Не могу спать по ночам
Очень плохой сон по ночам . Постоянная тревога , головные боли , ночью пытаешься заснуть лезут всякие тревожные мысли с прошлого, не могу освободить свой разум . Если чем-то занять себя то все хорошо только остаёшься один со своими мыслями , они лезут и лезут в мою голову. Мысли о чем угодно о стрессовых ситуациях , о каких-то важных решения в жизни мысли о том правильно я сделал или нет . Вспыльчивость , агрессия не могу сконцентрироваться на одном , постоянно летят какие мысли , раздумья .переживания из-за мелочей.
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
В жизни у меня все хорошо , вроде бы нечему жаловаться и думать непонятно о чем переживать даже не о чем . У меня прекрасная жизнь. Но мысли не дают покоя вспоминаются даже обычные разговоры с друзьями каждое слово в разговоре хотя я не старался запомнить разговор . Не могу контролировать мысли в голове

психолог онлайн
Доброе утро! Как давно Ваш сон нарушен?
психолог онлайн
Тимчасове обмеження сну
Як би це не здавалось дивним, але ми маємо обмежити час, який проводимо у ліжку, а також загальну кількість сну. Зменшення часу на сон допомагає нам покращити глибину, безперервність і якість сну, збільшуючи асоціацію між сном і нашим ліжком (рефлекс «ліжко-сон»), і тому ресинхронізує наші природні цикли сну.
Коли ми намагаємося спати, дрімати та лежати довше, часто відчуваємо, що час, проведений у ліжку, допомагає зменшити втому. Це може бути корисним у короткостроковій перспективі, але не є ефективним у поліпшенні сну в довгостроковій перспективі, коли сон стає фрагментарним і неспокійним.
Мета обмеження сну полягає в тому, щоб якнайдовше спати в ліжку, а не якнайдовше перебувати в ліжку. Обмежуючи час перебування у ліжку та час, протягом якого спимо, ми підвищуємо нашу потребу у сні. У свою чергу це покращує як глибину, так і безперервність нашого сну.
Правила тимчасового обмеження сну:
1. Не лягати спати, поки не відчуємо сонливості, навіть якщо втомилися.
2. Якщо лягаємо у ліжко і не можемо заснути 15-20 хвилин, встаємо і йдемо займатися спокійною діяльністю. І не лягаємо знов у ліжко, поки не відчуємо сонливість.
3. Якщо після цього, ми повертаємось у ліжко і не можемо заснути 20 хвилин, знову виконуємо правило 2.
3. Прокидатися вранці з будильником в один і той же час, навіть якщо дуже хочеться спати і загалом вдалося поспати мало чи недовго.
4. Не досипати вдень, якщо навіть дуже хочеться.
5. Використовувати правила гігієни сну.
Звичайно, використовуючи ці правила, нас буде супроводжувати втома та сонливість протягом дня, але за якийсь час ми зможемо відновити якість та ефективність сну і не матимемо проблем із засинанням.
психолог онлайн
Добрый день. Какой у вас вопрос к психологам сайта?
психолог онлайн
Обратитесь к психологу. Нужно научить вас саморегуляции. Пока вы не загнали себя в невроз.
психолог онлайн
Здравствуйте. Скажите пожалуйста, когда начались проблемы со сном?
Вы говорите о том, что всякие мысли лезут в голову. Скажите пожалуйста какие мысли, какие эмоции Вы при этом чувствуете и что делаете?