” ѕсихолога
јвторизаци€
«апомнить на мес€ц
–егистраци€ «абыли пароль?


ѕсихолог Ќад≥€ ѕас≥чн€к »вано-‘ранковск

психолог  ѕсихолог дл€ подростка.  Ќад≥€ ѕас≥чн€к
19-03-2019 Ќад≥€ ѕас≥чн€к додати у вибран≥

комментарий
јнкета этого психолога не обновл€лась более полугода.
Ћет опыта психологом Ћет опыта: 5
ќбразование
ƒ¬Ќ« Ђѕрикарпатський нац≥ональний ун≥верситет ≥мен≥ ¬асил€ —тефаникаї, спец≥альн≥сть Ђѕсихолог≥€ї (спец≥ал≥зац≥€ загальна та кл≥н≥чна психолог≥€) - осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний р≥вень маг≥стр (2018р)
ѕроект навчанн€ ј¬—  ороткотерм≥новоњ терап≥њ зосередженоњ на вир≥шенн≥ проблеми (BSFT) 2017-2018 р≥к
ѕроект навчанн€ Ђ—≥мейне консультуванн€: ѕолотно ∆итт€ї (2018-2019);
ѕроект Ђ¬икористанн€ арт-терап≥њ в робот≥ практичного психологаї (2021 р.);
"ѕсихолог≥чна допомога ж≥нкам з ≥нвал≥дн≥стю у ситуац≥€х домашнього насильства" (2021 р.)
 урс "ќснови травматерап≥њ" (липень 2022 р≥к)
ќпыт психологической практики
ƒосв≥д практичного консультуванн€ з 2018 року.
-≥ндив≥дуальн≥ консультац≥њ з дорослими та п≥дл≥тками (в≥д 15 рок≥в)
ѕрактичний психолог навчального закладу м. ≤вано-‘ранк≥вськ (4 роки)
ѕсихолог ”крањнськоњ благод≥йницькоњ мереж≥ з 2018 року.
ѕсихолог виробничого п≥дрозд≥лу "ѕасажирське вагонне депо „ерн≥вц≥" (2019 р.)
–абота с запросами
✔️ проведенн€ трен≥нг≥в онсультую вживу та онлайн.
ѕрацюю з такими запитами:
-—тосунки у пар≥
-ƒит€чо-батьк≥вськ≥ стосунки
-—амооц≥нка
-—трах та тривога
-ѕрофор≥Їнтац≥€
-ќсобист≥сний розвиток
-ѕошук ресурс≥в
јрт терап≥€
 огн≥тивно-повед≥нкова психотерап≥€

јрт-терап≥€, короткотерм≥нова терап≥€ спр€мована на вир≥шенн€ проблем (BSFT)
–озц≥нки прихован≥, тому що Ќад≥€ давно не оновлювала своњх даних.


ќсновное
м≥сце прийому кл≥Їнт≥в
 ѕсихолог дл€ подростка.  в »вано-‘ранковск, , вул. √алицька

ќтветы 46
–евность
ƒобрий день! Ќайкращий спос≥б - це пропрацювати в ≥ндив≥дуальн≥й терап≥њ попередн≥й негативний досв≥д, €кий впливаЇ на ¬аш≥ стосунки зараз. Ўвидше за все, там Ї багато переживань, €к≥ не дають сьогодн≥ можливост≥ бути розслабленою.
“ревога на работе
ƒобрий день! –аджу звернутись на консультац≥ю до психотерапевта. ƒумаю, д≥Ївою буде когн≥тивно-повед≥нкова терап≥€ у даному випадку. ”сп≥х≥в!
 ак забыть бывшего!
ƒобрий день! —пробуйте нагадати соб≥, що змусило ¬ас п≥ти в≥д партнера?
„и бачите майбутнЇ житт€ з ц≥Їю людиною? ≤ €ке буде це житт€, €кщо н≥чого не зм≥нитьс€? ≤ дл€ пор≥вн€нн€ що може бути в житт≥, €кщо спробувати по-≥ншому?

Ѕесплатна€ рассылка интересностей!

