Чи це знецінення?
Якщо під час того, коли ви говорите своєму партнеру те, що вам не подобається у відносинах, він каже фрази по типу "це все твої гармони" "це ти втомилась" "це через їжу, яку ти їсиш" чи правильно я трактую, що це є знеціненням моїх почуттів і це не ок? Чи можливо це турбота?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Соломія Лехіцька
Где же здесь забота?!
Сами себя запутываете? Или уже настолько привыкли к абьюзу, что не различаете, где здоровое отношение, а где нет?
Это не только обесценивание чувств, это еще и ловкое избегание честного и открытого разговора путем "перевода стрелок".
Уверен, что на настоящий открытый диалог он даже НЕ способен.
Потому естественно напрашивается вопрос: а для чего тогда это все собственно?!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Соломія Лехіцька
Доброго дня!
Ви запитали
цитата:
ЧИ ЦЕ ЗНЕЦІНЕННЯ?
-
цитата:
коли ви говорите своєму партнеру те, що вам не подобається у відносинах, він каже фрази по типу "це все твої гармони" "це ти втомилась" "це через їжу, яку ти їсиш"
Схоже на те. Має значення, що ви відчуваєте в такі моменти? Це буде головний критерій у визначенні - мова йде про знецінення або щось ще. Не чийсь критерій, а ваш власний(!)
Вважаю, що також має значення контекст. Тобто яких саме аспектів стосуються ваші слова до партнера. Чи не могли б ви навести кілька прикладів?
Далі. Мало заявляти про те, що не подобається - важливо висловлювати конкретне прохання, якого ставлення до себе ви б хотіли, наголошуючи при цьому на власних потребах, цінностях та вподобаннях.
Наступне. Як довго в стосунках с партнером ви чуєте у відповідь такі специфічні відмовки?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день
цитата:
Якщо під час того, коли ви говорите своєму партнеру те, що вам не подобається у відносинах, він каже фрази по типу "це все твої гармони"
Це знецінення ваших потреб.
Турбота - це коли приблизно "вибач, я цього не помітив /не знав, мені шкода, давай поговоримо про це".
психолог онлайн
Да, это именно обесценивание и хамство.
Но похоже, вы сами себе не доверяете и для вас подобные высказывания могут быть заботой.
Забота это про то, что партнера заботят ваши чувства, он расспрашивает про них, уточняет, что чувствуете и почему, что бы вам хотелось - послушать вас/пожалеть, обсудить тему и найти какое-то решение и тп. Но никак не списывать это на гормоны или еду.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Цитата:"фрази по типу "це все твої гармони" "це ти втомилась" "це через їжу, яку ти їсиш"
Такі відповіді зменшують значущість Ваших переживань, ніби вони неважливі чи не реальні, а отже, можуть залишити відчуття, що Ваш голос не враховується.
Ключовим є Ваше сприйняття. Якщо після такої розмови Ви почуваєтеся розчарованою, невидимою або злісною, то, ймовірно, це таки знецінення. Ви повинні зрозуміти,що Ваші почуття мають значення!
Повага в стосунках означає, що партнер повинен намагатися зрозуміти Ваші почуття,а не "списувати" їх на гормони, їжу, втому.
Прояв турботи -це коли партнер турбується, чи достатньо Ви відпочиваєте ,чи добре харчуєтеся.
Якщо подібні ситуації повторюються, варто обговорити з партнером, як краще говорити про ваші потреби й незадоволення, щоб обидва почувалися почутими.
Якщо Ви постійно стикаєтеся з таким ставленням, яке не змінюється навіть після відвертих розмов, то варто звернутися до психолога для аналізу ваших стосунків.
психолог онлайн
Доброго дня
Звісно, це є знеціненням. Справді важливо, як сказав колега вище, розібратися також, у відповідь на які власні слова чи дії ви це почули.
Одна справа якщо вам це відповідають, наприклад, на зауваження, що вам було боляче, коли в колі друзів критикували ваші кулінарні здібності, інша - якщо ви сказали, що вас бісить, що він голосно дихає. Сподіваюсь, розумієте, що це трохи різні речі.
Що ж стосується гомонів чи перевтоми, то навіть якби це було так, то людина в такому стані і так себе погано почуває, її треба підтримати, а не висміювати чи звинувачувати. Наприклад, якщо у жінки ПМС чи вона вагітна і має підвищену чутливість на основі гормональних змін, то турботливий чоловік міг би заспокоїти, запитати чим може домогти. Бо не важливо які саме причини поганого самопочуття коханої людини, важливо що вона потребує в даний момент турботи та підтримки..