Дякуємо, Корона!

криза карантинуЩо несе криза карантину. Працюючи у системі освіти 25 років, де задіяні усі сімейні соціальні прошарки, вирішила поділитися своїми міркуваннями про те, що відбувається сьогодні в освітньому середовищі в умовах карантину.

Було: академічний стиль викладання, застарілі форми подачі матеріалів, відсутність мотивації до змін, навіть при наявності можливостей (не про усіх); боротьба з мобільними телефонами на уроках, використання їх не за призначенням; незадоволення, претензії з різних сторін з  існуючими формами взаємодії у школі, скарги на важкий напружений режим, обезцінення системи освіти…

Стало (привіт, карантин): відсутність чіткого графіку, структури послідовності завдань, відчуття свободи та великої кількості часу, що насправді, розкриває проблему не сформованості навичок самоорганізації та відповідальності, невміння ефективно використовувати час; зросли відчуття хаосу, тривожності, невпевненості, страху, що є наслідками порушення процесу налагодженої структури життя, при якій є чіткість, зрозумілість = відчуття захищеності, спокій.

Можливості: цей період можна назвати Криза. Криза- це прехід, це- «вихід із зони комфорту»,у якій вже важко і задушливо, але в якій ВСЕ ЗРОЗУМІЛО і часто не хочеться із неї виходити. Це період відкриття нових можливостей, адже життя до цього спонукає; це переоцінка цінностей, вміння цінувати те, що є і бачити в ньому плюси, але й уміння обирати з того нового, що відкривається. Це напрацювання нових навичок та умінь:

  • Для вчителів: - перестати боятися гаджетів та сучасних технологій зв»язку (не для всіх); - опанувати нові сучасні форми комунікації в освіті, засвоїти нові навчальні методики; - вийти на широкий загал (онлайн трансляції, свій канал ютуб, онлайн уроки); - побачити свої ресурсні сторони та зони розвитку; - підняти свою самооцінку! Вийти на вищий професійний рівень;
  • Для учнів: - навчитися організовувати свій час, стати більш самостійними; - відчути важливість власної відповідальності та стати більш відповідальним; -навчитися користуватися гаджетами за призначенням; використати знання , набуті на уроках інформантики в житті; -оцінити важливість живого спілкування; -спробувати нові методи навчання (дистанційне, про яке так багато говорять останнім часом); -пізнання себе у форматі «побути із собою»
  • Для батьків: - бути у більш тісному контакті зі своїми дітьми, більше спілкуватися, налагодити більш тісний емоційний зв»язок з дітьми; -оцінити вчительський внесок у супроводі навчання; -побачити неозброєним оком сильні сторони та зони розвитку Вашої дитини; -стати ще більш відчутною опорою, допомогою для своєї дитини у незвичній ситуації;

Ризики: До даної ситуації ніхто не був готовий: ні діти, які зраділи карантину, ні батьки, на яких звалилося ще більше турбот, ні вчителі, які зовсім не звиклі до такої форми взаємодії у навчальному процесі. -Від вчителів вимагається маса завдань, звітів, нових розробок, зворотнього зв»язку та оцінок. Зараз вони завантажені в рази більше, аніж у роботі із звичним режимом. Перевірка робіт у вигляді фото, невідпрацьований зворотній зв»язок, невчасна здача робіт учнями, іноді, відсутність інтернету для зв»язку, у декого комп*ютера;  відсутність продуманих електронних програм… Зростає навантаження, знервованість, стрес, втома.

  • Діти відчувають розгубленість, незадоволення від неможливості вести звиклий спосіб життя, роздратування від великої кількості завдань та необхідності самостійного опрацювання. Як наслідок, вони взагалі, можуть відмовитися якісно виконувати завдання, вступати у суперечки та конфліктувати.
  • Батьки можуть відчувати тривогу та страх від того, що пропущений матеріал, або неякісно вивчений, може бути серйозною прогалиною у знаннях дитини. Від цього батьки можуть часто нагадувати дитині про завдання, тиснути, нервувати.

читайте также:

Чему мы можем научиться благодаря карантину? Физическая изоляция в обществе в связи с коронавирусом для многих из нас стала настоящим испытанием умения стоять в жизни. Также многие из нас начинают задаваться вопросом финансовой опоры, защиты от болезни, пространства для нормальной жизни.

