У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Дякуємо, Корона!

У Психолога » Кризи » Дякуємо, Корона! Що несе криза карантину.

криза карантинуЩо несе криза карантину. Працюючи у системі освіти 25 років, де задіяні усі сімейні соціальні прошарки, вирішила поділитися своїми міркуваннями про те, що відбувається сьогодні в освітньому середовищі в умовах карантину.

Було: академічний стиль викладання, застарілі форми подачі матеріалів, відсутність мотивації до змін, навіть при наявності можливостей (не про усіх); боротьба з мобільними телефонами на уроках, використання їх не за призначенням; незадоволення, претензії з різних сторін з  існуючими формами взаємодії у школі, скарги на важкий напружений режим, обезцінення системи освіти…

Стало (привіт, карантин): відсутність чіткого графіку, структури послідовності завдань, відчуття свободи та великої кількості часу, що насправді, розкриває проблему не сформованості навичок самоорганізації та відповідальності, невміння ефективно використовувати час; зросли відчуття хаосу, тривожності, невпевненості, страху, що є наслідками порушення процесу налагодженої структури життя, при якій є чіткість, зрозумілість = відчуття захищеності, спокій.

Можливості: цей період можна назвати Криза. Криза- це прехід, це- «вихід із зони комфорту»,у якій вже важко і задушливо, але в якій ВСЕ ЗРОЗУМІЛО і часто не хочеться із неї виходити. Це період відкриття нових можливостей, адже життя до цього спонукає; це переоцінка цінностей, вміння цінувати те, що є і бачити в ньому плюси, але й уміння обирати з того нового, що відкривається. Це напрацювання нових навичок та умінь:

  • Для вчителів: - перестати боятися гаджетів та сучасних технологій зв»язку (не для всіх); - опанувати нові сучасні форми комунікації в освіті, засвоїти нові навчальні методики; - вийти на широкий загал (онлайн трансляції, свій канал ютуб, онлайн уроки); - побачити свої ресурсні сторони та зони розвитку; - підняти свою самооцінку! Вийти на вищий професійний рівень;
  • Для учнів: - навчитися організовувати свій час, стати більш самостійними; - відчути важливість власної відповідальності та стати більш відповідальним; -навчитися користуватися гаджетами за призначенням; використати знання , набуті на уроках інформантики в житті; -оцінити важливість живого спілкування; -спробувати нові методи навчання (дистанційне, про яке так багато говорять останнім часом); -пізнання себе у форматі «побути із собою»
  • Для батьків: - бути у більш тісному контакті зі своїми дітьми, більше спілкуватися, налагодити більш тісний емоційний зв»язок з дітьми; -оцінити вчительський внесок у супроводі навчання; -побачити неозброєним оком сильні сторони та зони розвитку Вашої дитини; -стати ще більш відчутною опорою, допомогою для своєї дитини у незвичній ситуації;

Знайдіть психолога в Україні або онлайн, ознайомтеся з цінами на послуги психологів, читайте та отримуйте безкоштовні поради психологів.

Ризики: До даної ситуації ніхто не був готовий: ні діти, які зраділи карантину, ні батьки, на яких звалилося ще більше турбот, ні вчителі, які зовсім не звиклі до такої форми взаємодії у навчальному процесі. -Від вчителів вимагається маса завдань, звітів, нових розробок, зворотнього зв»язку та оцінок. Зараз вони завантажені в рази більше, аніж у роботі із звичним режимом. Перевірка робіт у вигляді фото, невідпрацьований зворотній зв»язок, невчасна здача робіт учнями, іноді, відсутність інтернету для зв»язку, у декого комп*ютера;  відсутність продуманих електронних програм… Зростає навантаження, знервованість, стрес, втома.

  • Діти відчувають розгубленість, незадоволення від неможливості вести звиклий спосіб життя, роздратування від великої кількості завдань та необхідності самостійного опрацювання. Як наслідок, вони взагалі, можуть відмовитися якісно виконувати завдання, вступати у суперечки та конфліктувати.
  • Батьки можуть відчувати тривогу та страх від того, що пропущений матеріал, або неякісно вивчений, може бути серйозною прогалиною у знаннях дитини. Від цього батьки можуть часто нагадувати дитині про завдання, тиснути, нервувати.

