Туплю і гальмую, нічого не хочеться робити
Доброго вечора. Питання, власне, в тому, що я дуже сильно туплю і гальмую в усьому. Таке було давно, але після ковіда стало гірше, хоча іноді мозок приходить до тями.
Це виглядає приблизно так - кажуть щось зробити, я починаю спочатку думати, як це зробити, починаю задавати питання, щоб усвідомити для себе деталі. Але на мене можуть підвищити голос, типу, нєфіг питати, роби. Якщо так, я підвисаю, не знаю, що робити і туплю ще більше.
Пробував розігнати мозок біфреном, кофеїном, енергетиками, бо зараз на службі вже півтора роки. Але ефект короткочасний. Цей стан заважає роботі, бо відбивається у вигляді знесилення, головного болю, погіршення пам'яті і концентрації.
Струсів мозку не було, а от ендогенна депресія була, вже пару рецидивів траплялося. У психіатра нічого не знайшли. Гормони в нормі, тільки був трохи задраний пролактин.
Що до власного психологічного стану, то все погано. Я сконцентрований на негативі, позитиву мало, дуже. Тривожність фонова постійна.
Зараз приймаю ГАМК, бо на цьому фоні були нервові зриви. Допомагає бути спокійнішим, але вбиває мотивацію майже повністю.
Інше додам у відповідях.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Точно ли проблема в том, что вы "тупите", а не в том, что вы работаете среди неадекватных людей, которые не могут ответить на вопросы и реагируют агрессивно?
Служба это речь про службу в армии? Или где вы работаете?
Всегда ли так было, что вы теряетесь, не знаете, что делать, если на вас повышают голос и агрессируют?
Как давно была депрессия? И рецидивы?
Как давно были последний раз у психиатра?
Вам бы хорошо пойти на психотерапию и разобраться, что с вами происходит, почему так реагируете на агрессивное поведение, что с вами в моменте происходит, почему не можете отстоять границы и впадаете в состояние растерянности. Плюс по поводу тревожности, постоянного негатива и тп.
Это все запрос на достаточно длительную психотерапию
психолог онлайн
Доброго дня, Андрію!
цитата:
Як на мене, то за логікою адекватної людини так і має бути. Тобто Ви все робите раціонально і послідовно, аби якісно виконати завдання.
А коли на Вас підвищують голос, емоційно тиснуть, то реагуєте притаманним Вам способом.
В разі. якщо подібні ситуації повторюються, то зовсім не дивно, що
цитата:
НІЧОГО НЕ ХОЧЕТЬСЯ РОБИТИ
А як інакше - вдячності нема, розуміння і підтримки нема. Тому як наслідок виникає апатія.
цитата:
Таке було давно
Ви зазначаєте, що так було давно. А хто тоді на Вас тиснув і підвищував голос? В яких ситуаціях це відбувалось?
цитата:
Пробував розігнати мозок біфреном, кофеїном, енергетиками, бо зараз на службі вже півтора роки.
Мається на увазі, на військовій службі?
цитата:
Струсів мозку не було, а от ендогенна депресія була, вже пару рецидивів траплялося.
Чи співпрацюєте на постійній основі з фахівцями - психологом та психіатром?
цитата:
Зі сфери позитиву наведіть, будь ласка, приклади...
Відредаговано автором 04-10-2024 13:21:49
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372159 для Валентина Михайловна
Справа в тому, що я завжди, скільки себе пам'ятаю, спочатку звинувачував себе, потім вже інших. Так було завжди. І завжди було, що я зависав від агресивної поведінки інших.
Так, я в армії, піхотний бат, взвод зв'язку.
Депресія не просто була, вона є прямо зараз. Крайній рецидив до цього почався навесні і був на протязі літа. Справа в тому, що я хотів підвищення тут, в армії, зараз я простий солдат, але оця моя психологічна нестабільність заважала. І головне що мені багато разів обіцяли, але обманювали. А для мене брехня - це дуже боляче.
