Вопросы по нормативным документам, регламентирующим деятельность практического психолога в общеобразовательной школе.
постів: 1
psiholog68 07-09-2012
Згідно наказу №127 МОН України від 03.05.1999р. Положення про психологічну службу системи освіти УкраїниПункт 4.6. Тривалість робочого тижня практичного психолога та соціального педагога визначається чинним законодавством з урахуванням типу навчального закладу.
Раніше у даному нормативному акті у пункті 4.8 (котрій зник з цього документу) було визначено скільки часу відводилося практичному психологу на роботу у навчальному закладі, а скільки годин відводилося на підготовку до проведення соціально-психологічних заходів, обробку результатів, оформлення висновків, планування та звітності. Ці види діяльності практичний психолог (соціальний педагог) мав право виконувати по за межами навчального закладу (у бібліотеці, у навчально-методичних та наукових центрах, удома.)
1. Яким нормативним актом на сьогоднішній день регламентується розподіл робочого часу практичного психолога?
2. Яка кількість годин відводиться на роботу в навчальному закладі та скільки годин по за межами навчального закладу?
3. Чи має право практичний психолог виконувати роботи пов’язані з обробкою результатів, оформлення висновків, плануванням та звітністю за межами учбового закладу?
Будь ласка дайте відповідь де переглянути цей документ якщо він існує.
Прохання не посилатися на лист №1/9 - 128 МОН України «Щодо ведення документації соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України» від 05.03.2008р.
Дякую.
![]()
|
reddy
29-03-2013 07:17:40 [всі пости] Лист Міністерства освіти і науки України від 26.09.2012 № 1/9-683 "Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів "
...Відповідно до Типових правил внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти України від 20.12.1993 № 455 (із змінами), у межах робочого дня педагогічні працівники закладу освіти повинні вести всі види навчально-методичної та науково-дослідницької роботи відповідно до посади, навчального плану і плану науково-дослідної роботи. Тому практичному психологу варто 20 годин відвести для безпосередньої роботи з учасниками навчально-виховного процесу (індивідуальна і групова психодіагностика, консультування учнів, учителів, батьків, корекційно-розвивальна робота тощо) та 20 годин ― на підготовку до проведення соціально-психологічних заходів (занять, тренінгів, ділових ігор), обробку результатів досліджень, оформлення висновків тощо. |
Аби прийняти участь в обговоренні, авторизуйтесь або пройдіть реєстрацію!