Що робити: по-перше, усвідомити те, що усі ми в одному човні на планеті Земля. Це наш дім . Він, як видалося, не такий вже і великий. І зараз, як ніколи, нам усім потрібно заспокоїтися, згуртуватися, розподілити обов»язки, ділитися своїми уміннями, допомагати один одному.

1.     Графік та режим, виходячи із ситуації, яка склалася (в роботі, навчанні, відпочинку) і його дотримання. Це надасть можливості відчути внутрішні та зовнішні границі. Це те, що нам зрозуміло, а отже створить на підсвідомому рівні відчуття захищеності та безпеки.

2.     Спокій. Спокій за будь-яких умов!!! Тільки у спокійному стані людина здатна конструктивно мислити і вирішувати будь-які завдання. Необхідно пам»ятати: ВСЕ можна вирішити! Ми люди і наша основна сила у комунікації.

3.     Вчителям не перенавантажувати інформацією дітей, адже їм дуже складно перейти в новий формат навчання, який не усім підходить.. Краще дозовано, але більш якісно надати матеріал зі зворотнім зв»язком.

4.     Батьки, пам»ятайте: все, що необхідно Вашій дитині- це Любов і турбота. Тоді дитина відчуває себе захищеною і спокійною! Ніяка математика, виборота у конфліктах не стане благом. Все можливо надолужити. Найважливіше- психіка Вашої дитини. І лише ми, дорослі, можемо показати ЯК виходити із нестандартних ситуацій: увага, турбота, готовність допомогти = любов, захищеність, спокій. І пам»ятайте: Ваша дитина зчитує Ваш емоційний стан. Тому, усі поради, викладені тут, і для Вас ;)

читайте також:

Перелом эпох. Цифровая эпоха. Актуальные стрессы и способы справиться. Взгляд психотерапевта. Сейчас мы столкнулись с глобальными изменениями цивилизационного характера. То время, в которое мы сейчас живем, похоже по напряженности на эпоху коллективизации. Когда менялся сам уклад жизни. Безусловно, это болезненный период, который проходит

Как быть взрослым? Что такое быть взрослым? Как это, вообще, быть взрослым? Когда становятся взрослыми? Эту статью меня побудили написать ...

запитати психолога онлайн

5.     Менше дивитися новини про жахи корона вірусу, адже при цьому ми стаємо частиною колективного підсвідомого і збільшуємо рівень страху та тривоги, а це низькі вібрації, які знижують працездатність та негативно вливають на імунну систему (це окрема тема)))

6.     Купити через інтернет будь яку настольну сімейну гру (дуже рекомендую Діксіт) і насолоджуватися сімейним спілкуванням. Гарантую: Ви точно відкриєте один одного по- іншому та здобудете масу позитивних емоцій, підвищивши свої вібрації та зміцните імунітет!

7.     Фізичне навантаження!!! Це можливо також і в домашніх умовах, а також вранці, в парку, де немає людей (не агітую) 8.     Прочитайте інформацію про особливості корона вірусу і як від нього захиститися (все як при звичайному вірусі) Статистика одужання позитивно вражаюча!)

9.     Якщо Вам нічим зайнятися, купіть будь-який онлайн курс і почніть вивчати щось нове!!! І робити щось нове!

10.  Якщо вас гризуть сумніви, тривога, збільшується страх за себе чи близьких і ви самостійно не можете з цими відчуттями впоратися- знайте: завжди є люди, які можуть і готові вам допомогти. Не закривайтеся! Стукайте і вам відчинеться. Будьте здорові!

У Психолога » Кризи » Дякуємо, Корона! Що несе криза карантину.
психолог

Оцінка публікації
сподобалося: 1 з 1 оцінювачів
  подобається публікація?  

Безкоштовна розсилка цікавинок!

 
психологія krizisy Життєва криза очима психолога: Кризовий стан - норма і відхилення. - Титаренко Т.М.

Чи можливий безкризовий розвиток. Як людина переживає кризу Типи кризових ситуацій.

психологія krizisy Нет сил? Усталость? Истощение? Что делать?

В период карантина многие люди столкнулись с проблемой усталости и упадка сил. Как разорвать этот замкнутый круг? Как выйти из «режима истощения» и бороться с упадком сил? Для начала нужно понять, почему в вашей жизни могут происходить подобные мо

Усі публікації розділу Кризи ᐉ

 
Обговорення "Дякуємо, Корона! Що несе криза карантину."

поки немає коментарів...


Щоб прокоментувати, авторизируйтеся або зареєструйтеся!
qr