Плюс ще дружина постійно вимагала гроші в витрачала на себе, хоча в була вагітною. Тут важливо зазначити, що проблема з грошима є давно. Дружина не працює і не хоче, але вимагає великі суми і бреше про їх використання. Плюс постійне пиляння мізків, що я мало заробляю, треба більше, нічого не досяг в майже 40 років і все таке. Це теж вибиває з колії, бо я, як мені здається, дуже підпадаю під вплив людей. Стараюсь заробити, досягти, пробитись, а коли не виходить, починається депресія.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372168 для Володимир Анатолійович
Мені кажуть, що така реакція погана, а я дуже сильно підпадаю під чужий вплив, того намагаюсь її пригнічити. Правда, це виливається в прийом таблеток від нервів, щоб пригнічити саме прояви.
Апатія є, бо вдячності нема ні тут, ні в родині.
Щодо розгону мозку, то це вже відбувається років 10 в регулярному режимі. Кава, транквілізатори і інше.
Щодо позитиву... Тут складно сказати. У мене 1 вересня народився син, це було класно, я їздив у відпустку до сім'ї. Але дружина, щоб тупо вивести мене з рівноваги, заявляла, що син не від мене. Провокувала на зриви. Таке враження, що їй це подобається. І плюс постійні вимоги заробляти більше (де, в армії???), забезпечувати по вищому класу, хамство і все таке інше. Як я сказав, я дуже підпадаю під чужий вплив, того це дуже боляче.
З психологом, психіатром і психотерапевтом не працюю, бо зараз ми на бойових позиціях. Тут не до того. Це ще одна моя особливість - я тягну до останнього в плані лікування себе.
психолог онлайн
Андрію, дякую за вашу відвертість і за те, що продовжуєте нести службу в таких непростих умовах. Симптоми, які ви описуєте, можуть бути наслідком глибокого виснаження, постійного стресу, а також депресії, яка, схоже, не зникла остаточно. Це впливає на мотивацію, пам'ять, концентрацію та загальну здатність діяти ефективно.
Самостійна діагностика може не дати результатів. Важливо не ігнорувати свій стан — професійна допомога є важливим кроком для виходу з цього замкнутого кола, особливо враховуючи ваші попередні рецидиви. Бережіть себе, будь ласка.
психолог онлайн
Как минимум, нужно найти время и обратиться к психиатру, благо огромное количество работает онлайн и с рецептами нет проблем. Потому что если депрессия, то нужны препараты. Да и при даже при выгорании и тп уже нужна медикаментозная помощь.
Понятно, что в вашем положении сложно найти время, но пусть это будут плавающие встречи с психотерапевтом, но лучше так, чем никак. То, что вы пишите, это для индивидуальной работы, никак не формат сайта или советов.
Отношение к самому себе, отношения с женой, с другими людьми - это то, что нужно разбирать на терапии.
Но первично психиатр
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372181 для Дар'я Володимирівна
Може і так, але я просто звик забивати на це. Депресію я лікував у ендокринолога, бо він виявив зависокий рівень пролактину. Коли його вдалось понизити, мене попустило. На цьому все і зупинилось. Інші рази або просто терпів, або знижував пролактин. Допомагав ще спортзал, хоча в не завжди.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372185 для Валентина Михайловна
А які є препарати проти вигоряння? Я більше приймав транки. Останні - біфрен, але його фельдшер виписала, бо я скаржився на туман в голові. Трохи помогло, хоча курс я не завершив.
психолог онлайн
При выгорании психиатр препараты выписывает. Тут вам таблетки не посоветуют, это уже к медикам.
Ведь у всех симптомы разные
психолог онлайн
Доброї ночі, Андрій!
цитата:
Як я сказав, я дуже підпадаю під чужий вплив, того це дуже боляче
Не просто чужий вплив, а нарцисичний вплив. Яка у Вас мама? Скоріш за все такої ж нарцисичної природи як і дружина.
