Робота з психологом-це боляче!

Чи задумувались ви над тим наскільки психологія здатна змінити життя? В цьому переконуєшся щоразу зустрічаючи посмішки та блиск в очах людей, які познайомились з її дивовижними можливостями. Звісно це в тому випадку, коли вони прийшли до певних результатів.

Стільки речей стає зрозумілими та усвідомленими, стільки постійних проблем може бути вирішено та переведено в категорію тимчасових перешкод.

Втім для будь-якої зміни в житті повинен постати вибір і відбутися прийняття вольового рішення. Комусь таке рішення дається легко, комусь-навпаки, хтось закидає будь-яку справу, щойно почавши її.

Робота з психологом-це не постійне перебування в піднесеному настрої та посмішка на обличчі, особливо в процесі взаємодії. Хороша робота завжди передбачає біль і контакт людини із цим болем.

Саме через контакт із болем і відбувається особистісне зростання. За ним, в свою чергу, слідують такі бажані для особистості зміни в житті.

Як казав мій вчитель: "Психотерапія-це біль. В психотерапію люди приходять тоді, коли біль від життя стає важчим, аніж біль від психологічної роботи."

Ми так часто живемо із цим постійним і ниючим болем, очікуючи його переходу в гостру форму. Тільки в такому рідкісному випадку ми звертаємось до спеціаліста.

На жаль, або ж на щастя біль життя може не переходити в гостру форму ніколи. Можна до смерті прожити із цим постійним, але терпимим болем. Але навіщо? Можливо, досить це терпіти! Втім вибір, як і завжди, залишається за вами.

Якщо зі мною не згодні-ласкаво прошу в коментарі, якщо інформація була потрібною для вас, або ваших знайомих-ставте лайки та поширюйте її в соцмережах.
Будьте щасливими, незважаючи на ні на що, вирішуйте власні проблеми з допомогою психолога, або без і не забувайте про унікальність вашого досвіду та його важливості у подоланні життєвих труднощів.

У Психолога » Робота з психологом, психотерапевтом » Робота з психологом-це боляче!

Знайдіть свого психолога онлайн.

психолог

Оцінка публікації
  подобається публікація?

Безкоштовна розсилка цікавинок!

психологія psiholog-psihoterapevt Почему стоит обращаться к психологу?

У нас пока нет традиции обращения к психологам. Но сегодня, когда ситуация в стране остается тревожной, неопределенной, услуги психолога становятся все более востребованными.

психологія psiholog-psihoterapevt Что вас останавливает от посещения психолога?

Некоторые люди «хотят» записаться на консультацию к психотерапевту, но требуют доказательств результатов психотерапии или же задаются вопросом, что произойдет, если результата не будет. Так вот, я не работаю и никогда не буду работать с с

Усі публікації розділу Робота з психологом, психотерапевтом ᐉ

Обговорення "Робота з психологом-це боляче!"

поки немає коментарів...

Щоб прокоментувати, авторизируйтеся або зареєструйтеся!