Часті тривоги і сльози
Доброго дня. Я помічаю, що останнім часом часто відчуваю себе ображеною, і тому дуже хочу плакати.
Я заміжня вдруге. Моя мати одразу ж не злюбила теперішнього чоловіка. Знаючи, що з колишнім було мені дуже погано, але у нього є будинок від батьків, а в теперішнього немає, вона ледве витримує, часто дає колючі зауваження, відноситься дуже холодно. Її дуже дратує, що мій теперішній чоловік здалеку( я з Житом.обл.,а він з Миколаївщини).
Мені часто дорікала хатою колишнього, натякаючи, що можна би було і терпіти,вона ж батька терпіла, який рік тому помер.
Уже 13 років з нею живе моя старша сестра з чоловіком. У них немає діток. У силу обставин ми(моя сім'я) 5й місяць живемо всі разом (у мене 2 дітей - 12 і 3 років). Ми всі в окремих кімнатах, але кухня і т.д.-спільне.
Я намагаюсь не звертати уваги, не роздувати проблем, але вже декілька раз були серйозні конфлікти.
Її майже все не влаштовує ні в мені, ні в моєму чоловікові. Хоча вона наче боїться зробити зауваження сестрі чи її чоловіку. Вона не завжди прямо каже, якщо щось не так. Спочатку 2-3 дні(!) говорить холодно і не дивиться у очі.
У мене складається враження, що вона хоче, аби ми з'їхали. Ми живемо у маленькому містечку, і, якщо зняти будинок можна, то ніхто не хоче приписку робити, а для нас це дуже невигідно. Після смерті батька ми всі зібрались і вирішили згодом продати цей великий будинок і купити 2 менших-сестрі і мені. Але з часом мати дала зрозуміти, що вона хоче жити у своєму будинку, що їй, (так вона собі надумала), після операції декілька років лише залишилось. Але і я не можу завжди робити лише так, як вона хоче.
Підкажіть, будь ласка, може я себе накручую, а може і не так роблю щось. Допоможіть, будь ласка!
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Доброго дня, Юлія.
Чи правильно я зрозуміла, що варіант з'їхати розглядався, але через невигідність відкинувся повністю?
Як на цю ситуацію дивиться ваш чоловік?
Дополнение от автора
Так, такий варіант розглядався. Він переживає, ображається, але майже завжди після конфлікту просто розвертається і мовчки йде.
Справа ще й в тому, що незадовго до смерті мій покійний батько говорив з матір'ю про поділ хати між нами двома-моєю сестрою і мною. А зараз мати дивиться на нас(мою сім'ю) як на якесь іго. Хоча, навіть суб'єктивно, ми намагаємося підлаштовуватися під матір.
психолог онлайн
" А зараз мати дивиться на нас(мою сім'ю) як на якесь іго. Хоча, навіть суб'єктивно, ми намагаємося підлаштовуватися під матір."
У цих реченнях мені гостро відчулася потреба бути прийнятою матір'ю.
Це наштовхує мене на питання: Ви бажаєте налагодити відносини з мамою чи відчувати себе стабільно не зважаючи на її думку?
Дополнение от автора
Мабуть, друге, бо відносини з мамою стали прохолоднішими уже через декілька місяців після мого розлучення. А це вже більше 5 років. Я іноді ловлю себе на думці, що дуже залежу від її думки навіть у не дуже важливих питаннях.
психолог онлайн
Дуже добре, що ви відчуваєте себе і знаєте з чим хочете працювати.
Чи є у вас можливість звернутися до психолога?
Цей запит реально вирішити під час терапії.
Дополнение от автора
Дякую, я спробую записатись до психолога у нашому містечку. Щиро Вам вдячна! Бажаю успіхів!
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Я помічаю, що останнім часом часто відчуваю себе ображеною, і тому дуже хочу плакати.
О чем Ваши слезы и за что Вы обижены?
Дополнение от автора
Доброго вечора!
Сльози з різних причин, але, мені здається, я починаю плакати від того, що мене не підтримують, не приділяють як раніше увагу. Я розумію, що це якось наче "по-дитячому". І від того, що мені вже 30 з плюсом, а я не зовсім навчилась бути дорослою, я ще дужче плачу.
психолог онлайн
В ваших слезах нет ничего стыдного, наоборот у Вас есть доступ к Вашим чувствам и переживаниям. Часто в минуты отчаяния мы можем чувствовать себя ребенком и у нас появляются слезы. Я бы Вам рекомендовала обращаться индивидуально за терапией, чтобы лучше узнать Вас и помочь. На сайте этим не получится заниматься
Дополнение от автора
Дякую! Я спробую.