прогулянок допізна без пояснень де так довго. Що насторожує і мене теж. Вмене особисто немає надій що помиряться. Але є відчуття що вних такі нормальні нездорові відносини були. І знаю щоб зрозуміти майбутнє з людиною потрібно глянути на її попердні відносини. А в неї там сплошні умоляння неповажаючих себе чоловіків щоб вона була з ними. По суті як я розумію вона хоче нормального дорослого партнера як вона сама каже:"щоб не був тряпкою і вона не виступала в полі мужика у відносинах". А оскільки я розумію що я вже проходив диструктивну сімʼю, і є речі які я вже просто знаю як не допускати, наприклад якщо істерика то потрібно зробити ніяке підтвердження кмоцій щоб незакріпилось що так можна, та і бігати то не моє я скоріш скажу кінець то кінець. Тільки от незнаю наскільки в неї ці речі присутні. Того і вагаюсь між розумом і емоціями. Тут де ш по різному можна цю ситуацію зустріти так сказати. Можна просто спілкуватись і не надіятись на довгі відносини - в не сподобається перестати спілкуватись. А може що затягнуть відносини і вийде що знову влип в качелі так як чоловіки влюбляються по мірі відносин як правило. А можна взагалі все залишити як є доки колись якщо ця людина варта буде уваги і буде більш осознаною тоді щось попробувати. Це голос розуму. А голос емоцій просто піти на поводу всерівно кайфово від спілкування з людиною. А оскільки знаю уже себе з диструктивних відносин з бившою дружиною то я просто не зможу піти в розріз із тим що мені неприємливо.
Прищнаки. Людина побачила мене і одразу дзеркально на все реагує. Йде на контакт. 5р не бачишись і була страсть в обох тому я думаю дзеркально б неповинна була б бути реакція якщо людині всерівно або подружньому. Списувались. Здаонювашись. Хлча розказує за бившого (моя ініціатива бо я хотів проаналізувати її останні стосунки щоб зрозуміти чи варто мені з нею щось створювати) але в той же ш час вона виділя час мені після важкого робочого дня щоб 1,5год поговорити пізньої ночі. Ну є відчуття що от ти перестав з людиною говорити і через 5р продовжив і тоюі все ще так конфортео і знову людина іде на контакт. Тільки як написав одразу запропонувала провести час разом була одразу буквально третім повідомленням.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368949 для Володимир Анатолійович
Провести час разом просто сходити кудись. Ну тобто є відчуття що людина в активному пошуку щоб вона там не казал. Але і насторожують її фрази накшталт " хлопці були одні неадеквати". Вона права бо пʼяні сиділи під підʼїздами та інше. Але і сам думаю логічно якщо внас щось не вийде я теж не претнедую бути в списку тих неадекватів. Ось такі якісь внутрішні дзвіночки є
психолог онлайн
цитата:
Ось такі якісь внутрішні дзвіночки є
І до чого схиляєтесь з огляду на всі ті дзвіночки?
Тут же Вам ніхто не скаже буквально - роби ось так. Сподіваюсь, Ви це розумієте.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368953 для Володимир Анатолійович
Ну стартегія така. Мене тягне до цієї людини. Як я розумію теж не проти вона спілкування, а більше тут гадати і предсказувати майбутнє. Просто постраюсь не залипгути в безусловному прийнятті людини, і все ж відслідковувати дзвіночки. А там час покаже.
Тут більше питання не втому. А в тому:
Чи є ще щось чого я небачу, чи якийсь "невротизм" чи якась сліпа пляма? Чому в дорослому віці я відчуваю те що в підлітковому з першою любовью? І як бути з тим що до саме ось такої дівчини я відчуваю влічєніє і страсть?
психолог онлайн
цитата:
Чому в дорослому віці я відчуваю те що в підлітковому з першою любовью?
Без спілкування з Вами на індивідуальному рівні можна робити лише припущення. А це не зовсім те, що допомагає просунутись вперед. Тим більше, схоже, що розмова на форумі рухається по колу. Ось порівняйте первісне
цитата:
з фінальним
цитата:
Чи є ще щось чого я небачу, чи якийсь "невротизм" чи якась сліпа пляма?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Тобто ви вбачаєте що це теж проблемні відносини будуть із того аналізу який я провів "
Я роблю висновки з Вашого письма та Ваших відповідей.
"А те що тут пишу виходить що я обираю ці гойдалки?"
Так, але це мої висновки, які я зробила опираючись на:
"вона постійно в проблемних відносинах що говорить про її певну проблемність" та інше.
З ваших слів, дівчина не до кінця вийшла з минулих стосунків, з ваших відчуттів " знаходиться в активому пошуку", всі її минулі стосунки були з " неадекватами" та т.п.. Як на мене- забагато мінусів.
Ви не написали нічого хорошого про неї- НІЧОГО. Взагалі , є хоть щось, окрім " аномального" тяжіння до цієї жінки, щоб будувати довгострокові стосунки?
Тому,відповісти на питання
"Чи є ще щось чого я небачу, чи якийсь "невротизм" чи якась сліпа пляма?" і форматі форуму дуже важко, він ( форум) ,на це не розрахований.
А, взагалі, банан- іноді, просто банан. Вам подобається дівчина, Ви їй теж. Чому не дозволити собі ці відносини? Без очікувань, планування , мрій. Просто жити, дозволити собі бути щасливим. Так, це важко- розслабитися, відпустити зайвий контроль та віддатися почуттям. Але,може всесвіт цього від Вас й очікує, щоб Ви зрозуміли свої обмеження , що не все в цьому житті можливо контролювати. Іноді,потрібно перестати " приборкувати " океан, а просто навчатися співіснувати з ним.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368961 для Оксана Юрьевна
Так. І планую. Мінуси писав так як іменно їх потрібно розглянути. А хороше саме про себе потурбується. Є страсть, легкість, вірна якщо у відносинах, йде на контакт трохи менше ніж я, але досить відкрита на будь які теми і підхватує мою ініціативу, деякі речі пережили схожі по травматизму що мабуть дає бути на одній хвилі, з того що чув якщо вона вважає людину стоющою то бориться за відносини, повноцінна сімʼя батьківська у неї, прагне традиційного головного в сімʼї чоловіка. Тобто є хороші речі окрім поганих. Але це те все що поки зрозуміло. Все інше випливе у відносинах.
І так ви праві. Вчора вирішив що якщо все ж немпіша підводитиму до стосунків. І по ходу діла вже приглядатись чи вірно зробив першочергові висновки чи є ще щось.
В цілому буду просто пускати на течію. А там як буде.