У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Психологія в Україні [форум]

розділи форуму
У Психолога » Психологічний форум » Психологія в Україні

Як розвивається психологія в Україні? Які представлені школи, куди піти навчатись, де підвищувати кваліфікацію? Що каже законодавство? Ринок праці.

Доброго дня усім!Я в одному кроці від отримання післядипломної освіти за напрямом Психологія. Хочу порадитися з таких питань:   1. Вибираю між кількох київських вузів, не знаю, який в...
🔔 0

Доброго дня! Наразі я отримую другу вищу освіту за спеціальністю Психологія. Звичайно розумію, що ВУЗівських знань буде недостатньо для ведення практики. Зараз обрала для себе КПТ методологі...
🔔 0

форум
Науковий журнал «Судово-психологічна експертиза. Застосування поліграфа і спеціальних знань в юридичній практиці» став укладачем першої електронної бібліотеки судді, адвоката, психолога, бат...
0

Учусь на психолога в ВУЗе, но понимаю, что одного академического образования недостаточно чтобы начать частную практику. Посоветуйте, пожалуйста, частные школы, курсы с качественными програм...
1

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как выбрать подход/направление в психологии для обучения. У меня есть диплом психолога, через 6 лет после окончания университета, чувствую потребность ...
9

Давно изучаю анкеты психологов, и среди таковых гештальт-терапевтов заметил, что у нас в Украине существо множество разных организаций по их подготовке: МИГИС, УИСГТ, Киевский Гештальт Униве...
1

Подскажите пожалуйста, котируется ли на сегодня диплом о переподготовке на психолога (2годичный курс Московского института психоанализа) в Украине? Есть ли варианты дистанционного именно ...
0

форум
Как вы считаете, что нужно психологу для его конкурентоспособности? Вопрос не только в его профессионализме и его теоретических и практических базах, вопрос в рекламе, чем он должен удивлять...
5

форум