Дружину мабуть вибрали собі під маму (дуже поширена ситуація) - таку ж виражено нарцисичну:
цитата:
Плюс ще дружина постійно вимагала гроші в витрачала на себе, хоча в була вагітною. Тут важливо зазначити, що проблема з грошима є давно. Дружина не працює і не хоче, але вимагає великі суми і бреше про їх використання. Плюс постійне пиляння мізків, що я мало заробляю, треба більше, нічого не досяг в майже 40 років і все таке
цитата:
дружина, щоб тупо вивести мене з рівноваги, заявляла, що син не від мене. Провокувала на зриви. Таке враження, що їй це подобається. І плюс постійні вимоги заробляти більше (де, в армії???), забезпечувати по вищому класу, хамство і все таке інше
Чому зробив такий висновок? Бо добре знаюся на цій темі.
Маєте багато проявів нарцисичної травми:
цитата:
Справа в тому, що я завжди, скільки себе пам'ятаю, спочатку звинувачував себе, потім вже інших
Це перше. Від того і депресія. Бо депресія - це агресія, спрямована на самого себе. Бо на інших - табу. Так мати мабуть навчила. Щоб забезпечити собі безпеку від Вашого справедливого гніву на себе. А сама навпаки агресувала, через що у Вас і друга ознака нарцисичної травми:
цитата:
І завжди було, що я зависав від агресивної поведінки інших
Мати задавила своїм агресивним натиском. А Ви тоді - ще маленький хлопчик, який від неї залежав...
Далі -
цитата:
мені багато разів обіцяли, але обманювали. А для мене брехня - це дуже боляче
Це теж наслідок нарцисичної травми, вже третій. Бо нарциси завжди брешуть і роблять тим боляче своїм близьким.
Четвертий:
цитата:
Стараюсь заробити, досягти, пробитись, а коли не виходить, починається депресія
Заслужити прихильність, гарне ставлення, любов. А якщо не вийшло - капець.
Бо тоді Ви - "поганий", тобто НЕ заслуговуєте на любов та добре ставлення.
П'яте і шосте:
цитата:
Це ще одна моя особливість - я тягну до останнього в плані лікування себе
Прояв жертовності та відчуття меншовартості - знову ж таки отримується в токсичних стосунках з батьками-нарцисами, які знецінювали Вас та перетягували увагу на себе.
Отже ОДНОЗНАЧНО маєте нарцисичну травму, отриману у відносинах з мамою та підсилену токсичними стосунками з дружиною.
Що з цим робити? Йти не відтягуючи на психотерапію до психолога, який працює з цим видом травми. Після скорого закінчення війни (може не остаточного, але ж), яке не за горами, а ось-ось...
Дополнение от автора
Мами вже давно нема, з 2016 року. Я багато років турбувався про неї, у неї був розсіяний склероз. На рахунок дружини - все так. Вона навіть ззовні схожа на маму.
Мама була... Навіть не знаю. Вона була в тіні своєї матері, яка пробувала "строїти" мого батька і дачного чоловіка. Мама не була досить жорсткою, хоча може я просто не пам'ятаю.
На рахунок депресії... Так, певно це аутоагресія. Бо допускаю моменти, коли можу колоти себе ножем, або кусати, бо терпіти внутрішній біль неможливо. Селфхарм був, хоча і легкий.
Так, саме заслужити. Найсмішніше, що я сам це усвідомлюю. Мені подобається служити, так би мовити. Або подобалось до якогось рівня, після якого це стало вже неприємно. На роботі то саме, на службі теж. Але я при цьому очікую, що і до мене будуть ставитись так само, але цього не стається, зі зрозумілих причин. Я давно вже відкладаю свої бажання, навіть коли є можливість їх реалізувати. Типу, потерплю, є інші пріоритети.
Ооо жертовність - це моє, да. Правда, на тлі очікування про винагороду, якої, само собою, не буває.
І ще пару фактів - я трудоголік, хоча останні пару років я тупо виснажився, того почав забивати на роботу, але до початку лікування депресії я рятувався саме тим, що ховався в роботі. Не вживаю алкоголь, наркотики, не курю, але є залежність від кави. Це, як я прочитав в інтернеті, теж показники нарицисичної травми.
