Допомодіть зрозуміти причину моєї невпевненості та підкажіть в чому справжня проблема?
Добрий день! Мене звати Сніжана, мені 29 років. Я одружена, в нас чудовий малюк – йому майже 2 рочки. Зараз сиджу вдома в декретній відпустці. Я дизайнер, ще трохи займаюсь дизайном ханд-мейдом- по мірі замовлень працюю вдома. Більше не для грошей, а для себе.
Ми живемо з батьками- точніше бабусею та дідусем і з моєю мамою. В нас велика квартира- маємо свої дві кімнати. Але це мене дуже хвилює. Я розумію що в нашій ситуації власне житло нами придбаєм мінімум років за 5- така невизначеність мене лякає. Боюсь все життя з батьками прожити- як заведено в нашій сімї )))Також розумію що винаймати житло для нас буде складно- працює лише чоловік - і доходів в нього поки ледь вистачає щоб нас забезпечити. Доведеться сильно економити, відмовитись від багатьох захоплень( спортивні секції, басейн з дитиною…), а також відкласти купівлю житла на зовсім невизначений термін…
З батьками в нас стосунки хороші - вони насправді хочуть щоб ми з ними жили. Насправді мене це влаштовує бо я можу працювати вдома- і дитина біля мене. Але на мене це тисне - я чомусь відчуваю себе неповноцінною – і не можу зрозуміти що саме - чи стереотип що треба жити окремо - чи це справді нам потрібно для дальшого розвитку???
Маю приклад тітки та дядька які все життя переїжджають з квартири на квартиру та жаліються на те що в них нема грошей- вони мене відмовляють переїжджати. А я боюсь насправді. Чоловік каже що це нерозумно- краще потерпіти та назбирати на власне житло, крім того що умови в нас не критичні- але мене чомусь лякає що це може дуже на довго затягтися…
Питання більше фінансове, але ця проблема постійно крутиться в мене в голові та недає мені спокою. З одного боку страх жити окремо- що ще нікому в нашій сімї успішно не вдавалось- з другого боку страх та і залишитись з батьками та залежати від них. Незнаю чи варто довіритись чоловіку поки ми назбираєм на власне житло.
Хочеться почути думку зі сторони на це все, бо в голові вже каша
Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 29
нравится: 1 из 1
консультация психолога
Що вас найбільше лякає у цій ситуації? Ваші раціональні причини зрозумілі, але, я так розумію, є ємоційні причини. Що для вас є переїзд від батьків?
консультация психолога
Если сейчас всё всех устраивает, и ни кто ни на кого не давит, зачем что то менять и по напрасно тревожиться?
Пока ребёнок маленький можно пожить и всем вместе. За одно Вам спокойно работать, с мужем куда то ходить, и копить. Копить на квартиру.
Откуда мы знаем что будет завтра? Живите и собирайте понемногу деньги.

психолог онлайн
Снежана, я понимаю что возможно у вас есть в мозгу установка "нужно жить отдельно", кстати откуда она у вас?? Я знаю много семей, которые живут с родителями и это способствует развитию ребенка, так как он всегда под присмотром и получает внимание от дедушки/бабушки.
И вы очень рационально рассуждаете что и как, почему нужны деньги, что при переезде ребенок ЛИШИТЬСЯ многих развивающих секций, деньги нужны будут на съем квартиры и т.д.
так же не совсем понятно почему вы не хотите свои увлечение перевести в бизнес, что б помогать мужу быстрее насобирать на жилье?
Вам важно поработать с собственными установками на приеме у психолога. рад буду помочь.
консультация психолога
Снежана, добрый день! Как я вас понимаю. Я тоже живу на съемном жилье и очень сильно экономлю. И у меня есть возможность жить с родителями, это так удобно.
Мне кажется у вас есть еще страх, нарушить ценности и традиции вашего рода (все ваши родственники жили с родителями) как они на вас тогда отреагируют.
Стереотипом (внешне принятой установкой) является как и то, что нужно обязательно жить отдельно, так и то, что вместе с родителями. А что вы на самом деле хотите? Попробуйте представить себя в этих двух вариантах и почувствуйте, на что откликается в чувствах, эмоциях больше. Или запишите все + и - обоих вариантов.
Если у вас через 5 лет появится свое жилье, вы также будете одни без близких. Не будет страха того, что не получится? Опыт дяди и тети - это их опыт, почему у вас должно быть аналогично?
Можно попробовать пожить временно отдельно, потом вернутся если не ваше.
Дополнение от автора
Добрий день! Дякую усім за відповіді!
Що для мене переїзд від батьків?- мабуть боюсь повторити досвід своїх батьків.
Коли я народилась вони жили окремо в гуртожитку, але коли народився молодший братик - татова мама сказала що не буде більше допомагати якщо до неї не переїдемо - і ми поїхали жити в село. Мамі там було погано - вони постійно сварились з бабою. Коли народився наймолодший брат - сильно посварились і ми переїхали знімати квартиру. Але там було дуже тісно - однокімнатна квартира для п’ятьох. Тато почав все частіше їздити до мами на село. Мама залишилась сама з нами - тому пішла на роботу. Ми весь день були самі - мама приходила пізно та стомлена. Так мої батьки і розійшлись – ми переїхали до маминих батьків.
Переїзд мене лякає тим що я боюсь опинитись в маминій ситуації. Мабуть підсвідомо не довіряю чоловікові (тато в той час працював на заводі де більше року не виплачували зарплату - але не хотів міняти роботу). Я боюсь опинитись в тих злиднях в яких ми тоді жили. Боюсь що не зможу приділяти достатньо уваги дитині.
З іншої сторони так само боюсь «залишитись дитиною »- саме це для мене означає жити з батьками - бабуся постійно так говорила про маму та тата. Чомусь маю відчуття що пливу по течії та « відкладаю життя на потім». Щоб назбирати на квартиру треба вже більше відкладати - зараз це складно.
Отак мені уявляються два варіанти - страхи затьмарюють все позитивне що може бути. Знаю що пора вже їх позбуватись, тільки незнаю як?