Не учите меня жить: возрастные кризисы у детей Возрастные кризисы у детей и подросткой: кризис 3, 7 лет, подростковый и стратегии родителей...

Що робити: по-перше, усвідомити те, що усі ми в одному човні на планеті Земля. Це наш дім . Він, як видалося, не такий вже і великий. І зараз, як ніколи, нам усім потрібно заспокоїтися, згуртуватися, розподілити обов»язки, ділитися своїми уміннями, допомагати один одному.

1.     Графік та режим, виходячи із ситуації, яка склалася (в роботі, навчанні, відпочинку) і його дотримання. Це надасть можливості відчути внутрішні та зовнішні границі. Це те, що нам зрозуміло, а отже створить на підсвідомому рівні відчуття захищеності та безпеки.

2.     Спокій. Спокій за будь-яких умов!!! Тільки у спокійному стані людина здатна конструктивно мислити і вирішувати будь-які завдання. Необхідно пам»ятати: ВСЕ можна вирішити! Ми люди і наша основна сила у комунікації.

3.     Вчителям не перенавантажувати інформацією дітей, адже їм дуже складно перейти в новий формат навчання, який не усім підходить.. Краще дозовано, але більш якісно надати матеріал зі зворотнім зв»язком.

4.     Батьки, пам»ятайте: все, що необхідно Вашій дитині- це Любов і турбота. Тоді дитина відчуває себе захищеною і спокійною! Ніяка математика, виборота у конфліктах не стане благом. Все можливо надолужити. Найважливіше- психіка Вашої дитини. І лише ми, дорослі, можемо показати ЯК виходити із нестандартних ситуацій: увага, турбота, готовність допомогти = любов, захищеність, спокій. І пам»ятайте: Ваша дитина зчитує Ваш емоційний стан. Тому, усі поради, викладені тут, і для Вас ;)

5.     Менше дивитися новини про жахи корона вірусу, адже при цьому ми стаємо частиною колективного підсвідомого і збільшуємо рівень страху та тривоги, а це низькі вібрації, які знижують працездатність та негативно вливають на імунну систему (це окрема тема)))

6.     Купити через інтернет будь яку настольну сімейну гру (дуже рекомендую Діксіт) і насолоджуватися сімейним спілкуванням. Гарантую: Ви точно відкриєте один одного по- іншому та здобудете масу позитивних емоцій, підвищивши свої вібрації та зміцните імунітет!

7.     Фізичне навантаження!!! Це можливо також і в домашніх умовах, а також вранці, в парку, де немає людей (не агітую) 8.     Прочитайте інформацію про особливості корона вірусу і як від нього захиститися (все як при звичайному вірусі) Статистика одужання позитивно вражаюча!)

9.     Якщо Вам нічим зайнятися, купіть будь-який онлайн курс і почніть вивчати щось нове!!! І робити щось нове!

10.  Якщо вас гризуть сумніви, тривога, збільшується страх за себе чи близьких і ви самостійно не можете з цими відчуттями впоратися- знайте: завжди є люди, які можуть і готові вам допомогти. Не закривайтеся! Стукайте і вам відчинеться. Будьте здорові!

У Психолога » Кризисы » Дякуємо, Корона! Що несе криза карантину.
психолог

Оценка публикации
понравилось: 1 из 1 оценивших
  нравится публикация?  

Нравится 1 из 1. Оценочная шкала: от 0 до 1

Бесплатная рассылка интересностей!

 
статья по психологии krizisy Отпустить не значит бросить

Не раз в жизни приходится отпускать - детей, родителей, друзей или любимых. Это сложный, порой болезненный процесс для каждого из нас. Ведь этому не учат в школах, институтах, но самое главное, этому не учат в детстве.  Отпуская, мучаем

статья по психологии krizisy Чему мы можем научиться благодаря карантину?

Физическая изоляция в обществе в связи с коронавирусом для многих из нас стала настоящим испытанием умения стоять в жизни. Также многие из нас начинают задаваться вопросом финансовой опоры, защиты от болезни, пространства для нормальной жизни.

Все публикации раздела Кризисы >>

 
Комментарии к "Дякуємо, Корона! Що несе криза карантину."

ещё нет комментариев...


Чтобы прокомментировать, авторизируйтесь или пройдите регистрацию!
qr