психолог онлайн
Многие вещи можно мозгом понимать, но не осознавать, не проживать их и соответственно, понимать понимаю, но ничего не меняется. Именно поэтому нужна психотерапия- прожить, проговорить десятки раз и осознать, и тогда пойдут изменения
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372214 для Валентина Михайловна
А я реально не проживав це. Заганяв це кудись глибоко, просто чекав, поки відпустить.
психолог онлайн
Отпустит только после того, как разберетесь с переживаниях и проживаете их. А подавлять их это создавать проблемы в будущем
Дополнение от автора
Це, певно, після війни тільки. Зараз сил вистачає тільки на виконання роботи, і то не завжди.
психолог онлайн
Жаль конечно, но все же найдите час раз в 7-10 дней. За войну ваше состояние сильно усугубится, к сожалению
психолог онлайн
цитата:
Мама була... Навіть не знаю. Вона була в тіні своєї матері, яка пробувала "строїти" мого батька і дачного чоловіка. Мама не була досить жорсткою, хоча може я просто не пам'ятаю
Не можете "не пам'ятати", бо вона пішла тільки 8 років тому:
цитата:
Мами вже давно нема, з 2016 року. Я багато років турбувався про неї, у неї був розсіяний склероз
коли Вам було 31, не маленька дитина. А тому це прояв звичайного психологічного захисту.
Плюс турбота до неї формувала у Вас певну жертовність.
А ось бабуся, навіть якщо мама теж була жертвою своєї мами, точно була деструктивною і якщо все вирішувала вона - то і на Вас ця нарцисична модель не могла НЕ вплинути. Ось тобі і травма.
Подивіться фільм "Похороните меня за плинтусом" - там саме про таку нарцисично-психопатичну бабусю, безвольну маму та її бідного сина-онука. Може це щось про Ваше дитинство. Звісно з перебільшеннями, як в кіно, але і в житті таке трапляється.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372326 для Павел Леонидович
Ну, не сказати, що бабуся була зовсім тираном. Жорсткою була, так, бо вчитель. Прокачала мене в плані математики. Мама привчила читати ще в 4 роки. А жертовність - мені це здавалось нормальним. При цьому я не вважав це проблемою, бо навчився готувати, що плюс в результаті, турбуватись про себе в таке інше.
Правда, зараз дружина користується цим, бо знає, що вона схожа на маму, при цьому вона досить жорстка і вимоглива.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ну все, пошло оправдалово: учитель, учила и пр. - ведете себя как жертва, оправдывающая своего мучителя, стокгольмский синдром. Чтобы Вы знали, самое страшное, если в семье мама-бабушка - учитель, воспитатель, директор, заведующая садом. Это самое ужасное и разрушительное для ребенка. Кроме редких исключений все эти дети жутко поломанные. Вот как Вы. А бывает и хуже. Мой опыт работы это подтверждает: когда клиенты рассказывали умопомрачительные по ужасу истории об отношениях с родными, а потом оказывалось, что те - учителя, причем заслуженные, с наградами, директора и т.д.
Вас, Андрей, лечить-не перелечить. Процесс долгий и сложный предстоит. Ибо изломаны капитально.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372362 для Павел Леонидович
Ок. Тоді з чого почати? Просто тут в армії не дуже і можливості є лікуватись. Рятуюсь вітамінами, транками і все таке.
психолог онлайн
С выбора специалиста и обращения к нему.
Я уже работал с военнослужащим, который нашел время после выполнения задания - в расположении недалеко от линии фронта. Ничто нам не помешало.
Уверен, что у Вас тоже найдется время на онлайн-сеанс.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372375 для Павел Леонидович
Я постараюсь знайти час, бо зараз чергую півдоби через півдоби. Можливо це дійсно нарцисична травма, бо я почав трохи аналізувати, багато чого співпадає.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372375 для Павел Леонидович
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372375 для Павел Леонидович
Бажаю здоров'я. Скажіть, в якому форматі можна провести зустріч? Бо мене можуть на якийсь час відправити туди, де навіть інтернета толком нема.
психолог онлайн
Доброго дня! Дякую.
Напишіть мені будь ласка в особисті повідомлення - там поспілкуємось.