Як я читаю чужі думки?
Доброго дня, дорогі психологи! Допоможіть, будь ласка, правильно зрозуміти ситуацію, яка постійно повторюється у моєму житті. У моїй голові крутиться дуже багато ідей, і з часом (буквально дуже коротким проміжком часу) виявляється, що ідеї були надзвичайно вартісні уваги. Я завжди хотіла займатися викладанням і мати свою школу розвитку для дошкільнят. Мій батько переконав мене, що це надзвичайно небезпечно, це величезна відповідальність і я не зможу це все осилити. Мрія така була у мене з 10 років. У 19 я відкрила свою студію для дошкільнят, але через 2 місяці одразу переїхала в інше в місто (через роботу чоловіка). І постійно тепер обдумую чим зайнятися. Викладала 8 років, усвідомила всю відповідальність, знаю що таке підприємство і наскільки важко це все вести самій. І так - я батькові в результаті повірила... І ось - постійно в голові крутяться ідеї щодо нових занять. А парадокс ситуації в тому, що що б я не придумала собі - через день чи два я бачу, як хтось з моїх знайомих реалізовує такий ж проект!!! Я не розумію, що відбувається...адже ідеї всі різні - не пов'язані одна з одною. Я не озвучую своїх намірів, не розповідаю нікому. Мені варто просто подумати, скласти бізнес план, або дослідити ринок - одразу з'являється цей проект, при чому дуже якісно виконаний. Проект з'являється не під час дослідження ринку - а власне тоді, коли я починаю приступати до реалізації. Тоді я починаю обдумувати щось нове...і все по колу. Чи пробувала я зупинитися на чомусь одному і довести до кінця, не зважаючи ні на що?! Пробувала. Партнер мене підставив - тепер втратила до цього інтерес. Можливо, справа у підсвідомих страхах неконкурентоспроможності? Можливо, це невпенвненість в собі, переконаність, що я апріорі не справлюся? Як виходити з цього? Що почитати? Можливо, є самотренінги, які можете порадити? Хочеться знайти свою справу, яка буде приносити задоволенні і користь навколишнім. Наперед щиро дякую за відповіді та поради.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день.
Ваш запит такий:
Хочеться знайти свою справу, яка буде приносити задоволенні і користь навколишнім.
Ви пишете, що намагалися займатися улюбленою справою, але не виходило з різних причин.
Давайте подосліджуємо:
1. Мій батько переконав мене, що я не зможу це все осилити...
2.У моїй голові крутиться дуже багато ідей
3.я бачу, як хтось з моїх знайомих реалізовує такий ж проект
4.Тоді я починаю обдумувати щось нове...і все по колу
Бачите, який алгоритм вашої поведінки?
Я бачу це так:
Чумусь ви вважаєте ( можливо і батьківська оцінка, можливо, і ні), що ви не зможете реалізувати вашу ідею. Причин є багато і вони різні. Але, ви дуже хочите займатися цією справою і навіть дуже багато для цього робите.Але ві дуже багато часу витрачаєте на підготовку - так багато, що хтось починає проект раніше. Ви бачите, що в цьому сегменті ринку з.являється конкуренція і у вас виникають "реальні" причини не продовжувати цей бізнес("наскільки важко це все вести самій").Але бажання самореалізації залишається і ви починаєте розмірковувати над іншою ідеєю.... І так - по колу...
Якщо на вашу думку все виглядає саме так, то, вважаю, що питання самореалізації, подолання страхів, невпевненості у собі ви можете дуже ефективно пропрацювати на індивідуальних психологічних консультаціях. На цьому форумі ви можете отримати тільки інформацію щодо того, де і в чому є ваша проблема, а якщо ви хочете щось змінити, то це тільки індивідуальна робота.
Бажаю вам успіху.