Психологиня Ольга Подтабачна Тернопіль Центр
21-06-2022 Ольга Подтабачна
Анкета цього психолога не оновлювалася понад півроку. Перевірте інших психологів в Тернопіль
Років досвіду: 12
Освіта
- Тернопільський Національний Педагогічний Університет ім.В.Гнатюка
- Навчання із позитивної психотерапії УІПП (WAPP), Вісбаден, Німеччина, базового курсу «Основи консультування в руслі Позітум підходу» базовий рівень (м. Тернопіль) (2009 - 2010 р.);
- Навчання в освітньому проекті «Арт-терапія», Східноєвропейська асоціація арт-терапії ЕЕАТА Софія, Болгарія (2017-2018 р.);
- Навчання в освітньому проекті «Казкотерапія» Східноєвропейська асоціація арт-терапії EEATA Софія, Болгарія (2017-2018 р..);
- Навчання за технологією «Особливості використання метафоричних карт у роботі практичного психолога та соціального педагога» Асоціація Розвитку Глибинної Психології та Коучингу (2018-2019 р.);
- Навчання за освітньою програмою Східноукраїнської асоціації арт-терапії «Методи арт-терапії в роботі з особливими дітьми» (2019 р);
- Навчання у V- Львівському навчальному проекті Української спілки психотерапевтів «Дитяча та юнацька психотерапія» (власний досвід)- (2018-2023 рр. );
- Навчання на курсі "Дитяча психіатрична пропедевтика" м. Київ (2020-2021рр.)
- Навчання в проекті "Sandplay-терапія у роботі дитячого психолога та психотерапевта" (2021-2022 рр.);
- Навчання в проекті "Спеціалізація в напрямку "Дитяча та юнацька психотеарпія"" (2022- 2024рр.)
- Навчання "8-крокова програма по роботі з втратою"- 2023 р.
- 2017 р. - член осередку спілки дитячих психотерапевтів м. Тернопіль;
- 2018 р. - член осередку української спілки психотерапевтів у м. Тернопіль.
-
- Навчання із позитивної психотерапії УІПП (WAPP), Вісбаден, Німеччина, базового курсу «Основи консультування в руслі Позітум підходу» базовий рівень (м. Тернопіль) (2009 - 2010 р.);
- Навчання в освітньому проекті «Арт-терапія», Східноєвропейська асоціація арт-терапії ЕЕАТА Софія, Болгарія (2017-2018 р.);
- Навчання в освітньому проекті «Казкотерапія» Східноєвропейська асоціація арт-терапії EEATA Софія, Болгарія (2017-2018 р..);
- Навчання за технологією «Особливості використання метафоричних карт у роботі практичного психолога та соціального педагога» Асоціація Розвитку Глибинної Психології та Коучингу (2018-2019 р.);
- Навчання за освітньою програмою Східноукраїнської асоціації арт-терапії «Методи арт-терапії в роботі з особливими дітьми» (2019 р);
- Навчання у V- Львівському навчальному проекті Української спілки психотерапевтів «Дитяча та юнацька психотерапія» (власний досвід)- (2018-2023 рр. );
- Навчання на курсі "Дитяча психіатрична пропедевтика" м. Київ (2020-2021рр.)
- Навчання в проекті "Sandplay-терапія у роботі дитячого психолога та психотерапевта" (2021-2022 рр.);
- Навчання в проекті "Спеціалізація в напрямку "Дитяча та юнацька психотеарпія"" (2022- 2024рр.)
- Навчання "8-крокова програма по роботі з втратою"- 2023 р.
- 2017 р. - член осередку спілки дитячих психотерапевтів м. Тернопіль;
- 2018 р. - член осередку української спілки психотерапевтів у м. Тернопіль.
-
Досвід психологічної практики
Практикуючий психолог, працюю з дітьми, підлітками та юнацтвом віком від 2-23 років (з 2012 р.)
Працюю з запитами
спеціалізація, зона професійних інтересів
спеціалізація, зона професійних інтересів
📌розвиток та корекція психічних процесів (пам'ять, мислення, увага, уява, мовлення);
📌поведінкові порушення;
📌тривожні стани
📌проблеми емоційно-вольової саморегуляції;
📌розлад адаптації;
📌психосоматика;
📌особистісні питання ( пошук себе, самопізнання, самооцінка, особистісні межі).
📌міжособистісні відносини (з однолітками, з батьками),
📌внутрішні та зовнішні конфлікти;
📌робота з різними переживаннями;
📌професійне самовизначення;
📌пошук внутрішніх ресурсів та інш…;
📌поведінкові порушення;
📌тривожні стани
📌проблеми емоційно-вольової саморегуляції;
📌розлад адаптації;
📌психосоматика;
📌особистісні питання ( пошук себе, самопізнання, самооцінка, особистісні межі).
📌міжособистісні відносини (з однолітками, з батьками),
📌внутрішні та зовнішні конфлікти;
📌робота з різними переживаннями;
📌професійне самовизначення;
📌пошук внутрішніх ресурсів та інш…;
Використовую підходи та техніки
Арт терапія
Аналітична психотерапія
Гештальт терапія
Когнітивно-поведінкова психотерапія
Ігротерапія, казкотерапія, Sandplay-терапія
Аналітична психотерапія
Гештальт терапія
Когнітивно-поведінкова психотерапія
Ігротерапія, казкотерапія, Sandplay-терапія
Розцінки приховані, тому що Ольга давно не оновлювала своїх даних.