Психоэмоциональное состояние студента
постів: 1
Linysik 08-02-2010
Здравствуйте, дорогие психологи!Пришла к вам за помощью в надежде сать коллегой. нужно для диплома провести исследование психоэмоционального состояния студентов в ситуации экзамена. Тема мне интересна,но опыта маловато. Выбрала опросник Спилбергера,дневник настроения Лутошкина,оценка психических состояний по айзенку,тест Уэссмана-Рикса. Незнаю как это все связать,чтоб получить результат. Моя мысль: за месяц до сессии-Спилбергер. За неделю даем дневник ,и Айзенка,и за день до экзамена снова Спилбергера. Запуталась очень((помогите пожалуйста
![]()
|
vklymchuk
09-02-2010 00:00:00 [всі пости] Як на мене, забагато методик. Не гріх заплутатися. Є до речі, ще цікава методика "Емоційний градусник"... Що я раджу: 1) з використанням цих методик ви отримаєте набір параметрів: тривожність, і т.д. Проводите усі опитувальники за місцяь до сесії, за тиждень, за день, під час, через день, через тиждень, через місцяь. 2) по кожному параметру будуєте графік часової динаміки, і аналізуєте що з кожним параметром сталося протягом цього часу. 3) щоденник настрою використовуєте як додатковий інструмент, яким можете пояснювати виявлені вами закономірності. Щасти!
|
Аби прийняти участь в обговоренні, авторизуйтесь або пройдіть реєстрацію!