 олишн≥... почутт€...
ƒобрий день!
ћожливо ситуац≥€ в минулому завершилась дл€ ¬ас незрозум≥ло або травматично ≥ Ї бажанн€, щоб партнер з минулого побачив, €к зараз проживаЇте.
ўо це ¬ам дасть, €кщо ¬и зустр≥нете того партнера ≥ в≥н побачить €ка ¬и зараз?
якою хочете вигл€дати в його очах? ( опиш≥ть 5-ма словами)
ƒитина не хоче у садок
ј €к≥ стосунки у дитини з батьком? “а загалом в с≥мСњ?
–аджу ¬ам звернутись до дит€чого психолога, дл€ детальн≥шоњ д≥агностики дитини? ј також зможете отримати рекомендац≥њ щодо ц≥Їњ ситуац≥њ. якщо змоги немаЇ, то прид≥л€йте €комога б≥льше €к≥сного часу дитин≥ ( коли разом граЇтесь, л≥пите, малюЇте, розмовл€Їте) ≥ старайтесь давати б≥льше тактильного контакту ( об≥йми), це дасть краще в≥дчутт€ безпеки. ј також проговорюйте що доброго Ї у садку, дл€ чого д≥ти туди ход€ть. “еж саме стосуЇтьс€ школи. ”сп≥х≥в!
ƒитина не хоче у садок
ƒобрий день!
„и розпов≥дала ¬ам щось дитини про садок? „и сп≥лкувались ¬и з виховател€ми про те, €к дитина поводить себе у садку, чи граЇтьс€ з кимось, чи виконуЇ завданн€, €к≥ потр≥бно робити, чи ображаЇ хтось з д≥тей њњ?
¬ажливо розум≥ти причину такого небажанн€ дитини. “акож припускаю, що можливо дитин≥ не вистачаЇ контакту з ¬ами, або маЇ бол≥сний досв≥д в≥дсутност≥ мами поруч (€кщо в 1,5 року вже була у садку) ≥ це €к один з≥ способ≥в задоволенн€ потреби у батьк≥вськ≥й любов≥ та сп≥лкуванн≥.
ћожно ли исправить ситуацию, или выход только один, разойтись? ≈сли есть выход, то какой?
ƒоброго дн€! ўо дають ¬ам ц≥ стосунки? яким ¬и бачите своЇ майбутнЇ €кщо залишитесь у стосунках? ј €ким бачите майбутнЇ, €кщо вони завершатьс€? як думаЇте, €кого ставленн€ ¬и заслуговуЇте до себе у стосунках?
Ѕезперечно, що приниженн€, образи та нерозум≥нн€ не Ї ознакою гармон≥йних в≥дносин ≥ те, що ¬и розум≥Їте, що з ¬ами так можна це дуже важливо.
„то не так с нашими отношени€ми?
ƒоброго дн€! ј ¬и сам≥ себе любите? якою ¬и сам≥ себе вважаЇте? „и важлив≥ ¬ам ц≥ слова т≥льки в≥д хлопц€? „и можливо хот≥лось би чути компл≥менти в≥д ≥нших людей?
„и говорите ¬и своЇму партнеру слова любов≥?
–аджу прочитати книгу "5 мов любов≥", там знайдете ц≥каву ≥нформац≥ю дл€ покращенн€ ¬аших взаЇмов≥дносин.
јпати€, одиночество, тревога и т.д.
ƒоброго дн€! „и була у ¬ашому житт≥ €кась травматична ситуац≥€, €ка б могла вплинути на ¬аш стан?
–аджу звернутись за проф≥льною допомогою до психолога.
як вр€тувати шлюб п≥сл€ зради
ƒоброго дн€! « описаноњ ситуац≥њ розум≥ю, що зараз у ¬ас Ї багато переживань з приводу в≥дносин з чолов≥ком. ўо ¬и готов≥ зробити сьогодн≥ дл€ покращенн€ ваших стосунк≥в?
“акож хочетьс€ сказати, що чолов≥к переживаЇ травматичну ситуац≥ю зараз, тому ≥ повед≥нка його зм≥нюЇтьс€ щодн€. –аджу звернутись до фах≥вц€ дл€ парного консультуванн€. ”сп≥х≥в ¬ам!
¬трачаю роботу
„и ц≥кавились ¬и ваканс≥€ми €к≥ Ї на ринку прац≥? „и Ї там так≥, де ¬и б хот≥ли працювати?
якщо на тепер≥шн≥й робот≥ ¬и ≥нод≥ в≥дчуваЇте психолог≥чний тиск, то що змушуЇ там залишатись?
Ќе знаю как поговорить с мамой о парне
¬ажливо поговорити з мамою та зрозум≥ти чому вона проти, адже просто так не ображають людей.
“акож памТ€тайте, що ваше особисте житт€ на те ≥ Ї вашим, щоб ¬ам вир≥шувати з ким бути у стосунках. јдже ¬ам зустр≥чатись з цим хлопцем, а не ваш≥й мам≥. —пробуйте по€снити мам≥ за що ¬и його любите, чому в≥н Ї у вашому житт≥. ≤ спробуйте зрозум≥ти, €к≥ страхи сто€ть у мами за њњ супротивом.
Ќе знаю как поговорить с мамой о парне
ƒоброго дн€! як≥ у ¬ас стосунки з мамою? „и дов≥р€Їте ¬и њй? „и знаЇте чому мама проти ваших стосунк≥в з хлопцем?
ѕроблемы с друзь€ми у дочки
ƒоброго дн€! ¬аша дочка зараз вступаЇ в п≥дл≥тковий пер≥од, де одн≥Їю ≥з найб≥льш важливих сфер Ї сп≥лкуванн€ з однол≥тками. ≤ дуже важливо, щоб вона сама налагоджувала контакти з ровесниками. ¬и можете обговорювати з нею р≥зн≥ ситуац≥њ, анал≥зувати або п≥дказувати. “акож можете запитати чим њй подобаЇтьс€ займатись ≥ записати на гурток, де вона може знайти друз≥в за ≥нтересами. як≥ у ¬ас стосунки з донькою? ўо саме ¬ас найб≥льше турбуЇ у дан≥й проблем≥?

ќтвет отредактирован автором 18-07-2020 12:56:38

¬трачаю роботу
ƒоброго дн€! «м≥на роботи - це завжди виклик. „и подобаЇтьс€ ¬ам робота, €ку ¬и зараз виконуЇте? „и бачите себе на ≥нш≥й робот≥?
як думаЇте що найг≥рше та що найкраще станетьс€ €кщо ¬и зм≥ните роботу?
—ообщение
ќтправить личное сообщение
„тобы отправить сообщение этому психологу пр€мо отсюда, нужно зарегистрироватьс€ или войти как пользователь.

qr